Miten teillä on varaa meikkeihin?

hmmkll

Must on aivan sairasta yks luomiväri pensseli maksaa 16 euroa!!! tai muut siveltimet 16-30 eurosia ja niitä viel tarvii ainakin 2 kpl:tta.
Sitten vielä luomi värit yks sävy noin 10 euroa. Mä vähän laskin että jos ostaisin hyviä meikkejä perus setti ja viel pensselit tulisi maksamaan noin 200 euroa. Ei mul ois ikinä varaa! ja viel asusteita jne.

näkee monia nuoria naisia jolla on tekokynnet, huippu meikkejä ja huippu muoti vaatteita.
En kyllä jaksa uskoa siihen että monet ovat rikkaita tai että saavat niin hyvän palkan että voivat shoppailla 200 euron edestä kuukaudessa.

32

2293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SibbÅ

      betala...

      • Tinayomer

        This is Tina working from Yomer Beauty tools Company. Now Disposable Eye Patches for

        eyelashes extension is US$0.06/Pair, Mascara Wands US$0.65/bag , Lint Free Micro

        Applicator US$0.68/barrel.Contact me if interested.
        Office Site: http://www.yomer.net
        Email: [email protected]


    • Lässyn lässyn

      Halvemmallakin löytyy. Terveisin meikkaava nainen, joka omistaa 5 euron luomiväripaletin, jossa tuli sivellin mukana. Muita luomivärejä en tarvitsekaan.

    • ..

      missähän ihmeessä olet meikkejä katsellut, halvimpia luomivärejä kun saa parilla eurolla. siveltimiäkään ei tarvitse kuin yhden, enkä minä ainakaan ole edes nähnyt 16 euroa maksavaa sivellintä. o_0 Ite meikkaan ihan hyvillä meikeillä, eikä niihin mene kuin parikymppiä kuussa, jos sitäkään.

      • mineralsforme

        Jos ostat suomesta, saat kyllä maksaa hyvästä meikkiSIVELTIMESTÄ sen 16 euroa. Eri asia jos käyttää vaahtomuoviaplikaattoria, joka kyllä ajaa asiansa aivan perus meikkaamisessa. Suosittelen ap:lle seppälässä myytäviä meikkitarvikkeita, ne ovat ihan laadukkaita ja edullisia. Seppälästä saa myös edullista wet'nwild meikkisarjaa, joka kuulemma on paljon hintaansa parempi.


      • fghh6

        Me kaikki emme haluakkaan näyttää joltakin halvalta 13-v kirpparitytöltä.


    • ...

      Itselläni on kallein meikkisivellin varmaan yli 30 euroa, ja muutama kympin hintainen, yhteensä niitä on varmasti ainakin tusina.
      Siveltimet kestävät hyvässä käytössä vuosia, ja vaahtomuoviaplikaattorini on sellaista mallia, että varteen voi vaihtaa uuden tyynyn. Puuterivipat kestävät pesua, jne.
      Niillä meikkipakkauksissa olevilla tynkäsiveltimillä heitän aina heti vesilintua, parempi ostaa sellaisia, joiden mukana ei tule ko. turhaketta ollenkaan.

      En halua laskea, paljonko tuo on tullut maksamaan, mutta vertailun vuoksi:
      Jos päivittäisin maustekaappini kerran vuodessa (mausteissakin on vanhenemispäivä), se tulisi varmasti paljon kalliimmaksi kuin mitä meikkivarastoni ja -tarvikkeeni maksavat. Siksi käytän kuivia mausteita niin pitkään kuin niitä riittää.

      • .

        ne kalleimmat maksavat, mutta minusta hyvän meikkaajan lopputuloksesta ei huomaa, millaisia siveltimiä on käyttänyt. Eli halvemmatkin varmasti useimmille ihmisille sopivat.


      • joeahy
        . kirjoitti:

        ne kalleimmat maksavat, mutta minusta hyvän meikkaajan lopputuloksesta ei huomaa, millaisia siveltimiä on käyttänyt. Eli halvemmatkin varmasti useimmille ihmisille sopivat.

        Toisaalta halvat siveltimet voivat ärsyttää ihoa jos ne ovat kovia, laitoin itse juuri eilen peittaria silmänympärysiholle halvimmalla siveltimelläni ja tuli ihan verta..!

        Ei sillä etteikö halvallakin voisi välttämättä löytää hyvää.


      • Doubi
        joeahy kirjoitti:

        Toisaalta halvat siveltimet voivat ärsyttää ihoa jos ne ovat kovia, laitoin itse juuri eilen peittaria silmänympärysiholle halvimmalla siveltimelläni ja tuli ihan verta..!

        Ei sillä etteikö halvallakin voisi välttämättä löytää hyvää.

        Häh, kyllä mä peitevärit laitan joko "sienellä" tai sormin, en todellakaan sudi siveltimillä... o_O


    • saapelissi

      ja kyllä minä ihan itse ostan meikkini, maksan kampaajani ja kynteni. Ja kyllä myös merkkilaukkuni, vaikken vielä ole ihan Chanelin laukkuun rahoja saanut kasaan.

      Nämä ovat kohteita joihin minä tuhlaan. Osa ystävistäni pistää 50 euroa joka viikonloppu baariin, itse en. Maksan silti aina laskut ja vuokrat ajallaan ja olen lukenut kolme tutkintoa joiden avulla olen myös onnistunut saamaan työpaikan. En minäkään miljoonia tienaa, mutta kyllä moni ikäiseni pärjää ihan ilman papan apua..

      Ja tosiaan, harva maksaa arki kosmetiikasta satoja euroja. Vaikka yleensä kauneuden alalla, vaatteet jne ovat ikävä kyllä kestävämpiä kun niihin hieman enemmän laittaa rahaa kuin Seppälä ja Hennesi pyytävät..

      • Vekkulis

        Kerrankin joku järkivastaus, kyllästyttää pikkulikkojen ihmettelyt...Kunnioitan sinua joka olet omalla työlläsi hankkinut mitä olet halunnut. Itse en ole juopotellut enkä tupakoinut ja rahaa on ollut aina vaatteisiin ja kenkiin. Meikkejä en erottele arki-tai juhlameikkeihin, hyvä laatu on joka päivä käytössä.
        Ihan turha ruikuttaa, ottakaa muutkin oppia oikeista elämäntavoista ja rahat riittävät moneen asiaan.
        Ja siveltimissä laatu maksaa ihan niinkuin kaikissa muissakin tuotteissa. Jos olet illan juomatta, saat varmasti 50 euron siveltimen ostettua ja nehän kestävät käytössä monta vuotta. Yksi hyvä on parempi kuin halpa kertakäyttöinen.


      • ei voi jymmärtää
        Vekkulis kirjoitti:

        Kerrankin joku järkivastaus, kyllästyttää pikkulikkojen ihmettelyt...Kunnioitan sinua joka olet omalla työlläsi hankkinut mitä olet halunnut. Itse en ole juopotellut enkä tupakoinut ja rahaa on ollut aina vaatteisiin ja kenkiin. Meikkejä en erottele arki-tai juhlameikkeihin, hyvä laatu on joka päivä käytössä.
        Ihan turha ruikuttaa, ottakaa muutkin oppia oikeista elämäntavoista ja rahat riittävät moneen asiaan.
        Ja siveltimissä laatu maksaa ihan niinkuin kaikissa muissakin tuotteissa. Jos olet illan juomatta, saat varmasti 50 euron siveltimen ostettua ja nehän kestävät käytössä monta vuotta. Yksi hyvä on parempi kuin halpa kertakäyttöinen.

        hmmm... käyn itse kerran kuussa siiderillä eli bilettämässä mut en mä nyt silti pistäis satasia palaa meikkeihin!

        Max 30e menee meikkipussin sisältöön 3-4kk välein.


    • Avonitar

      Itse tilaan meikkini ja siveltimeni Avonilta, ja ne ei paljoakaan maksa. Ja kun asiakkaat tilaavat niin järjestään on ettei tarvitse edes postimaksuja maksaa, kun tilaus ylittää yli 80 euroa.

