Miten saisi miehen itse kutsumaan treffeille?

vink vink

Se olisi paljon helpompaa kun naisen pyytää treffeille. Mitä vinkkejä pitäisi näyttää, että miehelle tulisi sellainen olo, että kutsumpa tuon treffeille kanssani?

18

2664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pläääää

Muhun riittäis iha selvä hymy, katse.

Ei se muuta tarvii.

• tehonnut mieheen

hymy ja silmiin katsominen. Ehkä täytyis hommata se numero, tiedän kyllä keneltä sen sais heti.

• Se on nopeasti ohi.
        tehonnut mieheen kirjoitti:

hymy ja silmiin katsominen. Ehkä täytyis hommata se numero, tiedän kyllä keneltä sen sais heti.

Hei, sulle vinkiksi että Kukkomies niminen nimimerkki kirjoitti osuvan jutun tuosta miesten iskemisestä.

Käytännössä jos mies on sellainen rautakanki niin häntä täytyy vääntää itseään ennen kuin hän tajuaa yskän.

Itse ainakin olen juuri sellainen rautakanki että jos joku nainen osoittaa kiinnostusta niin vaikea on uskoa ettei hän vain ole ystävällinen. Syynä on se että aiemmin olen tulkinnut eri tavoin ja tullut sitten torjutuksi pahasti liian monta kertaa.

Olen muutenkin ystävällinen naisille joten sitä kautta väärin ymmärryksiä voi tulla puolin ja toisin.

Suosittelen siis sen numeron hankintaa tai hihasta vetämistä.

• Sari P
        tehonnut mieheen kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Miehet ei tajua mitään vinkkejä. Turhaan hymyilin yhdelle miehelle töissä ja tuijotin suoran silmiin. Ei se mitään niinku reagoinu.

Toisaalta katsoin tossa ykspäivä raflassa miten nuoret 18vee likat koitti kihertäen ja käsistä vetämällä saada yhtä hyvännäköstä päälle 30vee miestä edes tanssimaan heidän kanssaan. Eivät onnistuneet. Rumasti sanottuna, pesää oli tiedossa varmasti heiltä. Mutta ei, eivät huoli edes yhdenillan suhteeseen.

Hyvännäkösten miesten ei tartte tehdä mitään, naiset tulee juttelemaan, mutta ne on nuoria likkoja jotka uskaltaa sanoo suoraan kaikkea hävytöntä. Ainakin ravintolassa. Itse olen kuulemma tiukalla kouluarvosanalla 8. 32 vuotiaana ihan kivan näkönen miesten mielestä. Mutta ei, hyvännäkönen mies ei sano mitään. Kapakan idiootit aina kimpussa. Sanoisi edes joskus joku hyvännäkönen mies mulle jotain!!!! Niin turhauttavaa tää odottaminen. Pakko kait itse kysellä rohkeesti vain. Ei ne miehet kauheasti hanttiin laitttaisi. Mitään ei kait saa, jos ei tajua vaatia.

• vellu11w
        Sari P kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Miehet ei tajua mitään vinkkejä. Turhaan hymyilin yhdelle miehelle töissä ja tuijotin suoran silmiin. Ei se mitään niinku reagoinu.

Toisaalta katsoin tossa ykspäivä raflassa miten nuoret 18vee likat koitti kihertäen ja käsistä vetämällä saada yhtä hyvännäköstä päälle 30vee miestä edes tanssimaan heidän kanssaan. Eivät onnistuneet. Rumasti sanottuna, pesää oli tiedossa varmasti heiltä. Mutta ei, eivät huoli edes yhdenillan suhteeseen.

