Kuinka yleistä on että ulkomaalainen täysin tuntematon ihminen pyytää kaveriksi facebookissa ja on kauhean kiinnostunut sinusta ja kyselee kaikkea? Minulle kävi näin ja kun kysyin että miten hän löysi minut niin hän sanoi nähneensä kuvani ja tykänneensä silmistäni, joten hän oli päättänyt pyytää sitten kaveriksi. Eikö facebookin idea ole nimenomaan pitää yhteyttä ihmisiin, jotka oikeasti tuntee/ on nähnyt? Vai pystyykö siellä tutustumaan ihan uusiinkin ihmisiin?
Feisbuuk
13
13456
Vastaukset
- soita paranoid!
voidaan käyttää esim. identiteettivarkauksiin, sillä silloin kun ryhdyt jonkun kaveriksi niin tämä käytännössä näkee kaikki tiedot sinusta. Itse en ainakaan ole suostunut kaveripyyntöihin, mikäli en ole kyseistä ihmistä tunne oikeassa elämässä.
Toki tietojen jakoa kavereille voi rajoittaa eri keinoilla, mutta tätä ei kovin moni ole kuitenkaan tehnyt.- 27
Itsestäsihän on kiinni se, mitä Facebookissa itsestäsi paljastat. Itselläni ainakin on niin vähän henk. koht. tietoa, että on aivan sama, jos joku ne pöllii. Kuvakin on sellainen, ettei siitä todellisuudessa näe, minkä näköinen olen.
- SEM SEM
>NARSISTI TORI !
- yksi vaan
koita jaksantaa . kyllä se tuosta.
- oJALAN OPPi
Hei alottaja.SUOMESSA EI KIRJOTETA NIINKU LAUSUTAAN.
- Solmunen
Ihanko totta sherlokki?
- deft
Lyhyesti:
Facebookin idea on aivan eri juttu kuin se mihin sitä voidaan käyttää.
Tottakai facebookissa pystyy tutustumaan ihan uusiinkin ihmisiin, se vain vaatii pokkaa pyytää tuntemattomia "kavereiksi".
Ihan normaalia hakea parisuhteita tai seksiä facebookista...ainakin yhdysvalloissa.
Me suomalaiset taas tullaan jälkijunassa ,) moi
- 4+44
Myös facebook-profiili voi olla feikki.
moi lalallalalalallallalaallalalalal
- yoi
minäentiedä muttatiädänsenettä rasmusrakastaaminua
- JG jenkkiläviimeisin
Tuota mitkä ovat henkilön nimikirjaimet? Minulle tämmösiä "silmiin ihastuneita" on ollut nimikirjaimet ; J.P, S K, ja viimeisin J G. Ettei vain samoja scammereita liikkeellä taas?
- Juujuu17
Joopa joo minuakin on haluttu naamakirjassa ja kehuttu sinne sun tänne het kun tiesivät että minulla on jenkki vene 2x650 hv ja 8 Audi niin kyllä olis ottajia päivittäin tulee Brunettea jotka haluis olla nun frendi sanon vaan huhu täyttä törinää anto olla😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670