"Pop on kivaa, pop on hyvää, suosittua, menestyvää, pop saa luoda esikuvan, kestävän tai luhistuvan..." Kuka laulaa? Olen niin kauan yrittäny löytää vastausta eikä vieläkään mitään tietoa... On siis ainakin 15v vanha kappale, todennäköisesti vanhempikin...
Pop pop pop, uusi aika, uusi tyyli...???
8
300
Vastaukset
- hölmö todellakin!
Onhan tuo nyt 1970-luvulta ainakin jos ei 1960-luvulta... Että tarkista "faktasi"!!
- tosi hölmö
Niin, sanoinkin että kappale on TODENNÄKÖISESTI VANHEMPIKIN mutta itse siis kuulin kappaleen ainakin sen 15v sitten. Voi että aika rientää!
Mietiskelin kovasti ja muistin että jossain välissä lauletaan myös: "Kun on pop, on tuhat tapaa olla vapaa"... "Pop on osunut taas ajan hermoon"... ja "pois vanhat kaavat, uudet saavat vain olla pop"...
Toivottavasti joku tunnistaa, ärsyttää kun en todellakaan tiedä kuka tämän esittää. Voi niitä muistoja! :D- Anonyymi
minäkin olen etsinyt samaa kappaletta - nauhoitimme sen jopa kasetille radiosta ystävien kanssa 80-luvulla! :-D
- Akeh
Kuunnelkaa täältä!
https://www.youtube.com/watch?v=mWGIgYGCppE- Anonyymi
kiitos mutta videota ei enää ole..
- Poppari654321
Pop-trio (Arja Tuomarila,Erkki Liikanen ja Pauli Lehtola): Pop pop pop! (1965)
- Anonyymi
Olin ihan varma että se on Esa Pakarisen laulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289