KUSENKELTAISET HIUKSET - miten 'valkoisemmiksi'?

Auttakaa ! x__x

Eli, hiukseni olivat sellaiset keskivaaleat, tavallaan vaaleanruskeat, ei nyt ihan tumman. Anteeksi, olen huono selittämään. En ollut ennen värjännyt ja värjäsin tuolla Schwarzkopf:in Live Color XXL Waterproofilla, väri oli nimeltään Ice Blonde. Paketin kyljen mukaan minulle olisi kuulunut tulla aivan vaaleat blondit, mutta nämähän ovat kellertävät. Rehellisesti sanottuna kusenkeltaiset. Hyi. Tarkoitukseni oli saada mahdollisimman blondi/valkoinen. Miten voin muuttaa väriä haluttuun suuntaan? Entä mikä on se hopeashamppoo, auttaako se ja mitä se tekee? Jos vetää valkoisen shokkivärin päälle, muuttuuko väri valkoiseksi, edes vaaleammaksi?

Mainittakoon, että minulla oli ennen pitkät hiukset, ja ne olivat luonnostaan tuollaiset kusenkeltaiset. Leikkasin lyhyeksi ja kas, ne värjäytyivät itsestään ruskehtaviksi. :P

Hjälp, olen epätoivoinen. : (

12

3886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustastablondannut:)

ja sitte varmaan sun pitäis vielä värjätä tuhkanvaalealla värillä...(taittaa keltasuutta)

• näkemättä

Nyt on hirveän vaikea sanoa auttaako hopeashamppoo, koska se ei vaalenna, se poistaa keltaisuutta. Eli jos väri on kovin tumman keltainen, hopeashamppoosta ei ole apua. Jos nyt kuitenkin päädyt ostamaan hopeashamppoota, suosittelen monen vuoden kokemuksella blondina sulle Bona Curen hopeashamppoota. Ehdottomasti paras, hintaa n. 11-12€.

Jos olisi oma tukkani kyseessä, laittaisin sinne uuden vaalean värin ja tarpeen mukaan sitten hopeshamppoota. Toivottavasti saat hiuksesi siedettävään kuntoon :).

• pgo86cd

MENE KAMPAAJALLE.

• vaann___

ammattilaisena voin sanoa että hiusten vaalentaminen on yksi maailman vaikeimmista asioista. mikä sopii toiselle, ei välttämättä ole paras ratkaisu toiselle.. väriympyrä, vastavärit, hiusten kuntoo, päänahan kunto ym...

http://www.lapua.fi/tekstiilisuunnittelu/kuvat/vari/variympyra111.jpg

ja valmistajien värikartat ja tuotteet vaikuttavat lopputulokseen.. Eli paras mennä ammattilaisen käsittelyyn, eikä katkoa hiuksiaan kotivärjäyksillä (itselläni katkennut hiukset enemmän kun pari kertaa ammattituotteilla saadakseni hopean lopputuloksen) (kemiallinen leikkaus) =)

• vaaannn____

Eli siis hopea lopputulos on vaikeampi kuin pelkkä blondi... tietty jokaisen hiukset on erilaiset

• minä taas
        vaaannn____ kirjoitti:

Eli siis hopea lopputulos on vaikeampi kuin pelkkä blondi... tietty jokaisen hiukset on erilaiset

Kampaamokäyntiin ei ole rahaa, mutta hopeashamppoota voisin sitten ostaa. Tai sitten värjäisin uudestaan, mutta tuollaisella öö tuhkaan taittavalla värillä. Mutta jostain olen lukenut että väri ei vaalenna väriä? O_o

• kampaaja
        minä taas kirjoitti:

Kampaamokäyntiin ei ole rahaa, mutta hopeashamppoota voisin sitten ostaa. Tai sitten värjäisin uudestaan, mutta tuollaisella öö tuhkaan taittavalla värillä. Mutta jostain olen lukenut että väri ei vaalenna väriä? O_o

..et kyllä saa hiuksiasi kuin vaalennusaineella.
        Väriä jos laittaa värin päälle niin ei tule kyllä hyvä. Hopeashampoolla et kyllä vaaleammaksi saa, se voi kyllä hieman taittaa keltaisuutta hiuksistasi mutta ei vaalenna.

• moona:)
        kampaaja kirjoitti:

..et kyllä saa hiuksiasi kuin vaalennusaineella.
        Väriä jos laittaa värin päälle niin ei tule kyllä hyvä. Hopeashampoolla et kyllä vaaleammaksi saa, se voi kyllä hieman taittaa keltaisuutta hiuksistasi mutta ei vaalenna.

Värjää tuhkanvaalealla hiusvärillä päälle. Ei tule kellertävät etkä tarvitse hopeashampootakaan.
        Hyvä tuhkanvaalea väri on esim. Garnier luonnolliset sävyt tuhkanvaalea, ja hintakin vaan n. 8e. :)

• neuvo

Kannattaa tehdä ekaksi värinpoisto ja sitten vasta laittaa valittu vaalea väri. Voit hyvin ostaa kaupasta esim. garnierin värinpoiston (on hyvä ja olen itse sitä käyttänyt useamminkin) ja laittaa sen itse ja sitten sen jälkeen haluamasi vaalean värin, mieluiten jostain garnierin sarjasta esim. garnier 100% color.

http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/638189?kauneus-hiukset-tyylitalo

Toivottavasti tästä oli apua!

• miiu22

Jos sinulla on nyt kellertävät mutta vaaleat hiukset niin ostappa lorealin preferenc kestöväri, olikos numero 10.1 eli tuhkanvaalea. Kaverillani sattui sama juttu, että hiuksista tuli kellertävät ja värjäsin hänen hiukset tuolla värillä niin tuli hyvät vaaleat hiukset eikä keltasuudesta ollut tietoakaan. :)

• bloondii

kandee ostaa garnierin luonnolliset sävyt hiusväri muistaakseni vaalein eli tuhkan vaalee on sävy 111 ihan loistava, eikä tuu keltaset hiukset. Ja luulen et peittää kans ton keltasuuden. Siirryin kyseiseen sen jälkeen ku ittelläni tuppas muista väreist tuleen keltaseks pää.

• moikkamoooi

Mul oli tumman ruskeet (värjätyt) ja värjäsin siit blondiks ja laitoin kaks live color xxllää siihe samalla kerralla ja niist tuli aika hyvin blondit, parin pesun jälkee keltasuus lähti kokonaa pois. ÄLÄ_OTA_VÄRIN_POISTOO! Se tekee hiuksista sairaan keltaset . Sit sitä ei saa millää melkee pois >.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      3098
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1157
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1045
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      997
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      847
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      791
    Aihe