Treffien jälkeen. Miten voi olla mahdollista....

nainen-

Oli viikonloppuna treffit mukavan tuntuisen miehen kanssa. Kaikki tuntui menevän enemmän kuin loistavasti. Olen tähän asti luullut, että osaan lukea tiettyjä merkkejä onnistuneista treffeistä ja yleensäkin ihmisen käytöksestä ja kehonkielestä. Esim. se että huumorintajut kohtasivat, nauroimme paljon ja läheisyyttä oli paljon. Mies kosketteli paljon ja piti hyvänä, ei kuitenkaan seksuaalisesti. Seksiä emme harrastaneet eikä se ollut tarkoituksenakaan. Sen tiedän 100 % varmasti, että seksin perässä tämä mies ei ollut.

Nyt kuitenkin ollut täysin hiljaista miehen suunnalta ja olen aivan ymmälläni. Itsekään en nyt uskalla tehdä peliliikkeitä puoleen enkä toiseen. Tuliko mies kuitenkin toisiin aatoksiin minusta? Miten ihmeessä teitä miehiä voi ikinä ymmärtää? :/ Vai olenko vain nyt liian hätäinen asian suhteen? Auttakaa naista hädässä.

13

4862

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cerenne

Odottele ihan rauhassa nyt äläkä hätäile..
      Oliko teillä siis ekat treffit?
      Kyllä hänestä varmaan kuuluu,anna miehen ottaa se eka yhteydenotto,
      älä tee sitä virhettä että rupeat pommittamaan..
      Kiva että teillä sujui niin hyvin.

• .m.

Minä en kyllä ymmärrä lainkaan tätä ohjetta. Minkä virheen siinä voisi tehdä, jos naisena ottaa yhteyttä? Mielestäni ylipäätään sukupuoliroolit näissä asioissa olisi välillä hyvä tyystin unohtaa. Eli se, jota kiinnostaa, ottaa yhteyttä. Itse ainakin miehenä olisin ainoastaan ilahtunut, jos minua kiinnostanut nainen ottaisi itse yhteyttä treffien jälkeen. Harmi vaan, että yleensä nämä tapaukset ovat todella harvassa.

Miksi pitäisi pohtia päätään puhki, että mitähän mieltä se toinen nyt mahtoi olla ja kirjoitella täällä palstoilla ja pyydellä apua muilta, kun asian voisi ihan yksinkertaisesti itse selvittää jos se mieltä kerran askarruttaa? Minä ainakin arvostaisin suuresti naista, joka olisi oma-aloitteinen eikä vain passiivinen niin, että kaikki asiat pitää tapahtua miehen kautta.

Aloittajalle: Nyt otat yhteyttä siihen mieheen, jos hän ei vielä sinuun päin ole palannut. Sillä se asia selviää. Jos hän on oikeasti sinusta kiinnostunut, niin en ymmärrä miten voisit tehdä jonkun virheen, jos otat häneen yhteyttä. Sanoithan itsekin, että miehen puolelta oli paljon läheisyyttä ja muuta. Mutta miten mahdollisesti sitten itse käyttäydyit? Voisiko mies ajatella, että yritti edistää asiaa, mutta ei syystä tai toisesta saanut sinusta selvää millä mielellä olet. Eli hän ei mahdollisesti saanutkaan sinusta samanlaista käsitystä, kuin mitä itse luulet saaneesi hänestä? Se voi olla yksi syy, miksi hän ei ole palannut asiaan.

Jokaisen olisi hyvä ymmärtää, että ottamatta yhteyttä on ainakin mahdollisuus, että menettää toisen. Ottamalla yhteyden toista ei menetä, jos kyseessä on itselle oikea henkilö.

• fykjfyj

mulle on käynyt tosi monen naisen kanssa noin (nää siis nettideittejä). Mielestäni olen tosi hyvä tulkitsemaan toisen nonverbaalia viestintää, mutta en vissiin sit olekaan. Mullakin on ollut sellaista, että on naurettu jne ihan kuten kirjoitit. Osa on sanonut, että tosi mielellään lähtee toisenkin kerran treffeille. Sit vain käy niin, että ei vastata puheluun tai viesteihin, tai jos on ollut tosi fiksu nainen, niin on vastannut tekstariini (tosin ehkä muutaman päivän viiveellä), että eiköhän anneta olla... Että vois sanoo myös, että miten noita naisia voi ymmärtää ;)

• Erikoinen tapaus

Sama myös minulla (tämä oli nettideitti). Tosi hyvin tuntui treffit menevän ja myös kehonkielen ja läheisyyden puolesta olin lukevinani jonkinlaista ihastusta hänen puoleltaan. Mutta minkäänlaista ilmaisua hän ei ole antanut että haluaisi nähdä uudestaan. Voiko olla että olemme törmänneet miehiin jotka ovat "ammattideittailijoita" jotka osaavat hurmata ja antaa itsestään kuvan että ovat kiinnostuneita vaikka heillä ei ole mitään tarkoitusta nähdä kyseistä naista uudelleen. Kyllä hiukan itseänikin ihmetyttää tämä tapaus.

• Mies 42

Minulla ei nyt järin monia nettitreffejä ole ollut, mutta aina ne ovat jääneet siihen yhteen tapaamiseen. En ole jäänyt kaipaamaan tapaamiani naisia, ja tuskin hekään minua. Muutoinhan he olisivat ottaneet yhteyttä. Jos sinusta tuntuu siltä, että olisi kiva tavata uudestaan, niin onko suuri vaiva kysäistä että milloinkahan tavattais uudestaan?

• nainen..
        Mies 42 kirjoitti:

Minulla ei nyt järin monia nettitreffejä ole ollut, mutta aina ne ovat jääneet siihen yhteen tapaamiseen. En ole jäänyt kaipaamaan tapaamiani naisia, ja tuskin hekään minua. Muutoinhan he olisivat ottaneet yhteyttä. Jos sinusta tuntuu siltä, että olisi kiva tavata uudestaan, niin onko suuri vaiva kysäistä että milloinkahan tavattais uudestaan?

yhteyttä jos olisin AIVAN VARMA siitä että minua kiinnostaa. Jos olen epävarma, annan miehen tehdä seuraavan siirron. Mistä sitä voi tietää, ellei tutustuta enemmän, sovitaanko yhteen vaiko eikö??
        Jos ei sovita, siitä ei pidä kummankaan ottaa nokkiinsa.

• mahdollistaaa

Voisikohan olla mahdollista että mies jäi epäilemään kinnostustasi häneen? Eli ei välttämättä uskalla alloittaa?

Itselleni käy helposti näin ja mietin millä aloittaisin tekstailun.

• miettimään

sitten kun treffeiltä lähtee eri suuntiin. Trefeillä voi olla niin mielenliikkeissään, ettei kuule eikä näe kokonaisuutta, vaan vaatii hieman aikaa todeta koko tilanne. Ei se sen kummempaa ole, treffeillä käydään käsittääkseni sitoumuksetta, eikä ensisilmäyksellä voi tietää, tahtooko loppuelämän viettää toisen kanssa vai ei, vaikka alkuun tuntuisi olevan kuinka hurmaantunut.

• nainen myös

Ilman muuta voit sinä olla aloitteellinen ja kysyä kuulumisia/ehdottaa uuta tapaamista/kertoa tunteistasi. Lähetä ainakin joku mukava tervehdys, johon on helppo vastata, ja josta näkee, että tapaat mielelläsi uudestaankin.

• jhty

Jos treffit menee hyvin ja yhdessä sovitaan, että jatkossakin ollaan tekemisissä: On fiksua toimia kuten sovitaan. Miehellekin saa soittaa, tekstata ja vihjeen laittaa että haluaa vielä jatkaa.

Mies on hiljainen, koska ei ole saanut vihjettä sulta!

• .....

Tällaisista asioista tehdään niin hiton vaikeita. Itse en ole pahemmin välittänyt oikeastaan koskaan, tekstaan ja soitan silloin kun siltä tuntuu tai on jotain asiaa, mikä tarkoittaa usein ilman miettimistaukoja. Toimii takuuvarmasti ja jos toista ei kiinnosta tai toinen tästä ahdistuu tästä, niin hän ei ole todellakaan oikea nainen minulle. Edellisessä suhteessa olimme tasan yhden päivän ilman minkäänlaista kommunikaatiota ensi treffeistä aina loppuun.

• .m.

Juurikin näin. Olen täsmälleen samaa mieltä. Itse olen yhteydessä silloin kun siltä tuntuu ja tosiaan jos se ei naiselle sovi, niin asiahan on sillä selvä. Ihan yhtälailla kun toivon minusta kiinnostuneen olevan yhteydessä minuun, jos hänestä siltä tuntuu. Toki voi myös olla niin, että en itse ole kiinnostunut, mutta osaan sen sitten myös tarvittaessa tehdä selväksi. Aivan kuten toivon toisenkin tekevän vastaavassa tilanteessa.

Mielestäni näitä asioita on aivan turha jahkailla puolin ja toisin ja ihmetellä toisen tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. Jos asia häiritsee, niin sitä voi kysyä. Ei se sen yksinkertaisempaa voi enää olla!

• aktiivinen nainen
        .m. kirjoitti:

Juurikin näin. Olen täsmälleen samaa mieltä. Itse olen yhteydessä silloin kun siltä tuntuu ja tosiaan jos se ei naiselle sovi, niin asiahan on sillä selvä. Ihan yhtälailla kun toivon minusta kiinnostuneen olevan yhteydessä minuun, jos hänestä siltä tuntuu. Toki voi myös olla niin, että en itse ole kiinnostunut, mutta osaan sen sitten myös tarvittaessa tehdä selväksi. Aivan kuten toivon toisenkin tekevän vastaavassa tilanteessa.

Mielestäni näitä asioita on aivan turha jahkailla puolin ja toisin ja ihmetellä toisen tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. Jos asia häiritsee, niin sitä voi kysyä. Ei se sen yksinkertaisempaa voi enää olla!

Olen täysin samaa mieltä että nainenkin voi soittaa kun siltä tuntuu. Itse vaan olen tottunut tekemän näin, ja jos olen itse vaikka järkännyt treffit ja pyytänyt miestä ulos, haluaisin kyllä että hän jossain vaiheessa itse omatoimisesti alkaisi ottaa yhteyttä. Muuten pyydän itse miehen ulos, järkkään treffit, soitan seuraavana päivänä ja kysyn mitä kuluu, pyydän seuraaville treffeille... Ei tunnu hyvältä, sellaista en halua tehdä. Eli jos olen itse alussa ollut aktiivisempi odotan kyllä että mies aktivoituu melko nopeasti, muuten annan jutun olla koska oletan ettei hän itse halua mitään, suostuu vain (vastaamaan viesteihin tai tulemaan treffeille) jos minä pyydän.

Voisi melkein sanoa, että jos minä pyydän ensimmäisille treffeille, niin odotan että mies pyytää toisille, jos ei pyydä tulkitsen sen niin, ettei mies ole kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe