Virret tulevat syksyn mittaan televisioon, hyvä juttu. Täällä asiasta vähän enemmän:
http://www.pod.fi/drupal/?q=node/131
Virret televisiossa
4
721
Vastaukset
- Virsimuori
Rokki ole karmeeta?
- haarakonttoristi
kun laulaa välillä rokkia. Maailmanhistorian ensimmäinen ja merkittävin rock and roll show nähtiin pari tuhatta vuotta sitten kun se iso kivi vieritettiin pois haudalta.
- Suvivirsi
kun minäkin rippikoulun kävin. Virret veisattiin sanoilla jotka jo koulussa opin. Nyt kun käväsin kirkossa, niin virsien sanat olivat muuttuneet, että minulla jäi veisuu pelkäksi suun aukomiseksi ja muminaksi.. Minulla virisistä on mennyt maku.
Samoin koko kirkon seremonia oli muuttunut entisajoista. Oli naispappeja pari. Miespappeja pari. Vuoroin he istuivat etupenkissa, ja vuoroin joku kävi aina itseään esittämässä. Kirkotkin ovat kohta konserttisaleja ja Jumalrokkia esittäviä täynnä. Mitähän tuo Jumalakin nyt tuosta menosta tykkää.
Ei kaikki ole syntiä, sano entinenkin renki joka kirkkomäellä viinaa isännille möi.- perkele____
Kyllä on itse Vihollisen meininkiä kirkoissa tänä päivänä.
Älkää lukeko Uutta kirkkoraamattua älkääkä veisatko uuden virsikirjan virsiä.
Ovat molemmat Perkeleestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745068- 332851
- 402574
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261973Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401912Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291759- 951752
- 1671617
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220