Suomen kovin penkki tulos?

Pena

Mikä mahtaa olla Suomen kovin penkkipunnerrus tulos suhteutettuna kehonpainoon? Joku karju oli kuulemma nostanut helsingissä jossain joulupenkkari kisassa yli 3x omanpainon. Ja mikä on kiloissa mitattuna suurin tulos? Liitoista välittämättä.

51

17648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karbaasi

      mutta mikko hämäläinen on nostanu 140kilosena muistaakseni 330kg tai 335kg ja se on suomen ennätys ja maailman listalla sijoitus on jotain 23.maailman ennätys on 408kg(jenkki)en muista nimeä.joku kaattari niminen kaveri suomessa on muistaaseni nostanu about 50kilosena 160kg penkistä ja samalla kaverilla on hallussa sotilas penkin maailman ennätys(en tiiä onko enään)

      • Pena

        Mut joku Turkulainen sälli nosti niissä samoissa kisoissa olisikohan ollut 278kg 90-kiloisena! eli n~3.08 x omapaino. En tiä mist löytyis tuloslista.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        Mut joku Turkulainen sälli nosti niissä samoissa kisoissa olisikohan ollut 278kg 90-kiloisena! eli n~3.08 x omapaino. En tiä mist löytyis tuloslista.

        ja tulokset kovenee koko ajan ku voimanosto on menny ihan pilalle ton varuste pelleilyn takia kohta varmaan 100kiloset kaverit pukkaa 500kg penkistä ja sitä rataa.paras ois ku nuo penkki paidat kiellettäs kaikilta ja kaikki muutki lisä varusteet.tuo varuste homma on kyllä sellasta huijausta että oksat pois se ois sama asia ku kehonrakentajat menis takki päällä lavalle ja takin alle yritettäs työntää mahdollisimman paljon tavaraa että näyttäs mahdoliisimman isolta.vaikka penkki paitaa saa kaikki käyttää niin niissä on huimia eroja ja yleensäkki ton varuste pelleilyn jälkeen tulokset ovat erittäin kovassa nousussa joka sinänsä on hyvä mutta keinotekoista.


      • karbaasi
        karbaasi kirjoitti:

        ja tulokset kovenee koko ajan ku voimanosto on menny ihan pilalle ton varuste pelleilyn takia kohta varmaan 100kiloset kaverit pukkaa 500kg penkistä ja sitä rataa.paras ois ku nuo penkki paidat kiellettäs kaikilta ja kaikki muutki lisä varusteet.tuo varuste homma on kyllä sellasta huijausta että oksat pois se ois sama asia ku kehonrakentajat menis takki päällä lavalle ja takin alle yritettäs työntää mahdollisimman paljon tavaraa että näyttäs mahdoliisimman isolta.vaikka penkki paitaa saa kaikki käyttää niin niissä on huimia eroja ja yleensäkki ton varuste pelleilyn jälkeen tulokset ovat erittäin kovassa nousussa joka sinänsä on hyvä mutta keinotekoista.

        niin miksi sitten kysyit että mikä on kiloissa mitattuna suurin tulos?


      • Pena
        karbaasi kirjoitti:

        niin miksi sitten kysyit että mikä on kiloissa mitattuna suurin tulos?

        kun surffailee, mutta onko toi se suurin suhdekerroin suomessa?


      • Pena
        karbaasi kirjoitti:

        niin miksi sitten kysyit että mikä on kiloissa mitattuna suurin tulos?

        Linkit tuloksiin olisi toivottuja.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        kun surffailee, mutta onko toi se suurin suhdekerroin suomessa?

        en osaa sanoa tuota suhde kerrointa mutta silti mun mielestä kovepi penkki on esim jos 100kilonen kaveri pukkaa 200kg entä jos joku 50kg pukkaa 150kg vaikka suhteutettuna se on tietenki kovempi mutta toi 200kg kuulostaa jo sen verran mukavalta(raw).en henkilö kohtasesti lämpene nuille kerroin jutuille ku aina yleensä pikku miehet puhuu nuista kerroin jutuista ja kevyemmällä kaverilla on aina helpompi nostaa esim 2*omapaino ku raskailla kavereilla.esim sotilas penkissä 70-80kiloset ottaa reilu 40 toistoa ja 100 kiloset n,30toistoa ku se vaan on yksin kertasesti painavampi rauta.


      • hac

        Voisko laittaa esim linkin/osotteen mistä löytäis just noit penkin maailmanennätystuloksii. En oo ikinä onnistunu löytää selviä tuloksia ja kiinnostas kyllä.


      • karbaasi
        hac kirjoitti:

        Voisko laittaa esim linkin/osotteen mistä löytäis just noit penkin maailmanennätystuloksii. En oo ikinä onnistunu löytää selviä tuloksia ja kiinnostas kyllä.

        ku niitä liittoja on niin pirusti että se on vähän vaikia sanoa niitä tuloksia


      • Vnyblin
        Pena kirjoitti:

        Mut joku Turkulainen sälli nosti niissä samoissa kisoissa olisikohan ollut 278kg 90-kiloisena! eli n~3.08 x omapaino. En tiä mist löytyis tuloslista.

