Feisbuuk

anonymeusssss

Kuinka yleistä on että ulkomaalainen täysin tuntematon ihminen pyytää kaveriksi facebookissa ja on kauhean kiinnostunut sinusta ja kyselee kaikkea? Minulle kävi näin ja kun kysyin että miten hän löysi minut niin hän sanoi nähneensä kuvani ja tykänneensä silmistäni, joten hän oli päättänyt pyytää sitten kaveriksi. Eikö facebookin idea ole nimenomaan pitää yhteyttä ihmisiin, jotka oikeasti tuntee/ on nähnyt? Vai pystyykö siellä tutustumaan ihan uusiinkin ihmisiin?

13

13484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soita paranoid!

voidaan käyttää esim. identiteettivarkauksiin, sillä silloin kun ryhdyt jonkun kaveriksi niin tämä käytännössä näkee kaikki tiedot sinusta. Itse en ainakaan ole suostunut kaveripyyntöihin, mikäli en ole kyseistä ihmistä tunne oikeassa elämässä.

Toki tietojen jakoa kavereille voi rajoittaa eri keinoilla, mutta tätä ei kovin moni ole kuitenkaan tehnyt.

• 27

Itsestäsihän on kiinni se, mitä Facebookissa itsestäsi paljastat. Itselläni ainakin on niin vähän henk. koht. tietoa, että on aivan sama, jos joku ne pöllii. Kuvakin on sellainen, ettei siitä todellisuudessa näe, minkä näköinen olen.

• SEM SEM

>NARSISTI TORI !

• yksi vaan

koita jaksantaa . kyllä se tuosta.

• oJALAN OPPi

Hei alottaja.SUOMESSA EI KIRJOTETA NIINKU LAUSUTAAN.

• Solmunen

Ihanko totta sherlokki?

• deft

Lyhyesti:
      Facebookin idea on aivan eri juttu kuin se mihin sitä voidaan käyttää.
      Tottakai facebookissa pystyy tutustumaan ihan uusiinkin ihmisiin, se vain vaatii pokkaa pyytää tuntemattomia "kavereiksi".
      Ihan normaalia hakea parisuhteita tai seksiä facebookista...ainakin yhdysvalloissa.

Me suomalaiset taas tullaan jälkijunassa ,)

• moi

• 4+44

Myös facebook-profiili voi olla feikki.

• moi lalallalalalallallalaallalalalal

• yoi

minäentiedä muttatiädänsenettä rasmusrakastaaminua

• JG jenkkiläviimeisin

Tuota mitkä ovat henkilön nimikirjaimet? Minulle tämmösiä "silmiin ihastuneita" on ollut nimikirjaimet ; J.P, S K, ja viimeisin J G. Ettei vain samoja scammereita liikkeellä taas?

• Juujuu17

Joopa joo minuakin on haluttu naamakirjassa ja kehuttu sinne sun tänne het kun tiesivät että minulla on jenkki vene 2x650 hv ja 8 Audi niin kyllä olis ottajia päivittäin tulee Brunettea jotka haluis olla nun frendi sanon vaan huhu täyttä törinää anto olla😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3644
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1981
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1045
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe