kääreestä onkin harvinaisen työläs tehtävä. Miten pienet lapset onnistuvat avaamaan tikkarin kääreen, kun se teettää aikuisellakin paljon työtä ilman apuvälineitä?
Voisikohan tuosta kirjoittaa omalle kansanedustajalle ja pyytää tekemään lakialoite helpommin avattavien tikkareiden saamiseksi markkinoille!?
Tikkarin avaaminen
11
3183
Vastaukset
kun valitsee muumitikkarin, eikä mitään chupachupsia (tai jotain sinnepäin).
- monte34
KUN MUUMEISTA JATKUVASTI PUHUT.
MUISTA MINÄ EN KATSO SITÄ HYVÄLLÄ - toinen menossa
Kysymyksessä on todella Chupa Chups ja minun työmaani on tänään avata n. 10 kpl kyseisen merkkistä tikkaria syystä, että olen ostanut Lauantai-pusseja, joista olen jättänyt tikkarit syömättä.
toinen menossa kirjoitti:
Kysymyksessä on todella Chupa Chups ja minun työmaani on tänään avata n. 10 kpl kyseisen merkkistä tikkaria syystä, että olen ostanut Lauantai-pusseja, joista olen jättänyt tikkarit syömättä.
ostaa pussia, jossa on pikkuiset suklaakarkit (about 5-6 kpl) erillisessä pussissa, pari purkkaa omassa kääreessään, karkkiaskin karkit omassaan ja tikkarit vaikea-aukaistavuuden lisäksi melko mitättömän makuisia.
Säästä vaivasi ja tarjoa ne tikkarit ensi pääsiäisenä trulleille. Eli hyvä kiertämään ;]monte34 kirjoitti:
KUN MUUMEISTA JATKUVASTI PUHUT.
MUISTA MINÄ EN KATSO SITÄ HYVÄLLÄlähtee muumimukeista. Ei sitä voi unohtaa :]
- toinen menossa
zombbari kirjoitti:
ostaa pussia, jossa on pikkuiset suklaakarkit (about 5-6 kpl) erillisessä pussissa, pari purkkaa omassa kääreessään, karkkiaskin karkit omassaan ja tikkarit vaikea-aukaistavuuden lisäksi melko mitättömän makuisia.
Säästä vaivasi ja tarjoa ne tikkarit ensi pääsiäisenä trulleille. Eli hyvä kiertämään ;]mutta Lauantaipussin idea onkin syödä vähemmän karkkia makean himoon.
toinen menossa kirjoitti:
mutta Lauantaipussin idea onkin syödä vähemmän karkkia makean himoon.
kun avaamisiin menee puoli päivää.
- ...
Dumlen tikkareissa on ehkä helpoiten avattava kääre ympärillä.
ps. parempi tikkari suussa kuin makkara perseessä :)- toinen menossa
suklaapäällysteistä Dumle-toffeetikkaria!
Joo, koetan ottaa tämän tehtävän haasteena, josta minun on selvittävä kunnialla, maksoi mitä maksoi.
- monte34
MINÄKÄÄN EN VÄLTTÄMÄTTÄ MENE BAARISSA VESSAAN OVENKAUTTA VAAN KIIPEILEN HAASTEENVUOKSI
Jos on pakko kyseinen tikkari avata, niin lämpimän veden alla kun hetken pitää, niin paperin liimaus aukeaa helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881541
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701285- 301161
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171000Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46928- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66808- 46743