        Mun isi


    • karbaasi

      enempi meikäläinen kyllä antaa rispektiä jos pukkaa 100kilosena 200kg raw penkkiä entä 50kilonen penkkipaidalla 150kg.toi 200kg kuulostaa muutenki niin hienolta no eipä siihen varmaan enää montaa vuotta mee ku sen saa.tai jos vähän lääkkeitä ottaa niin sehän menee muutamassa kuukaudessa ku nyt natikka penkki 180kg

    • karbaasi

      enempi meikäläinen kyllä antaa rispektiä jos pukkaa 100kilosena 200kg raw penkkiä entä 50kilonen penkkipaidalla 150kg.toi 200kg kuulostaa muutenki niin hienolta no eipä siihen varmaan enää montaa vuotta mee ku sen saa.tai jos vähän lääkkeitä ottaa niin sehän menee muutamassa kuukaudessa ku nyt natikka penkki 180kg

      • Pena

        Kehonrakennus tottakai onkin vaativaa just sen takia ettei saa kaikkea hyvää pistää suuhunsa. Mä ainakin tykkään silloin tällöin kädä hampurilaisella, kaljalla ja kebabilla, voi muutenkin nauttia elämästä kun se ei ole niin tiukoin raamein rajattua. Mä tosin treenaankin ne suuret raudat tavoitteenani, siinä se suuri ero. Mitä niihin penkkirautoihin tulee, niin niillä leventelyt voit jättää sinne salille täällä on niitä turha esitellä ja se "respekti" haihtuu muuten samantien kun lyöt sen ensimmäisen neulan sinne kehonrakentajan luikkuperseeseen. Mutta natuna sen 200 kg otat niin saat olla ihan tyytyväinen, kaksi vuotta voi olla ihan realistinen tulos. Enkä todellakaan hae niitä mikki hiirien tuloksia joihin viittasit. Musta se 278 kg oli vaan aika kova tulos, taitaa olla muuten EM.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        Kehonrakennus tottakai onkin vaativaa just sen takia ettei saa kaikkea hyvää pistää suuhunsa. Mä ainakin tykkään silloin tällöin kädä hampurilaisella, kaljalla ja kebabilla, voi muutenkin nauttia elämästä kun se ei ole niin tiukoin raamein rajattua. Mä tosin treenaankin ne suuret raudat tavoitteenani, siinä se suuri ero. Mitä niihin penkkirautoihin tulee, niin niillä leventelyt voit jättää sinne salille täällä on niitä turha esitellä ja se "respekti" haihtuu muuten samantien kun lyöt sen ensimmäisen neulan sinne kehonrakentajan luikkuperseeseen. Mutta natuna sen 200 kg otat niin saat olla ihan tyytyväinen, kaksi vuotta voi olla ihan realistinen tulos. Enkä todellakaan hae niitä mikki hiirien tuloksia joihin viittasit. Musta se 278 kg oli vaan aika kova tulos, taitaa olla muuten EM.

        en tiedä yhtäkään naturaalia joka on nostanu 200kg(raw)penkistä.kuullu kyllä oon vaan ihmettelen että treenaako ne jossain maan alla vaa missä ku ei niitä salillakaan näy.aine ukkojen oon kyllä nähny ottavan tosi isojaki rautoja vaa naturaali pojilla se tahtoo järkiään se kehitys tyssätä 160kg huiteille(toki poikkeuksiakin on),mutta sitte ku ne rupee lääkitteen itteensä niin kylläpä alkaa tuloksetki vauhilla kohentua.kehonrakentajaki voi kyllä off seasonilla käydä ulkona ja syödä paska ruokaa,kisa kausi on sitte erikseen.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        Kehonrakennus tottakai onkin vaativaa just sen takia ettei saa kaikkea hyvää pistää suuhunsa. Mä ainakin tykkään silloin tällöin kädä hampurilaisella, kaljalla ja kebabilla, voi muutenkin nauttia elämästä kun se ei ole niin tiukoin raamein rajattua. Mä tosin treenaankin ne suuret raudat tavoitteenani, siinä se suuri ero. Mitä niihin penkkirautoihin tulee, niin niillä leventelyt voit jättää sinne salille täällä on niitä turha esitellä ja se "respekti" haihtuu muuten samantien kun lyöt sen ensimmäisen neulan sinne kehonrakentajan luikkuperseeseen. Mutta natuna sen 200 kg otat niin saat olla ihan tyytyväinen, kaksi vuotta voi olla ihan realistinen tulos. Enkä todellakaan hae niitä mikki hiirien tuloksia joihin viittasit. Musta se 278 kg oli vaan aika kova tulos, taitaa olla muuten EM.

        en tiedä yhtäkään naturaalia joka on nostanu 200kg(raw)penkistä.kuullu kyllä oon vaan ihmettelen että treenaako ne jossain maan alla vaa missä ku ei niitä salillakaan näy.aine ukkojen oon kyllä nähny ottavan tosi isojaki rautoja vaa naturaali pojilla se tahtoo järkiään se kehitys tyssätä 160kg huiteille(toki poikkeuksiakin on),mutta sitte ku ne rupee lääkitteen itteensä niin kylläpä alkaa tuloksetki vauhilla kohentua.kehonrakentajaki voi kyllä off seasonilla käydä ulkona ja syödä paska ruokaa,kisa kausi on sitte erikseen.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        Kehonrakennus tottakai onkin vaativaa just sen takia ettei saa kaikkea hyvää pistää suuhunsa. Mä ainakin tykkään silloin tällöin kädä hampurilaisella, kaljalla ja kebabilla, voi muutenkin nauttia elämästä kun se ei ole niin tiukoin raamein rajattua. Mä tosin treenaankin ne suuret raudat tavoitteenani, siinä se suuri ero. Mitä niihin penkkirautoihin tulee, niin niillä leventelyt voit jättää sinne salille täällä on niitä turha esitellä ja se "respekti" haihtuu muuten samantien kun lyöt sen ensimmäisen neulan sinne kehonrakentajan luikkuperseeseen. Mutta natuna sen 200 kg otat niin saat olla ihan tyytyväinen, kaksi vuotta voi olla ihan realistinen tulos. Enkä todellakaan hae niitä mikki hiirien tuloksia joihin viittasit. Musta se 278 kg oli vaan aika kova tulos, taitaa olla muuten EM.

        en tiedä yhtäkään naturaalia joka on nostanu 200kg(raw)penkistä.kuullu kyllä oon vaan ihmettelen että treenaako ne jossain maan alla vaa missä ku ei niitä salillakaan näy.aine ukkojen oon kyllä nähny ottavan tosi isojaki rautoja vaa naturaali pojilla se tahtoo järkiään se kehitys tyssätä 160kg huiteille(toki poikkeuksiakin on),mutta sitte ku ne rupee lääkitteen itteensä niin kylläpä alkaa tuloksetki vauhilla kohentua.kehonrakentajaki voi kyllä off seasonilla käydä ulkona ja syödä paska ruokaa,kisa kausi on sitte erikseen.niin ja sitä on turha marista etten ole sattunu oikealle salille ku saleja on kierretty tosi paljon monella eri paikka kunnalla.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        Kehonrakennus tottakai onkin vaativaa just sen takia ettei saa kaikkea hyvää pistää suuhunsa. Mä ainakin tykkään silloin tällöin kädä hampurilaisella, kaljalla ja kebabilla, voi muutenkin nauttia elämästä kun se ei ole niin tiukoin raamein rajattua. Mä tosin treenaankin ne suuret raudat tavoitteenani, siinä se suuri ero. Mitä niihin penkkirautoihin tulee, niin niillä leventelyt voit jättää sinne salille täällä on niitä turha esitellä ja se "respekti" haihtuu muuten samantien kun lyöt sen ensimmäisen neulan sinne kehonrakentajan luikkuperseeseen. Mutta natuna sen 200 kg otat niin saat olla ihan tyytyväinen, kaksi vuotta voi olla ihan realistinen tulos. Enkä todellakaan hae niitä mikki hiirien tuloksia joihin viittasit. Musta se 278 kg oli vaan aika kova tulos, taitaa olla muuten EM.

        en tiedä yhtäkään naturaalia joka on nostanu 200kg(raw)penkistä.kuullu kyllä oon vaan ihmettelen että treenaako ne jossain maan alla vaa missä ku ei niitä salillakaan näy.aine ukkojen oon kyllä nähny ottavan tosi isojaki rautoja vaa naturaali pojilla se tahtoo järkiään se kehitys tyssätä 160kg huiteille(toki poikkeuksiakin on),mutta sitte ku ne rupee lääkitteen itteensä niin kylläpä alkaa tuloksetki vauhilla kohentua.kehonrakentajaki voi kyllä off seasonilla käydä ulkona ja syödä paska ruokaa,kisa kausi on sitte erikseen.niin ja sitä on turha marista etten ole sattunu oikealle salille ku saleja on kierretty tosi paljon monella eri paikka kunnalla.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        Kehonrakennus tottakai onkin vaativaa just sen takia ettei saa kaikkea hyvää pistää suuhunsa. Mä ainakin tykkään silloin tällöin kädä hampurilaisella, kaljalla ja kebabilla, voi muutenkin nauttia elämästä kun se ei ole niin tiukoin raamein rajattua. Mä tosin treenaankin ne suuret raudat tavoitteenani, siinä se suuri ero. Mitä niihin penkkirautoihin tulee, niin niillä leventelyt voit jättää sinne salille täällä on niitä turha esitellä ja se "respekti" haihtuu muuten samantien kun lyöt sen ensimmäisen neulan sinne kehonrakentajan luikkuperseeseen. Mutta natuna sen 200 kg otat niin saat olla ihan tyytyväinen, kaksi vuotta voi olla ihan realistinen tulos. Enkä todellakaan hae niitä mikki hiirien tuloksia joihin viittasit. Musta se 278 kg oli vaan aika kova tulos, taitaa olla muuten EM.

        onpa minkä painonen tahansa niin on saatanan kova tulos,mutta natuna on tuollasta penkki tulosta turha haaveilla ellei voimanostajat keksi taas kohta jotain uusia huijjaus keinoja(varusteet=()varmaan kohta semmosia penkkipaitoja joilla saahaan runtattua se 500kg rikki penkistä.ei mitään järkeä.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        Kehonrakennus tottakai onkin vaativaa just sen takia ettei saa kaikkea hyvää pistää suuhunsa. Mä ainakin tykkään silloin tällöin kädä hampurilaisella, kaljalla ja kebabilla, voi muutenkin nauttia elämästä kun se ei ole niin tiukoin raamein rajattua. Mä tosin treenaankin ne suuret raudat tavoitteenani, siinä se suuri ero. Mitä niihin penkkirautoihin tulee, niin niillä leventelyt voit jättää sinne salille täällä on niitä turha esitellä ja se "respekti" haihtuu muuten samantien kun lyöt sen ensimmäisen neulan sinne kehonrakentajan luikkuperseeseen. Mutta natuna sen 200 kg otat niin saat olla ihan tyytyväinen, kaksi vuotta voi olla ihan realistinen tulos. Enkä todellakaan hae niitä mikki hiirien tuloksia joihin viittasit. Musta se 278 kg oli vaan aika kova tulos, taitaa olla muuten EM.

        tää suomi24 sen takia tulee nuin paljo nuita toisto viestejä


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        Kehonrakennus tottakai onkin vaativaa just sen takia ettei saa kaikkea hyvää pistää suuhunsa. Mä ainakin tykkään silloin tällöin kädä hampurilaisella, kaljalla ja kebabilla, voi muutenkin nauttia elämästä kun se ei ole niin tiukoin raamein rajattua. Mä tosin treenaankin ne suuret raudat tavoitteenani, siinä se suuri ero. Mitä niihin penkkirautoihin tulee, niin niillä leventelyt voit jättää sinne salille täällä on niitä turha esitellä ja se "respekti" haihtuu muuten samantien kun lyöt sen ensimmäisen neulan sinne kehonrakentajan luikkuperseeseen. Mutta natuna sen 200 kg otat niin saat olla ihan tyytyväinen, kaksi vuotta voi olla ihan realistinen tulos. Enkä todellakaan hae niitä mikki hiirien tuloksia joihin viittasit. Musta se 278 kg oli vaan aika kova tulos, taitaa olla muuten EM.

        suomi24 sen takia tulee nuin paljo nuita toisto viestejä.joo ja siitä piikistä sen verran että se lääkkeitten käyttö on kyllä voimanostossa ihan yhtä yleistä ku kehonrakennuksessa.ainoa ero on se että kehonrakentaja joutuu käyttään jonku verran enempi aineita koska lihas kovuus ja tiukkuus pitää olla kohillaan.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        Kehonrakennus tottakai onkin vaativaa just sen takia ettei saa kaikkea hyvää pistää suuhunsa. Mä ainakin tykkään silloin tällöin kädä hampurilaisella, kaljalla ja kebabilla, voi muutenkin nauttia elämästä kun se ei ole niin tiukoin raamein rajattua. Mä tosin treenaankin ne suuret raudat tavoitteenani, siinä se suuri ero. Mitä niihin penkkirautoihin tulee, niin niillä leventelyt voit jättää sinne salille täällä on niitä turha esitellä ja se "respekti" haihtuu muuten samantien kun lyöt sen ensimmäisen neulan sinne kehonrakentajan luikkuperseeseen. Mutta natuna sen 200 kg otat niin saat olla ihan tyytyväinen, kaksi vuotta voi olla ihan realistinen tulos. Enkä todellakaan hae niitä mikki hiirien tuloksia joihin viittasit. Musta se 278 kg oli vaan aika kova tulos, taitaa olla muuten EM.

        kyllä se piikki heilahtaa niitten voimanostajien pakaraan samanlain ku kehonrakentajienki että se siitä.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        Kehonrakennus tottakai onkin vaativaa just sen takia ettei saa kaikkea hyvää pistää suuhunsa. Mä ainakin tykkään silloin tällöin kädä hampurilaisella, kaljalla ja kebabilla, voi muutenkin nauttia elämästä kun se ei ole niin tiukoin raamein rajattua. Mä tosin treenaankin ne suuret raudat tavoitteenani, siinä se suuri ero. Mitä niihin penkkirautoihin tulee, niin niillä leventelyt voit jättää sinne salille täällä on niitä turha esitellä ja se "respekti" haihtuu muuten samantien kun lyöt sen ensimmäisen neulan sinne kehonrakentajan luikkuperseeseen. Mutta natuna sen 200 kg otat niin saat olla ihan tyytyväinen, kaksi vuotta voi olla ihan realistinen tulos. Enkä todellakaan hae niitä mikki hiirien tuloksia joihin viittasit. Musta se 278 kg oli vaan aika kova tulos, taitaa olla muuten EM.

        no saa nähä monenneko kerran tääki nyt tulee mutta kyllä se piikki livahtaa sinne voimanostajan pakaraan ihan yhtä herkästi ku kehonrakentajillaki.että se siitä.ja kaikkihan siinä on samalla viivalla kaikki voi ite päättää että käyttääkö vaa ei.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        Kehonrakennus tottakai onkin vaativaa just sen takia ettei saa kaikkea hyvää pistää suuhunsa. Mä ainakin tykkään silloin tällöin kädä hampurilaisella, kaljalla ja kebabilla, voi muutenkin nauttia elämästä kun se ei ole niin tiukoin raamein rajattua. Mä tosin treenaankin ne suuret raudat tavoitteenani, siinä se suuri ero. Mitä niihin penkkirautoihin tulee, niin niillä leventelyt voit jättää sinne salille täällä on niitä turha esitellä ja se "respekti" haihtuu muuten samantien kun lyöt sen ensimmäisen neulan sinne kehonrakentajan luikkuperseeseen. Mutta natuna sen 200 kg otat niin saat olla ihan tyytyväinen, kaksi vuotta voi olla ihan realistinen tulos. Enkä todellakaan hae niitä mikki hiirien tuloksia joihin viittasit. Musta se 278 kg oli vaan aika kova tulos, taitaa olla muuten EM.

        no saa nähä monenneko kerran tääki nyt tulee mutta kyllä se piikki livahtaa sinne voimanostajan pakaraan ihan yhtä herkästi ku kehonrakentajillaki.että se siitä.ja kaikkihan siinä on samalla viivalla kaikki voi ite päättää että käyttääkö vaa ei.


      • Pena
        karbaasi kirjoitti:

        no saa nähä monenneko kerran tääki nyt tulee mutta kyllä se piikki livahtaa sinne voimanostajan pakaraan ihan yhtä herkästi ku kehonrakentajillaki.että se siitä.ja kaikkihan siinä on samalla viivalla kaikki voi ite päättää että käyttääkö vaa ei.