Hyvännäkösten miesten ei tartte tehdä mitään, naiset tulee juttelemaan, mutta ne on nuoria likkoja jotka uskaltaa sanoo suoraan kaikkea hävytöntä. Ainakin ravintolassa. Itse olen kuulemma tiukalla kouluarvosanalla 8. 32 vuotiaana ihan kivan näkönen miesten mielestä. Mutta ei, hyvännäkönen mies ei sano mitään. Kapakan idiootit aina kimpussa. Sanoisi edes joskus joku hyvännäkönen mies mulle jotain!!!! Niin turhauttavaa tää odottaminen. Pakko kait itse kysellä rohkeesti vain. Ei ne miehet kauheasti hanttiin laitttaisi. Mitään ei kait saa, jos ei tajua vaatia.

Sinäkin vanhanaikainen lehmä! Pyydä itse, älä odota että prinssi uljas tulee aasillaan luokseni. Vituttaa tälläiset naiset jotka eivät tee itse mitään asioitensa eteen.

• kohtuukomea
        Sari P kirjoitti:

"Toisaalta katsoin tossa ykspäivä raflassa miten nuoret 18vee likat koitti kihertäen ja käsistä vetämällä saada yhtä hyvännäköstä päälle 30vee miestä edes tanssimaan heidän kanssaan. Eivät onnistuneet. Rumasti sanottuna, pesää oli tiedossa varmasti heiltä. Mutta ei, eivät huoli edes yhdenillan suhteeseen."

Mistä tiesit että kyseinen herra oli
        a) vapailla markkinoilla (no tän voi päätellä loppuillan käytöksestä)
        b) piti kyseisiä tyttöjä edes tarpeeksi kiinnostavina

En minäkään jaksa mistään 18-vuotiaista kiinnostua, jos tarjolla olisi suostuvaista kaksvitosta.

Pikkupirpanoilta ei yleensä edes saa pillua, vaan ne haluavat vain nukkua käsikkäin. Ja niiltä ei varsinkaansilloin saa, jos ne ovat tuollalailla kahdestaan kihertämässä.

"Itse olen kuulemma tiukalla kouluarvosanalla 8. 32 vuotiaana ihan kivan näkönen miesten mielestä. Mutta ei, hyvännäkönen mies ei sano mitään."

Joo kun me otetaan mielummin se kaksvitonen-

"Kapakan idiootit aina kimpussa. Sanoisi edes joskus joku hyvännäkönen mies mulle jotain!!!!"

No sinä et vain taida olla tarpeeksi kaunis.

• On kyllä vaikeampi

Riippuu ihan missä ympyröissä hänet tapaa.

Silmiin katsominen pitkään olisi hyvä. Tai ensin katse silmiin, sitten muualle ja taas takaisin.

Hymy auttaa valtavasti. Varsinkin sellainen joka nousee huulille kun näet miehen.

Avuliaisuus miestä kohtaan ehdottomasti ja hänen lähelleen "ajautuminen".

Jos pääset juttelemaan niin sittenhän keskustelua voi ohjata sinne suuntaan.

• ottaa pattiin

Joo on jossain vaiheessa katsottu silmiin ja hymyilty,oikein lämpimästi, mutta nyt kun hälle selvisikin, että hittolainen tuo nainenhan piirittää tosissaan, meni pupu pöksyyn. Alkaa hivuttamaan taakse ja vasemmalle heti kun pääsen juttusille. Juu, yhä hymyilee ystävällisesti, mutta häipyy. Tekisi mieli kirota.... Ei näihin voi ohjeita antaa, tuuripeliä...ihmettelen vain miten ihmiskunta lisääntyy, tai tämä on vain minun kohdallani oleva oikku. Tosin kun en ole enää lisääntymisiässäkään, niin katsotaan, että samahan se minulle on....

• Nutturatäti
        ottaa pattiin kirjoitti:

Joo on jossain vaiheessa katsottu silmiin ja hymyilty,oikein lämpimästi, mutta nyt kun hälle selvisikin, että hittolainen tuo nainenhan piirittää tosissaan, meni pupu pöksyyn. Alkaa hivuttamaan taakse ja vasemmalle heti kun pääsen juttusille. Juu, yhä hymyilee ystävällisesti, mutta häipyy. Tekisi mieli kirota.... Ei näihin voi ohjeita antaa, tuuripeliä...ihmettelen vain miten ihmiskunta lisääntyy, tai tämä on vain minun kohdallani oleva oikku. Tosin kun en ole enää lisääntymisiässäkään, niin katsotaan, että samahan se minulle on....

Niin no, silloinhan tilanne on jo ihan eri jos mies kerran on jo tajunnut aikeesi mutta häntä ei vain kiinnosta. Silloin sinun pitää hyväksyä se, että mies ei halua kutsua sinua treffeille. Etsi uusi kohde.

• varovainen kysyjä
        Nutturatäti kirjoitti:

Niin no, silloinhan tilanne on jo ihan eri jos mies kerran on jo tajunnut aikeesi mutta häntä ei vain kiinnosta. Silloin sinun pitää hyväksyä se, että mies ei halua kutsua sinua treffeille. Etsi uusi kohde.

Usein kai on vaikeinta, se tosiasia, että jos mies ei olekaan kiinnostunut, sitä on vaikea hyväksyä kun on itse ihastunut, mutta parempi niin kuin että menee suoraan kysymään ja saa tylyt pakit. Mä en kestä pakkeja, luin jostain lehdestä, että miehet kestää pakkeja jotenkin helpommin ja uskaltaa sitten vaan kysyä seuraavalta ja seuraavalta, mutta naisena on muutenkin todella vaikea tehdä aloite ja varsinkin jos on pieni pelko, että saa pakit ja sen takia kai sitä kysyykin kun kukaan mies ei ikinä kysy, kyllästyy odottamaan... mutta jos ei sitten vain ole kiinnostava miesten mielestä. Voi sitä tietenkin joskus kai onnistuakin jos sillä miehellä ei ole sillähetkellä ketään ja oikeastaan ei ole katsellut sinua silläsilmällä mutta jos sopivaan väliin sotkeutumaan miehen elämään voi onnistuakin, ehkä.

• m24...

En tiiä....

Miten olis jos vaan pyytäisit sen miehen itse treffeille. Oikeasti 99% miehistä on todella tyytyväisiä, kun naiset osoittavat kiinostuksensa suorasukaisesti.

• kysykää itse miehet

Kumma että se 1% osuu aina kohdalle. Saat kuulla olevasi kaunis, mutta kun miestä pyytää treffeille niin se häipyy niin nopeasti että pölyjä saa päältään karistaa! Mistä nämä naisen aloitteeseen tyytyväiset miehet ovat? Eipä ole kovin monen naisen eteen tullut. Useimmiten kuulee näitä mies häipyy-juttuja kuin onnistumisia, joten turha tota on valittaa naisten aloitteesta KUN SE EI TOIMI.

• mies_009
        kysykää itse miehet kirjoitti:

Kumma että se 1% osuu aina kohdalle. Saat kuulla olevasi kaunis, mutta kun miestä pyytää treffeille niin se häipyy niin nopeasti että pölyjä saa päältään karistaa! Mistä nämä naisen aloitteeseen tyytyväiset miehet ovat? Eipä ole kovin monen naisen eteen tullut. Useimmiten kuulee näitä mies häipyy-juttuja kuin onnistumisia, joten turha tota on valittaa naisten aloitteesta KUN SE EI TOIMI.

No vielä vähemmän se toimii kun mies kysyy. Mieti oisko turhauttavaa kysellä monilta eri naisilta ja aina vaa tulee pakkeja, ja joka kolmas on tyly hiljaisuus ja selän näyttäminen ja haistatukset. Mutta pakko jatkaa kun muuten jää yksin, koska ei ne naiset ite tule syliin.

Ja samal taval miehet kuulee "sä oot kyl ihan kiva tyyppi, MUT en nyt hae mitään" tms.

• se menee naisilla
        mies_009 kirjoitti:

No vielä vähemmän se toimii kun mies kysyy. Mieti oisko turhauttavaa kysellä monilta eri naisilta ja aina vaa tulee pakkeja, ja joka kolmas on tyly hiljaisuus ja selän näyttäminen ja haistatukset. Mutta pakko jatkaa kun muuten jää yksin, koska ei ne naiset ite tule syliin.

Ja samal taval miehet kuulee "sä oot kyl ihan kiva tyyppi, MUT en nyt hae mitään" tms.

Ton saman viestin voisi kirjoittaa miesten käytöksestä, ihan samaa kohtelua naiset saa miehiltä. Naisilla on vielä se että ei ole ikuisuuksia aikaa etsiä miestä jos lapsia haluaa, ja nykyään kolmikymppisetkään miehet eivät ole vielä aikuistuneet perheen hankintaan. Mutta vaikka etsii pelkää seurustelusuhdetta ilman sen pidempiä suunnitelmia niin pakkeja saa. Miesten odotukset on niin korkeat varsinkin ulkonäön suhteen kun vertaillaan vaan tv:n kauniisiin, ammattimeikattuihin naisiin. Loput miehet vie nämä huoramaiset rahvaat ämmät.

• vallu7w

Kuules luolanainen, pyydä miestä ihan itse ulos ja lakkaa fantasioimasta että hän pyytäisi sinut. Ajat ovat muuttuneet. Kyllä naisetkin pyytää miehiä ulos.

• mies----------

mies on OIKEASTI kiinnostunut, eikä ole poikkeuksellisen ujo, niin kyllä se pyytää jossain vaiheessa. Jos ei pyydä, niin se ei ole kiinnostunut todella tai sillä on monia treffiehdokkaita.... Tokihan voit pyytä itse, ei siinä ole mitään ihmeellistä, mua pyydettiin tänään huomiseks treffeille ;)

• Venkoilut pois

Ainakin se on varmaa, että mitä salaperäisempi vinkki on, sitä huonommin se toimii. Ja päinvastoin: oma treffipyyntö tai edes kohtalaisen suora "pyynnön pyyntö" toimii parhaiten.

Tosiaan, kuten sinulle heti alussa vastattiin, paljon mainostettuja hymyjä ja katseita on vaikea erottaa yleisestä ystävällisyydestä eli tulkita henkilökohtaiseksi. Paitsi tietenkin, jos hymyilijä on normaalisti aivan sitruuna. Tosin siinäkin tapauksessa mies voi ajatella, että onko minussa on vialla, kun sitä noin hymyilyttää.

Useampi keskustelun aloittaminen on helpompi ottaa henkilökohtaisena kiinnostuksenosoituksena. Työpaikoilla ja oppilaitoksissa myös pienet palvelukset. Jos tunnetaan hyvin eli on keskusteltu jo useaan otteeseen, niistä voi poimia joitakin yhdistäviä makuasioita yms.

On kuitenkin hyvä muistaa, että suurella osalla miehistä ei ole juurikaan kokemuksia treffeistä eikä samalla treffeille pyytämisestäkään (miehellä voi silti olla seksikokemuksia, koska ne ovat eri juttu). Tietystä miehestä kiinnostunut nainen voi olla treffiasioissa huomattavasti kokeneempi. Kokemattomuus ja tietämättömyys siitä, mitä treffeillä tehdään, voi olla niin suuri kynnys miehelle, että treffipyyntö jää tekemättä silloinkin, kun mies vaistoaa jotakin olevan ilmassa.

Siksi paras vinkki on sanallinen ja melko suora tyyliin: "Olisi kiva lähteä X-paikkaan, kunhan vain olisi seuraa".

• miehen mielipide

Mikset itse kutsuisi miestä treffeille? Sinä tuskin olet ainoa nainen miehen elämässä ja nykyään kun kaikki flirttailevat kaikille, niin ihan turha edes yrittää pistää mitään vihjausta.

Eihän tässä muuta ehtisi tekemään, kuin treffailemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe