huomannut että vaikka profiilin kuva kelpais jollekkin mieshenkilölle eli kuvasta sanotaan "että olet kaunis, söpö nainen" niin livenä tapaaminen voi mennakkin perselleen. Olen miettinyt ,että voisiko se johtua siitä että vaikka kuinka ihminen kertois itsestään profiilissään millanen on esim. huumorintajuinen, mukava jne.. siis netin deiteissä otetaan esim. s24 treffit niin livenä toinen näkee millanen se ihminen on oikeesti eli on helppoa sanoa deiteissä et oot mukava jne.. että ois kiva tutustua paremmin mutta sitten kummiskin ei ookkaan sitä mitä se toinen on odottanut eli mun mielestä on vaikea kirjoittaa profiileihin millanen on kun kummiskaan se ei miellytä toista sitten tapaamisella, vaikka kuvasta sanottais kaunista. Että en yhtään ihmettele miksi ihmiset pitää netin deittejä ei suosiossa ja taas live-live tapaamista parempana eli ei deiteissä tapaamista vaan esim. baarissa,työssä,harrastuksissa jne..koska siinä ei pysty etukäteen sanomaan toiselle millanen on vaan päällisyys tulee heti selväksi.
olen tässä..
9
298
Vastaukset
- jaaah....
No eiköhän siinä ole kyse muustakin kun sitten tavataan kasvotusten. Voi olla juuri kuvansa näköinen, mutta jutut on ihan idiootteja, tai pukeutumistyyli mauton. Tavat voi olla huonot tai henki haista ja hampaat hoitamattomat... Tai tukka likainen. Liikaa hajuvettä tai liikaa partavettä. Tai koko ihminen löyhkää jollekin kammottavalle pyykinpesuaineelle/huuhteluaineelle, onhan se parasta varmistaa kun kerrankin treffeille pääsee että ei ainakaan likasille vaatteet haise... Joku käy heti iholle, toinen ei edes kättele... Ihminen on livenä niin paljon muutakin kuin mitä sanat netissä ja kuva kertoo... Syitä on vaikka kuinka miksi joku ei nappaa, mutta ne on myös usein sellaisia syitä, joita ei kehtaa toiselle totuudenmukaisesti sanoa.
Nämä on niitä asioita, mistä puhutaan kun puhutaan "kemioista". Ei tarvitse olla täydellinen, mutta jos jokin asia toisessa livenä tökkii niin minkäs teet. Suurimman osan asioista voimme sivuuttaa silloin, kun kyseessä on vaikka ystävän kaveri, johon tutustut sattumalta törmätessäsi häneen ystäväsi seurassa. Kavereille ja puolitutuille jne tuollaisia annetaan anteeksi, mutta harva haluaa nais/miesystäväksi elämää jakamaan henkilöä, jossa on jotain, minkä itse kokee vastenmieliseksi...- aloittaja
miksi ihmiset aina lähettää viestinä että" et ollut mun makuuni tai ettei enää kannata nähdä" jne.. Nyt sitten itsekkin tiedän että vaikka kuinka paljon sitä luulee että itsessään on vikaa ni se johtuukin tosta ettei uskalleta/kehtaa sanoa totuutta toisesta että mitä voisi parannella seuraavalle treffeille ettei tee samoja virheitä. Niin kun sanoit että esim. likaiset hiukset ni nehän on helppo huomata toisessa ym.. sellaiset asiat vaikka itse ei huomaisi niitä,TOTTA:(
- aloittaja
toinen ihminen huomata kaikki noi epämielyttävät asiat esim. likaiset hiukset ,hoitamattomat hampaat, pahan hengityksen, mauttomat vaatteet jo yhdellä treffeillä tämä vähän ihmetyttää:0 ??Miksei voida rauhassa tutustua ja katsoa että muuttaako se toinen jotain itsesssään ja jos ei niin sitten antaa pakit.
- apuu'va
ei ihmisessä tarvitse olla noita negatiivisia ominaisuuksia mitä mainitisit.
Hän voi olla ihan asiallinen ja siisti, ym. MUTTA kun ei vain kiinnosta. - aloittaja
apuu'va kirjoitti:
Hän voi olla ihan asiallinen ja siisti, ym. MUTTA kun ei vain kiinnosta.en minä niitä negatiivisia asioita aloittanut kirjoittamaan vaan toi jaah nimimerkillä oleva!! Jonka mielestä ne ovat huonoja juttuja.
- aloittaja
apuu'va kirjoitti:
Hän voi olla ihan asiallinen ja siisti, ym. MUTTA kun ei vain kiinnosta.Jos ei oikeésti kiinnosta niin miksi lähteä sitten semmoisen ihmisen kanssa treffeille tai ede pyytää sitä jos tietää ettei kiinnosta vai onko se niin ettei pelkän kuvan ja keskustelun perusteella voi tietää että onko se tyyppi kiinnostava livenä ja siksi on pakko mennä katsomaan.
- huihui
aloittaja kirjoitti:
en minä niitä negatiivisia asioita aloittanut kirjoittamaan vaan toi jaah nimimerkillä oleva!! Jonka mielestä ne ovat huonoja juttuja.
jaa jaa.
- apuu'va apuva!
aloittaja kirjoitti:
Jos ei oikeésti kiinnosta niin miksi lähteä sitten semmoisen ihmisen kanssa treffeille tai ede pyytää sitä jos tietää ettei kiinnosta vai onko se niin ettei pelkän kuvan ja keskustelun perusteella voi tietää että onko se tyyppi kiinnostava livenä ja siksi on pakko mennä katsomaan.
Asiasta pitää varmistua. Mutta pitää kyllä myöntää, että treffailun tässä vaiheessa on iskenyt
turhautuneisuus, ja kynnys siihen että haluaa tavata jonkun, on noussut selkeästi siihen nähden mitä
se oli treffailun alkuaikoina.
- Joe The Scrap
Tähän on pakko kertoa kokemus nuoruudesta, sain mukaani ravintolasta ihan mukavan ja hyvännäköisen mimmin, jos joku muistaa tv-sarjasta "Dynasty " roolihahmon nimeltä "Fallon", niin aika paljon hänen näköisensä kimuli, näin kaverinikin hänestä tokaisivat eli ei hullumpaa ei hullumpaa ; ), no anyway, menimme sitten hänen kämpilleen ja tietysti nuorena miehenä vonkasin "sitä" mutta hän fiksuna nuorena naisena ei näin lyhyen tuttavuuden jälkeen suostunut, no sitten vaan nukkumaan.Näin yöllä kuitenkin unta että olin hanen kanssaan "tosi-toimissa" ja sitten heräsin kesken kaiken omaan huohotukseeni ja taisi kuolakin valua suupielestä, vierelläni tyttö katsoi silmät ammoisen auki minua, sanaakaan ei vaihdettu ja jatkoimme unta, onneksi heräsin ajoissa muuten olisi itselleni tullut kalsari- ja neidolle lakanapyykkiä.No seuraava tapaaminen viikon päästä oli aika viileä ja siihen se juttu oikeastaan lopahtikin.Nämä on varmaan näitä tilanteita, joista esim."artisti" "Juha-Matti" teki biisin:"Mikä sulle oikein tuli?".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584