Missä naisia tapaa?

Where?

Typerä kysymys, eikö totta?

Mutta kun suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu se että isketään tuolta kadulta ketään.
On vaikea sitä paitsi huomata kuka nainen voisi olla kiinnostunut tuolla supermarketissa tai kirjastossa.

En liiku baareissa lähes raiittina ja olen 30-vuotias mies. Vaikea löytää harrastuksista tai tuttavapiiristä normaaliko nainen.

Voin kyllä pyytää jotain kahville jostain mutta on vaikea jokaisen puuhatessa omiaan että olisiko joku kiinnostunut jne.

63

6111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brüno

      Ite olen 20-vuotias mies ja tällä hetkellä ei ole työtä, eikä koulua niin vaikea niitä on tapailla ellei sitte baarissa tai netissä. Baarista löytyy on kovimmat jakarit ja juopot.

      • miekkonennn

        Pilke silmäkulmassa kun elelet, niin varmasti sinkkunaiset kiinnostuvat susta. Heittelet vaan läppää, jolla saat muijan kiinnostumaan, niin voit tavata tulevan kumppanisi jopa yllättävissä paikoissa.

        Kavereiden kumppaneiden tutut ovat myös sellaisia, joihin on yleensä helppo tutustua. Ja en ymmärrä, miksi yökerhot ovat poissuljettu asia. Niissä ei todellakaan pyöri pelkästään jakoja sekä juoppoja. Kunhan vain käytät tuota tekosyynä, ettei tarvitsisi mennä niihin. Ja vaikka pyörisikin, niin mitä väliä? Tarvitset selvästikin käytännön kokemusta naisista.

        Oma nykyinen suhteeni lähti siitä, kun olin umpikännissä hypännyt hänen kyytiin ravintolasta, kun hän oli ollut hakemassa kavereitaan ja heittänyt läppää.


      • gggggkk

        Kyllä baarista muitakin löytyy kuin jakorasioita ja juoppoja. Kyllä ne mukavat naiset sieltä erottuu kunhan hieman tuttavuutta tekee. Ainoastaan nämä ns. ujot jakorasiat saattavat hämätä. Tosin heistä voi tulla kunnon naisia kun saavat vierelleen kunnon kumppanin. Sitäpaitsi mitä sitten, vaikka tutustuu juoppoon jakorasiaan? Jos yhden yön suhteet kiinnostavat siinä kumppanin etsimisen ohella niin tässä hyvä mahdollisuus. Jos yhden yön jutut eivät kiinnosta niin heistää saa hyviä bilekavereita joiden seurassa saattaa olla helpompi löytää se kumppani.


    • mikälie2

      Tässä muutama:

      Eurosinkut.net. Ei ole varsinainen iskupaikka, mutta kuitenkin tapaa sinkkuja. Vastaavia toimii usealla paikkakunnalla.

      Kirkon sinkkuillat. Älä naura. Siellä on 80 prosenttia naisia. Osallistu jollekin retkelle. Varmasti saat mielenkiintoa.

      Kaikenmaailman speeddeitit.

      Työväenopiston kurssit. Tämä ei ole ehkö kovin tehokas. Kuulin kerran silti yhden naisen menneen melontakurssille vain sen takia että "siellä on kunnollisia miehiä".

      • Where?

        "Eurosinkut.net. Ei ole varsinainen iskupaikka, mutta kuitenkin tapaa sinkkuja. Vastaavia toimii usealla paikkakunnalla."
        Kuullut huonoja juttuja näistä että väkisin yritetään puuhata jotain jossa sitten nyhjätään. Aika harrastemaista.

        "Kaikenmaailman speeddeitit."
        Ei sovi minulle, en jaksa arvioida enkä pidä siitä että minua arvioidaan ensivaikutelman perusteella.

        "Kirkon sinkkuillat. Älä naura. Siellä on 80 prosenttia naisia. Osallistu jollekin retkelle. Varmasti saat mielenkiintoa."
        Nauran kun en kuulu kirkkoon.

        "Työväenopiston kurssit. Tämä ei ole ehkö kovin tehokas. Kuulin kerran silti yhden naisen menneen melontakurssille vain sen takia että "siellä on kunnollisia miehiä"."
        Vähänkö on noloa alkaa iskemään jollain kielikurssilla. Olin nuorempana ja enpä oikein usko tuohon.


      • Where?
        Where? kirjoitti:

        "Eurosinkut.net. Ei ole varsinainen iskupaikka, mutta kuitenkin tapaa sinkkuja. Vastaavia toimii usealla paikkakunnalla."
        Kuullut huonoja juttuja näistä että väkisin yritetään puuhata jotain jossa sitten nyhjätään. Aika harrastemaista.

        "Kaikenmaailman speeddeitit."
        Ei sovi minulle, en jaksa arvioida enkä pidä siitä että minua arvioidaan ensivaikutelman perusteella.

        "Kirkon sinkkuillat. Älä naura. Siellä on 80 prosenttia naisia. Osallistu jollekin retkelle. Varmasti saat mielenkiintoa."
        Nauran kun en kuulu kirkkoon.

        "Työväenopiston kurssit. Tämä ei ole ehkö kovin tehokas. Kuulin kerran silti yhden naisen menneen melontakurssille vain sen takia että "siellä on kunnollisia miehiä"."
        Vähänkö on noloa alkaa iskemään jollain kielikurssilla. Olin nuorempana ja enpä oikein usko tuohon.

        Niin ja nettideittailua olen kokeillut jo.

        Itse mietin että jostakin kahvilasta voisi iskeä.


      • sdgsgd
        Where? kirjoitti:

        "Eurosinkut.net. Ei ole varsinainen iskupaikka, mutta kuitenkin tapaa sinkkuja. Vastaavia toimii usealla paikkakunnalla."
        Kuullut huonoja juttuja näistä että väkisin yritetään puuhata jotain jossa sitten nyhjätään. Aika harrastemaista.

        "Kaikenmaailman speeddeitit."
        Ei sovi minulle, en jaksa arvioida enkä pidä siitä että minua arvioidaan ensivaikutelman perusteella.

        "Kirkon sinkkuillat. Älä naura. Siellä on 80 prosenttia naisia. Osallistu jollekin retkelle. Varmasti saat mielenkiintoa."
        Nauran kun en kuulu kirkkoon.

        "Työväenopiston kurssit. Tämä ei ole ehkö kovin tehokas. Kuulin kerran silti yhden naisen menneen melontakurssille vain sen takia että "siellä on kunnollisia miehiä"."
        Vähänkö on noloa alkaa iskemään jollain kielikurssilla. Olin nuorempana ja enpä oikein usko tuohon.

        Vastasitkin jo noissa kaikissa että olet luovuttaja-asenne ja nitiset kun joku ehdottaa sinulle jotain. Pysy vaan sinkkuna, sinkkuilu on sinkuille peli ja elämäntapa. Jos oikeesti haluat suhteen niin kiipeisit vaikka himalajalle.


      • mikälie2
        sdgsgd kirjoitti:

        Vastasitkin jo noissa kaikissa että olet luovuttaja-asenne ja nitiset kun joku ehdottaa sinulle jotain. Pysy vaan sinkkuna, sinkkuilu on sinkuille peli ja elämäntapa. Jos oikeesti haluat suhteen niin kiipeisit vaikka himalajalle.

        Kommentoidaan vähän näitä kommentteja. Keksin nopeasti muutaman ei-ravintola -vaihtoehdon. Samalla omia kokemuksia näistä. Lopuksi kerron kaikkein tehokkaimman tavan saada laadukas nainen, mutta myös paljon pettymyksiä.

        "Eurosinkut.net. Ei ole varsinainen iskupaikka, mutta kuitenkin tapaa sinkkuja. Vastaavia toimii usealla paikkakunnalla."
        Kuullut huonoja juttuja näistä että väkisin yritetään puuhata jotain jossa sitten nyhjätään. Aika harrastemaista.
        V: "Kuullut"? Niin minäkin olen vain kuullut. Kumpikaan ei ole kokeillut. Miten voi tietää jos ei kokeile? Tällaiset ryhmät kyllää järjestävät koko ajan jotain PITKAKESTOISTA puuhaa. Huom. pitkäkestoista oli avainsana. Aikaa tutustumiselle on. Luontoretkiä, harrasteita, viinikursseja, juhannusretkiä, purjehdusta, mökkitalkoita - kaikki vapaaehtoista touhua. Fiksua seuraa - tosin tomppeleitakin on.

        "Kaikenmaailman speeddeitit."
        Ei sovi minulle, en jaksa arvioida enkä pidä siitä että minua arvioidaan ensivaikutelman perusteella.
        V: Henkilökohtaisesti olen samaa mieltä. Treffeille ei pitäisi antaa etukäteen loppumisaikaa. Tapaat kuitenkin monta naista jotka ovat "sillä mielellä" liikkeellä.

        "Kirkon sinkkuillat. Älä naura. Siellä on 80 prosenttia naisia. Osallistu jollekin retkelle. Varmasti saat mielenkiintoa."
        Nauran kun en kuulu kirkkoon.
        V: Myös kirkkoon kuulumattomat voivat osallistua. Laatunaisia ja selvin päin. Retket mielenkiintoisia ja naisia on paljon, tosiaan 80-90 prosenttia on naisia. Ihan eri päin kuin ravintoloissa. Ei varsinainen iskupaikka, mutta hyvä tutustumispaikka.

        "Työväenopiston kurssit. Tämä ei ole ehkö kovin tehokas. Kuulin kerran silti yhden naisen menneen melontakurssille vain sen takia että "siellä on kunnollisia miehiä"."
        Vähänkö on noloa alkaa iskemään jollain kielikurssilla. Olin nuorempana ja enpä oikein usko tuohon.
        V: Vai olit kerran? Minä olen tavannut kivan naisen ainakin saaristolaivurikurssilta ja kahdelta pitkäkestoiselta tietotekniikkakurssilta.

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa, että et halua katsella nyt avarakatseisesti ja yrittää. Avainjuttu on se, että osallistuu johonkin, jossa tapaa naista PITKÄN AIKAA, käy kahvilla, juttelee ja on mielenkiintoinen ihminen.

        Sitten se tehokkain tapa nykypäivänä. Se on nämä netin deitit. Minä saan yli ainakin kerran viikossa yhteydenoton naiselta, joka on LUKENUT minun kirjoitukseni. Itse en koskaan ensiksi ota yhteyttä naisiin. Kun nainen ottaa yhteyttä, niin se on merkki todellisesta kiinnostuksesta. Nainen ei ota kuitenkaan MISSÄÄN TILANTEESSA itse yhteyttä, jos profiili on tavanomainen tai tylsä.


      • Where?
        mikälie2 kirjoitti:

        Kommentoidaan vähän näitä kommentteja. Keksin nopeasti muutaman ei-ravintola -vaihtoehdon. Samalla omia kokemuksia näistä. Lopuksi kerron kaikkein tehokkaimman tavan saada laadukas nainen, mutta myös paljon pettymyksiä.

        "Eurosinkut.net. Ei ole varsinainen iskupaikka, mutta kuitenkin tapaa sinkkuja. Vastaavia toimii usealla paikkakunnalla."
        Kuullut huonoja juttuja näistä että väkisin yritetään puuhata jotain jossa sitten nyhjätään. Aika harrastemaista.
        V: "Kuullut"? Niin minäkin olen vain kuullut. Kumpikaan ei ole kokeillut. Miten voi tietää jos ei kokeile? Tällaiset ryhmät kyllää järjestävät koko ajan jotain PITKAKESTOISTA puuhaa. Huom. pitkäkestoista oli avainsana. Aikaa tutustumiselle on. Luontoretkiä, harrasteita, viinikursseja, juhannusretkiä, purjehdusta, mökkitalkoita - kaikki vapaaehtoista touhua. Fiksua seuraa - tosin tomppeleitakin on.

        "Kaikenmaailman speeddeitit."
        Ei sovi minulle, en jaksa arvioida enkä pidä siitä että minua arvioidaan ensivaikutelman perusteella.
        V: Henkilökohtaisesti olen samaa mieltä. Treffeille ei pitäisi antaa etukäteen loppumisaikaa. Tapaat kuitenkin monta naista jotka ovat "sillä mielellä" liikkeellä.

        "Kirkon sinkkuillat. Älä naura. Siellä on 80 prosenttia naisia. Osallistu jollekin retkelle. Varmasti saat mielenkiintoa."
        Nauran kun en kuulu kirkkoon.
        V: Myös kirkkoon kuulumattomat voivat osallistua. Laatunaisia ja selvin päin. Retket mielenkiintoisia ja naisia on paljon, tosiaan 80-90 prosenttia on naisia. Ihan eri päin kuin ravintoloissa. Ei varsinainen iskupaikka, mutta hyvä tutustumispaikka.

        "Työväenopiston kurssit. Tämä ei ole ehkö kovin tehokas. Kuulin kerran silti yhden naisen menneen melontakurssille vain sen takia että "siellä on kunnollisia miehiä"."
        Vähänkö on noloa alkaa iskemään jollain kielikurssilla. Olin nuorempana ja enpä oikein usko tuohon.
        V: Vai olit kerran? Minä olen tavannut kivan naisen ainakin saaristolaivurikurssilta ja kahdelta pitkäkestoiselta tietotekniikkakurssilta.

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa, että et halua katsella nyt avarakatseisesti ja yrittää. Avainjuttu on se, että osallistuu johonkin, jossa tapaa naista PITKÄN AIKAA, käy kahvilla, juttelee ja on mielenkiintoinen ihminen.

        Sitten se tehokkain tapa nykypäivänä. Se on nämä netin deitit. Minä saan yli ainakin kerran viikossa yhteydenoton naiselta, joka on LUKENUT minun kirjoitukseni. Itse en koskaan ensiksi ota yhteyttä naisiin. Kun nainen ottaa yhteyttä, niin se on merkki todellisesta kiinnostuksesta. Nainen ei ota kuitenkaan MISSÄÄN TILANTEESSA itse yhteyttä, jos profiili on tavanomainen tai tylsä.

        "V: "Kuullut"? Niin minäkin olen vain kuullut. Kumpikaan ei ole kokeillut. Miten voi tietää jos ei kokeile? Tällaiset ryhmät kyllää järjestävät koko ajan jotain PITKAKESTOISTA puuhaa. Huom. pitkäkestoista oli avainsana. Aikaa tutustumiselle on. Luontoretkiä, harrasteita, viinikursseja, juhannusretkiä, purjehdusta, mökkitalkoita - kaikki vapaaehtoista touhua. Fiksua seuraa - tosin tomppeleitakin on. "

        Niin siis kyseistä toimintaa on minulle kuvailtu.

        "V: Myös kirkkoon kuulumattomat voivat osallistua. Laatunaisia ja selvin päin. Retket mielenkiintoisia ja naisia on paljon, tosiaan 80-90 prosenttia on naisia. Ihan eri päin kuin ravintoloissa. Ei varsinainen iskupaikka, mutta hyvä tutustumispaikka."

        Muuten hyvä idea mutta todennäköisesti pääni räjähtäisi kirkon toiminnan yhteydessä.

        "V: Vai olit kerran? Minä olen tavannut kivan naisen ainakin saaristolaivurikurssilta ja kahdelta pitkäkestoiselta tietotekniikkakurssilta."

        Niin minäkin, meistä tuli kavereita joksikin aikaa, ei muuta

        "Sitten se tehokkain tapa nykypäivänä. Se on nämä netin deitit. Minä saan yli ainakin kerran viikossa yhteydenoton naiselta, joka on LUKENUT minun kirjoitukseni. Itse en koskaan ensiksi ota yhteyttä naisiin. Kun nainen ottaa yhteyttä, niin se on merkki todellisesta kiinnostuksesta. Nainen ei ota kuitenkaan MISSÄÄN TILANTEESSA itse yhteyttä, jos profiili on tavanomainen tai tylsä."

        Naiset eivät itse ota yhteyttä.
        Profiilini varmaan oli sitten niin tavanomainen ja tylsä? Ei ollut.
        Sain kehuja profiilista mutta ei toiminut.


      • Where?
        sdgsgd kirjoitti:

        Vastasitkin jo noissa kaikissa että olet luovuttaja-asenne ja nitiset kun joku ehdottaa sinulle jotain. Pysy vaan sinkkuna, sinkkuilu on sinkuille peli ja elämäntapa. Jos oikeesti haluat suhteen niin kiipeisit vaikka himalajalle.

        "Vastasitkin jo noissa kaikissa että olet luovuttaja-asenne ja nitiset kun joku ehdottaa sinulle jotain."

        Kerroin vain mielipiteeni niistä.
        Varmaan joku toinen saa noista ehdotuksista jotain irti.
        Jos en siis minä. Nuo on käynyt itselläkin mielessä.

        Kuka tässä puhui luovuttamisesta?


      • åylås

        Ei tunne rajoja seurakuntatyö,aikuiskoulutus ja erilajien harratus,joissa pyöritty vuosia samaten kuin kansainvälinen järjestötoiminta.Aikuisten käytös,raittius ja osaavuus eri tehtävissä rajaa piiriä,missä käydään. Pelokkaat,keskisormea osoittavat ja jumputus musiikkia hautajaisten jälkeen,oltiin siististi pukeutuneita 50 ja nuoremmilla miehillä vielä hauskaakin.Hengityskin voisi tuoksua joltain muultakin,kuin paperissa lehdenpalasia.Hammaslääkärille olisi asiaa,raikastaa suunsa.Mitä itsepuolustustakin harrastaneet naiset pelkäisi 100 kg vai pelkääkö joku meitä vai hakeeko apua?


      • Anonyymi

        Seurakunnan sinkkuillossa on vanhurskaita, Mina shamaani, okkultist ufo intoilija ei sinne sovi


      • Anonyymi
        Where? kirjoitti:

        "Eurosinkut.net. Ei ole varsinainen iskupaikka, mutta kuitenkin tapaa sinkkuja. Vastaavia toimii usealla paikkakunnalla."
        Kuullut huonoja juttuja näistä että väkisin yritetään puuhata jotain jossa sitten nyhjätään. Aika harrastemaista.

        "Kaikenmaailman speeddeitit."
        Ei sovi minulle, en jaksa arvioida enkä pidä siitä että minua arvioidaan ensivaikutelman perusteella.

        "Kirkon sinkkuillat. Älä naura. Siellä on 80 prosenttia naisia. Osallistu jollekin retkelle. Varmasti saat mielenkiintoa."
        Nauran kun en kuulu kirkkoon.

        "Työväenopiston kurssit. Tämä ei ole ehkö kovin tehokas. Kuulin kerran silti yhden naisen menneen melontakurssille vain sen takia että "siellä on kunnollisia miehiä"."
        Vähänkö on noloa alkaa iskemään jollain kielikurssilla. Olin nuorempana ja enpä oikein usko tuohon.

        "Vähänkö on noloa alkaa iskemään jollain kielikurssilla. Olin nuorempana ja enpä oikein usko tuohon."

        Jos jätät oletetusta noloudesta tilanteet käyttämättä se on oma mokasi. Yrittämisessä ja iskemisessä on yksi ydinsääntö: Täydellistä tilannetta ei koskaan tule, silti on mentävä eteenpäin.


    • ...

      Jep jep, baari omakaveripiiri, netti, työ/koulu melkeinpä ainoat mahdollisuudet suomes.
      Sit baareihinkaan ei kehtaa mennä kännäilemään ja muutenkin ihmiset pitää sitä säälittävänä, että menee baariin ainoastaan kumppania etsimään eikä juhlimaan tai yhden illan juttuja harrastamaan vaikka omasta mielestäni siinä ei ole mitään säälittävää/noloa.
      Yleensä, ku kyselee "Mistä muualta kuin baarista" niin porukka vastailee harrastuksista tai kirjastosta vaikka ne ei ole mitää sopivia paikkoja etsiä seuraa ja naiset monesti sanoneet, että eivät halua tulla häirityksi kirjastossa/lenkillä/harrastuksissa/kahvilassa eivätkä etsi seuraa sieltä ja muutenkin porukka menee aina harrastusseuroihin jossain kaveriporukoissa joihin on mahdotonta päästä.
      Viimenen mahdollisuus se, että monen sattumien kautta, kun sitä vähiten odottaa tai jotai muuta vastaavaa.. :D Monestihan ihmiset tapaavat oman kumppaninsa jotenkin sattumalta.

      En kyllä usko, että semmoinenkaan idea toimis, että varta vasten meidänlaisia ihmisiä varten kehitetään, joku tapaamismesta, kun nekin sitten lopulta tulee täyttymään jostain pelimiehistä/naisista, epätoivoisista ihmisistä, ääliöstä ja baarikärpäsistä.

      • ...

        Tai sitten koittaa hankkii lisää kavereita ja kavereiden kautta. :P (Vaikka eihän se kaikille välttämättä niin helppoa ole)


      • Where?

        "Jep jep, baari omakaveripiiri, netti, työ/koulu melkeinpä ainoat mahdollisuudet suomes."

        Niin olen itsekin päätellyt.

        "Sit baareihinkaan ei kehtaa mennä kännäilemään ja muutenkin ihmiset pitää sitä säälittävänä, että menee baariin ainoastaan kumppania etsimään eikä juhlimaan tai yhden illan juttuja harrastamaan vaikka omasta mielestäni siinä ei ole mitään säälittävää/noloa."

        Joskus olen istuskellut kyllä illanvietoissa lähes selvin päin, ei siellä mitään kunnon tutustumisia tapahdu.

        "Yleensä, ku kyselee "Mistä muualta kuin baarista" niin porukka vastailee harrastuksista tai kirjastosta vaikka ne ei ole mitää sopivia paikkoja etsiä seuraa ja naiset monesti sanoneet, että eivät halua tulla häirityksi kirjastossa/lenkillä/harrastuksissa/kahvilassa eivätkä etsi seuraa sieltä ja muutenkin porukka menee aina harrastusseuroihin jossain kaveriporukoissa joihin on mahdotonta päästä."

        Tullut todettua sama asia.

        "Viimenen mahdollisuus se, että monen sattumien kautta, kun sitä vähiten odottaa tai jotai muuta vastaavaa.. :D Monestihan ihmiset tapaavat oman kumppaninsa jotenkin sattumalta."

        Näin on käynyt kaveriporukoissa. Taitaa minulle olla sitten varattu se voittamaton arpa porukassa. Ei jaksa odotella jotakin joka ei ole saapuvaksi.

        "En kyllä usko, että semmoinenkaan idea toimis, että varta vasten meidänlaisia ihmisiä varten kehitetään, joku tapaamismesta, kun nekin sitten lopulta tulee täyttymään jostain pelimiehistä/naisista, epätoivoisista ihmisistä, ääliöstä ja baarikärpäsistä."

        Itse uskon kyllä jos alkoholia ei siellä tarjoilla sekä pidetään huoli ettei siitä tule kantapaikkaa pelimiehille.


    • -tar

      "On vaikea sitä paitsi huomata kuka nainen voisi olla kiinnostunut tuolla supermarketissa tai kirjastossa."

      Sun täytyy olla poikkeuksellisen hottis jotta voisit turvassa odottaa jotain signaalia naiselta kaupassa tai kirjastossa. Jos taas itse haluat tehdä asiasi eteen jotan, ota aloite. Kyllä kaikille kanssakansalaisille saa kohteliaasti ja tyylikkäästi mennä juttelemaan.

      "Hyvä valinta. [ja päälle katse silmiin]" Toimii sekä ruokakaupassa että kirjastossa :) Jos nainen ei ole kiinnostunut, huomaat kyllä. Etkä ole menettänyt mitään.

      • Where?

        "Sun täytyy olla poikkeuksellisen hottis jotta voisit turvassa odottaa jotain signaalia naiselta kaupassa tai kirjastossa. Jos taas itse haluat tehdä asiasi eteen jotan, ota aloite. Kyllä kaikille kanssakansalaisille saa kohteliaasti ja tyylikkäästi mennä juttelemaan."

        Saa toki. Mutta harvempi Suomessa naisista tsekkailee vain normaalinnäköistä miestä valmiiksi. Moni on myös varattu ja pikkaisen kymmenien aloitteiden jälkeen alkaa homma käydä väsyttäväksi.

        ""Hyvä valinta. [ja päälle katse silmiin]" Toimii sekä ruokakaupassa että kirjastossa :) Jos nainen ei ole kiinnostunut, huomaat kyllä. Etkä ole menettänyt mitään."

        Kokeiltu on.
        Alkaa vaan tulla todella kuvottava olo koko hommasta että sitä on joku epätoivoinen kun on saanut välttelevääkin vastaanottoa osakseen.


      • 23

        '"Hyvä valinta. [ja päälle katse silmiin]" Toimii sekä ruokakaupassa että kirjastossa :) Jos nainen ei ole kiinnostunut, huomaat kyllä. Etkä ole menettänyt mitään.'

        Itse olisin varmaan niin järkyttynyt tuossa tilanteessa, ettet todellakaan näkisi, olenko oikeasti kiinnostunut. Koskaan ei todellakaan ole kukaan kaupassa tai kirjastossa tullut iskemään, joten se voisi olla pieni shokki. Mutta ainahan sitä saa yrittää.


    • asdflöj

      Itselläni on sama ongelma.

      Varsinainen kaveri piiri on hyvin pieni joten sen kautta en ketään oikeen pysty löytämään - ei ole kuin muutama kaveri joiden kanssa oikeasti vietän vapaa-aikaa. Rakennus alalla työskentelen joten työ aikana harvemmin edes näkee naisia. Baareissa en ole koskaan tuntenut oloani mukavaksi - juhliminen ei vain sovi minulle, joten ne ovat pois laskuista ja muutenkin etsin hiukan vakavampaa suhdetta. Kirjastoja kauppoja sun muita en edes ole viitsinyt kokeilla ehkä se on ujoutta, mutta minusta se vaikuttaisi oudolta mennä kysymään jotakuta täysin tuntematonta ulos kesken ruoka ostosten. Toisaalta jos mitään ei parin vuoden sisällä tapahdu saatan ihan testaus mielessä kysyä yhden päivän ajan jokaista vastaan tulevaa vähänkin kiinnostavan näköistä naista ulos ja laskea kuinka monet rukkaset saan ennen kuin joku soittaa poliisille kaduilla kävelevästä hullusta. Nettiä en ole vielä kokeillut ja tuskin kokeilenkaan vielä vähän aikaan sillä en oikeastaan usko että sitä kautta ketään löytyisi. Jotain harrastusta olen jo muutenkin ajatellut aloittavani joten kokeilen jos sitä kautta saisi edes uusia kavereita joiden kautta löytäisi jonkun, mutta kuten joku jo sanoi muiden kaveri piireihin on vaikea päästä. Pelkästään yrittämällä voi luoda vaikutelman että väkisin änkee mukaan porukan juttuihin. On myös hieman vaikea uskoa että harrastuksista edes saisi muuta kuin tuttuja joiden kanssa ei tule harrastuksen ulkopuolella sanottua mitään. No katsoo nyt jos jonkun harrastuksen aloitan niin aloitan sen koska haluan oppia jotain uutta en sen takia että menisin sinne naisia iskemään.

      Tässä kirjoittaessa tuli tämä mieleen: ehkä se on vanhanaikaista mutta lavatansseista saattaisi myös löytää jonkun. Sitä ennen tosin täytyisi ainakin minun opetella tanssimaan. Tietääkseni tanssikursseille voi myös mennä yksin joten ei tarvitse miettiä sitä mistä sinne parin saa (tämän voisi kyllä joku joka kursseilla on ollut varmistaa). Ainakin tanssiminen on yksitapa tehdä vaikutus naiseen - eriasia on onko annettu vaikutelma hyvä vai huono, mutta harjoitus tekee mestarin. Mahdollisesti tuolta voisi löytää jonkun eikä minusta tansseissa kiinnostavan naisen treffeille kysyminen tuntuisi mitenkään oudolta. En kylläkään oikeastaan tiedä minkä ikäistä porukkaa noissa edes käy ja kuinka suuri osa on sinkkuja, mutta yrittämisen arvoinen paikka. En varmaksi tiedä mutta eikös siellä ole sekä miesten että naisten haku?, jos joku nainen naisten haku vuorolla hakee sinua tanssimaan voi se olla jonkinlainen merkki naisen kiinnostuksesta - vaikkei se välttämättä mitään tarkoitakaan.

      • ui-mari

        Olen ollut sinkku kauaan....minut löytää uimahallista, uin ensin radalla lasit päässä eestakaisin, minua ei saa häiritä mutta voi vilkaista että kroppani ei ole aivan rupsahtanut. Sitten seuraat milloin postun saunaan, osu sitten "vahingossa" kahvion jonoon ja voit siinä avata suusi jotenkin, vaikka: tuliko pitkäkin matka uitua, ja jos saat iloisen vastauksen voit ehdottaa samaan pöytään istumista. Ehkä yksinäinen nainenkin ilahtuu seuraa saadessaan.


      • Where?
        ui-mari kirjoitti:

        Olen ollut sinkku kauaan....minut löytää uimahallista, uin ensin radalla lasit päässä eestakaisin, minua ei saa häiritä mutta voi vilkaista että kroppani ei ole aivan rupsahtanut. Sitten seuraat milloin postun saunaan, osu sitten "vahingossa" kahvion jonoon ja voit siinä avata suusi jotenkin, vaikka: tuliko pitkäkin matka uitua, ja jos saat iloisen vastauksen voit ehdottaa samaan pöytään istumista. Ehkä yksinäinen nainenkin ilahtuu seuraa saadessaan.

        Voisitko kertoa missä vaiheessa se nainen tekee jotain asialle ettei olisi yksinäinen?

        Odottelee ja mies odottelee tuleeko sitä hymyä vai ei?

        ja jos tulee niin nainen vilkuilee kahvien ajan uimahallissa olevia sporttisia miehiä ja toteaa että oli kiva kun piristit päivääni mutta menen nyt uimaan toisen kierroksen tuonne noiden jätkien sekaan?


      • ui- mari
        Where? kirjoitti:

        Voisitko kertoa missä vaiheessa se nainen tekee jotain asialle ettei olisi yksinäinen?

        Odottelee ja mies odottelee tuleeko sitä hymyä vai ei?

        ja jos tulee niin nainen vilkuilee kahvien ajan uimahallissa olevia sporttisia miehiä ja toteaa että oli kiva kun piristit päivääni mutta menen nyt uimaan toisen kierroksen tuonne noiden jätkien sekaan?

        Itse olen ollut aika kauan yksin ja jotenkin tottunutkin siihen olotilaan, siis yksinäinen mutta ei mitenkään epätoivoinen. Ei ole varsinaisesti haku päällä mutta kuitenkin avoimen utelias uusista tuttavuuksista.

        Kysymyksesi on hellyyttävä, ei tarkoita että olisin jotenkin erityisen timmi, olen avoin eri tyyppisille miehille, en pallomahaista tai lyhyensorttistakaan ajaisi pois jos olisi ystävällisen ja mukavanoloinen.

        Tässä on kuitenkin pakko muistaa että elämässä on kestettävä myös pettymyksiä. Ja niistä altaan adoniksista, niistä en välitä ainakaan itse koska eivät hekään välitä muista. Liian sliipatut ovat usein pikkuisen narsismiin taipuvaisia. Tsemppiä sinulle!


      • Where?
        ui- mari kirjoitti:

        Itse olen ollut aika kauan yksin ja jotenkin tottunutkin siihen olotilaan, siis yksinäinen mutta ei mitenkään epätoivoinen. Ei ole varsinaisesti haku päällä mutta kuitenkin avoimen utelias uusista tuttavuuksista.

        Kysymyksesi on hellyyttävä, ei tarkoita että olisin jotenkin erityisen timmi, olen avoin eri tyyppisille miehille, en pallomahaista tai lyhyensorttistakaan ajaisi pois jos olisi ystävällisen ja mukavanoloinen.

        Tässä on kuitenkin pakko muistaa että elämässä on kestettävä myös pettymyksiä. Ja niistä altaan adoniksista, niistä en välitä ainakaan itse koska eivät hekään välitä muista. Liian sliipatut ovat usein pikkuisen narsismiin taipuvaisia. Tsemppiä sinulle!

        Olen ihan normaali kroppainen mutta se ei vain tahdo riittää.
        Uimahallissa toisaalta en viihdy ihan sen veden takia, ei sovi minulle.

        "Itse olen ollut aika kauan yksin ja jotenkin tottunutkin siihen olotilaan, siis yksinäinen mutta ei mitenkään epätoivoinen"

        Ihan sama tilanne. On jo vain pelottavalla tavalla tottunut yksin oloon joka ahdistaa välillä enemmän kuin se itse yksin olo.

        "Ei ole varsinaisesti haku päällä mutta kuitenkin avoimen utelias uusista tuttavuuksista."

        Minulla on haku päällä koska muuten vaikuttaa siltä ettei kuuna päivänä tule tapaamaan ketään.

        "Tässä on kuitenkin pakko muistaa että elämässä on kestettävä myös pettymyksiä. Ja niistä altaan adoniksista, niistä en välitä ainakaan itse koska eivät hekään välitä muista. Liian sliipatut ovat usein pikkuisen narsismiin taipuvaisia. Tsemppiä sinulle!"

        Pettymyksiä tosiaan. Joillekin niitä vain tulee enemmän kuin toisille.

        Tsemppiä samoin.


      • Läppä--
        Where? kirjoitti:

        Olen ihan normaali kroppainen mutta se ei vain tahdo riittää.
        Uimahallissa toisaalta en viihdy ihan sen veden takia, ei sovi minulle.

        "Itse olen ollut aika kauan yksin ja jotenkin tottunutkin siihen olotilaan, siis yksinäinen mutta ei mitenkään epätoivoinen"

        Ihan sama tilanne. On jo vain pelottavalla tavalla tottunut yksin oloon joka ahdistaa välillä enemmän kuin se itse yksin olo.

        "Ei ole varsinaisesti haku päällä mutta kuitenkin avoimen utelias uusista tuttavuuksista."

        Minulla on haku päällä koska muuten vaikuttaa siltä ettei kuuna päivänä tule tapaamaan ketään.

        "Tässä on kuitenkin pakko muistaa että elämässä on kestettävä myös pettymyksiä. Ja niistä altaan adoniksista, niistä en välitä ainakaan itse koska eivät hekään välitä muista. Liian sliipatut ovat usein pikkuisen narsismiin taipuvaisia. Tsemppiä sinulle!"

        Pettymyksiä tosiaan. Joillekin niitä vain tulee enemmän kuin toisille.

        Tsemppiä samoin.

        Joku tossa kommentoi että kun vaan heittää läppää ihmisten kanssa, se oikea voi osua kohdalle.

        Näinhän se onkin, mutta millasta läppää? Ite tykkään heittää läppää mutta mulla on taipumuksena et jutut menee helposti todella pahasti yli, alapää-juttuja jne. Ei viitti heittää joka paikassa


      • kysyjä ja ihmettely
        Where? kirjoitti:

        Olen ihan normaali kroppainen mutta se ei vain tahdo riittää.
        Uimahallissa toisaalta en viihdy ihan sen veden takia, ei sovi minulle.

        "Itse olen ollut aika kauan yksin ja jotenkin tottunutkin siihen olotilaan, siis yksinäinen mutta ei mitenkään epätoivoinen"

        Ihan sama tilanne. On jo vain pelottavalla tavalla tottunut yksin oloon joka ahdistaa välillä enemmän kuin se itse yksin olo.

        "Ei ole varsinaisesti haku päällä mutta kuitenkin avoimen utelias uusista tuttavuuksista."

        Minulla on haku päällä koska muuten vaikuttaa siltä ettei kuuna päivänä tule tapaamaan ketään.

        "Tässä on kuitenkin pakko muistaa että elämässä on kestettävä myös pettymyksiä. Ja niistä altaan adoniksista, niistä en välitä ainakaan itse koska eivät hekään välitä muista. Liian sliipatut ovat usein pikkuisen narsismiin taipuvaisia. Tsemppiä sinulle!"

        Pettymyksiä tosiaan. Joillekin niitä vain tulee enemmän kuin toisille.

        Tsemppiä samoin.

        Luin tämän keskustelun läpi melko pinnallisesti, mutta kuitekin ... useaan otteeseen toteat että "se ei sovi minulle"(ainakin baarit ja uiminen)? Mikä sitten sopisi sinulle? Mistä tykkäät ja mistä innistut?

        Miten kuvittelisit elämäsi muttuvan jos sen naisen löydätkin? Osaatko innostua siitä?


      • Where?
        kysyjä ja ihmettely kirjoitti:

        Luin tämän keskustelun läpi melko pinnallisesti, mutta kuitekin ... useaan otteeseen toteat että "se ei sovi minulle"(ainakin baarit ja uiminen)? Mikä sitten sopisi sinulle? Mistä tykkäät ja mistä innistut?

        Miten kuvittelisit elämäsi muttuvan jos sen naisen löydätkin? Osaatko innostua siitä?

        "Luin tämän keskustelun läpi melko pinnallisesti, mutta kuitekin ... useaan otteeseen toteat että "se ei sovi minulle"(ainakin baarit ja uiminen)?"

        Kloorivesi ei sovellu minulle, saan siitä päänsäryn.
        Baareissa olen käynyt muttei se meininki sovi mielestäni sopivien suhteiden luomiseen. En juo paljoa enkä nauti siitä ilmapiiristä. Sitten on vielä erikseen yökerhot joissa on kova meteli.

        "Mikä sitten sopisi sinulle? Mistä tykkäät ja mistä innistut?"
        Ei harrastetoiminnassa mitään vikaa ole tai kahvilassa istumisessa, näyttelyissä jne. mutta sellaisissa paikoissa ihmiset keskittyvät omiin juttuihin tai en ole tavannut sopivia.
        Olen iskenyt naisia talossa ja puutarhassa, näin voisi sanoa mutta en jaksaisi enää tehdä sitä kun se on hyvin umpimähkäistä. Tuokin uimahallista iskeminen on mielestäni typerää jo sen takia ettei siellä kukaan ole sillä tavoin innoissaan kahvikutsuista vaikka tuossa eräs sinkkuneiti itse väitti. On aika romanttinen näkemys jos uskoo että ensimmäinen, toinen tai edes kolmas iskettävä olisi innokas kumppaniehdokas itse ja tuolta ympyröistä löytyisi.

        "Miten kuvittelisit elämäsi muttuvan jos sen naisen löydätkin? Osaatko innostua siitä?"
        Seuran takia tietenkin.

        Tiedätkö kuinka moni sanoo juuri päinvastaista ettei se ihminen muuta elämää vaan että itse sitä pitää muuttaa.
        Tahdon jakaa kokemuksia sekä välittää jostakin ihmisestä. Onko tämä aivan hirveän kauheaa?

        En kauheasti osaa innostua kirkon toiminnasta, baareista, uimahalleista ja tapahtumista kuten eurosinkut joissa ollaan puoliväkisin. Tuskimpa tämä tekee minusta ihmistä joka ei sitten osaa innostua mistään tai kelvottoman kumppanin.

        Nähtävästi pitää alkaa juomaan sitten oikein urakalla ja kiertää kaikki pubit niin sieltä joku löytyy. Ei varmasti sopiva mutta kuka välittää?


      • 1+1=2
        Läppä-- kirjoitti:

        Joku tossa kommentoi että kun vaan heittää läppää ihmisten kanssa, se oikea voi osua kohdalle.

        Näinhän se onkin, mutta millasta läppää? Ite tykkään heittää läppää mutta mulla on taipumuksena et jutut menee helposti todella pahasti yli, alapää-juttuja jne. Ei viitti heittää joka paikassa

        Ei kannata. Yleensä, jos mies tulee iskemään ja heittää jotain läppää, se on niin surkeaa, ettei tiedä itkeäkö vai nauraako. Siis ei nyt millään pahalla, mutta niin se vain on. "Iskeä" voi ilman typerää huumoriakin, ainakin itse naisena arvostan sitä paljon enemmän.


    • mikälie2

      Luin taas koko viestiketjun lävitse. Minä ehdottelin eurosinkkuja, kirkon sinkkutapahtumia, pitkiä kursseja, nettideittejä yms. Toiveesi kun oli löytää nimenomaan raitis nainen - ei ravintolasta.

      Nyt näyttää, että tyrmäät täällä ihan kaikki ajatukset mitä sinulle esitetään. Sinun pitäisi oppia ajattelemaan ja analysoimaan kuulemaasi, eikä pyrkiä keksimään kaikenlaisia tekosyitä miksi jokin ei käy.

      Oikeasti: Perimmäinen ongelmasi taitaakin olla se, että haluat sanoa aina viimeisen sanan. Parisuhdetta muodostettaessa ja tutustumivaiheessa tuo ominaisuus on melkoinen rasite.

      • Where?

        "Luin taas koko viestiketjun lävitse. Minä ehdottelin eurosinkkuja, kirkon sinkkutapahtumia, pitkiä kursseja, nettideittejä yms. Toiveesi kun oli löytää nimenomaan raitis nainen - ei ravintolasta.

        Nyt näyttää, että tyrmäät täällä ihan kaikki ajatukset mitä sinulle esitetään. Sinun pitäisi oppia ajattelemaan ja analysoimaan kuulemaasi, eikä pyrkiä keksimään kaikenlaisia tekosyitä miksi jokin ei käy."

        Mistäs päättelet etten niin tee?
        Nuo samat jutut ovat käyneet minunkin mielessä ja ehdotukset laitan korvan taakse.
        Samalla muutkin ihmiset jotka lukevat ketjua hyötyvät vaikken minä näe esimerkiksi kirkon tapahtumissa oikeasti itselleni mitään järkeä.

        "Oikeasti: Perimmäinen ongelmasi taitaakin olla se, että haluat sanoa aina viimeisen sanan. Parisuhdetta muodostettaessa ja tutustumivaiheessa tuo ominaisuus on melkoinen rasite."

        Oikeasti: Olen ehkä miettinyt asiaa jo aiemmin noilta kanteilta ja mietin onko vielä jotain jota olen missannut. Se löytyykö sitä parisuhdetta on sitten asia erikseen, nyt kysyin missä naisia voi ylipäätään tavata jossa he ovat myös itse kuulolla mahdollista treffailua silmällä pitäen kun Suomalaiseen kulttuuriin ei vielä kuulu sellainen.

        On todella miellyttävää että tulee arvioiduksi kelpaamattomaksi parisuhteeseen yhden nettikeskustelun perusteella. Kiitos sinulle siitä. Luovunpa omasta ajattelustani kokonaan niin ehkä sitten joku nainen tulee suorastaan pyytämään minua ulos. Siinähän se vika tulee varmasti olla.

        Anteeksi kun kommentoin saamiani vastauksia ja anteeksi kun alunperin kysyin yhtään mitään. Olen siis kelpaamaton parisuhteeseen.


      • FeliFel
        Where? kirjoitti:

        "Luin taas koko viestiketjun lävitse. Minä ehdottelin eurosinkkuja, kirkon sinkkutapahtumia, pitkiä kursseja, nettideittejä yms. Toiveesi kun oli löytää nimenomaan raitis nainen - ei ravintolasta.

        Nyt näyttää, että tyrmäät täällä ihan kaikki ajatukset mitä sinulle esitetään. Sinun pitäisi oppia ajattelemaan ja analysoimaan kuulemaasi, eikä pyrkiä keksimään kaikenlaisia tekosyitä miksi jokin ei käy."

        Mistäs päättelet etten niin tee?
        Nuo samat jutut ovat käyneet minunkin mielessä ja ehdotukset laitan korvan taakse.
        Samalla muutkin ihmiset jotka lukevat ketjua hyötyvät vaikken minä näe esimerkiksi kirkon tapahtumissa oikeasti itselleni mitään järkeä.

        "Oikeasti: Perimmäinen ongelmasi taitaakin olla se, että haluat sanoa aina viimeisen sanan. Parisuhdetta muodostettaessa ja tutustumivaiheessa tuo ominaisuus on melkoinen rasite."

        Oikeasti: Olen ehkä miettinyt asiaa jo aiemmin noilta kanteilta ja mietin onko vielä jotain jota olen missannut. Se löytyykö sitä parisuhdetta on sitten asia erikseen, nyt kysyin missä naisia voi ylipäätään tavata jossa he ovat myös itse kuulolla mahdollista treffailua silmällä pitäen kun Suomalaiseen kulttuuriin ei vielä kuulu sellainen.

        On todella miellyttävää että tulee arvioiduksi kelpaamattomaksi parisuhteeseen yhden nettikeskustelun perusteella. Kiitos sinulle siitä. Luovunpa omasta ajattelustani kokonaan niin ehkä sitten joku nainen tulee suorastaan pyytämään minua ulos. Siinähän se vika tulee varmasti olla.

        Anteeksi kun kommentoin saamiani vastauksia ja anteeksi kun alunperin kysyin yhtään mitään. Olen siis kelpaamaton parisuhteeseen.

        Kavereiden kautta? Jos kaveripiirissä on kivoja naisia tai kaverin kaverilla on kaverina naisia jne. niin sehän on hyvä tapa tutustua. Järjestä isot illanistujaiset tai vaikka "kotibileet" johon kaverisi voivat tuoda omia tuttujaan. Naisten taustoista voi myös ottaa paremmin selvää, jos joku tuntee heidät.


      • mikälie2
        Where? kirjoitti:

        "Luin taas koko viestiketjun lävitse. Minä ehdottelin eurosinkkuja, kirkon sinkkutapahtumia, pitkiä kursseja, nettideittejä yms. Toiveesi kun oli löytää nimenomaan raitis nainen - ei ravintolasta.

        Nyt näyttää, että tyrmäät täällä ihan kaikki ajatukset mitä sinulle esitetään. Sinun pitäisi oppia ajattelemaan ja analysoimaan kuulemaasi, eikä pyrkiä keksimään kaikenlaisia tekosyitä miksi jokin ei käy."

        Mistäs päättelet etten niin tee?
        Nuo samat jutut ovat käyneet minunkin mielessä ja ehdotukset laitan korvan taakse.
        Samalla muutkin ihmiset jotka lukevat ketjua hyötyvät vaikken minä näe esimerkiksi kirkon tapahtumissa oikeasti itselleni mitään järkeä.

        "Oikeasti: Perimmäinen ongelmasi taitaakin olla se, että haluat sanoa aina viimeisen sanan. Parisuhdetta muodostettaessa ja tutustumivaiheessa tuo ominaisuus on melkoinen rasite."

        Oikeasti: Olen ehkä miettinyt asiaa jo aiemmin noilta kanteilta ja mietin onko vielä jotain jota olen missannut. Se löytyykö sitä parisuhdetta on sitten asia erikseen, nyt kysyin missä naisia voi ylipäätään tavata jossa he ovat myös itse kuulolla mahdollista treffailua silmällä pitäen kun Suomalaiseen kulttuuriin ei vielä kuulu sellainen.

        On todella miellyttävää että tulee arvioiduksi kelpaamattomaksi parisuhteeseen yhden nettikeskustelun perusteella. Kiitos sinulle siitä. Luovunpa omasta ajattelustani kokonaan niin ehkä sitten joku nainen tulee suorastaan pyytämään minua ulos. Siinähän se vika tulee varmasti olla.

        Anteeksi kun kommentoin saamiani vastauksia ja anteeksi kun alunperin kysyin yhtään mitään. Olen siis kelpaamaton parisuhteeseen.

        En missään vaiheessa ole väittänyt, että olisi kelvoton parisuhteeseen. En uskaltaisi tuomita tuollaista vähin nettikirjoittelun perusteella. Olet ihan varmasti älykäs ja ajatteleva ihminen.

        Totesin vain että ehdottomuutesi, vaihtoehtojen tyrmääminen ja viimeisen sanan sanomisen halu on suuri rasite siinä vaiheessa kun haluat tutustua naiseen paremmin.

        Tämähän on vasta tosin seuraava vaihe. Alkuperäinen kysymyksesi oli että "missä voi nähdä naisia". T'ähän vastasin ensin. Nyt halusin vastata kysymykseen jota et esittänyt, eli miten pitää kiinni naisesta jos sellaisen on nähnyt. Sinulle on annettu hyviä neuvoja ja tyrmäillyt niitä kaikkia.

        Onnea etsintään.


      • Where?
        mikälie2 kirjoitti:

        En missään vaiheessa ole väittänyt, että olisi kelvoton parisuhteeseen. En uskaltaisi tuomita tuollaista vähin nettikirjoittelun perusteella. Olet ihan varmasti älykäs ja ajatteleva ihminen.

        Totesin vain että ehdottomuutesi, vaihtoehtojen tyrmääminen ja viimeisen sanan sanomisen halu on suuri rasite siinä vaiheessa kun haluat tutustua naiseen paremmin.

        Tämähän on vasta tosin seuraava vaihe. Alkuperäinen kysymyksesi oli että "missä voi nähdä naisia". T'ähän vastasin ensin. Nyt halusin vastata kysymykseen jota et esittänyt, eli miten pitää kiinni naisesta jos sellaisen on nähnyt. Sinulle on annettu hyviä neuvoja ja tyrmäillyt niitä kaikkia.

        Onnea etsintään.

        "En missään vaiheessa ole väittänyt, että olisi kelvoton parisuhteeseen. En uskaltaisi tuomita tuollaista vähin nettikirjoittelun perusteella. Olet ihan varmasti älykäs ja ajatteleva ihminen.

        Totesin vain että ehdottomuutesi, vaihtoehtojen tyrmääminen ja viimeisen sanan sanomisen halu on suuri rasite siinä vaiheessa kun haluat tutustua naiseen paremmin."

        Doh!
        Kuten totesit olen älykäs ja ajattelevainen eivätkä nämä keskustelut kuvaa kuinka puhun jollekin naiselle.

        "Tämähän on vasta tosin seuraava vaihe. Alkuperäinen kysymyksesi oli että "missä voi nähdä naisia". T'ähän vastasin ensin. Nyt halusin vastata kysymykseen jota et esittänyt, eli miten pitää kiinni naisesta jos sellaisen on nähnyt. Sinulle on annettu hyviä neuvoja ja tyrmäillyt niitä kaikkia."

        Ajattelin että ehkä te keksitte jotain muutakin mutta ehkä tämä tilanne Suomessa ilman viinahakuisuutta on tosissaan näin huono.

        Ehkä pitää viritellä joku väijypaikka tuonne jonnekin puistoon vaikka (päiväsaikaan niin ei herätä epäilyksiä) tai jäädä norkoilemaan kirjastoon sopivalle kohdalle.


    • Koiria koiria

      Koira auttaa yksinäisyyteenkin. ;) Repii ulos aurinkoisella ja sateisella säällä, on seurana yksinäisinä iltoina ja rakastaa ulkonäöstä tai hankalasta luonteesta huolimatta.

      Tokihan se ei ratkaisu parisuhteen puutteeseen ole (iuh!), mutta näin koirallisena sinkkuna ja lukuisia koirallisia sinkkunaisia tuntevana voin sanoa, että koirallinen sinkkumies on SUURI hitti!

      No joo, eihän se mikään syy ole ottaa koiraa, kyllä sen ratkaisun pitää perustua hieman vastuullisempiin asioihin kuin naisten pokaamiseen, mutta jos joku nyt edes harkitsee kodin tarjoamista, niin ei tätäkään puolta vallan unohtaa kannata.

      Toki koiranaisiinkin mahtuu niitä, joiden elämään ei taas muita mahdu kuin koira, eivätkä paljon muusta puhu. Mutta jos eksyt vaikka koirapuistoon, niin äkkiä sieltä mukavia juttukavereita löytyy, ja juttua syntyy luontevasti. Itsekään en loputtomiin jaksa koirista jauhaa, mutta se on hyvä keskustelunaloitus. "Minkä ikäinen koirasi on, onko se ollut sulla pennusta, tykkääkö se uida, tykkäätkö SÄ uida, mitä muuta sä harrastat..." Harmi vaan kun omalla k-puistolla ei näy kun meitä _yksinäisiä naisia_ ! Ja, saanen huomauttaa - ihan simpsakoita tapauksia, kas kun koira pakottaa myös meidät liikkeelle sen sohvannurkkauksen sijaan!

      Itse asiassa aikanaan siellä pyöri yksi kivannäköinen mies, mutta senkin ehti napata yksi koirapuistoilijanainen, ja sekös meitä harmitti. ;) Menivät muuten kihloihinkin koirapuistossa sitten! :D

      Olen miettinyt tuota vinkkiä, mitä joskus kuulee, että ihmiset löytävät ihmisen lenkkipolulta. Itselle ajatus vieraalle, yksinäiselle miehelle lenkkipolulla juttelemisesta tuntuu oudolta. Mitä sanoisin? Mutta kun on koira, niin sekin ratkeaa! Lenkkipoluilla tapaa myös miehiä, vaikka koirapuistolla ei, mutta se vaan kun heilläkin tarvitsisi olla koira josta keksisin jutunjuurta... :D

      • Where?

        Lenkkipolku on varmaan ihan hienoa mutta jos juoksette toisianne vastaan niin aika guru pitää olla että siinä ehtii toiselle sanoa että "hei". Vai pitääkö toinen kampata ja siten saada pysähtymään? Sitä paitsi niillä lenkkipoluilla joilla käyn niin ei tapaa paljon ketään.

        Tiedän että minut taas tuomitaan sellaisena joka haluaa viimeisen sanan mutta koiraa en viitsisi hankkia naisen metsästysmielessä. Koira vaatii hoitoa, aikaa ja tilaa.

        En ole muuten sohvannurkan kuluttaja mutta ei se näy auttavan.

        Pitää kai odottaa sitten noita sattumia...minun tuurilla tosin viereiset haudatkin ovat miehiä.


      • Koiria koiria
        Where? kirjoitti:

        Lenkkipolku on varmaan ihan hienoa mutta jos juoksette toisianne vastaan niin aika guru pitää olla että siinä ehtii toiselle sanoa että "hei". Vai pitääkö toinen kampata ja siten saada pysähtymään? Sitä paitsi niillä lenkkipoluilla joilla käyn niin ei tapaa paljon ketään.

        Tiedän että minut taas tuomitaan sellaisena joka haluaa viimeisen sanan mutta koiraa en viitsisi hankkia naisen metsästysmielessä. Koira vaatii hoitoa, aikaa ja tilaa.

        En ole muuten sohvannurkan kuluttaja mutta ei se näy auttavan.

        Pitää kai odottaa sitten noita sattumia...minun tuurilla tosin viereiset haudatkin ovat miehiä.

        mä en niin lenkkipolkuihin uskokaan, siis yksin tarpoessa. Just se, että mikä siellä ois edes lähelle luontevaa lähestymistapaa, lisäksi moni yksin lenkkeilijä kuuntelee musaa. Mitä taas mä en tee, koska pitää jutella koirille. ;)

        Joo, ei naisten metsästys tosiaan ole syy ottaa koiraa, taisin sanoakin. Eikä se mikään patenttiratkaisu ole, mutta jos ei sun elämäntilanteeseen sovi niin vaan noin yleisenä vinkkinä, ehkä jollekin muulle. :)

        Mutta eipä vielä luovuteta koira-asian suhteen: ne toimivat silti ihan hyvänä keskustelunavauksena. Kun mietin tilannetta, että yksin kävelen yksinäistä miestä vastaan, niin mikä ihme siinä olisi sopivan neutraali ja silmille pompsahtamaton keskustelunavaus. "Moi, voidaanko jutella hetki..." Niin mistä? Mutta, jos edes siedät, saati jos pidät koirista, niin siinä on ihan hyvä aihe pysäyttää jutulle, eikä tarvitse "ostaa koko lehmää", eli koiraa. Ystävällinen kysymys koirista toimii jäänmurtajana eikä ole liian läpinäkyvä iskuyritys. En tiedä, mulle ainakin suurimpana kriisin paikkana on nimenomaan se ensimmäinen suun avaus, miten sen saa tehtyä nolaamatta itseä tai toista.

        Voisit siis kysyä jotain koirasta, rodusta tai jotain. Jo se antaa susta hyvän kuvan koiranaisen silmissä, olet kiinnostunut hänen koirastaan, olet siis potentiaalinen kepo (kennelpoika, ilman mitään halveeraavaa merkitystä ;) )! Näin on hetken rupattelun jälkeen ensimmäiset sanat vaihdettu. Sitten tilanteen voi jättää siihen, jos ei riitä kantti tahi mielenkiinto, eikä ketään ole nolattu, hyvää päivänjatkoa. Tai, sitten isompaa vaihetta silmään, siis "isku päälle". Suora kysymys kävelyn jatkamisesta yhdessä, kahville menosta, "jos käydään viemässä nuo sun koirat ensin" (lupaat tietysti odottaa ulkopuolella, koska et halua vaikuttaa hiipparilta) tms. Näin pallo on heitetty naiselle!

        Haha, sait hymyilemään viimeisellä kommentillasi! :))


      • Where?
        Koiria koiria kirjoitti:

        mä en niin lenkkipolkuihin uskokaan, siis yksin tarpoessa. Just se, että mikä siellä ois edes lähelle luontevaa lähestymistapaa, lisäksi moni yksin lenkkeilijä kuuntelee musaa. Mitä taas mä en tee, koska pitää jutella koirille. ;)

        Joo, ei naisten metsästys tosiaan ole syy ottaa koiraa, taisin sanoakin. Eikä se mikään patenttiratkaisu ole, mutta jos ei sun elämäntilanteeseen sovi niin vaan noin yleisenä vinkkinä, ehkä jollekin muulle. :)

        Mutta eipä vielä luovuteta koira-asian suhteen: ne toimivat silti ihan hyvänä keskustelunavauksena. Kun mietin tilannetta, että yksin kävelen yksinäistä miestä vastaan, niin mikä ihme siinä olisi sopivan neutraali ja silmille pompsahtamaton keskustelunavaus. "Moi, voidaanko jutella hetki..." Niin mistä? Mutta, jos edes siedät, saati jos pidät koirista, niin siinä on ihan hyvä aihe pysäyttää jutulle, eikä tarvitse "ostaa koko lehmää", eli koiraa. Ystävällinen kysymys koirista toimii jäänmurtajana eikä ole liian läpinäkyvä iskuyritys. En tiedä, mulle ainakin suurimpana kriisin paikkana on nimenomaan se ensimmäinen suun avaus, miten sen saa tehtyä nolaamatta itseä tai toista.

        Voisit siis kysyä jotain koirasta, rodusta tai jotain. Jo se antaa susta hyvän kuvan koiranaisen silmissä, olet kiinnostunut hänen koirastaan, olet siis potentiaalinen kepo (kennelpoika, ilman mitään halveeraavaa merkitystä ;) )! Näin on hetken rupattelun jälkeen ensimmäiset sanat vaihdettu. Sitten tilanteen voi jättää siihen, jos ei riitä kantti tahi mielenkiinto, eikä ketään ole nolattu, hyvää päivänjatkoa. Tai, sitten isompaa vaihetta silmään, siis "isku päälle". Suora kysymys kävelyn jatkamisesta yhdessä, kahville menosta, "jos käydään viemässä nuo sun koirat ensin" (lupaat tietysti odottaa ulkopuolella, koska et halua vaikuttaa hiipparilta) tms. Näin pallo on heitetty naiselle!

        Haha, sait hymyilemään viimeisellä kommentillasi! :))

        Kaikki siis lopulta päätyy elämässäni koiriin.

        Pidän kyllä koirista ja kiinnitän niihin huomiotakin paljon, jopa yleensä enemmän kuin niiden taluttajiin. ;)

        Tässä lähistöllä on paljon koiran taluttajia mutta onko se kovinkin yleistä että sinkkunaisilla on koiria?

        Itselläni on tunne että nuo naiset ovat perheellisiä jne. ja koira on hankittu yhteiseen talouteen. Erikseen on sitten varsinaiset koiraharrastajat.

        Aattelin kyllä enemmän sellaista iskurepliikkiä että "nukkuuko tuo Vuffe sun vieressä vai sopiiko siihen uus tuttavuus?"
        Tai "Onko sulla muita karvaisia otuksia jo kotona ennestään?" :D

        Kyllä varmaan kahveja voisi ehdottaa ilmankin koiraa. Se naisen kiinnostuksen arvailu etukäteen tuottaa vain tuskaa.


      • Koiria koiria
        Where? kirjoitti:

        Kaikki siis lopulta päätyy elämässäni koiriin.

        Pidän kyllä koirista ja kiinnitän niihin huomiotakin paljon, jopa yleensä enemmän kuin niiden taluttajiin. ;)

        Tässä lähistöllä on paljon koiran taluttajia mutta onko se kovinkin yleistä että sinkkunaisilla on koiria?

        Itselläni on tunne että nuo naiset ovat perheellisiä jne. ja koira on hankittu yhteiseen talouteen. Erikseen on sitten varsinaiset koiraharrastajat.

        Aattelin kyllä enemmän sellaista iskurepliikkiä että "nukkuuko tuo Vuffe sun vieressä vai sopiiko siihen uus tuttavuus?"
        Tai "Onko sulla muita karvaisia otuksia jo kotona ennestään?" :D

        Kyllä varmaan kahveja voisi ehdottaa ilmankin koiraa. Se naisen kiinnostuksen arvailu etukäteen tuottaa vain tuskaa.

        Kyllä, kahveja voi todellakin ehdottaa ilmankin koiraa. Käsittääkseni tässä nyt oli kuitenkin ongelmana(si), että miten ja missä naisia tapaa. No kadullahan niitä tapaa, ihan totta. Käsitin kuitenkin ettet kokenut ihan luontevaksi mennä kadulla/marketissa/kirjastossa tuosta vaan juttusille. Jos nyt kuitenkin se tuntuu parhaalta vaihtoehdolta, niin more power to ya!

        Eikä mun ollut tarkoitus paasata koirista niinku ne nyt ois sun elämäsi ainoa vaihtoehto... :D Kirjotin vaan koirallisena sinkkuna yhden lähestymistavan. Ja hei, jos sun pokka riittää noihin ehdottamiisi vaihtoehtoheittoihin, niin aina parempi! :D

        Niin, voi tietysti olla että tapaamasi koiranaiset ovatkin perheellisiä. Suurempi säkä sulla kuitenkin tavata sinkkukoiranainen, kuin mulla sinkkukoiramies, niitä ei oikeasti näy! Eli mulla on vinkit, teoriat ja valmius, puuttuu vaan se kohde. :p Varmaan aika pikaisella katsauksella ja kävelylenkeillä lähiympäristössäsi havainnoit, kuta koiria kuljettelee samainen emäntä eikä koskaan mies. Ja noilla sun ehdottamilla kommenteilla ainakin kartoittaa sen tilanteen pikaisesti. :)


      • Where?
        Koiria koiria kirjoitti:

        Kyllä, kahveja voi todellakin ehdottaa ilmankin koiraa. Käsittääkseni tässä nyt oli kuitenkin ongelmana(si), että miten ja missä naisia tapaa. No kadullahan niitä tapaa, ihan totta. Käsitin kuitenkin ettet kokenut ihan luontevaksi mennä kadulla/marketissa/kirjastossa tuosta vaan juttusille. Jos nyt kuitenkin se tuntuu parhaalta vaihtoehdolta, niin more power to ya!

        Eikä mun ollut tarkoitus paasata koirista niinku ne nyt ois sun elämäsi ainoa vaihtoehto... :D Kirjotin vaan koirallisena sinkkuna yhden lähestymistavan. Ja hei, jos sun pokka riittää noihin ehdottamiisi vaihtoehtoheittoihin, niin aina parempi! :D

        Niin, voi tietysti olla että tapaamasi koiranaiset ovatkin perheellisiä. Suurempi säkä sulla kuitenkin tavata sinkkukoiranainen, kuin mulla sinkkukoiramies, niitä ei oikeasti näy! Eli mulla on vinkit, teoriat ja valmius, puuttuu vaan se kohde. :p Varmaan aika pikaisella katsauksella ja kävelylenkeillä lähiympäristössäsi havainnoit, kuta koiria kuljettelee samainen emäntä eikä koskaan mies. Ja noilla sun ehdottamilla kommenteilla ainakin kartoittaa sen tilanteen pikaisesti. :)

        "Kyllä, kahveja voi todellakin ehdottaa ilmankin koiraa. Käsittääkseni tässä nyt oli kuitenkin ongelmana(si), että miten ja missä naisia tapaa. No kadullahan niitä tapaa, ihan totta. Käsitin kuitenkin ettet kokenut ihan luontevaksi mennä kadulla/marketissa/kirjastossa tuosta vaan juttusille. Jos nyt kuitenkin se tuntuu parhaalta vaihtoehdolta, niin more power to ya!"

        Joo, siis ongelmahan on että heitä "tapaa" muttei kunnolla todella "tapaa".
        Toisin sanottuna naiset eivät ole kovin valppaita Suomessa noille ehdotuksille ja miehen pitäisi varmaan tehdä aikamoinen ensivaikutelma että sinne kahveille lähdettäisiin.
        Itse ainakin teen ihmisiin vaikutuksen varmaan pitemmällä tähtäimellä kuin nopeasti. Nuo kurssit, retket siinä mielessä eivät ole huonoja ehdotuksia mutta toisaalta en tiedä olenko maailman paras ryhmässä toimija.

        ". Ja hei, jos sun pokka riittää noihin ehdottamiisi vaihtoehtoheittoihin, niin aina parempi! :D"

        No ei se riitä, joskus vain iskee hulluusvaihde päälle ja saatan tehdä jotain mitä ei kukaan odota näin jäykkäniskaiselta tyypiltä.

        "Niin, voi tietysti olla että tapaamasi koiranaiset ovatkin perheellisiä. Suurempi säkä sulla kuitenkin tavata sinkkukoiranainen, kuin mulla sinkkukoiramies, niitä ei oikeasti näy!"

        Karmea kohtalo!
        Suosittelen ihan näin mieheltä naiselle että luo kiinteitä katseita miehiin jotka kiinnostavat muunkin kuin heti sen ulkoisen olemuksen perusteella niin joku voi sinua pyytää uloskin. Tiedä vaikka sillä on koira jossain piilossa.

        "Eli mulla on vinkit, teoriat ja valmius, puuttuu vaan se kohde. :p Varmaan aika pikaisella katsauksella ja kävelylenkeillä lähiympäristössäsi havainnoit, kuta koiria kuljettelee samainen emäntä eikä koskaan mies. Ja noilla sun ehdottamilla kommenteilla ainakin kartoittaa sen tilanteen pikaisesti. :)"
        Niin tai isäntä on komentanut että jos sellainen rakki hankitaan niin emäntä saa huolehtia siitä. No ei vaan kyllä nämä täällä koiraa ulkoiluttavat voisivat ihan hyvin olla perheenäitejä.

        En nyt tosiaankaan sitä paitsi vähän vaille 30-vuotiaana ole mikään naisten mies tai ilmestys, että varmaan oman ikäisetkin etsivät vähän muunlaista miestä itselleen.

        Kiitokset kuitenkin kaikille vastauksista, jospa minä jotakin keksin. Tiedä vaikka isken täältä palstoilta jonkun, heh.


      • Koiria, koiria
        Where? kirjoitti:

        "Kyllä, kahveja voi todellakin ehdottaa ilmankin koiraa. Käsittääkseni tässä nyt oli kuitenkin ongelmana(si), että miten ja missä naisia tapaa. No kadullahan niitä tapaa, ihan totta. Käsitin kuitenkin ettet kokenut ihan luontevaksi mennä kadulla/marketissa/kirjastossa tuosta vaan juttusille. Jos nyt kuitenkin se tuntuu parhaalta vaihtoehdolta, niin more power to ya!"

        Joo, siis ongelmahan on että heitä "tapaa" muttei kunnolla todella "tapaa".
        Toisin sanottuna naiset eivät ole kovin valppaita Suomessa noille ehdotuksille ja miehen pitäisi varmaan tehdä aikamoinen ensivaikutelma että sinne kahveille lähdettäisiin.
        Itse ainakin teen ihmisiin vaikutuksen varmaan pitemmällä tähtäimellä kuin nopeasti. Nuo kurssit, retket siinä mielessä eivät ole huonoja ehdotuksia mutta toisaalta en tiedä olenko maailman paras ryhmässä toimija.

        ". Ja hei, jos sun pokka riittää noihin ehdottamiisi vaihtoehtoheittoihin, niin aina parempi! :D"

        No ei se riitä, joskus vain iskee hulluusvaihde päälle ja saatan tehdä jotain mitä ei kukaan odota näin jäykkäniskaiselta tyypiltä.

        "Niin, voi tietysti olla että tapaamasi koiranaiset ovatkin perheellisiä. Suurempi säkä sulla kuitenkin tavata sinkkukoiranainen, kuin mulla sinkkukoiramies, niitä ei oikeasti näy!"

        Karmea kohtalo!
        Suosittelen ihan näin mieheltä naiselle että luo kiinteitä katseita miehiin jotka kiinnostavat muunkin kuin heti sen ulkoisen olemuksen perusteella niin joku voi sinua pyytää uloskin. Tiedä vaikka sillä on koira jossain piilossa.

        "Eli mulla on vinkit, teoriat ja valmius, puuttuu vaan se kohde. :p Varmaan aika pikaisella katsauksella ja kävelylenkeillä lähiympäristössäsi havainnoit, kuta koiria kuljettelee samainen emäntä eikä koskaan mies. Ja noilla sun ehdottamilla kommenteilla ainakin kartoittaa sen tilanteen pikaisesti. :)"
        Niin tai isäntä on komentanut että jos sellainen rakki hankitaan niin emäntä saa huolehtia siitä. No ei vaan kyllä nämä täällä koiraa ulkoiluttavat voisivat ihan hyvin olla perheenäitejä.

        En nyt tosiaankaan sitä paitsi vähän vaille 30-vuotiaana ole mikään naisten mies tai ilmestys, että varmaan oman ikäisetkin etsivät vähän muunlaista miestä itselleen.

        Kiitokset kuitenkin kaikille vastauksista, jospa minä jotakin keksin. Tiedä vaikka isken täältä palstoilta jonkun, heh.

        "miehen pitäisi varmaan tehdä aikamoinen ensivaikutelma että sinne kahveille lähdettäisiin"

        Tätä mä en allekirjoita, ja uskon puhuvani suuren osan naissukupuolen edustajien puolesta, tarkoitan siis meitä "normaaleja" kunnon mukavia naisia, en sitä vastakohtaa. Miksei sitä lähtisi, pääseehän sieltä pois! :D Mutta joo, tiedän mitä tarkoitat. Kai täälläkin suurin osa miehistä sanoisi että lähtisi ilomielin, mutta jotenkin silti arveluttaa kysyä jotain randomia.

        "tai isäntä on komentanut että jos sellainen rakki hankitaan niin emäntä saa huolehtia siitä"

        Totta tämäkin, tuli kans mieleen.

        "En nyt tosiaankaan sitä paitsi vähän vaille 30-vuotiaana ole mikään naisten mies tai ilmestys, että varmaan oman ikäisetkin etsivät vähän muunlaista miestä itselleen."

        Jaa, no jo se, että pidät koirista, on mun kirjoissa suuri plussa. :) Minkälaista miestä ikäisesi/-mme (mä vähän yli 30) naiset mielestäsi sitten etsivät?

        "Kiitokset kuitenkin kaikille vastauksista, jospa minä jotakin keksin. Tiedä vaikka isken täältä palstoilta jonkun, heh."

        Etköhän sä jotain keksi. :) Ja kait tää on ihan yhtä hyvä paikka siinä kun... no, vaikka se kadunkulma. :) Tsemppiä matkaan, mies!


      • Where?
        Koiria, koiria kirjoitti:

        "miehen pitäisi varmaan tehdä aikamoinen ensivaikutelma että sinne kahveille lähdettäisiin"

        Tätä mä en allekirjoita, ja uskon puhuvani suuren osan naissukupuolen edustajien puolesta, tarkoitan siis meitä "normaaleja" kunnon mukavia naisia, en sitä vastakohtaa. Miksei sitä lähtisi, pääseehän sieltä pois! :D Mutta joo, tiedän mitä tarkoitat. Kai täälläkin suurin osa miehistä sanoisi että lähtisi ilomielin, mutta jotenkin silti arveluttaa kysyä jotain randomia.

        "tai isäntä on komentanut että jos sellainen rakki hankitaan niin emäntä saa huolehtia siitä"

        Totta tämäkin, tuli kans mieleen.

        "En nyt tosiaankaan sitä paitsi vähän vaille 30-vuotiaana ole mikään naisten mies tai ilmestys, että varmaan oman ikäisetkin etsivät vähän muunlaista miestä itselleen."

        Jaa, no jo se, että pidät koirista, on mun kirjoissa suuri plussa. :) Minkälaista miestä ikäisesi/-mme (mä vähän yli 30) naiset mielestäsi sitten etsivät?

        "Kiitokset kuitenkin kaikille vastauksista, jospa minä jotakin keksin. Tiedä vaikka isken täältä palstoilta jonkun, heh."

        Etköhän sä jotain keksi. :) Ja kait tää on ihan yhtä hyvä paikka siinä kun... no, vaikka se kadunkulma. :) Tsemppiä matkaan, mies!

        "Tätä mä en allekirjoita, ja uskon puhuvani suuren osan naissukupuolen edustajien puolesta, tarkoitan siis meitä "normaaleja" kunnon mukavia naisia, en sitä vastakohtaa. Miksei sitä lähtisi, pääseehän sieltä pois! :D Mutta joo, tiedän mitä tarkoitat. Kai täälläkin suurin osa miehistä sanoisi että lähtisi ilomielin, mutta jotenkin silti arveluttaa kysyä jotain randomia."

        Syy minkä takia lähtisin naisen kanssa olisi että se osoittaisi rohkeutta ja olisi ainakin positiivista kun toinen näyttäisi kiinnostuksensa. Ei tuollaista tapahdu kuin harvoin.

        Ainakin omasta kokemuksesta voisin sanoa ettei naiset kovin helpolla kahville lähde.
        Uskaltaisin siis pyytää mutta kun ennusmerkkejä ei voi oikein lukea ja kun tarpeeksi yrittää niin sitten ei vain jaksa häiritä naisia.

        "Jaa, no jo se, että pidät koirista, on mun kirjoissa suuri plussa. :) Minkälaista miestä ikäisesi/-mme (mä vähän yli 30) naiset mielestäsi sitten etsivät?"

        Yleensä mainitaan liikunnallisuus sekä jonkinasteinen poikamainen veijarius sekä huumorintaju. Samalla pitäisi olla sosiaalisesti aktiivinen sekä kuitenkin "miehekäs" eli tehdä asioita kuten naiset olettavat miesten tekevän. Itse olen tottunut asioita vain omalla tavallani enkä ole kopio mistään perusjätkästä niin se tuottaa vähän ongelmia. En ole varmaan mikään maailman intohimoisin ja seksuaalisesti vetävin miesolento.

        Vähän yli 30 etsii aika täydellistä perheen isää tai huolehtijaa koska haluavat perheen. Itse en myöskään heti sitä ruljanssia jaksaisi. Sen takia nuo naiset ovat kiinnostuneet vanhemmista miehistä. Sitten vähän ikäistäni nuoremmat tai myös päälle 30 jotka voivat etsiä alle 30 vuotiasta etsivät jotain yhdistelmää jossa kaikki on samassa paketissa. Ei sellaisia kasva monessakaan puussa. Kaikki muu heille on jotenkin vähempipätöistä. Useeampi tällainen nettikohtaaminen on minulle antanut todisteet siitä minulle.
        Noista nettideitti-ilmoista voi lukea ja esimerkiksi noin yleensä voisi ottaa yhteyttä kuin yhteen tai kahteen oman ikäisistä. Jotkut nuoremmat naiset ovat vastaanottavaisempia vaikka heillä sitten tuo ulkonäkö on tärkeämmässä osassa.

        Itse etsin lapsetonta ja normaalipainoista naista jonka kanssa synkkaisi ja olisi jotain yhteisiä juttuja vaikka koirien muodossa. Se ei vain ole niin helppoa kuin kuulostaa.

        "Etköhän sä jotain keksi. :) Ja kait tää on ihan yhtä hyvä paikka siinä kun... no, vaikka se kadunkulma. :) Tsemppiä matkaan, mies!"

        Kiitos samoin.
        Matka tulee olemaan todennäköisesti tosin lyhyt, lähimpään koivuun joka kuitenkin onneksi on "omassa" pihassa. ;)

        Hitsi, pitäisiköhän hankkia koira, lueskella eräopasta, vierailla lähipubissa juopuen aika ajoin, liittyä punaisen ristin kerääjäksi, opiskella Italiaa, ryhtyä leipomaan ja neulomaan sekä kääntyä uskoon?

        Silloinhan siinä varmaan jo tuplaisi mahdollisuutensa.

        No, en usko oikeasti että keksin hirvittävästi mitään, mutta tosi kivasti yritti moni keksiä ideoita vaikka kuulostikin että tyrmäsin ne ideat. Ehkä se johtuu vain etten usko että ne parantavat mahdollisuuksia tai eivät oikein sovellu minulle.
        Ei vaan ole priimaa niin ei ole priimaa.


    • koira ja tyttö

      Minut kyllä iskettiin kadulta. Muutin viime kesänä ihan keskustaan asumaan erään koulun lähelle. Joka aamu taloni nurkalla oli söpö huoltomies lakaisemassa katua ja tekemässä mitä lie huoltomies-hommia. Muutaman viikon koiraa ulkoilutin vilkuillen tätä suloista kaveria mutta itse en uskaltanut tehdä aloitetta. Ehkä hän huomasi vilkuiluni ja alkoi hymyillä minulle ohi kulkiessani ja vähitellen hymyily muuttui moikkaukseksi ja koiran voinnin kyselyksi. Siitä se sitten tuttavuus syveni kunnes syksyllä sovimme tapaamisesta. Siitä lähtien on ns. yksissä kuljettu ja nyt jouluksi muutamme yhteiseen kotiin. Eli se oikea voi todella tulla vastaan missä vaan...

      • Where?

        Voihan se tulla mutta sinä vilkuilit häntä ja tuossa kohtasitte jatkuvasti samassa paikassa.

        Sitä juuri tarkoitin että Suomessa ei ole totuttu olemaan kuulolla ja naiset eivät vilkuilulla/hymyllä anna helposti merkkiä asiasta.

        Voi kyllä johtua siitä etten ole uimahallien adonis joille ne hymyt varmaan säästetään.

        Kun on tarpeeksi monta kertaa yrittänyt iskeä summassa niin sitä ei enää jaksa. Haluaa jo vastakaikua ja merkkiä kiinnostuksesta etukäteen.


    • fpggfpfg

      Joko baari tai järjestötoiminta sitten ehkä. Baarissa voi juoda vaikka kahviakin tai sitten vain tosi hitaasti jotain alkoa, voi katsoa samalla jotain peliä tms. Ellei se nyt sitten kuvota koko viina sinänsä.

      Toinen on, että minkälaiseen järjestötouhuiluun voisit mennä mukaan, jossa käy varmasti ainakin jotain naisia. Pointtihan ei ole se, että sitä toimintaa pitää rakastaa, vaan että pystyt sietämään sitä ja vikittelemään samalla naisia.

      Yksi voisi olla esim. työväenopiston kurssit. Kielikurssi tms. Vedät jonkun espanjan tai italian alkeet ja takuulla naisia riittää paikalla. Kaikissa näissäkin loppujen lopuksi puhetaidot ja itselleen sopivan kohderyhmän valinta ratkaisevat miten äijän käy.

      • Where?

        "Joko baari tai järjestötoiminta sitten ehkä. Baarissa voi juoda vaikka kahviakin tai sitten vain tosi hitaasti jotain alkoa, voi katsoa samalla jotain peliä tms. Ellei se nyt sitten kuvota koko viina sinänsä."
        Tuota olen yrittänyt tehdäkin joskus eli muutaman satsin juonut.

        "Toinen on, että minkälaiseen järjestötouhuiluun voisit mennä mukaan, jossa käy varmasti ainakin jotain naisia. Pointtihan ei ole se, että sitä toimintaa pitää rakastaa, vaan että pystyt sietämään sitä ja vikittelemään samalla naisia."
        Pelastakaa maailman naiset järjestö ehkä?

        "Yksi voisi olla esim. työväenopiston kurssit. Kielikurssi tms. Vedät jonkun espanjan tai italian alkeet ja takuulla naisia riittää paikalla. Kaikissa näissäkin loppujen lopuksi puhetaidot ja itselleen sopivan kohderyhmän valinta ratkaisevat miten äijän käy."
        Tuota jo ehdotettiin...

        Huonostihan äijän käy mutta sitä ennen olisi ollut kyllä kiva jakaa hieman elämää jonkun kanssa.


    • lisbeth_

      Minut voi tavata kotona koneen äärestä tai telkkaria katsomassa. Myöhemmin minut voi löytää juopuneena baarista tai kadulta. Voi tulla yrittämään iskemistä (vain komeat huom.) Selvinpäin ollessani juoksen kaikenlaisia iskijöitä karkuun.

    • Hymyä huuleen..

      Olis kovin outoa jos ,,,tyyppi miellyttää !!! Vaikka Kirjastossa tai Siwan kassajonossa tms.
      Tulis juttelemaan. Ihan ok. Mut ne täytyy ottaa vähä pilke silmäkulmassa.
      Voihan toinen olla esim. Varattu. Tee tikusta asiaa "älä suoraan töksäytä lähetkö kahville" tyyliin.

      • Where?

        "Tee tikusta asiaa "älä suoraan töksäytä lähetkö kahville" tyyliin."

        Olen kyllä huomannut että se tikusta asian tekeminen on molemmille noloa.
        On paljon parempi kysyä suoraan.


    • miieeee

      Älä iske supermrketissa, jos et halua aasiakas.net-sivuston tarinoiden osaksi.

      • Where?

        Kaikki kuuluisuus on hyvää kuuluisuutta, eikös niin?

        Ainakin saisin vartin omaa aikaa vaikka sinne .net tarinoihin. :D

        On kokeiltu Supermarketissa, ei toimi.


      • lampaba
        Where? kirjoitti:

        Kaikki kuuluisuus on hyvää kuuluisuutta, eikös niin?

        Ainakin saisin vartin omaa aikaa vaikka sinne .net tarinoihin. :D

        On kokeiltu Supermarketissa, ei toimi.

        www.eurosinkut.net

        Siellä on noin 5000 naista ja alle 3000 miestä. Suosittelen kaikille. :)


      • kassaneitiiiiiiii
        lampaba kirjoitti:

        www.eurosinkut.net

        Siellä on noin 5000 naista ja alle 3000 miestä. Suosittelen kaikille. :)

        Voi hyvä luoja, tottakai arkisissa paikoissa kannattaa iskeä naisia! Ruokakaupassa, bussissa tai pysäkillä, kadulla... Ihan missä tahansa. Itse ainakin ottaisin tällaiset arkielämän iskemiset ihan tosissaan, toisin kuin baarissa sekoilut. Niillä haetaan yleensä sitä tiettyä, tai jos ei haetakaan niin ainakin sellaisen vaikutelman siitä saa.

        Eli ihan hyvin voi ruokakaupassa vilkuilla naisia ja sitten todeta jotain vaikka säästä. Itse asiassa perinteinen "käytsä usein täällä" voisi rikkoa jään silmäpelin jälkeen, tosin niin, että molemmat repeisivät nauramaan. Siitä voi sitten jatkaa vaikka siitä, mihin on suuntaamassa kaupassakäymisen jälkeen.


      • Ukkomies..
        kassaneitiiiiiiii kirjoitti:

        Voi hyvä luoja, tottakai arkisissa paikoissa kannattaa iskeä naisia! Ruokakaupassa, bussissa tai pysäkillä, kadulla... Ihan missä tahansa. Itse ainakin ottaisin tällaiset arkielämän iskemiset ihan tosissaan, toisin kuin baarissa sekoilut. Niillä haetaan yleensä sitä tiettyä, tai jos ei haetakaan niin ainakin sellaisen vaikutelman siitä saa.

        Eli ihan hyvin voi ruokakaupassa vilkuilla naisia ja sitten todeta jotain vaikka säästä. Itse asiassa perinteinen "käytsä usein täällä" voisi rikkoa jään silmäpelin jälkeen, tosin niin, että molemmat repeisivät nauramaan. Siitä voi sitten jatkaa vaikka siitä, mihin on suuntaamassa kaupassakäymisen jälkeen.

        Where?

        Luin vähän matkaa tuota ketjua läpi ja väkisinkin tuli mieleen, että tässä kuten monessa muussakin hommassa oma asenne on ratkaiseva tekijä. Sinulle on ehdotettu vaikka mitä, mutta "mikään ei sovi".

        Hymyile ja ole ystävällinen :-) älä yritä "iskeä", vaan juttele rennosti.. niin kohdehenkilö on vähemmän varautunut.


      • siippansa löytänyt
        Ukkomies.. kirjoitti:

        Where?

        Luin vähän matkaa tuota ketjua läpi ja väkisinkin tuli mieleen, että tässä kuten monessa muussakin hommassa oma asenne on ratkaiseva tekijä. Sinulle on ehdotettu vaikka mitä, mutta "mikään ei sovi".

        Hymyile ja ole ystävällinen :-) älä yritä "iskeä", vaan juttele rennosti.. niin kohdehenkilö on vähemmän varautunut.

        Ala harrastaa ratsastusta. 96% ratsastajista naisia, eri ikäisiä yhä enenevissä määrin (ei enää mikään pikkulikkojen harrastus) ja voit valita tallin, joka suuntautuu vain aikuisille. Monet ratsastavista naisista myös sinkkuja ja tunnin jälkeen on helppo jutella tunnista, hevosista ja siitä sitten valua yleisen keskustelun puolelle ja vaikka lähteä kahville jne. Tätä kautta voi saada ihan niitä tavallisia kavereitakin koska pienissä ryhmissä usein syntyy me-henki aika helposti. Tätä kautta pääsee ihan oikeasti tapaamaan samoja ihmisiä pidemmän kaavan mukaan ja arvaas kuinka moni ratsastava nainen haaveilee samoja asioita harrastavan miehen löytämisestä!

        Onnea matkaan!


      • Where?
        Ukkomies.. kirjoitti:

        Where?

        Luin vähän matkaa tuota ketjua läpi ja väkisinkin tuli mieleen, että tässä kuten monessa muussakin hommassa oma asenne on ratkaiseva tekijä. Sinulle on ehdotettu vaikka mitä, mutta "mikään ei sovi".

        Hymyile ja ole ystävällinen :-) älä yritä "iskeä", vaan juttele rennosti.. niin kohdehenkilö on vähemmän varautunut.

        "Hymyile ja ole ystävällinen :-) älä yritä "iskeä", vaan juttele rennosti.. niin kohdehenkilö on vähemmän varautunut."

        Tiedän mitä tarkoitat mutta kun iskuvaihde menee päälle niin olen silloin jäykähkö todennäköisesti.
        Syynä siihen on että kun juttelen rennosti niin päädyn vain kaveriksi. Tämä on todettu jo monen monituista kertaa.

        Pitää varmaan lähteä johonkin pelimies-kurssille tai jotain. Mielestäni vain kyseinen touhu on todella typerää.

        Osaan olla todella jopa joviaali ja itsevarma kaveri naisseurassa mutta sitten muutun siksi rautakangeksi kun pitäisi jotakin iskeä.


    • -tar

      Sorry, en tajunnut, että asiat jotka eivät "kuulu Suomalaiseen kulttuuriin", ovat poissa laskuista. En ilmeisesti itsekään kuulu suomalaiseen kulttuuriin, olenhan optimisti. Ja just tänään rupesin Filmtownin kassajonossa jutustelemaan sellaisen tavallisen mukavan näköisen kundin kanssa. Ei sovittu treffejä - tällä kertaa - mutta tilanne voi tästä hyvinkin lämmetä (on näkynyt ennenkin samassa lafkassa)

      Tsemppiä sulle, pidä verkot vedessä ;)

      • Where?

        Ei minulla ulkonäkö taida riittää tuohon.

        Onhan sitä kokeiltu jo aiemmin.


      • Jehovamestari 2000
        Where? kirjoitti:

        Ei minulla ulkonäkö taida riittää tuohon.

        Onhan sitä kokeiltu jo aiemmin.

        Noi baarit on kohtuullisen yliarvostettuja paikkoja tavata naisia. Ihan sivustakatsojan roolista olen huomannut, että yhden illan aikana baarissa syntyy muutama potentiaalinen uusi pari. Yleensä ne ketkä tuli yhdessä lähteekin yhdessä. Toki baari silti toimii. Näin keskiveromiehenä jos käyn baarissa joka viikonloppu niin muutamien viikkojen sisällä tapaa kyllä jonkun joka lähtee treffeille/panee mutta silti tuohussa on aika heikko hyöty. Rahaa palaa kiivaasti vähemmälläkin alkoholimäärällä, aikaa kuluu ja tulokset ovat mitä ovat. Paremmalla ulkonäöllä tietysti pärjäisi paremmin. Ei yökerhoissa mikään muu merkkaa, musiikki on niin kovalla että keskustelu rajoittuu muutamaan huudettuun lauseeseen. Kannattaa vaan oppia se että naisesta huomaa jos sun naama ei miellytä. En ole asiassa expertti, mutta jos ei hymyä tule nii lähe vetää heti.

        Yksi hyvä keino kuitenkin huomata naisen kiinnostus sinua kohtaan on se että nainen hakeutuu luoksesi. Jos esimerkiksi nainen kysyy tulta, se yleensä tarkoittaa että et olet miellyttävin mies paikalla. Muuten kaikki asiointi hoidettaisiin jonkun muun tyypin kanssa, oli kyse sitten vaikka kadonneesta 5snt kolikosta.


      • khjghfhjkl
        Jehovamestari 2000 kirjoitti:

        Noi baarit on kohtuullisen yliarvostettuja paikkoja tavata naisia. Ihan sivustakatsojan roolista olen huomannut, että yhden illan aikana baarissa syntyy muutama potentiaalinen uusi pari. Yleensä ne ketkä tuli yhdessä lähteekin yhdessä. Toki baari silti toimii. Näin keskiveromiehenä jos käyn baarissa joka viikonloppu niin muutamien viikkojen sisällä tapaa kyllä jonkun joka lähtee treffeille/panee mutta silti tuohussa on aika heikko hyöty. Rahaa palaa kiivaasti vähemmälläkin alkoholimäärällä, aikaa kuluu ja tulokset ovat mitä ovat. Paremmalla ulkonäöllä tietysti pärjäisi paremmin. Ei yökerhoissa mikään muu merkkaa, musiikki on niin kovalla että keskustelu rajoittuu muutamaan huudettuun lauseeseen. Kannattaa vaan oppia se että naisesta huomaa jos sun naama ei miellytä. En ole asiassa expertti, mutta jos ei hymyä tule nii lähe vetää heti.

        Yksi hyvä keino kuitenkin huomata naisen kiinnostus sinua kohtaan on se että nainen hakeutuu luoksesi. Jos esimerkiksi nainen kysyy tulta, se yleensä tarkoittaa että et olet miellyttävin mies paikalla. Muuten kaikki asiointi hoidettaisiin jonkun muun tyypin kanssa, oli kyse sitten vaikka kadonneesta 5snt kolikosta.

        Tää oli hyvä. itsekin keskivertomiehenä allekirjoitan kaikki havaintosi. Etenkin rahanmenon. Vaikka tottahan sillä tulostakin tulee..


    • odiskalkkjd

      Pitää vain uskaltaa kysyä kaikkea esim haluutko tulla kahville

      • Degre

        Kylläpä löysit vanhan ketjun...


      • Anonyymi
        Degre kirjoitti:

        Kylläpä löysit vanhan ketjun...

        Ketju on vanha, mutta asia aina ajankohtainen.


    • Anonyymi

      Ei mistään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe