Olen ottamassa piahkoin napaan lävistyksen ja haluaisin tietää kaikki hyvät lävistämöt kotkassa.
Tiedän Igorin, en muita. Olisi kiva tietää, että mikä liike on trio elokuvateatteria vastapäätä? Itse en saa selvää siitä kirjoituksesta...
Lävistysliikkeet KOTKAssa
12
4856
Vastaukset
- .,.
en olisi ihan varma mikä siinä trion vastapäätä on, mutta siellä torin laidalla, lähellä igorsia on His Master's tattoo, itse otin sieltä septumin ja suosittelen paikkaa sinullekin (=
- xdsfsfsfsfsfsfsfsfsf
no kirjotappa googleen et suomalaisia lävistysliikkeitä ja sit ku oot sivuilla nii valitte , että kotka....:DD
- hrhhm
xdsfsfsfsfsfsfsfsfsf kirjoitti:
no kirjotappa googleen et suomalaisia lävistysliikkeitä ja sit ku oot sivuilla nii valitte , että kotka....:DD
ei se kerro että minkälaisia ne liikkeet on.. Nyt kun kysymys oli et hyviä,ei sitä saa siel netis selville..... Vaikka tottahan toki se nyt aina vähä vaihtelee..
- ykäläpykälä
siellä on emppu ja anna ames tattoo 0453949369 sieltä löytyy
- ykäläpykälä
elikä ames tattoo trion vastapäätä terve tuloa;)
- dhl11
ames tattoo kotkan katu 16 terve tuloa (nais lävistäjä)
- dhl11
ems taattoolta tämä viikon perus lävistykset 20e tule ja tutustu
- asiakas x
AME's, nykyää em's tattoo? ihmettelin asioidessani siellä et miksi korut eivät olleet yksittäin steriilisti pakattuja? Epähygienistä!
- kynnetön
tehdäänkö siellä nykyään kynsiäkin? Tietääkö kukaan, kun kuulin näin
- dhl11
kaikki korut ovat steriilisti pakattuja tosin näytte ikkuna korut mitä ei ole tarkotettuu myyntii
- dhl11
kyllä tehdään kynsiä ja ripsiä yms mut eri liikkeessä kun ems tattoo soita ja varaa aikasi:)
- emppe
saisko karhulast päin jostaa huulikorui tai ostaa pallo sielt huulikoruu?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241