        ,että huipulla on pakko käyttää. Olkoon laji vaikka tikanheitto! Siinä 278 kg:n kaverissa on kemikaaleja varmaan enemmän kuin ongelmajäte laitoksessa, pakko olla! Voimanostajan harjoittelu ohjelmalla suht hyvä lahjainen ja kovaa treenaava voi kyllä 250kg (luokka >100kg)ottaa natuna, mut vaatii ainakin 20 vuuotta määrätietoista treeniä.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        ,että huipulla on pakko käyttää. Olkoon laji vaikka tikanheitto! Siinä 278 kg:n kaverissa on kemikaaleja varmaan enemmän kuin ongelmajäte laitoksessa, pakko olla! Voimanostajan harjoittelu ohjelmalla suht hyvä lahjainen ja kovaa treenaava voi kyllä 250kg (luokka >100kg)ottaa natuna, mut vaatii ainakin 20 vuuotta määrätietoista treeniä.

        en usko vaikka ois lahjoja että 250kg kukaan nostaa natuna nimenomaan ilman penkkipaitaa.paidan kans kyllä voi just ja just saada jos vaan on hyvä paita ja treenannu nimen omaan sillain että saa paidasta kaiken mahdollisen hyödyn irti(ammatti valmennuksessa).luulen että 200kg ilman penkki paitaa alkaa oleen jo aika maksimi natuna.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        ,että huipulla on pakko käyttää. Olkoon laji vaikka tikanheitto! Siinä 278 kg:n kaverissa on kemikaaleja varmaan enemmän kuin ongelmajäte laitoksessa, pakko olla! Voimanostajan harjoittelu ohjelmalla suht hyvä lahjainen ja kovaa treenaava voi kyllä 250kg (luokka >100kg)ottaa natuna, mut vaatii ainakin 20 vuuotta määrätietoista treeniä.

        vielä että kyllä tuossa salihommassa käytetään dopingia selvästi enemmän ku muussa urheilussa.huippu urheilussa käytetään lähes joka lajissa,mutta harvassa muussa harraste lajissa käytetään dopingia yhtä paljon kuin kuntosali hommissa ei varmasti missään muussa.


      • karbaasi
        karbaasi kirjoitti:

        vielä että kyllä tuossa salihommassa käytetään dopingia selvästi enemmän ku muussa urheilussa.huippu urheilussa käytetään lähes joka lajissa,mutta harvassa muussa harraste lajissa käytetään dopingia yhtä paljon kuin kuntosali hommissa ei varmasti missään muussa.

        ja tuskin oon ainoa joka asiasta samaa mieltä.omista salikavereista voin sen verran sanoa että sellaset jotka on vähintään 5-v treenannu on 90% käyttäny jotain jossain vaiheessa.ja luulen että trendi on aika pitkälle sama paikasta riippumatta.


      • MT-man
        karbaasi kirjoitti:

        ja tuskin oon ainoa joka asiasta samaa mieltä.omista salikavereista voin sen verran sanoa että sellaset jotka on vähintään 5-v treenannu on 90% käyttäny jotain jossain vaiheessa.ja luulen että trendi on aika pitkälle sama paikasta riippumatta.

        Terve, on kyllä ikävä tosiasia että salilla aineiden käyttäjiä on ihan yllinkyllin ja käsitettä yleistetään kaikkien voimailijoiden kohdalla surutta. Itse olen treenannut jo 13 vuota ilman hajuakaan mistään napeista ja muusta roinasta, olen päättänyt että omin avuin ja jos ei riitä niin ei sitten. Painoa on satasen verran eikä läskiä, penkki 170-180 RAW ja paidalla jo yli 200, kyykkyä menee ilman trikoita sen 250 ja trikoot on tulossa joten jää nähtäväksi, painakaa pojat leipää naamaan ja kunnon ruokaa riittävällä levolla suhteessa treeniin niin johan sekin vie jo pitkälle!


      • Pena
        MT-man kirjoitti:

        Terve, on kyllä ikävä tosiasia että salilla aineiden käyttäjiä on ihan yllinkyllin ja käsitettä yleistetään kaikkien voimailijoiden kohdalla surutta. Itse olen treenannut jo 13 vuota ilman hajuakaan mistään napeista ja muusta roinasta, olen päättänyt että omin avuin ja jos ei riitä niin ei sitten. Painoa on satasen verran eikä läskiä, penkki 170-180 RAW ja paidalla jo yli 200, kyykkyä menee ilman trikoita sen 250 ja trikoot on tulossa joten jää nähtäväksi, painakaa pojat leipää naamaan ja kunnon ruokaa riittävällä levolla suhteessa treeniin niin johan sekin vie jo pitkälle!

        ikävä tosiasia, että juuri ne dopingin käyttäjät ovat suurimmaksi osaksi joitain 17-20 vuotiaita. Jotka ovat alkaneet treenaamaan ja pettyvät tuloskehityksen pysähtymiseen, penkkikin alkaa monilla pysähtyä sinne 120 kg:n tienoille, ja siitä tulosten nostaminen vie oman aikansa. Kyllä oikeaoppinen treeni on se joka vaikuttaa 80%:sti kehitttymiseen, 10% ravinto ja muut. Dopingin ylistäminen juuri kehonrakentajien/voimailijoiden kohdalle on tosi yleistä, tuntuu välillä kun edes ylipäätään käy salilla niin heti leimataan. Itsekään en ole kovin kookas, vaan suhteellisen hoikka 178/90. Mutta aina silloin tällöin riittää niitä hauiksen puristelijoita jotka kyselevät, mitä käytät. Lopetan koko touhun samoin kuin sinä jos ei treeni enää maistu puhtain keinoin. Mulla on aktiivista voimaharjoittelua takana 6-vuotta. tulokset ovat mitä ovat, penkki n~145, kyykky 205 ja veto 190 kg.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        ikävä tosiasia, että juuri ne dopingin käyttäjät ovat suurimmaksi osaksi joitain 17-20 vuotiaita. Jotka ovat alkaneet treenaamaan ja pettyvät tuloskehityksen pysähtymiseen, penkkikin alkaa monilla pysähtyä sinne 120 kg:n tienoille, ja siitä tulosten nostaminen vie oman aikansa. Kyllä oikeaoppinen treeni on se joka vaikuttaa 80%:sti kehitttymiseen, 10% ravinto ja muut. Dopingin ylistäminen juuri kehonrakentajien/voimailijoiden kohdalle on tosi yleistä, tuntuu välillä kun edes ylipäätään käy salilla niin heti leimataan. Itsekään en ole kovin kookas, vaan suhteellisen hoikka 178/90. Mutta aina silloin tällöin riittää niitä hauiksen puristelijoita jotka kyselevät, mitä käytät. Lopetan koko touhun samoin kuin sinä jos ei treeni enää maistu puhtain keinoin. Mulla on aktiivista voimaharjoittelua takana 6-vuotta. tulokset ovat mitä ovat, penkki n~145, kyykky 205 ja veto 190 kg.

        sanoisin näin treeni 33%,lepo33%,ravinto33%.ja kyllä niitä douppaajia on ihan kaikenlaisia nimittäin lihasmassaa on vaan huomattavasti vaikeampi saada ku voimaa siis nuoria ja vanhempiaki.ei kaikki sen takia ala käyttään että joku penkki junnaa paikallaan vaan ne haluu lihaksia.mt-manille sen verran että oma penkki tulos 180kg raw ja omalla voima ohjelmalla penkkiä tehny.muuten treenaan kehonrakennus tyylisesti.luulen että jos alkais jollain west side barbell systeemillä jauhaan tuota penkkiä niin sen 200kg saattas saahakki mutta luulen että se ois mulle jo aivan maksimi siis ku oon naturaali.ite saan kuunnella vuodesta toiseen doping epäilyjä niin salilla ku sen ulkopuolella mutta aivan sama vaikka epäilevätki ku ite tiiän mikä oon.onhan se hyvä ku epäilevät dopingin käytöstä niin tietää että treeni on menny perille ja että lihasta on tullu.


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        ikävä tosiasia, että juuri ne dopingin käyttäjät ovat suurimmaksi osaksi joitain 17-20 vuotiaita. Jotka ovat alkaneet treenaamaan ja pettyvät tuloskehityksen pysähtymiseen, penkkikin alkaa monilla pysähtyä sinne 120 kg:n tienoille, ja siitä tulosten nostaminen vie oman aikansa. Kyllä oikeaoppinen treeni on se joka vaikuttaa 80%:sti kehitttymiseen, 10% ravinto ja muut. Dopingin ylistäminen juuri kehonrakentajien/voimailijoiden kohdalle on tosi yleistä, tuntuu välillä kun edes ylipäätään käy salilla niin heti leimataan. Itsekään en ole kovin kookas, vaan suhteellisen hoikka 178/90. Mutta aina silloin tällöin riittää niitä hauiksen puristelijoita jotka kyselevät, mitä käytät. Lopetan koko touhun samoin kuin sinä jos ei treeni enää maistu puhtain keinoin. Mulla on aktiivista voimaharjoittelua takana 6-vuotta. tulokset ovat mitä ovat, penkki n~145, kyykky 205 ja veto 190 kg.

        toi lopetanko treenin kuin sinä.en mä mitään treenausta oo lopettanu enkä lopetakkaan niin pitkään aikaan ku terveyttä piisaa ja mulla on kuitenki jo 10-v salitreeniä takana joista todella aktiivista treenaamista 5-v(siis ei ylimääräisiä taukoja palautus viikkoja ja sairastumisia lukuun ottamatta).mutta sitä en voi sanoa kuinka kauan jaksan vielä natikkana hinkata.voi olla että jaksan loppu elämän tai voi olla että käyn jo kuukauden päästä hakeen kuurin who knows,mutta tarkotus ois pysyä kuitenki natikkana,mutta tiiä häntä.ja mt manille,jos oot natu ja paino 100kg niin sulla on varmasti läskiä tai no tietenki jos oot 190cm (mitä en usko tuolla penkki tuloksella) pitkä niin ei ehkä sitte.mutta jos sun pituus on jotain 175-180 niin varmasti on ylimäärästä.mulle läski on sitä mikä menee yli 12 rasvaprosentin mittauksessa,mutta läskihän on katsojan silmässä=)


      • Ari
        MT-man kirjoitti:

        Terve, on kyllä ikävä tosiasia että salilla aineiden käyttäjiä on ihan yllinkyllin ja käsitettä yleistetään kaikkien voimailijoiden kohdalla surutta. Itse olen treenannut jo 13 vuota ilman hajuakaan mistään napeista ja muusta roinasta, olen päättänyt että omin avuin ja jos ei riitä niin ei sitten. Painoa on satasen verran eikä läskiä, penkki 170-180 RAW ja paidalla jo yli 200, kyykkyä menee ilman trikoita sen 250 ja trikoot on tulossa joten jää nähtäväksi, painakaa pojat leipää naamaan ja kunnon ruokaa riittävällä levolla suhteessa treeniin niin johan sekin vie jo pitkälle!

        huomenta
        tässä linkki
        http://www.almostfreehost.net/lieksa/penkki/index.htm

        tuloksia natuna, ohjelmia, suhteita, doping, massa, maksimivoima, vammat, ravinto, nopeusvoima, tekniikka ym. ym.
        Suomen laajin penkkipunnerrukseen liittyvä sivu.

        kirjoittajalla SM kulta, SM hopea, SM pronssi ja 10 kpl SE tuloksia voimanostosta natuna.

        tv Ari Pehkonen Lieksa


      • karbaasi
        Ari kirjoitti:

        huomenta
        tässä linkki
        http://www.almostfreehost.net/lieksa/penkki/index.htm

        tuloksia natuna, ohjelmia, suhteita, doping, massa, maksimivoima, vammat, ravinto, nopeusvoima, tekniikka ym. ym.
        Suomen laajin penkkipunnerrukseen liittyvä sivu.

        kirjoittajalla SM kulta, SM hopea, SM pronssi ja 10 kpl SE tuloksia voimanostosta natuna.

        tv Ari Pehkonen Lieksa

        linkki;)


      • 448
        Pena kirjoitti:

        Kehonrakennus tottakai onkin vaativaa just sen takia ettei saa kaikkea hyvää pistää suuhunsa. Mä ainakin tykkään silloin tällöin kädä hampurilaisella, kaljalla ja kebabilla, voi muutenkin nauttia elämästä kun se ei ole niin tiukoin raamein rajattua. Mä tosin treenaankin ne suuret raudat tavoitteenani, siinä se suuri ero. Mitä niihin penkkirautoihin tulee, niin niillä leventelyt voit jättää sinne salille täällä on niitä turha esitellä ja se "respekti" haihtuu muuten samantien kun lyöt sen ensimmäisen neulan sinne kehonrakentajan luikkuperseeseen. Mutta natuna sen 200 kg otat niin saat olla ihan tyytyväinen, kaksi vuotta voi olla ihan realistinen tulos. Enkä todellakaan hae niitä mikki hiirien tuloksia joihin viittasit. Musta se 278 kg oli vaan aika kova tulos, taitaa olla muuten EM.

        hahhahaha Ai se on oikeen EM tulos???? Ettei vaan olisi EE? Ootko sä joskus jäänyt puristuksiin penkkiin rautojen alle viikonlopuksi niin että happi loppu? Aivovaurio? Siltä tuntuu


      • RAW212KG PURE!
        karbaasi kirjoitti:

        en tiedä yhtäkään naturaalia joka on nostanu 200kg(raw)penkistä.kuullu kyllä oon vaan ihmettelen että treenaako ne jossain maan alla vaa missä ku ei niitä salillakaan näy.aine ukkojen oon kyllä nähny ottavan tosi isojaki rautoja vaa naturaali pojilla se tahtoo järkiään se kehitys tyssätä 160kg huiteille(toki poikkeuksiakin on),mutta sitte ku ne rupee lääkitteen itteensä niin kylläpä alkaa tuloksetki vauhilla kohentua.kehonrakentajaki voi kyllä off seasonilla käydä ulkona ja syödä paska ruokaa,kisa kausi on sitte erikseen.

        Otin tossa elokuun alussa 212kg ja täysin puhtaasti ja rehdisti! Joten toivoa on! Mutta olet oikeassa että noi isot raudat tuppaa tarvitsemaan erinlaisne lääkekaapin ja sikaniskan


      • ...
        Pena kirjoitti:

        ,että huipulla on pakko käyttää. Olkoon laji vaikka tikanheitto! Siinä 278 kg:n kaverissa on kemikaaleja varmaan enemmän kuin ongelmajäte laitoksessa, pakko olla! Voimanostajan harjoittelu ohjelmalla suht hyvä lahjainen ja kovaa treenaava voi kyllä 250kg (luokka >100kg)ottaa natuna, mut vaatii ainakin 20 vuuotta määrätietoista treeniä.

        No sehän on selvä
        Kirjoittanut: Pena 22.3.2004 klo 21.23


        ,että huipulla on pakko käyttää. Olkoon laji vaikka tikanheitto! Siinä 278 kg:n kaverissa on kemikaaleja varmaan enemmän kuin ongelmajäte laitoksessa, pakko olla! Voimanostajan harjoittelu ohjelmalla suht hyvä lahjainen ja kovaa treenaava voi kyllä 250kg (luokka >100kg)ottaa natuna, mut vaatii ainakin 20 vuuotta määrätietoista treeniä.


    • ME!

      ite painan 44 kiloa eli 10x oma paino, repikää siittä

      • karbaasi

        olkoon=)


      • Pena

        sain mitä vähän odotinkin. Joku vitun 15-vuotias aivokääpiö, jolla housut testosteronia täynnä räväyttää jotain todella viisasta!! Mene vatkaamaan rannettas sinne vessaan, se on ainut liike mitä sun kannattaa tehdä!! Tuskin edes tiedät mikä on RAW-penkki.


      • 447 kiloa
        Pena kirjoitti:

        sain mitä vähän odotinkin. Joku vitun 15-vuotias aivokääpiö, jolla housut testosteronia täynnä räväyttää jotain todella viisasta!! Mene vatkaamaan rannettas sinne vessaan, se on ainut liike mitä sun kannattaa tehdä!! Tuskin edes tiedät mikä on RAW-penkki.

        opettele kirjottamaan. RAW on raakalaudasta tehty höyläämätön penkkilankku. Ite painan 448 kiloo


      • Pena
        447 kiloa kirjoitti:

        opettele kirjottamaan. RAW on raakalaudasta tehty höyläämätön penkkilankku. Ite painan 448 kiloo

        mennä vaan kiltisti takaisin hiekkalaatikolle taputtelemaan koiran paskasta hiekkakakkuja! Ja jos tosiaan olet niin himoläski mene ihmeessä lääkäriin lukihäiriöinen imbesilli!!


      • Pena
        Pena kirjoitti:

        mennä vaan kiltisti takaisin hiekkalaatikolle taputtelemaan koiran paskasta hiekkakakkuja! Ja jos tosiaan olet niin himoläski mene ihmeessä lääkäriin lukihäiriöinen imbesilli!!

        ja säkin oot pena joka on saanut Raw-lankusta lujaa päähänsä, imbesilli = onko se kala?


    • big power

      joo suomen kovin penkki on varmaan kimmo laakson
      75kg.sena tehty 225. se on 3 kertaa oma paino.
      ja muuten kovin penkki mikko hämäläisen 335kg.niissä on käytetty kyl paitaa,jotenkovimmat penkit riku kirin 300 ja jari sjömannin 300 ilman paitaa on kovimmat,mun mielestäni,mutta mielipiteitä on monia ja täällä hetkellä on monia kovia punnertajia.

      • karbaasi

        kyllä tuo riku kirin tulos on munki mielestä suomen kovin tulos ja juuri sen takia ku se on tehty ilman "farkku"paitaa.ja sille omalle painolle on aivan sama jos tuon 300kg lykkää.esim:kenneth sandvik hyötyy penkki paidasta käsittämättömät 60kg(isoin hyöty mitä oon ite kuullu ja hän on sen itse sanonu)250>310kg noin.oma paino hänellä noin 140kg,mutta jos joku 75kg tulee mulle sanoo että hänellä penkki esim 200kg(raw) niin silti pidän tuota sandvikin 250kg kovempana vaikka sillä omapaino enenmmän ku ite tosiaan arvostan raudan määrää riippumatta kyseisen henkilön painosta.vaikkakin 75kg>200kg penkki on ihan vitun kova jos sen ilman paitaa lykkää=)(tuskin saa kukaan suomessa)


      • Mr Big

        on Suomessa punnertanut Petri Kotka sarjassa 75kg.
        Lars Nyblin on nostanut 270 kg sarjassa 90 kg, eli 3* omapaino. Nyblin on muuten se 278 kg punnertaja, tulos on epävirallinen


      • karbaasi
        Mr Big kirjoitti:

        on Suomessa punnertanut Petri Kotka sarjassa 75kg.
        Lars Nyblin on nostanut 270 kg sarjassa 90 kg, eli 3* omapaino. Nyblin on muuten se 278 kg punnertaja, tulos on epävirallinen

        ja 4pp paitaa päällekkäin.no samapa tuo.


      • Pena
        karbaasi kirjoitti:

        ja 4pp paitaa päällekkäin.no samapa tuo.

        ,et se siitä!


      • karbaasi
        Pena kirjoitti:

        ,et se siitä!

        voimaa,mutta kummasti ne tulokset niillä nousee.esim sandvik käsittämätön 60kg hyöty penkki paidasta,liekkö nykyään jo enemmänki.


    • sotilaspekkiä

      penkkipaidan kanssa nostavat vain luuserit.kyl se pitää nostaa omilla lihaksilla eikä paidalla!!

    • nostaja2.

      sanonpa tähän kans että taitaa tilanne olla semmonen että harva täällä pukkaa paljoa yli 200kg ilman niitä varusteita.
      Ja noita suhteita äijissä on naurettava vertailla. iso 140kg karpaasi jos pukkaa ilman varusteita sen 200kg niin se on aina kovempi suoritus kuin 75kg äijältä 150kg. Siinä on niin suuri ero.
      eikä se rasva ja neste mitään juuri hyödytä. lihaksilla se jokaisella nousee, eli olitpa iso tai kevyempi niin kova rauta on jos sen ilman varusteita pukkaa.

      mä en niin kato tohon kehon painoon. vahvempi on vahvempi ja sillä siisti. se on vahvempi joka enemmän rautaa pukkaa. on se aika säälittävää että joku laiheliini vieressä toteaa että "on se yks kaveri tosi vahva ku pukkaa 170kg sen painoisena bla blaa"...
      pukatkoon vaan mutta vaikka olis 2xpainavempi äijä joka pukkaa pari markkaa niin se vaan on vahvempi. ihan turha sitä luupäätä on seinään lyödä kun se on vaan loogisesti ihan selvä asia.
      lisää painoahan saa vaikka kasvattamalla vatsaa niin mitä hyötyä siitä muka olis penkissä, ei mitään. rinnasta se pukataan ja pylly kiinni penkissä, selkä sopivasti kaarella ja rawina.
      ei välttämättä nouse tulos paljon mitään vaikka joku kynis lihottaisi itsensä hetkessä 40kg painavemmaksi niin siinähän näkee.

      suurin osa saleilla isompia rautoja työntävistä kevyistä miehistä pukkaa niitä painoja ihan heiluttelemalla tekniikka hyväksikäyttäen koska ei ole voimaa työntää sitä rehellisesti.
      tanko pitää laskea hitaasti rintaan kiinni ja pysäytyksestä nostaa.
      se on salipenkkinä jo p*rkeleen hyvä ja rehellinen nosto.

    • penkki 175kg

      pelkällä tangolla 398 kertaa !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe