Kävikö kukaan katsastamassa tänään uutta X1tä ja mitkä oli ensivaikutelmat? Itselläni E91 ja X1 on aika lailla samassa kokoluokassa ja kiinnostaa.
X1 fiilikset
49
1140
Vastaukset
- äxykkönen
..ja petyin.
Mielestäni täysin ylihintainen tuote. Pieni koppero ison auton hinnalla. Keula ja (perä varauksin) on mielestäni tyylikäs, mutta sivuprofiili on kyllä epäonnistunut.
Lopputulos omalla kohdallani: ei kauppoja.- yxäkkönen
Kävit siis vain katsomassa kaupassa päältäpäin ja jaksat kommentoida. Eivat tainneet laakkosella laskea sua rattiin?
- äxykkönen
Niin ja oli mulla pari muutakin syytä siihen ettei tullut kauppoja: ei ole rahaa, ja jos sitä rahaa joskus saisikin niin ehkä kuitenkin ajan kortin ensin. Mutta ei sillä kortillakaan ole vielä kiirettä kun ei ole ikääkään vielä muutaman vuoteen.
Mutta ninkun aiemmin jo totesin: Mielestäni täysin ylihintainen tuote.
- Gestapo
Jkl-laakkosella torstai iltana.Sen verran kiinnostava oli että tarjousta odotellaan...Mutta bensakoneella(4-syl) joka tulee ensivuoden keväällä.Auto oli suorastaan loistava,taitaa muut vastaavat kopperot näyttää kolkoilta kun X1:n ajaa vierelle.Mataluus viehätti,yli 10cm matalampi kuin esim.Tiguan.Taitaa olla melkoinen myyntimenestys maailmalla.
- ***********
ja nykyinen X3 saman kokoisia? Jos X1 on pienempi, niin en usko että se tulee silloin kyseeseen omaan käyttööni.
Pakko kai tässä on ryhtyä etsiskelemään Foresterin korvaajaa,
nimittäin kun pilasivat tuon 2009 mallin minulle sopimattomaksi.
X1 olisi kokonsa puolesta just ja just riittänä, ettei tarvitsisi ostaa
tarpeettoman suurta Outbackiä.
X1 on verrattuna 2008 Foresteriin noin 3 cm lyhyempi, 6 cm leveämpi,
4 cm matalampi, mutta akseliväli on 14 cm pitempi. Foresterin 2009
rinnalla se on kuitenkin pikkuauto ja ahtaampi kuin 2008 Foresteri
vaikka tuota akseliväliä on niin rutosti enempi.
Koeajoon houkuttelivat, mutta minulle tärkeät ominaisuudet eivät
tule esiin ennen lumi- ja jääkelejä, joten ajamisiin palaan myöhemmin.
Ennakkotietona tuon X:n vetojärjestelyt myyjän mukaan ovat
20 % edestä ja 80 % takaa "vakiotilassa", joten takavetoisen tuntuinen
on, mutta se ei ratkaise oikeastaan mitään sillä ainoastaan se merkitsee
minulle, kuis panee meneen 20-30 cm:n hangessa.
Esitteen mukana sain hinnaston ja hämmästys oli suuri. Perushintaan
kun ei kuulu oikeastaan muuta kuin ratti ja neljä pyörää, ei edes
varapyörää. Varusteita on kyllä saatavilla, 3-4 sivua tiheään präntättyä
lisävarustelistaa josta itseasiassa lähes kaikki sisältyy Subarun vakio-
toimitukseen.
Voikin sanoa, että 40 000 euron Subarua vastaa liki 50 000 euron X1.
No eihän tuo ole este hänelle joka X1:den haluaa, vaikutti nimittäin ihan
laatupeliltä.- mmnnbv
Aivan järjetön hinta niin pienestä autosta, ja voi sitä halvan muovin määrää kabiinissa, yök!
- 120 dee
virallisena esittelypäivänä viikonloppuna, ja muutamaa päivää aiemmin "X1 aamiaisella". Innolla olen odottanut autoa, mutta siinä mielessä on kyllä lievähkö pettymys, että "tavalliseen" bemariin verrattuna autossa ei ole mitään muuta uutta, kuin että takaselkänojan kulmaa voi säätää. Kilpailijoilla voi penkkejä irroitella yksitellen, säätää etäisyyttä etupenkkiin jne. Mutta tässä ei ole oikeastaan mitään uutta tilajärjestelyissä sitten 80 luvun, kuin kulmasäätö.
Kuten autobildissä todettiin, hinta sinällään on kohdallaan bemariksi, kun samat tilat tarjoava 320d touring on samanhintainen kuin X1 20d xdrive, joka on sentään neliveto, ja tilaa yhtä paljon, ja autobildin mukaan X1 on vähän käytännöllisempikin.
Hyvännäköinenhän tuo on katumaasturiksi. Pääsääntöisestihän katumaasturit ovat hirveän ja melkein neutraalin välillä.
Joka tapauksessa vielä viime keskiviikkona auto ei ollut ajoon, vaikka sitä saikin tutkia, ja sunnuntaina en jaksanut sitä jonottaa, kun vaihtokuume tuohon tyssäsi jo tutkiskeluvaiheessa. Jos sitä vertaa ykkössarjaan, niin ok, takakonttiin sopii yksi isompi kassi mukaan, (mistä en hyödy mitään), takapenkille sopii 5cm pidempi polvinen (mistä myöskään en hyödy mitään) ja neliveto. En tässä vaiheessa ole nelivedosta valmis maksamaan 10t€ lisähintaa, varsinkin kun auto sitten kiihtyy melkein sekuntia huonommin nelivedon ja lisäpainon takia, että 1 sarjassa tulen pysymään, mutta jos 3 sarjan touringia olisin ostamassa, niin kyllä X1seen sitten päätyisin, kun saa sen "nelivedon kaupan päälle". (joka sinällään taitaa olla henkinen tarve enemmän kuin oikea, eihän täällä ole lunta kuin 2 kuukautta, mutta silti joskus pitää 4 vetoista koittaa omistuksessakin) - kiinn ostaa
Onko kukaan bongannut X1sestä testejä? (ulkomaiset linkit kelpaavat) Ainoat silmiin sattuneet koeajot on autobildin ja TMn yleiset koeajot, mutta onko mitään missä on mittaustuloksia kulutuksen, melun ja suorituskyvyn suhteen? Tai mieluiten vertailua muihin katumaastureihin.
- Psychodad
Saksalaisessa Autobildissä oli X1:stä vertailtu Tiguaniin, X3:seen ja A3:een. Tiguanin voitti niukasti, muut selkeästi. Kaikissa autoissa oli 2 litran dieseli. Meinasivat että tekee X3:n elämän todella vaikeaksi...
- jaana-kaisa
Psychodad kirjoitti:
Saksalaisessa Autobildissä oli X1:stä vertailtu Tiguaniin, X3:seen ja A3:een. Tiguanin voitti niukasti, muut selkeästi. Kaikissa autoissa oli 2 litran dieseli. Meinasivat että tekee X3:n elämän todella vaikeaksi...
Terveiset Subaru-Täpinälle , kyllä se silmä uuteen Forreen tottuu....
- paskamikäpaska
Täysin ylihinnoiteltu koirankoppi. Farmariminissäkin peremmat tilat.
- kaks yks
Vau miten hyvin perusteltu, tosi hienosti suoraan asiantuntijalta.
- meerunkulle
kaks yks kirjoitti:
Vau miten hyvin perusteltu, tosi hienosti suoraan asiantuntijalta.
Mitä ääliö täällä kirjoittaa? Missä on perustelusi?
- joujoujnou
Tosi hyvän tuntoinen. Ajoin viikko sitten Oulussa. Siis X1 tuplaturbodiesel.
Voimaa oli ja aika hiljainen, ei niin hiljainen kuin 5 mut aika hiljainen. Perkeleen hyvä auto. Odotan aivan helskutisti uutta 5, sen täytyy olla unelma.- autonajanut
Ajelin X1 tällä viikolla ja minun mielestä oli kyllä yllättävän meluinen bemariksi. Kiinnitin siihen heti huomiota kun vertailin autoa omaan CR-V:hen, sillä esimerkiksi nastojen ropina kuului aivan älyttömän isosti auton sisälle. Mutta ajaminen oli kyllä muuten oikein nautinnollista, kuten aina bemarilla. Sisätilathan on pienet kun on tottunut 5-sarjalaisella ajamaan mutta onhan se pienempi autokin joten turhahan niitä on sillä saralla keskenään vertailla :D
Kyllä voisin itselleni ottaa sen pienemmän nelivetodieselkoneellisen tuon cr-v:n tilalle oikein mielelläni jos juuri nyt olisi vaihto edessä. - dafsgagh e
autonajanut kirjoitti:
Ajelin X1 tällä viikolla ja minun mielestä oli kyllä yllättävän meluinen bemariksi. Kiinnitin siihen heti huomiota kun vertailin autoa omaan CR-V:hen, sillä esimerkiksi nastojen ropina kuului aivan älyttömän isosti auton sisälle. Mutta ajaminen oli kyllä muuten oikein nautinnollista, kuten aina bemarilla. Sisätilathan on pienet kun on tottunut 5-sarjalaisella ajamaan mutta onhan se pienempi autokin joten turhahan niitä on sillä saralla keskenään vertailla :D
Kyllä voisin itselleni ottaa sen pienemmän nelivetodieselkoneellisen tuon cr-v:n tilalle oikein mielelläni jos juuri nyt olisi vaihto edessä.Ei millään pahalla, mutta miksi?????
- h hgagsfad
dafsgagh e kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta miksi?????
olisko sen takia, että se on parempi ajaa, ja autolla liikkuessa paikasta A paikkaan B, joutuu ajamaan?
- t6j7yt8789k90+0
h hgagsfad kirjoitti:
olisko sen takia, että se on parempi ajaa, ja autolla liikkuessa paikasta A paikkaan B, joutuu ajamaan?
Autohan on surkea, meluisa ajettava. Ei se tolkuton ylihinnoittelu tee autosta hyvää.
- hah hah
t6j7yt8789k90+0 kirjoitti:
Autohan on surkea, meluisa ajettava. Ei se tolkuton ylihinnoittelu tee autosta hyvää.
Autobildin mukaan kuitenkin parempi kuin Tiguan tai Audi A3. Pistätkö listaa siitä, mihin vertasit, vai omasta päästäkö heitit? Tiguanihan voitti Q5sen toisessa testissä, joten sitä on tähän väliin turha vetää, varsinkin kun on täysin eri hintainen.
- tyhrthyuiyttr
hah hah kirjoitti:
Autobildin mukaan kuitenkin parempi kuin Tiguan tai Audi A3. Pistätkö listaa siitä, mihin vertasit, vai omasta päästäkö heitit? Tiguanihan voitti Q5sen toisessa testissä, joten sitä on tähän väliin turha vetää, varsinkin kun on täysin eri hintainen.
Ja tuo testihän tehty suomen routateillä..............................???????????????????
- vitsin murjasit
tyhrthyuiyttr kirjoitti:
Ja tuo testihän tehty suomen routateillä..............................???????????????????
Kylläpä nyt koitat väistellä loppuun saakka kysymystä. Kerron vastauksen sitten, kun kerrot mihin malliin nähden väität autoa meluisaksi.
- rtryjukio
vitsin murjasit kirjoitti:
Kylläpä nyt koitat väistellä loppuun saakka kysymystä. Kerron vastauksen sitten, kun kerrot mihin malliin nähden väität autoa meluisaksi.
Esimerkiksi sitten. Lähes kaikki ranskikset. Japanin ihmeet ainakin mazdat nissanit. jne..........
- tulihan se sieltä
rtryjukio kirjoitti:
Esimerkiksi sitten. Lähes kaikki ranskikset. Japanin ihmeet ainakin mazdat nissanit. jne..........
Eli et pysty merkkiä ja mallia tarkalleen sanomaan, että pystyttäisiin vertaamaan lehdistä ihan faktana? VW tiguan on kyykyttänyt joka ikisen ranskan romun ja japanin "nelivedot" 10-0, ja tähän saakka tehtyjen testien perusteella X1 todellakin haastaa tiguanin todella, mihin patongit ja japanin "ihmeet" eivät ole pystyneet.
- xfcvjhgnguhimkpl
tulihan se sieltä kirjoitti:
Eli et pysty merkkiä ja mallia tarkalleen sanomaan, että pystyttäisiin vertaamaan lehdistä ihan faktana? VW tiguan on kyykyttänyt joka ikisen ranskan romun ja japanin "nelivedot" 10-0, ja tähän saakka tehtyjen testien perusteella X1 todellakin haastaa tiguanin todella, mihin patongit ja japanin "ihmeet" eivät ole pystyneet.
OLET VÄHÄN VITUNÄÄLIÖ. X1 KILPAILIJAT OVAT ESIM. SKODA JA NISSAN. ESIM. NISSAN PESEE X1 HILJAISUUDELLAAN. OLETKO IHAN TORVI LISÄKSI?
- joopa joo
xfcvjhgnguhimkpl kirjoitti:
OLET VÄHÄN VITUNÄÄLIÖ. X1 KILPAILIJAT OVAT ESIM. SKODA JA NISSAN. ESIM. NISSAN PESEE X1 HILJAISUUDELLAAN. OLETKO IHAN TORVI LISÄKSI?
Oi että kun oli hienoa argumentointia, taisi ottaa koville, voi voi pientä. Nissan hävisi tiguanille ihan täysin testissä, tai oikeastaan kaikissa testeissä missä on ollut samassa testissä mukana. Oliko peräti 6 auton testissä viimeinen. Ja ei pessyt edes tiguania hiljaisuudessa, että taitaa sulla olla kuulossa vikaa, JOS olet edes koeajanut autoja, oletko?
Yetin kyllä kävin koeajamassa, muunneltavuus oli toimivaa, mutta melutaso todellakin pettymys, joten tämän pohjalta olen kohtalaisen varma, ettet ole edes Skodaa ajanut. Testissä myös 4 desibeliä meluisampi kuin Tiguan, joten aika vaikea kuvitella että Yeti voisi melutasossa haastaa X1stä. Sen nissan/renaultin kyllä varmaan. - rt6768y99
joopa joo kirjoitti:
Oi että kun oli hienoa argumentointia, taisi ottaa koville, voi voi pientä. Nissan hävisi tiguanille ihan täysin testissä, tai oikeastaan kaikissa testeissä missä on ollut samassa testissä mukana. Oliko peräti 6 auton testissä viimeinen. Ja ei pessyt edes tiguania hiljaisuudessa, että taitaa sulla olla kuulossa vikaa, JOS olet edes koeajanut autoja, oletko?
Yetin kyllä kävin koeajamassa, muunneltavuus oli toimivaa, mutta melutaso todellakin pettymys, joten tämän pohjalta olen kohtalaisen varma, ettet ole edes Skodaa ajanut. Testissä myös 4 desibeliä meluisampi kuin Tiguan, joten aika vaikea kuvitella että Yeti voisi melutasossa haastaa X1stä. Sen nissan/renaultin kyllä varmaan.MIKÄ IHMEEN TIKUTAKU???????? X1 melusta on kysymys. Onko bemulasien lisäki bemukorvatulppiakin?
- jatka jankkaamista
rt6768y99 kirjoitti:
MIKÄ IHMEEN TIKUTAKU???????? X1 melusta on kysymys. Onko bemulasien lisäki bemukorvatulppiakin?
Ei taida löytyä faktaa pöytään? Tähän astisten ulkomaalaisten testien mukaan X1 on voittanut sekä melussa, että ominaisuuksissa niukasti Tiguanin. Jos auto ei pysty edes kilpailemaan samassa luokassa Tiguanin kanssa, turha sitä on verrata X1seen. TMn testissä esimerkiksi kovasti kehumasi ranskalaisjapanilainen Renault Koleos, jäi viimeiseksi, saaden arvosanaksi 7.6, kun tiguan voitti testin arvosanoin 9.1.
Et todellakaan ole tainnut ajaa yetiä, tiguania tai X1stä, että voisit pohjata väitteesi yhtään mihinkään? - --------
jatka jankkaamista kirjoitti:
Ei taida löytyä faktaa pöytään? Tähän astisten ulkomaalaisten testien mukaan X1 on voittanut sekä melussa, että ominaisuuksissa niukasti Tiguanin. Jos auto ei pysty edes kilpailemaan samassa luokassa Tiguanin kanssa, turha sitä on verrata X1seen. TMn testissä esimerkiksi kovasti kehumasi ranskalaisjapanilainen Renault Koleos, jäi viimeiseksi, saaden arvosanaksi 7.6, kun tiguan voitti testin arvosanoin 9.1.
Et todellakaan ole tainnut ajaa yetiä, tiguania tai X1stä, että voisit pohjata väitteesi yhtään mihinkään?tuo nyt ole millään ajanut, kun ei sillä edes ole ajokorttia.
- sedrtfyuioio
jatka jankkaamista kirjoitti:
Ei taida löytyä faktaa pöytään? Tähän astisten ulkomaalaisten testien mukaan X1 on voittanut sekä melussa, että ominaisuuksissa niukasti Tiguanin. Jos auto ei pysty edes kilpailemaan samassa luokassa Tiguanin kanssa, turha sitä on verrata X1seen. TMn testissä esimerkiksi kovasti kehumasi ranskalaisjapanilainen Renault Koleos, jäi viimeiseksi, saaden arvosanaksi 7.6, kun tiguan voitti testin arvosanoin 9.1.
Et todellakaan ole tainnut ajaa yetiä, tiguania tai X1stä, että voisit pohjata väitteesi yhtään mihinkään?Oletko nähnyt edes kyseisiä autoja?? Etkö sinä ROUTAPORSAS ÄLYÄ, että tiet ovat erilaisia TÄÄLLÄ KUIN KESKIEUROOPASSA. PITÄÄKÖ LAPSILLE VÄÄNTÄÄ KAIKKI RAUTALANGASTA?
- faktaa tarjolle
sedrtfyuioio kirjoitti:
Oletko nähnyt edes kyseisiä autoja?? Etkö sinä ROUTAPORSAS ÄLYÄ, että tiet ovat erilaisia TÄÄLLÄ KUIN KESKIEUROOPASSA. PITÄÄKÖ LAPSILLE VÄÄNTÄÄ KAIKKI RAUTALANGASTA?
Kyllä olen nähnyt ja useampia edellä mainittuja katumaastureita ajanutkin. Et ole itse vastannut yhteenkään kysymykseen, kun ei taida olla kokemusta? Oman kokemuksen mukaan on jokaisessa autossa mennyt niin, että roudan syömällä tiellä melutaso on kovempi kuin sileällä, mutta se, joka on ollut sileällä tiellä hiljaisempi rengasäänien osalta kuunneltuna, on ollut hiljaisempi myös roudan syömällä tiellä. Jos olet yhtään seurannut TMn testejä, jotka siis tehdään näillä roudan syömillä teillä, on BMW ollut aina melumittausten kärjessä, silloinkin kun eivät muuten testissä ole pärjänneet, joten koita nyt edes jotain perustelua tarjota väitteillesi. Oletko muuten ajanut uudella BMWllä, siis millään korimallilla?
Voi olla ettei X1 pärjää suomessa vertailutesteissä, mutta katsotaan vaan, varmasti pärjää melutason osalta.
Pistetään vielä malliksi vielä ROUTATEILLÄ tehtyjä melumittauksia. Saatko parempaa vastaväitettä, vai keksitkö taas älykkäitä haukkumanimiä jotka kirjoitat isolla? Isolla kirjoittaminen ei tuo faktaa tekstiisi yhtään lisää.
http://web.archive.org/web/20070323013042/http://kotisivu.suomi.net/kekkonen/files/melut.html - DRTFGYUHIJOKU
faktaa tarjolle kirjoitti:
Kyllä olen nähnyt ja useampia edellä mainittuja katumaastureita ajanutkin. Et ole itse vastannut yhteenkään kysymykseen, kun ei taida olla kokemusta? Oman kokemuksen mukaan on jokaisessa autossa mennyt niin, että roudan syömällä tiellä melutaso on kovempi kuin sileällä, mutta se, joka on ollut sileällä tiellä hiljaisempi rengasäänien osalta kuunneltuna, on ollut hiljaisempi myös roudan syömällä tiellä. Jos olet yhtään seurannut TMn testejä, jotka siis tehdään näillä roudan syömillä teillä, on BMW ollut aina melumittausten kärjessä, silloinkin kun eivät muuten testissä ole pärjänneet, joten koita nyt edes jotain perustelua tarjota väitteillesi. Oletko muuten ajanut uudella BMWllä, siis millään korimallilla?
Voi olla ettei X1 pärjää suomessa vertailutesteissä, mutta katsotaan vaan, varmasti pärjää melutason osalta.
Pistetään vielä malliksi vielä ROUTATEILLÄ tehtyjä melumittauksia. Saatko parempaa vastaväitettä, vai keksitkö taas älykkäitä haukkumanimiä jotka kirjoitat isolla? Isolla kirjoittaminen ei tuo faktaa tekstiisi yhtään lisää.
http://web.archive.org/web/20070323013042/http://kotisivu.suomi.net/kekkonen/files/melut.htmlJUURIHAN AIKAISEMMIN SANOIT ETTÄ X1 HILJAISIN. OLETKO JETHRO? SELITÄT MITÄ SYLKI SUUHUN TUO.
- Osta ranskalainen
DRTFGYUHIJOKU kirjoitti:
JUURIHAN AIKAISEMMIN SANOIT ETTÄ X1 HILJAISIN. OLETKO JETHRO? SELITÄT MITÄ SYLKI SUUHUN TUO.
Pelle se on. Viitsitkin kiusata pikkupoikaa.
- Pekka-
DRTFGYUHIJOKU kirjoitti:
JUURIHAN AIKAISEMMIN SANOIT ETTÄ X1 HILJAISIN. OLETKO JETHRO? SELITÄT MITÄ SYLKI SUUHUN TUO.
Onko pakko huutaa?
Teet itsestäsi tosi pellen huutamalla kaiken aikaa. tosin argumettisi ovat jo osoittautuneet hyvin köykäisiski jopten jos haluat uskottavuutta niin tuo jotain faktaa peliin. Tuolalinen teinimäinen käytös ei tuo sinulle pisteitä. - Höpölaarunlöpöliirum
faktaa tarjolle kirjoitti:
Kyllä olen nähnyt ja useampia edellä mainittuja katumaastureita ajanutkin. Et ole itse vastannut yhteenkään kysymykseen, kun ei taida olla kokemusta? Oman kokemuksen mukaan on jokaisessa autossa mennyt niin, että roudan syömällä tiellä melutaso on kovempi kuin sileällä, mutta se, joka on ollut sileällä tiellä hiljaisempi rengasäänien osalta kuunneltuna, on ollut hiljaisempi myös roudan syömällä tiellä. Jos olet yhtään seurannut TMn testejä, jotka siis tehdään näillä roudan syömillä teillä, on BMW ollut aina melumittausten kärjessä, silloinkin kun eivät muuten testissä ole pärjänneet, joten koita nyt edes jotain perustelua tarjota väitteillesi. Oletko muuten ajanut uudella BMWllä, siis millään korimallilla?
Voi olla ettei X1 pärjää suomessa vertailutesteissä, mutta katsotaan vaan, varmasti pärjää melutason osalta.
Pistetään vielä malliksi vielä ROUTATEILLÄ tehtyjä melumittauksia. Saatko parempaa vastaväitettä, vai keksitkö taas älykkäitä haukkumanimiä jotka kirjoitat isolla? Isolla kirjoittaminen ei tuo faktaa tekstiisi yhtään lisää.
http://web.archive.org/web/20070323013042/http://kotisivu.suomi.net/kekkonen/files/melut.htmlSinä myös tunnut sepustavan liirumlaarum juttuja. Luuletko että kinastelussa on jotain asiaakin. Lähinnä muut seuraavat huvittuneena kumman hölöpölö-jutut loppuvat ensin.
- BUAHHHAHHHHAHHAA
tulihan se sieltä kirjoitti:
Eli et pysty merkkiä ja mallia tarkalleen sanomaan, että pystyttäisiin vertaamaan lehdistä ihan faktana? VW tiguan on kyykyttänyt joka ikisen ranskan romun ja japanin "nelivedot" 10-0, ja tähän saakka tehtyjen testien perusteella X1 todellakin haastaa tiguanin todella, mihin patongit ja japanin "ihmeet" eivät ole pystyneet.
HOOOHOOOOHHOO. NYT TULI JO KYLMÄÄ KYYTIÄ VOLSULTA JA VOORTILTA. SEURAAVAKSI JAPSKEILTA JA RANSKANPULLILTA. HOOOHOOOOOOHOOOOOOOOOOOHHOOOOOOOO
- testdriver
jatka jankkaamista kirjoitti:
Ei taida löytyä faktaa pöytään? Tähän astisten ulkomaalaisten testien mukaan X1 on voittanut sekä melussa, että ominaisuuksissa niukasti Tiguanin. Jos auto ei pysty edes kilpailemaan samassa luokassa Tiguanin kanssa, turha sitä on verrata X1seen. TMn testissä esimerkiksi kovasti kehumasi ranskalaisjapanilainen Renault Koleos, jäi viimeiseksi, saaden arvosanaksi 7.6, kun tiguan voitti testin arvosanoin 9.1.
Et todellakaan ole tainnut ajaa yetiä, tiguania tai X1stä, että voisit pohjata väitteesi yhtään mihinkään?Voi jumankauta, "aikuiset" miehet kinastelee eri lehtien testeistä, eikö teillä raukoilla ole ajokorttia että pääsis itse ajamaan ja muodostamaan ihan oman mielipiteen.
- ¤|¤''
Ulkonäöllisesti aika pettymys. mm. munuaiset roikkuu.. Missä on BMW:n tyyli jota oli -90 luvulla ja 2000 luvun alussa?
Entä seuraava 5-bemari, samaa kuraa muotoilun saralla???- makuasia sanoi
Muotoiluhan on niin makuasia, ettei siitä kannata kiistellä. Itse pidän uudestan linjakkaammasta tyylistä, ja ilmeisesti siitä pitää suurinosa uusien ostajista, kun linja on pysynyt mallista toiseen. Pidän jopa X6sesta, ja yhtään ei ole ikävä E39 tai E46 tyyliä, joista tulee lähinnä citroenit mieleen, kun niissä ei ole mitään "särmää", vaan varovaista pyöristelyä.
- ei kiitos toimi
X1 on naisille suunnattu perheen kakkosauto tai perheen nuorille kolmosautoksi.
Ehkä joku nuori sinkku voisi myös käydä mutta ei perheellisen auto.- ddrftgyugi
Tulihan se asiallinenkin vastaus.
- Pekka-
Sopivan kokoinen sinkulle, parille tai pikkuperheelle jossa on vaikapa yksi juuri koulunsa aloittanut lapsi.
Kyllä tuollaiselle markkoinoita löytyy, kuinka paljon isompi on esimerkiksi Golf? - tietotaito
Pekka- kirjoitti:
Sopivan kokoinen sinkulle, parille tai pikkuperheelle jossa on vaikapa yksi juuri koulunsa aloittanut lapsi.
Kyllä tuollaiselle markkoinoita löytyy, kuinka paljon isompi on esimerkiksi Golf?Etutiloissa Golf ei juurikaan isompi. Takajalkatiloissa ja tavaratilassa pesee X1:sen mennen tullen.
- jok uvaan
tietotaito kirjoitti:
Etutiloissa Golf ei juurikaan isompi. Takajalkatiloissa ja tavaratilassa pesee X1:sen mennen tullen.
Milläs tavalla mittasit tavaratilan golffista, sehän on samankokoinen kuin 1-sarjan BMWssä, eli 350 litraa? X1sen tavaratila on takapenkin asennosta riippuen 420-490 litraa.
- siinäse
jok uvaan kirjoitti:
Milläs tavalla mittasit tavaratilan golffista, sehän on samankokoinen kuin 1-sarjan BMWssä, eli 350 litraa? X1sen tavaratila on takapenkin asennosta riippuen 420-490 litraa.
käytännön kasseilla.
- golf on paras
jok uvaan kirjoitti:
Milläs tavalla mittasit tavaratilan golffista, sehän on samankokoinen kuin 1-sarjan BMWssä, eli 350 litraa? X1sen tavaratila on takapenkin asennosta riippuen 420-490 litraa.
Ja sen lisäks golffiin tulee vakiovarusteena sadetutka, kun X1sessä siitäkin rahastetaan lisää.
http://www.futuregringo.com/orlando/stormchaser.jpg - ?+?=?
golf on paras kirjoitti:
Ja sen lisäks golffiin tulee vakiovarusteena sadetutka, kun X1sessä siitäkin rahastetaan lisää.
http://www.futuregringo.com/orlando/stormchaser.jpgsinulla päässä jotain vikaa??
- fgvysdfrtfy
Erittäin epäkäytännöllinen. Ahdas. Ihan ok näköinen. Aika turha kapine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227