Vakiparien itsetyytyväisyys ärsyttää

älämölöä!

Onko muita joitten mielestä vakituisten pariskuntien itserakkaus on hirveää? muita sinkuloita joilla on vaikeuksia sietää näitä?

7

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidat olla kade?

Kuulostaa pahasti siltä että olet vain kateellinen siitä mistä olet jäänyt paitsi. Osta suklaata ja ahmi suruusi.

• selkäranka2

Onnellisuus on tunne, joka vaihtuu kuin sää.

• lenni81

en tiedä.. on monenlaisia pariskuntia.. tai ainakin itse tunnen monenlaisia pariskuntia, jotkut elävät kuherruskuukautta, toiset eivät meinaa sietää toisiaan. Joskus on hankala tulla toimeen "kolmisteen" siis niin että tulisi toimeen molempien kanssa. Monesti joillain pariskunnilla on huoli minun "pariutumisestani", mutta tämähän on ihan ystävällistä =D en vaan halua pariutua

Kuitenkin voin itse valita seurani ;) ja yleensä valitsenkin sen melko tarkkaan. Vittumaisia ihmisiä en katso kovinkaan kauaa.

• kolkyt

toisen mielestä veemäinen ainakin toisinaan. Mutta minäkin elän niinkuin haluan. En kysele siihen muiden mielipiteitä.

• lenni81
        kolkyt kirjoitti:

toisen mielestä veemäinen ainakin toisinaan. Mutta minäkin elän niinkuin haluan. En kysele siihen muiden mielipiteitä.

monesti sitä ihmisellä riittää aikaa ja energiaa vaan muutamalle ystävälle tai ystäväpiirille. Siksi kannattaakin valita kenelle sen aikansa antaa

• Esmeen

Useimmiten musta on ihana seurata onnellisia pariskuntia, mutta sellaiset tyypit ärsyttää, jotka ei pysty näkemään, tai ainakaan ääneen tunnustamaan, sinkkuudessa mitään hyvää tai parisuhteessaan mitään huonoa. Aina pitää teeskennellä että kaikki on niin täydellistä.

• yksin mutta yhdessä

Jos tarkoitat sitä kuinka ihmiset pariuduttuaan alkaa tekemään eroa muihin kavereihin, se pitää paikkansa. Mutta itserakkaus, comoon?

Itse olin sinkku 3-kymppiseksi asti, enkä halunut loppu viimein olla edes tekemisissä parien kanssa. Sattui vaan liikaa, kun tunsi itsensä ihan hylkiöksi heidän keskellään. Ja tuntui että kaikki pariutuvat jotenkin jämähti/ homehtui paikalleen. Kukaan ei enää pyörinyt kaupungilla, leffoissa, baareissa.

Nyt parisuhteessa sitä on itsekin muuttunut yhtäkkiä menevästä kotihiireksi, mutta toisaalta, se kai on ihan luonnollinen prosessi ensi alkuun. Ei kai kukaan koko loppuikäänsä jaksa mennä pää humussa. Joskus täytyy hidastaa ja antaa vaan virran viedä. Mutta tätä tilaa ei todellakaan tarvitse tuputtaa muille. Ei kaikki tarvitse parisuhdetta. Ja täytyy myöntää että kyllä siinä sinkkuilussa oli paljon hyviä puolia. Parisuhde on mannampaa, mutta myös paljon vaikeampaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe