ois tollaine ihan nätti avopeli tyrkyllä,vaan mietityttää lyönkö käteni pahkaan jos rupean kaupantekoon?nätti ku karamelli päältä ja taitanee olla belvedere kanta-autona.mitä tuumitte,aito olisi toki aito mutta jos kumminkin..?kokemuksia,mietteitä,ajatuksia?tänks!
korinvaihto challenger
12
682
Vastaukset
- ostaessaan
mitä ostaa ja olla siihen tyytyväinen, myös sitten kun sitä alkaa myymään..
Hintataso tietysti pitää olla kohdallaan, ainakin alle puolet alkuperäisestä.
Pitää tehdä niinkuin itse parhaalta tuntuu. Itse suosin alkuperäisiä,
tosin tuohon malliin ei olisi varaakaan. Tunnustan. - Harkitse.
Onhan siinä kohtuuttomat riskit ottaen huomioon, että kyseessä on sekasikiö. joka harrasteautona ei ole paljonkaan arvoinen, ei rahallisesti, vielä vähemmän muuta arvostusta. Vertaa Belvedere'en, korkeintaan puolet sen arvostuksesta.
Tiedät kaiketi nuo korinvaihtoauton muut ongelmat?- en tiedä,
mutta sinu tiedoissasi tuntuu olevan pieniä puutteita. Oikeastaan kaikki korinvaihto Challengerit, Chargerit ja vaikka Cudat on tehty niin kauan sitten, etti niitten otteissa puhuta mitään prosenteista, mihin viitannet noilla korinvaihtoautojen ongelmilla.
Kyseessä on sikäli sekasikiö, että otteessa lukee sekä Belverdere että Challenger. Teknisesti korinvaihto Challengerissa ei välttämättä ole mitään eroa aitoon. Belvederen ja Challengerin moottorit, perät jarrut ja vaihteistot ovat samoja. Voi tietysti olla, että Belvedere on ollut kutoskoneella, kolmilovisella manuaalilla ja rumpujarruilla, mikä ei ole Challengeriin mikään unelmatekniikka, mutta aitojakin on sellaisella tekniikalla tehty. Joten, jos sellainen tekniikka omistajalle käy, mitäpä se muille kuuluu.
Harrasteautona sen arvoa ei voi mitata lainkaan, koska auton harrastearvo on kulloisenkin omistajan korvien välissä. Rahallinen arvo on se, millä se milloinkin vaihtaa omistajaa, joka tapauksessa paljon arvokkaampi kuin yksikään neliovitolppa Belvedere.
Muitten mielipiteillä taas ei ole mitään merkitystä. - duster 318
en tiedä, kirjoitti:
mutta sinu tiedoissasi tuntuu olevan pieniä puutteita. Oikeastaan kaikki korinvaihto Challengerit, Chargerit ja vaikka Cudat on tehty niin kauan sitten, etti niitten otteissa puhuta mitään prosenteista, mihin viitannet noilla korinvaihtoautojen ongelmilla.
Kyseessä on sikäli sekasikiö, että otteessa lukee sekä Belverdere että Challenger. Teknisesti korinvaihto Challengerissa ei välttämättä ole mitään eroa aitoon. Belvederen ja Challengerin moottorit, perät jarrut ja vaihteistot ovat samoja. Voi tietysti olla, että Belvedere on ollut kutoskoneella, kolmilovisella manuaalilla ja rumpujarruilla, mikä ei ole Challengeriin mikään unelmatekniikka, mutta aitojakin on sellaisella tekniikalla tehty. Joten, jos sellainen tekniikka omistajalle käy, mitäpä se muille kuuluu.
Harrasteautona sen arvoa ei voi mitata lainkaan, koska auton harrastearvo on kulloisenkin omistajan korvien välissä. Rahallinen arvo on se, millä se milloinkin vaihtaa omistajaa, joka tapauksessa paljon arvokkaampi kuin yksikään neliovitolppa Belvedere.
Muitten mielipiteillä taas ei ole mitään merkitystä.onkohan kyseessä sama avo jota kaupattu hurjaan hintaan ja esiteltykin v8-mag,omistaja oli joku hanna-riikka tms..?eikös se ollut myös joku tee-se-itse avo?onhan noita tietty muitakin ja korinvaihtoja suomessa pilvinpimein.mieleen muistuu yksi tapaus taannoin kun harrasteautojen kokoontumisessa ihailin yhtä nättiä umpi challengeria ja koska vin läpyskän eteen oli kasattu mahoton määrä papereita kojelaudalle,siirsin vähän uteliaisuuttani koodien suhteen.niin..eihän siellä ollut koko läpyskää vaan tyhjä tila.poistuttuani takavasemmalle ihailemaan jotain toista ajopeliä ,singahti jostain omistaja ja kiireesti kasasi läjän tavaraa vin kohdalle=)että silleen.ei tainnut omistajakaan olla ylpeä korinvaihto challengeristaan.olisi myynyt pois ja hommannut jonkun aidon, jos noin huono itsetunto..jokainenhan hommaa tietty itselleen ja jos tyydyttää niin ok.museorekisteriin ei ole asiaa tai jos myyntiä ajattelet vaikka ulkomaille joskus.ei onnistu!samaten suomessa vakuutusmäärien tai korvausten suhteen ongelmia.eipä kyllä tahdo suomessakaan korinvaihdot olla kysyttyjä.aitojakin muskelimalleja ja muskelittomiakin, pikkulohkoisia tai kutosella löytyy.ovat sentään aitoja koriltaan ja tekniikkaa voi toki päivittää harrastajan mieltymysten mukaan.tämä tietty vaan minun mielipide!
- Driver.
duster 318 kirjoitti:
onkohan kyseessä sama avo jota kaupattu hurjaan hintaan ja esiteltykin v8-mag,omistaja oli joku hanna-riikka tms..?eikös se ollut myös joku tee-se-itse avo?onhan noita tietty muitakin ja korinvaihtoja suomessa pilvinpimein.mieleen muistuu yksi tapaus taannoin kun harrasteautojen kokoontumisessa ihailin yhtä nättiä umpi challengeria ja koska vin läpyskän eteen oli kasattu mahoton määrä papereita kojelaudalle,siirsin vähän uteliaisuuttani koodien suhteen.niin..eihän siellä ollut koko läpyskää vaan tyhjä tila.poistuttuani takavasemmalle ihailemaan jotain toista ajopeliä ,singahti jostain omistaja ja kiireesti kasasi läjän tavaraa vin kohdalle=)että silleen.ei tainnut omistajakaan olla ylpeä korinvaihto challengeristaan.olisi myynyt pois ja hommannut jonkun aidon, jos noin huono itsetunto..jokainenhan hommaa tietty itselleen ja jos tyydyttää niin ok.museorekisteriin ei ole asiaa tai jos myyntiä ajattelet vaikka ulkomaille joskus.ei onnistu!samaten suomessa vakuutusmäärien tai korvausten suhteen ongelmia.eipä kyllä tahdo suomessakaan korinvaihdot olla kysyttyjä.aitojakin muskelimalleja ja muskelittomiakin, pikkulohkoisia tai kutosella löytyy.ovat sentään aitoja koriltaan ja tekniikkaa voi toki päivittää harrastajan mieltymysten mukaan.tämä tietty vaan minun mielipide!
No onhan se sinun mielipiteesi, mutta paljon siinä on tämän hetken totuuttakin. On täysin ymmärrettävää, että joku rakentamishaluissaan tekee tuollaisen ajoneuvon itselleen, mutta sen saaminen kaupaksi on aivan toinen juttu, ostajia on vähän. Jos joku sen ostaankin, niin muutaman vuoden kuluttua jälleen hakee uutta omistajaa. Varmaankin monet myyjät yrittävät peitellä ajokin alkuperän?
- transu se on!
Driver. kirjoitti:
No onhan se sinun mielipiteesi, mutta paljon siinä on tämän hetken totuuttakin. On täysin ymmärrettävää, että joku rakentamishaluissaan tekee tuollaisen ajoneuvon itselleen, mutta sen saaminen kaupaksi on aivan toinen juttu, ostajia on vähän. Jos joku sen ostaankin, niin muutaman vuoden kuluttua jälleen hakee uutta omistajaa. Varmaankin monet myyjät yrittävät peitellä ajokin alkuperän?
Transvestiitti tuolla kulmilla,varmaan saa ihan(melkeen) yhtä hyvät 'kyydit' kuin aidolla,mitäpä siitä
jos ajokortissa Pirjon sijaan lukeekin Pekka... - se on,
transu se on! kirjoitti:
Transvestiitti tuolla kulmilla,varmaan saa ihan(melkeen) yhtä hyvät 'kyydit' kuin aidolla,mitäpä siitä
jos ajokortissa Pirjon sijaan lukeekin Pekka...Jos ei ole sen vertaa k**pää, että uskaltaa ostaa auton itselleen, ei muille. Varsinkin kun rekisteriotteessa lukee omistajan kohdalla Pekka tai Pirjo, eikä GE-Money
- clown car
se on, kirjoitti:
Jos ei ole sen vertaa k**pää, että uskaltaa ostaa auton itselleen, ei muille. Varsinkin kun rekisteriotteessa lukee omistajan kohdalla Pekka tai Pirjo, eikä GE-Money
maksaa AIDON hinta? tai kun auto on klooni käykö maksuksi 100 euron setelit joihin on
muutettu ykkösen paikalle viisi.... - Ihmetys.
clown car kirjoitti:
maksaa AIDON hinta? tai kun auto on klooni käykö maksuksi 100 euron setelit joihin on
muutettu ykkösen paikalle viisi....Voisin ostaa kopiosallengerin värilaaserilla kopioiduilla satasen seteleillä. Vain joku k...pää maksaa aidoilla kopion.
- ihmeen
clown car kirjoitti:
maksaa AIDON hinta? tai kun auto on klooni käykö maksuksi 100 euron setelit joihin on
muutettu ykkösen paikalle viisi....väärennös? Rekisteriotteesta ja vin-koodista selviää kyllä minkälainen tapaus on kyseessä, eli kyseessä ei ole väärennös, vaan muutettu auto. Aitoina niitä tuskin kukaan on edes yrittänyt kaupata, eikä korinvaihtoauto missään tapauksessa ole aidon arvoinen. Mutta jos joku pyytää jotakin älytöntä summaa ja joku on sen valmis maksamaan, mitä vittua se muille kuuluu.
Jos jossakin Challengerin korissa on Belvederestä lähtöisin oleva perä ja etuakseli, kone ja laatikko, mikä sillä estää ajelemasta? Teknisesti sama auto, näyttää Challengerilta, otteessa Belvedere. Ei autoilla ole sen kummempia tunteita, joten ei mitään väliä. Tietysti se vituttaa sellaisia jotka ovat myyneet paitansakin päältä oman autonsa takia, eikä kukaan huomaa mitään eroa muutaman tonnin autoon ilman papereitten tarkastelua. - be careful out there
ihmeen kirjoitti:
väärennös? Rekisteriotteesta ja vin-koodista selviää kyllä minkälainen tapaus on kyseessä, eli kyseessä ei ole väärennös, vaan muutettu auto. Aitoina niitä tuskin kukaan on edes yrittänyt kaupata, eikä korinvaihtoauto missään tapauksessa ole aidon arvoinen. Mutta jos joku pyytää jotakin älytöntä summaa ja joku on sen valmis maksamaan, mitä vittua se muille kuuluu.
Jos jossakin Challengerin korissa on Belvederestä lähtöisin oleva perä ja etuakseli, kone ja laatikko, mikä sillä estää ajelemasta? Teknisesti sama auto, näyttää Challengerilta, otteessa Belvedere. Ei autoilla ole sen kummempia tunteita, joten ei mitään väliä. Tietysti se vituttaa sellaisia jotka ovat myyneet paitansakin päältä oman autonsa takia, eikä kukaan huomaa mitään eroa muutaman tonnin autoon ilman papereitten tarkastelua.vaikka kuinka varovasti ajelisit transullasi se voi joutua liikenne onnettomuuteen,kiva kun
on vakuutukset kunnossa,mutta se korvaus lunastuksiin menneestä maksetaan Belvedere 4d
mukaan,ei Challenger 440cid Sixpack Convertible:n ! - korvaus ei
be careful out there kirjoitti:
vaikka kuinka varovasti ajelisit transullasi se voi joutua liikenne onnettomuuteen,kiva kun
on vakuutukset kunnossa,mutta se korvaus lunastuksiin menneestä maksetaan Belvedere 4d
mukaan,ei Challenger 440cid Sixpack Convertible:n !ole sama kuin aidolla, mutta ei ole ollut hintakaan. Eikä autovakuutukset auton omistajille ole ennenkään mikään bisnes ollut. Minulla ei ole koskaan ollut minkäälaista korinvvaihtoa, mutta ei se pois suljettu vaihtoehto ole. Oikeastaan kaikki korinvaihtojenkit on tehty niin kauan aikaa sitten, että mitään Mersujen prosenttiongelmia niissä ei ole. Aikoinaan korinvaihto "unohtui" vuodessa, eli vuosi korinvaihdon jälkeen oli mahdollista vaihtaa esimerkiksi järeämpää tekniikkaa ihan laillisesti. Laki muuttui sen jälkeen kun kaikista vanhoista ambulansseista ja junan alle jääneistä mersunraadoista tuli CE, SEC ja SL mallin Mersuja. 1990-Luvulla ja sen jälkeen tehdyt kornvaihdot ovat todella ongelmallisia, joka helvetin mutterissa on leima, joka pitää sieltä myös löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985