olet kokeillut? Mistä pidit, mistä et pitänyt?
Mitä seksileikkejä
75
4349
Vastaukset
- matti penis
kysymykset kuulu seksipalstoille? 8)
- matti näsä
hullu joukosta riittää vastaamaan! 8)
- vänksy
mitä olis kokeiltavana vielä sit kun haluamani miehen kanssa sänkyyn meinaan päätyä. Onhan sitä nyt yhtä sun toista koettukin, mutta eri miehen kanssa kaikki on aina erilaista, että jokainen asia on kuin uusi kokemus, kun sen tekee uuden miehen kanssa. Ja varmasti sitä parempaa mitä enemmän on tunteita.
- ömsc
niin kauan kun miehet vaan vaihtuu tiuhaan tahtiin?
- vänksy
ömsc kirjoitti:
niin kauan kun miehet vaan vaihtuu tiuhaan tahtiin?
mee noin vaan nimenomaan päinvastoin. Mielummin seksiä saman miehen kanssa vaikka elämän loppuun asti, ku monen miehen kanssa kerran. Oleellista on vaan se et on oltava niitä tunteita sitä toista kohtaan ennenku mua alkaa seksi kiinnostamaan.
..ku minä harrastan seksiä.
- vänksy
varten jos haluu olla vakavana. Sängyssä saa ja kuuluukin nauraa.:)
- Pär-Peter
Yllättävää, rajua ja kivuliasta.
- ömsc
vänksy kirjoitti:
varten jos haluu olla vakavana. Sängyssä saa ja kuuluukin nauraa.:)
että sulla miehet vaihtuu... eihän kukaan halua tulla nöyryytetyksi.
ömsc kirjoitti:
...tuota kommenttia. En oo kahta kertaa sellasen naisen nähden riisuitunut, jolla ei oo pokka pitäny siinä kohtaa.
- vänksy
ömsc kirjoitti:
Kyllä siellä voi ihan yhdessäkin pitää hauskaa.. Ja se on tarkoituskin. Ei sinne kuulu mennä totisella naamalla.
- vänksy
Richartti kirjoitti:
...tuota kommenttia. En oo kahta kertaa sellasen naisen nähden riisuitunut, jolla ei oo pokka pitäny siinä kohtaa.
just.
Mulla ei oo ikinä ollut selasia miehiä joita ois tarvinnut nauraa. Sängyssä sen sijaan on useimmiten kaikkien kanssa naurettu YHDESSÄ jotain. - leikkisää
Mäkin vain vakavia nautintoja.
- vänksy
leikkisää kirjoitti:
Mäkin vain vakavia nautintoja.
missään määrin vakava asia, parisuhdeseksi ainakaan. Sellainen seksi, mistä mä pidän on ennenkaikkea hauskaa, ei mitään totista puurtamista. Tietysti sit rajummallekin seksille on oma aikansa.
vänksy kirjoitti:
just.
Mulla ei oo ikinä ollut selasia miehiä joita ois tarvinnut nauraa. Sängyssä sen sijaan on useimmiten kaikkien kanssa naurettu YHDESSÄ jotain.Mä en tiedä mitä mä teen väärin ku naisilta tahtoo päästä itku aina ku oikein kunnolla pannaan....
- leikkisää
vänksy kirjoitti:
missään määrin vakava asia, parisuhdeseksi ainakaan. Sellainen seksi, mistä mä pidän on ennenkaikkea hauskaa, ei mitään totista puurtamista. Tietysti sit rajummallekin seksille on oma aikansa.
Siinä oli kompa, jota et huomannut. Mutta olethan sä oikeassa, ei puurtaminen ole nautinnollista.
- vänksy
Richartti kirjoitti:
Mä en tiedä mitä mä teen väärin ku naisilta tahtoo päästä itku aina ku oikein kunnolla pannaan....
kerran ku olin sängyssä yhen miehen kanssa ja mulle tuli ikävä "häntä". Tajusin et oon ihan jossain muualla missä mun pitäis olla. Se oli hirveetä. Se jäi viimeiseksi kerraksi, ku oon ees ajatellut seksiä jonkun muun kanssa, siis jonkun sellaisen kanssa jota kohtaan mulla ei oo tunteita. Itkin muuten vielä kotonakin. Mulla ei oo ikinä ollut niin likainen ja halpa olo, vaikken sinkkuna ollessani nyt mitään sinänsä väärää tehnytkään, mut se tuntui tosi pahalta. Musta vaan ei oo sellaseen.
vänksy kirjoitti:
kerran ku olin sängyssä yhen miehen kanssa ja mulle tuli ikävä "häntä". Tajusin et oon ihan jossain muualla missä mun pitäis olla. Se oli hirveetä. Se jäi viimeiseksi kerraksi, ku oon ees ajatellut seksiä jonkun muun kanssa, siis jonkun sellaisen kanssa jota kohtaan mulla ei oo tunteita. Itkin muuten vielä kotonakin. Mulla ei oo ikinä ollut niin likainen ja halpa olo, vaikken sinkkuna ollessani nyt mitään sinänsä väärää tehnytkään, mut se tuntui tosi pahalta. Musta vaan ei oo sellaseen.
...itkenyt "onnesta" sängyssä?
Richartti kirjoitti:
...se ensimmäinenkin kerta on edelleen näkemättä. =D
- vänksy
Richartti kirjoitti:
...itkenyt "onnesta" sängyssä?
muista että olisin reagoinut koskaan niin. Sekin siis vielä kokematta sen "jonkun miehen" kanssa sitten joskus :)
vänksy kirjoitti:
"Tajusin et oon ihan jossain muualla missä mun pitäis olla. Se oli hirveetä."
- Mun vaimo selitti jotain vastaavaa sillon muinoin.....mä pidin sitä kyllä lähinnä selittelynä, mutta tietenpä sitä voi sitten noinkin käydä.- vänksy
Richartti kirjoitti:
"Tajusin et oon ihan jossain muualla missä mun pitäis olla. Se oli hirveetä."
- Mun vaimo selitti jotain vastaavaa sillon muinoin.....mä pidin sitä kyllä lähinnä selittelynä, mutta tietenpä sitä voi sitten noinkin käydä.suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään koskaan tota tunnetta. Ei sitä voi oikein kuvata, siinä on kaikkea sekaisin itseinhosta voimakkaaseen itseen kohdistuvaan pettymykseen ja kaikkea siltä väliltä.
- närii
Säälittävää huomionhakua sinulta, tuollaisilla teiniseksijutuillasi. Olen samaa mieltä matti p.n kanssa, että mene seksisivuille kyselemään mauttomuuksiasi. Eiköhän tuo seksi alue muutenkin ole jo käyty täällä läpi moneen kertaan. Mitä, jos sinäkin vähän miettisit vaikka sitä tulevaa sikainfluenssaa, kun sairastutut ja kuolet, niin onko mielestäsi ainoa tärkeä asia täällä elämässä seksileikit? VOI, hyvä tavaton!
- hooh
Se nyt vaan kiinnostaa ihmisiä joten turha odottaakkaan ettei se nousisi esiin aika ajoin.Antaa partain päristä.Aihe kuin aihe sopii tälle palstalle ja täällä on pöhkömpiäkin puhuttu.Eikö ennemmin olisi parempi lopettaa tuo aihepiireistä nariseminen.
Piste - f-lunatic
oli testi.
Potilas ja Hoitsu/Lääkäri on ihan kiva leikki. Erityisesti silloin kun kyseessä on oikea hoitsu tai lääkäri...
...että en oo koskaan nähnyt vaimoani hoitsun tamineissa vaikka sillä sellaset onkin. Toisaalta on sillä korsetti, sukkanauhaliivit enkä mä niitäkään ole sen päällä nähnyt....
Richartti kirjoitti:
...että en oo koskaan nähnyt vaimoani hoitsun tamineissa vaikka sillä sellaset onkin. Toisaalta on sillä korsetti, sukkanauhaliivit enkä mä niitäkään ole sen päällä nähnyt....
se on sellaiset hommannut?
Sitä olen joskus miettinyt, mitä täällä olen juttujasi lukenut, että miksi jatkatte vielä yhdessä? Tai miksi et ole hommanut itselle rakastajatarta?- kirpela
potilas on ainakin keskimäärin oikea :D
kirpela kirjoitti:
potilas on ainakin keskimäärin oikea :D
Kun olin silloin 97 muutaman päivän sairaalassa, ne hoitsut ei olis millään haluneet päästää mua pois sieltä... Olin kuulemma ollut mukavin potilas aikoihin...
Genio.Mente kirjoitti:
Sitä olen joskus miettinyt, mitä täällä olen juttujasi lukenut, että miksi jatkatte vielä yhdessä? Tai miksi et ole hommanut itselle rakastajatarta?...se joutui töiden takia hankkimaan ja sen toisen se osti jostain "naistenillasta" varmaan sen takia, ku kaikki muutkin osti jotain.
- eroaminen 10
Genio.Mente kirjoitti:
Sitä olen joskus miettinyt, mitä täällä olen juttujasi lukenut, että miksi jatkatte vielä yhdessä? Tai miksi et ole hommanut itselle rakastajatarta?ihmetellyt minäkin.
Richartti kirjoitti:
...se joutui töiden takia hankkimaan ja sen toisen se osti jostain "naistenillasta" varmaan sen takia, ku kaikki muutkin osti jotain.
Noh. Sun pitää varmaan mennä sen hoidettavaks ja sitten...
Ps. Vihjase sille, että hän sais sen korsetin näyttämään erittäin hyvältä jos pukisi sen päälle...Genio.Mente kirjoitti:
Sitä olen joskus miettinyt, mitä täällä olen juttujasi lukenut, että miksi jatkatte vielä yhdessä? Tai miksi et ole hommanut itselle rakastajatarta?"Sitä olen joskus miettinyt, mitä täällä olen juttujasi lukenut, että miksi jatkatte vielä yhdessä?"
- Kun kattelee ympärilleen, niin tulee mieleen, että miksi mulla pitäis mennä paremmin ku muilla.
"Tai miksi et ole hommanut itselle rakastajatarta?"
- Toi rakastajattaren pitäminen oli hankalaa jo silloin opiskeluaikoina, joten turha kuvitella et se nykyään onnistuis. Tahtovat kaikki naimisiin ja pari lasta....- kirpela
Richartti kirjoitti:
...se joutui töiden takia hankkimaan ja sen toisen se osti jostain "naistenillasta" varmaan sen takia, ku kaikki muutkin osti jotain.
logiikkaa, miks ostaa jotain,mitä ei käytä. Varsinkin kun ot antanu ymmärtää, et tekee tiukkaa.
Genio.Mente kirjoitti:
Noh. Sun pitää varmaan mennä sen hoidettavaks ja sitten...
Ps. Vihjase sille, että hän sais sen korsetin näyttämään erittäin hyvältä jos pukisi sen päälle......ai hemmetti se sattuu ihan liikaa....ja vaikutuskin taitaa olla vähän uskon asioita.
Sen nykyiset hoitometodit eivät ole peräisin mistään lääketeollisuuden opuksista tai mistään muistakaan opuksista.- kirpela
Genio.Mente kirjoitti:
Kun olin silloin 97 muutaman päivän sairaalassa, ne hoitsut ei olis millään haluneet päästää mua pois sieltä... Olin kuulemma ollut mukavin potilas aikoihin...
Aina joskus oli symppiksiä asiakkaita,muttei se ois ammattieettistä...
kirpela kirjoitti:
logiikkaa, miks ostaa jotain,mitä ei käytä. Varsinkin kun ot antanu ymmärtää, et tekee tiukkaa.
...osallistunut Tupperware-iltaan? Partylight? Lähditkö sieltä tyhjin käsin?
kirpela kirjoitti:
Nyt vasta tajusin mitä sä tällä tarkoitit -> "et tekee tiukkaa."
Siihen aikaa ei tehnyt tiukkaa....taloudellisesti.Richartti kirjoitti:
"Sitä olen joskus miettinyt, mitä täällä olen juttujasi lukenut, että miksi jatkatte vielä yhdessä?"
- Kun kattelee ympärilleen, niin tulee mieleen, että miksi mulla pitäis mennä paremmin ku muilla.
"Tai miksi et ole hommanut itselle rakastajatarta?"
- Toi rakastajattaren pitäminen oli hankalaa jo silloin opiskeluaikoina, joten turha kuvitella et se nykyään onnistuis. Tahtovat kaikki naimisiin ja pari lasta....vääränlaisia naisia rakastajattariksi. Heh.. Silmät auki. Sellaisia naisia, jotka rakastaa seksiä ja ei halua parisuhdetta riittää tässäkin maassa. Yks juttu on tietenkin se, että saatat antaa juuri sellaisen turvallisen asiansa ja velvollisuutensa hoitavan miehen vaikutelman ja siksi vedät puoleensa juuri niitä naimisiin ja lapsia haluavia naisia. Jos haluat kiihkeän rakastajattaren, sun täytyy uskaltaa olla vähän kusipääkin.
"Kun kattelee ympärilleen, niin tulee mieleen, että miksi mulla pitäis mennä paremmin ku muilla."
Miksi pitää mennä yhtä huonosti kun muilla?- kirpela
Richartti kirjoitti:
...osallistunut Tupperware-iltaan? Partylight? Lähditkö sieltä tyhjin käsin?
ja etkös muista, olen sevaikea ämmä, joka sanoo usein "ei" :) Oikeesti, kippoo ja kappoo ois nurkat täys jos kaiken ostais mikä silmää miellyttää. Miun on yhtä juttua sairaan monta,mut ihan jokaista on käytetty useampaan kertaan.
kirpela kirjoitti:
Aina joskus oli symppiksiä asiakkaita,muttei se ois ammattieettistä...
Silloin muuten yksi minua hiukan vanhempi hoitsu katteli tietojani ja ihmetteli, että: "Niin nuori..."
Olin silloin 22...- kirpela
Richartti kirjoitti:
Nyt vasta tajusin mitä sä tällä tarkoitit -> "et tekee tiukkaa."
Siihen aikaa ei tehnyt tiukkaa....taloudellisesti.ollu miun vastaukseen merkitystä :)
Genio.Mente kirjoitti:
vääränlaisia naisia rakastajattariksi. Heh.. Silmät auki. Sellaisia naisia, jotka rakastaa seksiä ja ei halua parisuhdetta riittää tässäkin maassa. Yks juttu on tietenkin se, että saatat antaa juuri sellaisen turvallisen asiansa ja velvollisuutensa hoitavan miehen vaikutelman ja siksi vedät puoleensa juuri niitä naimisiin ja lapsia haluavia naisia. Jos haluat kiihkeän rakastajattaren, sun täytyy uskaltaa olla vähän kusipääkin.
"Kun kattelee ympärilleen, niin tulee mieleen, että miksi mulla pitäis mennä paremmin ku muilla."
Miksi pitää mennä yhtä huonosti kun muilla?"Sellaisia naisia, jotka rakastaa seksiä ja ei halua parisuhdetta riittää tässäkin maassa."
- Ne on niin itsekkäitä ja omahyväisiä, että ei mulla edes seiso niiden kans.... =D
"Jos haluat kiihkeän rakastajattaren, sun täytyy uskaltaa olla vähän kusipääkin"
- Jaa, että niinku paluu menneisyyteen. Tuossa väittämässäsi on totuuden jyvä, tiedän sen.Richartti kirjoitti:
"Sellaisia naisia, jotka rakastaa seksiä ja ei halua parisuhdetta riittää tässäkin maassa."
- Ne on niin itsekkäitä ja omahyväisiä, että ei mulla edes seiso niiden kans.... =D
"Jos haluat kiihkeän rakastajattaren, sun täytyy uskaltaa olla vähän kusipääkin"
- Jaa, että niinku paluu menneisyyteen. Tuossa väittämässäsi on totuuden jyvä, tiedän sen.Ehkä sun pitäis. Siis alkaa taas katsomaan...
Leiki niiden itsekkäiden ja omahyväisten naisten kanssa. Ne ei voi vastustaa leikkimistä ja kyllä se pikku-rikukin siinä leikkiessään herää...- kirpela
Genio.Mente kirjoitti:
Silloin muuten yksi minua hiukan vanhempi hoitsu katteli tietojani ja ihmetteli, että: "Niin nuori..."
Olin silloin 22...mie olen suhteessa nuorentunut iän myötä. Ollessani 16, labra totes olettaneensa minuu vähän yli parin kymmenen ikäseks (no se oli aika namuopiskelijakaveri), nyt uus terkka sanoi, ettei miulla voi olla esikoiseni ikäistä :(
- ...
Richartti kirjoitti:
"Sellaisia naisia, jotka rakastaa seksiä ja ei halua parisuhdetta riittää tässäkin maassa."
- Jaa, että niinku paluu menneisyyteen. Tuossa väittämässäsi on totuuden jyvä, tiedän sen.Jos yhtään lohduttaa, niin sinua kusipäisempää miestä on vaikea löytää, joten eiköhän käy flaksi.
kirpela kirjoitti:
mie olen suhteessa nuorentunut iän myötä. Ollessani 16, labra totes olettaneensa minuu vähän yli parin kymmenen ikäseks (no se oli aika namuopiskelijakaveri), nyt uus terkka sanoi, ettei miulla voi olla esikoiseni ikäistä :(
Silloin vielä uskoi rakkauteen ja sellaiseen...
Pahus! Mä taidan uskoa edelleen...- kirpela
Genio.Mente kirjoitti:
Silloin vielä uskoi rakkauteen ja sellaiseen...
Pahus! Mä taidan uskoa edelleen...on niin kiva uskoa, lopussa vaan manaa tyhmyyttään, ja sattuu niin....sti.
*sialua kirvelee* kirpela kirjoitti:
on niin kiva uskoa, lopussa vaan manaa tyhmyyttään, ja sattuu niin....sti.
*sialua kirvelee*Silti... Mitään en vaihtais. Mitään en tekis toisin...
http://www.youtube.com/watch?v=r_kehhT_qQU- kirpela
Genio.Mente kirjoitti:
Silti... Mitään en vaihtais. Mitään en tekis toisin...
http://www.youtube.com/watch?v=r_kehhT_qQUvaikka se sattuukin satakympillä, mut niin menee miun kaikki muutkin tunteet :)
... kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa, niin sinua kusipäisempää miestä on vaikea löytää, joten eiköhän käy flaksi.
...flaksiani koskaan epäillytkään.
- Oopust
pidin.
- Ähäskutti
vaihdatte rooleja ja nainen pukeutuu mieheksi ja mies naiseksi. ;) :)
- kirpela
oikeessa. Njet.
- Ähäskutti
kirpela kirjoitti:
oikeessa. Njet.
Mä voin hyvin pistää paidan ja krakan ja sitten vielä liimaan tekoviikset, mut noi miehet ei uskalla pistää hametta päälleen. Musta naisten pitäis vaatii tota ees kerran miehiltään et ne tietäis mitä se on ja miltä mustakin tuntuu.
- kirpela
Ähäskutti kirjoitti:
Mä voin hyvin pistää paidan ja krakan ja sitten vielä liimaan tekoviikset, mut noi miehet ei uskalla pistää hametta päälleen. Musta naisten pitäis vaatii tota ees kerran miehiltään et ne tietäis mitä se on ja miltä mustakin tuntuu.
mie oon kyl ihan tyytyväinen naiseuteeni.
- Ähäskutti
kirpela kirjoitti:
mie oon kyl ihan tyytyväinen naiseuteeni.
mut silti toisen ois hyvä tietää miten joutuu oleen kun on meikit päällä jne. Ois sen hyvä kokeilla korkkareitakin, jos ois kokoja, nii olisi sekin selvä ja miten ei voi harppoo ihan miten vaan perässä ja se miten sukkikset hajoo nii helposti. Ja sit jos sille laittaa ritsikat ja niihin jotain painavaa täytteeks, nii ei ainakaan tuu vaatiin että pitäis mitään silareita hankki.
Mullekin on nyt jo selvä et kraka on inhottava kapistus :) - kirpela
Ähäskutti kirjoitti:
mut silti toisen ois hyvä tietää miten joutuu oleen kun on meikit päällä jne. Ois sen hyvä kokeilla korkkareitakin, jos ois kokoja, nii olisi sekin selvä ja miten ei voi harppoo ihan miten vaan perässä ja se miten sukkikset hajoo nii helposti. Ja sit jos sille laittaa ritsikat ja niihin jotain painavaa täytteeks, nii ei ainakaan tuu vaatiin että pitäis mitään silareita hankki.
Mullekin on nyt jo selvä et kraka on inhottava kapistus :)miusta kraka on oikein kiva kapistus :) ja korkkareita on ainakin 43 asti (www.joyboots.fi) :) Siä on muuten ale, jos ilkiöksi haluat ;D
- Ähäskutti
kirpela kirjoitti:
miusta kraka on oikein kiva kapistus :) ja korkkareita on ainakin 43 asti (www.joyboots.fi) :) Siä on muuten ale, jos ilkiöksi haluat ;D
ostan tuolta vaaleenpunaiset korkkarit sopivassa koossa ja joka tyyppi joka tulee edes kylään joutuu pistään ne heti jalkaansa. :) :) :)
Tää onkin hyvä lajittelukonsti nii näkee heti mitä ne kestää ;)
Tosi hyvä linkki, kiitti. - kirpela
Ähäskutti kirjoitti:
ostan tuolta vaaleenpunaiset korkkarit sopivassa koossa ja joka tyyppi joka tulee edes kylään joutuu pistään ne heti jalkaansa. :) :) :)
Tää onkin hyvä lajittelukonsti nii näkee heti mitä ne kestää ;)
Tosi hyvä linkki, kiitti.sattuu olemaan hyvä paikka ihan normikenkäfriikillekin :) Harmi kun parhaat ehti loppua...
*hihittelee ajatuksesta* - kirpela
kirpela kirjoitti:
sattuu olemaan hyvä paikka ihan normikenkäfriikillekin :) Harmi kun parhaat ehti loppua...
*hihittelee ajatuksesta*www.ladyshop.net :stäkin :)
*piisaa ne koot* - Ähäskutti
kirpela kirjoitti:
www.ladyshop.net :stäkin :)
*piisaa ne koot*tää niiden pinkkien korkkareiden kanssa
http://www.ladyshop.net/images/corset_29000_pink.jpg
ja sitten laitan sen siivoamaan keittiötä. Sitten jos tosta selviää karkaamatta, nii sitten voi harkita jo muutakin ;)
Oon mä kyllä hiukan ilkee, mut ois toi aika hauskaa kuiteski. - kirpela
Ähäskutti kirjoitti:
tää niiden pinkkien korkkareiden kanssa
http://www.ladyshop.net/images/corset_29000_pink.jpg
ja sitten laitan sen siivoamaan keittiötä. Sitten jos tosta selviää karkaamatta, nii sitten voi harkita jo muutakin ;)
Oon mä kyllä hiukan ilkee, mut ois toi aika hauskaa kuiteski.ei tarvii olla näkemässä :D
*muuttusin varmaan loppuelämäkseni frigidiksi* - Ähäskutti
kirpela kirjoitti:
ei tarvii olla näkemässä :D
*muuttusin varmaan loppuelämäkseni frigidiksi*mut se ei ehkä sentään suostuis siihen, tai jos sitä vaikka piiskaisi hiukan ;)
Käsiraudatkin vois olla kivat :D
*haaveilee* - kirpela
Ähäskutti kirjoitti:
mut se ei ehkä sentään suostuis siihen, tai jos sitä vaikka piiskaisi hiukan ;)
Käsiraudatkin vois olla kivat :D
*haaveilee*lisää linkkejä vailla
*hihittää*
- Napalanko
...pitänyt siitä, kun äitisi istui naamalleni ja pieraisi vaikka hän nautti siitä.
Jotain roolileikkejä on tullut kokeiltua. Mä tiedän jo ehdotuksen kuullessani että pidänkö siitä vai en, niin että konkreettisesti ei tarvi kokeilla mitään mistä ei pitäisikään.
Nyt on niin hirrrveä panetus päällä jo monta päivää, että kelpais varmaan pervoimmatkin ehdotukset.. ei nyt sentään. Tilaan ennemmin ajan jollekin päälääkärille ja se saa poistaa tän kiusallisen ongelman. Murrr.. kamala tunne.. melkein meinasin kauppamatkalla ehdotella hävyttömiä kaikille vastaan käveleville namipaloille :/. Niin ja kaikki vastaantulevat näytti hyvältä. Ihme juttu, miten ne nyt yhtäkkiä kaikki kiinnostaviksi on muuttunut? Mä en lähde ulos enää ikinä!Seksileikit on ihan tylsiä mun mielestä.. Teoriassa ja fantasioissa ne on ehkä kivoja mutta käytäntö kusee. Sitä äkkiä kesken pukuleikkien kautta muiden ihmeellisten hömpötysten havahtuu hetkeen ja tajuaa, miten typerältä kaksi ihmistä voi näyttää ja missä tarkoituksessa, ei hyvää päivää, siitä on seksikkyys aika kaukana :D
Niin ja ne mistä mä oon tykännyt.. Noh, sitominen on jännittävää, varsinkin se että ei tiiä pääseekö siitä sängynkulmasta koskaan pois! :D
Mulla on oikeasti todella vähän kerrottavaa mistään seksileikeistä.
- yök...
Oksettava pervertikko näyt olevan! Kusta sulla päässä! Kävele sikailija vaikka jonnekin mielisairaalaan tai ainakin pysy jossakin internet-yhteyden ulottumattomissa lopun ikääsi. Tuot mulle mieleen sen yhden sairaan skitsofreenikko-sadistin vuosien ja taas vuosien takaa, joka ei tyyliin osannut käyttää edes paskapaperia. Hirveä hampaaton rumilus ahdisteli mua, takertuen muhun rumalla lyhyellä varrellaan ja haisevissa vaatteissaan joka nurkan takana kiinni ja silloin varmaan olin myös vielä niin naivi, etten tajunnut, ettei edes alkeellistakaan ystävällisyyttä pitäisi osoittaa kyseisenkaltaisille sekopäille, koska sellaiset muuten takertuvat kiinni.
Mä en tiedä, että mikä fetissi toi toisissa oksetuksen tunteiden herättäminen joillakin on, mutta tiedätkö, ettet todennäköisimminkään ole ihan terve? Näytä toi tekstisi vaikka jollekin lääkärille ja vaikka pyydä vielä jotakin vetämään sua turpiin, jollet jatkossa tajua olla ahdistelematta normaaleja tavallisia ihmisiä.
Mulle tuli jumalattoman huono olo sun kommentoinnistasi. Hyi s*tana! Palstan scalet ja kumppanit sais ahdistella mieluummin sun kaltaisiasi, kuin sellaisia NORMAALEJA IHMISIÄ, kuten esimerkiksi minä olen. yök... kirjoitti:
Oksettava pervertikko näyt olevan! Kusta sulla päässä! Kävele sikailija vaikka jonnekin mielisairaalaan tai ainakin pysy jossakin internet-yhteyden ulottumattomissa lopun ikääsi. Tuot mulle mieleen sen yhden sairaan skitsofreenikko-sadistin vuosien ja taas vuosien takaa, joka ei tyyliin osannut käyttää edes paskapaperia. Hirveä hampaaton rumilus ahdisteli mua, takertuen muhun rumalla lyhyellä varrellaan ja haisevissa vaatteissaan joka nurkan takana kiinni ja silloin varmaan olin myös vielä niin naivi, etten tajunnut, ettei edes alkeellistakaan ystävällisyyttä pitäisi osoittaa kyseisenkaltaisille sekopäille, koska sellaiset muuten takertuvat kiinni.
Mä en tiedä, että mikä fetissi toi toisissa oksetuksen tunteiden herättäminen joillakin on, mutta tiedätkö, ettet todennäköisimminkään ole ihan terve? Näytä toi tekstisi vaikka jollekin lääkärille ja vaikka pyydä vielä jotakin vetämään sua turpiin, jollet jatkossa tajua olla ahdistelematta normaaleja tavallisia ihmisiä.
Mulle tuli jumalattoman huono olo sun kommentoinnistasi. Hyi s*tana! Palstan scalet ja kumppanit sais ahdistella mieluummin sun kaltaisiasi, kuin sellaisia NORMAALEJA IHMISIÄ, kuten esimerkiksi minä olen.noin pitkä teksti. Oot varmaan harjoitellu tota, tai sitten sulla on noita wordissa tallennettuna. Koitappas neitokainen taas ryhdistäytyä.
Jos sä mulle asiattomuudesta valitat, niin eikös tuo viestini juuri viitannut siihen, etten mitään sopimattomia juttuja ole tässä kertomassa?
Olisko mun sitten sun mielestä ehkä pitänyt alkaa saman tien kertomaan jotain syväanalyysia vaikka tämänpäiväisestä sessiosta? ;)
- persona-non-grata
Roolileikit on ihan kivoja mm.
oot käsittääkseni jonkinlaisella hoitoalalla... eipä paljoa vaatis, niin sais väännettyä siitä jotain kivaa aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k363815Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511764- 731379
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751221Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1871140Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84965
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41856Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49801- 39780