Olen ennen syönyt Meliane-pillereitä, ei mitään ongelmaa niiden kanssa. nyt kävin kuitenkin gynekologilla, joka totesi että minulla on polykystiset munasarjat (PCO) ja polyyppi kohdunkaulassa. Polyyppia yritettiin kahdesti irroittaa, mutta silti se jäi paikoilleen. Aloitin viikko sitten toisen kuukauden Diane Nova-pillereliuskan. Ihmettelin kun taukoviikolla ei tullut tyhjennysvuotoa, tein raskaustestinkin (negatiivinen). Sitten juuri sinä päivänä kun aloitin uuden liuskan, alkoi vuoto, joka on kestänyt nyt viikon! Erittäin kivuliasta on ollut. Ja olen siis viikon ajan ottanut joka päivä myös Diane Nova-pillerin. pitäisiköhän tästä huolestua? Ei ole mukava tilanne ollenkaan eikä kovin normaaliltakaan vaikuta!
Viikon kestänyt välivuoto!
ihmettelenkovasti
0122
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.