    • FrozenCorpse

      Kyllähän niitä meikkejä joutuu ajoittain uusimaan ja kallista se on. Meikkivoiteet ja uudet ripsarit maksaa eniten. Siksi keräilen niitä parempien rahatilanteiden aikana varastoon, ei tarvi mennä kauppaa vikoja rahoja tuhlaa.

    • järkeväkuluttaja

      Olet ihan oikeassa, miksi edes meikkaamme?

      Mutta nyt kun meikkaamme, niin on ihan totta, että meikit plus oheistuotteet (siveltimet, meikinpoistotuotteet jne.) ovat todella kalliita. Itse säästän rahaa kun ostan vain eniten tarvitsemani tuotteet, en mitään ns. turhaa.

      Suosin luomiväripaletteja, sillä niillä saa helposti tehtyä tosi erilaisia lookkeja ja lisäksi paletit ovat halvempia kuin yksittäiset luomivärit. Käytän meikkejäni säästeliäästi, enkä liikaa. Tämä on hyvä sääntö ihan muutenkin, koska lähes kaikki laittavat meikkiä enemmän kuin esim. luomivärin pigmentit vaativat. Ostan hinta-laatusuhteeltaan hyviä tuotteita, enkä erityisemmin satsaa laatuun, sillä en edes ymmärrä koko "laatu"-sanaa. Kyllähän luomiväri näyttää loppujen lopuksi aika samalta maksoi se sitten 2 € tai 32 €.

      Lisäksi loistava vinkki!!
      Jos sinulle riittää väritön puuteri, hanki talkkia! Epäilin tätä ensin itse, mutta se todella on ihan paras tuote. Pitää kiillon poissa (siis tarkoitan oikeasti poissa!!!!!!! kokemusta on!!!!) ja tasoittaa ihoa sekä kiinnittää meikin hyvin.

      Näitä "sääntöjä" vaikeuttaa se, että ostan vain ekologista ja ympäristöystävällistä kosmetiikkaa.

      • ,,,,,

        Ostan vain niitä tuotteita, joita tarvitsen, en siis esim. käytä ryppyvoiteita, hilevoiteita, huulia turvottavia voiteita jne.
        Luomiväreistä olen kyllä ylläolevan kanssa eri mieltä: paleteista tulee käytettyä sitä yhtä parasta väriä, muut jäävät käyttämättä. Nyt meikkipussissani on kaksi erillistä toisiinsa sopivaa nappia ja rajausväri, joka sopii näihin. Ripsiväri on yleensä musta, se sopii kaikkeen. Yksi värillinenkin löytyy, jota tulee harvemmin laitettua.
        Huulikiiltona käytän Biothermin aurinkovoidetta huulille, joka maistuu hyvälle, ja auttaa uhkaavaan rohtumiseen paremmin kuin huulikiilto. Lisäksi se maistuu ja tuoksuu hyvälle.
        Meikkivoiteista olisi paras valita sellainen, ettei puuteria tarvitse lainkaan. Aina se ei ole mahdollista.


      • järkeväkuluttaja
        ,,,,, kirjoitti:

        Ostan vain niitä tuotteita, joita tarvitsen, en siis esim. käytä ryppyvoiteita, hilevoiteita, huulia turvottavia voiteita jne.
        Luomiväreistä olen kyllä ylläolevan kanssa eri mieltä: paleteista tulee käytettyä sitä yhtä parasta väriä, muut jäävät käyttämättä. Nyt meikkipussissani on kaksi erillistä toisiinsa sopivaa nappia ja rajausväri, joka sopii näihin. Ripsiväri on yleensä musta, se sopii kaikkeen. Yksi värillinenkin löytyy, jota tulee harvemmin laitettua.
        Huulikiiltona käytän Biothermin aurinkovoidetta huulille, joka maistuu hyvälle, ja auttaa uhkaavaan rohtumiseen paremmin kuin huulikiilto. Lisäksi se maistuu ja tuoksuu hyvälle.
        Meikkivoiteista olisi paras valita sellainen, ettei puuteria tarvitse lainkaan. Aina se ei ole mahdollista.

        Riippuu tietysti, minkälaisen paletin ostat/omistat. Loistava esimerkki on sellainen, jossa on esim. 4 erilaista harmaan/hopean sävyä ja lisäksi musta. Niillä saa kaikkia yhdessä käyttäen juhliin "smokey eye" lookin ja erillisinä käytettynä vaaleammista sävyistä perus arkimeikin. Lisäksi mustaa voi käyttää rajauksena tai rajauksen päällä. Myös paletin vaaleinta hopeaa voi käyttää "highlighterina". Siinäpä teille!

        Tuohon vielä lisäksi, että meikkipuuteri korvaa sekä meikkivoiteen että puuterin ja säästää myös aikaa. Huulikiiltoja/punia saa myös sekoittamalla vaseliiniin luomiväriä tai poskipunaa. Vaseliinihan on todella halpaa, sitä voi myös käyttää huulirasvana, kuiviin kynsinauhoihin, jalkoihin ja hiustenvärjäyksen yhteydessä suojaamaan hiusrajaa.


    • Whyre

      Se on ihan miten elämänsä haluaa elää.

      Joku toinen haluaa ehkä laittaa rahansa huippu kalliiseen kännykkään ja tietokoneeseen,toinen ravaa erilaisissa harrastuksissa, kolmas käy usein baarissa, neljäs matkustelee ja sitten se viides panostaa ulkonäköönsä.
      Joku saattaa ehkä panostaa opiskeluun ja saa hyvän ammatin. Sitten on varaa tehdä useampaakin asiaa (matkustella, ostaa kalliita tavaroita ja panostaa ulkonäköön). Toinen ehkä saa vähemmän palkkaa, mutta säästää rahaa ja säästöillä ostaa mitä haluaa.
      Joillain sitten on ne rikkaat vanhemmat, jotka maksavat kaiken.

      Se, että jollakin nuorella on kalliita meikkejä vaatteita, voi tarkoittaa, että hänellä on sitten vähemmän jotain muuta.

    • ....

      Meikkejä kertyy pikkuhiljaa, eivät esim. luomivärit ihan tuosta vain vanhene. Vaatteet ovat paljon kalliimpia kuin meikit.

    • .fkkf

      Kuules , kyllä niitä halvempiakin meikkejä löytyy! Omistan siveltimiä & meikkejä jotka maksaa vain pari euroa.

      • Kiinnostuin :)

        Mistä ostat/tilaat meikkisi?


    • nw

      Itse en käytä minkään sortin siveltimiä, vain sellaista sientä kun levitän meikkivoidetta. Ripsiväriä, poskipunaa ja kajalia käytän niin vähän ja säästeliäästi että ne säilyvät kauan. Ainut joka näyttää kuluvan vauhdilla on kulmakynä.

    • .....

      Itselläni on rajaus/kulmaväritrio, jossa näkyy juuri ja juuri käytön jälkiä, ikää varmaan 2 vuotta, eli kohta pitänee pintaa raaputtaa ettei tuote ihan itsekseen tai ihon rasvan vaikutuksesta kovetu.
      Ripsivärit käytän aina loppuun, tai sitten ne kuivuvat mutta niitä tulee käytettyä paljon. Luomiväreissä on erivärisiä kausia, yleensä kahta väriä meikkipussissa ja yksi rajaustussi. Sitten ajoittain menee setti vaihtoon (luomivärit, ei rajaustussi).
      Siveltimet ovat olleet pitkään käytössä, viimeksi pesin meikkisiveltimen, maksoi ihan tautisesti mutta mielestäni ei ole yhtään karvaa irronnut pesussa tai katkennut. Se on ihanan pehmeä ja meikkipuuteri levittyy sillä kauniisti. Ennen kuin hankin meikkipuuterin levitin siveltimellä käyttämääni Rubinsteinin kakkumaista meikkivoidetta, se oli aika kuivakkaa.
      Huulipunaa en käytä mutta huulikiiltoa kuluu, Nuxen väritöntä.

    • blaabaaa

      mikset seuraa tarjouksia?
      mä ainakin aina katon jotkut sokos emotionin yms. ja aina löytyis jotaki kivaa ja halpaa :):) kannattaa kattoo avonin sivut, siellä on laadukkaita meikkejä ja hintalaatusuhde on great!
      mulla on semmonen pikku kopallinen "merkki"-meikkejä, eikä hinta huoleta.
      (siis kopassa on lumenee, make up storee, maybellineä jne.)
      EN EDES MEIKKAA PALJOA! TAI JOKA PÄIVÄ (::
      en muuten suosittele seppälä tms. kiinassa valmistettuja meikkejä, ne meinaan tunkee niihin meikkeihin ihan mitä sattuu kuten sairaalajätteitä.
      lumene on ainaki hyvä kotimainen halpa meikki

    • jhhghgfg

      minulla on varmaan 8 ripsiväriä ja muitakin meikkejä on,käytän aika paljon mutta seppälästä saa hyviä meikkejä ...mutta olen ostanut ja saanut sen takia että ku käytän joka päivä niin eihän ne kauvvaa kestä ne 8 :DD

    • -
    • kirkonrottanen

      Itse pyrin aina käyttämään kaikenlaiset alennusmyynnit hyväkseni ja ostan jemmaan useita tuotteita. Vähän pakko pihistellä, kun olen opiskelija, ja varat ei meinaa muuten riittää. Sitten, kun on vielä kampaajat sun muut, niin pitää pitää tuo budjetti kasassa.

    • jk

      ei sitä joka kuukausi noita meikkejä ostellakaan, ainakaan itse. meikkivoiteetkin ostan vasta sitten kun entinen loppuu, sanotaan kerran vuodessa 15-30e mrikkivoiteeseen ei ole paha. luomivärit ostan tarjouksesta, loppuunmyynneistä jne. ja puuteri kestää kanssa sen vuoden. ripsivärit pari kertaa vuodessa. sanoisin että meikkeihin vuodessa mulla menee ainoastaan joku noin 100e mikä on puolet vähemmän ku sun laskelmissa.

      laadukkaat siveltimetki ekstää joten siks kannattaa ostaa kerralla parempi ni kestää pidempään, mahdollisesti aina.

    • miksi?

      Koska ostan ensin meikkejä ja sitte myöhemmin ihmettelen että ei jääny rahaa niihin mitä juuri oikeasti tarvitsisin :/

    • xfs

      Tilaa netistä kerralla paketillinen Ecotoolsin siveltimiä (5 kpl alle 24 e) ja vaikkapa Urbam Decayn Naked-paletti (n. 45 e) jolla saat tehtyä arki- ja juhlameikit. Yksi paletti riittää pitkäksi ajaksi, kun sillä pystyy tekemään arkimeikin kuin juhlavammankin.
      Ja sitä paitsi netistä saat halvemmalla kuin suomalaisista kaupoista.

    • Marithai

      Suosittelen Urban Decayn Naked Basics -palettia. Kaksi beessiä/nudea sävyä ja neljä erisävyistä ruskeaa. Sillä tekee niin rajaukset kuin luomivarjostukset. Paletti kestää minulla niin kauan, että säilyvyys tulee vastaan. Luomivärejähän suositellaan käytettäväksi merkistä ja laadusta riippuen avaamisen jälkeen 18-24 kuukautta ja sen jälkeen vaihtoon. Voidemaisessa näkyy olevan tuo 18 kk käyttöaika.
      Essencellä on kelpo meikkejä todella edulliseen hintaan. Esimerkiksi aika lailla hehkutettu Essencen The False Lashes maskara noin 3,5 euroa. Jo toinen putkilo menossa. En huomaa mitään eroa 25-30 euron ripsiväriin.
      Monenhintaisia meikkejä minulla siis on, mutta kyllä sekä meikeissä että ihonhoitotuotteissa tuppaa laatu seuraamaan hintaa. Halpikset luomivärit ei pysy luomilla, vaan varisee pitkin poskia ja väripigmenttiä on usein raivostuttavan vähän. Iloisia poikkeuksia on, kuten Essencet, joita saa ilahduttavasti jo ihan Citymarketistakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe