KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!

MIKÄ AVUKSI?

Tämä on aivan käsittämätön tilanne, kerronpa teille jos joku osaisi auttaa.
Eli vajaa kaksi vuotta sitten ostin sekarotuisen koiran ITSELLENI.
Parisen kuukautta sitten minulla tuli poikaystäväni kanssa ero, noh jätin sitten avaimen takapihalle jemmaan ja sanoin hänelle että hakee tavaransa. kun en häntä väkivaltaisen suhteen takia halunnut nähdä.

..tulin sitten jonkun ajan päästä itse koti, oli viety melkein kaikki tavarat, myös minun kalliit tavarani.
ei se nyt niin haitannut mutta hän oli vienyt myös KOIRANI.

tein tietysti rikos ilmoituksen koirasta poliisille, kauppa kirjat ja todistajia kyllä löytyi että koira oli minun.
vaan poliisipa sanoi ettei asialle voi mitään.!!!!!!!! koska siinä ei nähty rikosta.

ikävöin koiraani :`( onko neuvoja mitä tässä tilanteessa tehdä?

8

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakemaanikko

poliisi! Kun sinulla kerran on dokumenttia, että koira on sinun, niin poliisin on haettava koira sinun kanssasi pois. Se on ihan sama, jos exäsi olisi vienyt vaikkapa polkupyöräsi tai autosi. Koira on myös irtainta omaisuuttasi lain mukaan. Jos paikkakuntasi poliisi ei tätä tiedä, niin kerro se heille!!! Älä nyt anna periksi.

• ....

Jos ei mee jakeluun niin valitat Poliisin toiminnasta ! Siitäkin voi valittaa ... jos isnulla todella on dokumentit että koira on sinun se on silloin sinun !!

• Hukka-Musti

Siinä ei nähty rikosta..? Ovatko poliisit aivan sokeita! Nuo aiemmat vastaajat antoivat hyviä kommentteja neuvoksi, mutta katsotaan kuinka käy. Toivottavasti hyvin. Paskat poliisit, olen itsekin saanut heidän välinpitämättömyydestään tarpeekseni!

• Oiskohan tuossa nyt tullut joku epäselvyys kuitenkin polliisin taholta...

Jos kauppakirjassa on nimesi,niin se pitäisi riittää,että se on omaisuuttasi.Tietty,jos exäsi on väittänyt,että on saanut luvan ottaa koiran,niin se on voinut sekoittaa asioita.
      Viimekädessä kannattaa ottaa yhteys oikeusaputoimistoon tai johonkin lakitoimistoon(tosin kalliit),ja ihan vaikka kysäistä asiaa.

• ehdottomasti...

soittaa oikeuskanslerille ja hakea apua sieltä.

Eihän tämmöinen vedätys nyt oikein käy...

• edelliiseen...

Ei oikeuskanslerille vaan suoraan resitentille - mieluimmin Obamalle. Kyllä tuossa on jo sellaiset ainekset, että varmasti kiinnostaa heitä kovasti.

• jees,
        edelliiseen... kirjoitti:

Ei oikeuskanslerille vaan suoraan resitentille - mieluimmin Obamalle. Kyllä tuossa on jo sellaiset ainekset, että varmasti kiinnostaa heitä kovasti.

Obamalle viestiä vaan, niin ameriikan vapauden militanttiritarit tulevat laivueellisella b-52:ia ja pommittavat exäsi napalmilla tuhannen peen päreiksi....

Tai cia kaappaa exäsi, ja vie quantanamoon... On oikein sille...!!!

Mutta... entäs koirasi?

• jätit avaimesi

hänen saatavilleen??? Näyttöä rikoksesta ei ole ja hän voi väittää mitä hyvänsä koska myös suullinen sopimus on kuulemma lainmukainen. Jos hänellä on vielä tuekseen "todistajia", olet todella heikoilla...

Itse menetin aikoinaan yhden koirani sukulaisille. Koirani oli heillä hoidossa muuttoni ajan, meille tuli erimielisyyksiä, ja he väittivät että olin antanut koirani heille omaksi! Tein asiasta rikosilmoituksen, joka ei johtanut mihinkään. Syyttäjän mukaan suullinen sopimus on pätevä ja kun koirani nyysineet väittivät että olin koiran heille antanut omaksi, en voinut mitään!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      86
      2247
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      432
      2124
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1442
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1420
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1313
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1065
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1032
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      1020
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      269
      1017
    10. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      15
      932
    Aihe