Tikkarin avaaminen

toinen menossa

kääreestä onkin harvinaisen työläs tehtävä. Miten pienet lapset onnistuvat avaamaan tikkarin kääreen, kun se teettää aikuisellakin paljon työtä ilman apuvälineitä?
Voisikohan tuosta kirjoittaa omalle kansanedustajalle ja pyytää tekemään lakialoite helpommin avattavien tikkareiden saamiseksi markkinoille!?

11

3183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun valitsee muumitikkarin, eikä mitään chupachupsia (tai jotain sinnepäin).

• monte34

KUN MUUMEISTA JATKUVASTI PUHUT.
        MUISTA MINÄ EN KATSO SITÄ HYVÄLLÄ

• toinen menossa

Kysymyksessä on todella Chupa Chups ja minun työmaani on tänään avata n. 10 kpl kyseisen merkkistä tikkaria syystä, että olen ostanut Lauantai-pusseja, joista olen jättänyt tikkarit syömättä.

• toinen menossa kirjoitti:

Kysymyksessä on todella Chupa Chups ja minun työmaani on tänään avata n. 10 kpl kyseisen merkkistä tikkaria syystä, että olen ostanut Lauantai-pusseja, joista olen jättänyt tikkarit syömättä.

ostaa pussia, jossa on pikkuiset suklaakarkit (about 5-6 kpl) erillisessä pussissa, pari purkkaa omassa kääreessään, karkkiaskin karkit omassaan ja tikkarit vaikea-aukaistavuuden lisäksi melko mitättömän makuisia.

Säästä vaivasi ja tarjoa ne tikkarit ensi pääsiäisenä trulleille. Eli hyvä kiertämään ;]

• monte34 kirjoitti:

KUN MUUMEISTA JATKUVASTI PUHUT.
        MUISTA MINÄ EN KATSO SITÄ HYVÄLLÄ

lähtee muumimukeista. Ei sitä voi unohtaa :]

• toinen menossa
        zombbari kirjoitti:

ostaa pussia, jossa on pikkuiset suklaakarkit (about 5-6 kpl) erillisessä pussissa, pari purkkaa omassa kääreessään, karkkiaskin karkit omassaan ja tikkarit vaikea-aukaistavuuden lisäksi melko mitättömän makuisia.

Säästä vaivasi ja tarjoa ne tikkarit ensi pääsiäisenä trulleille. Eli hyvä kiertämään ;]

mutta Lauantaipussin idea onkin syödä vähemmän karkkia makean himoon.

• toinen menossa kirjoitti:

mutta Lauantaipussin idea onkin syödä vähemmän karkkia makean himoon.

kun avaamisiin menee puoli päivää.

• ...

Dumlen tikkareissa on ehkä helpoiten avattava kääre ympärillä.

ps. parempi tikkari suussa kuin makkara perseessä :)

• toinen menossa

suklaapäällysteistä Dumle-toffeetikkaria!

Joo, koetan ottaa tämän tehtävän haasteena, josta minun on selvittävä kunnialla, maksoi mitä maksoi.

• monte34

MINÄKÄÄN EN VÄLTTÄMÄTTÄ MENE BAARISSA VESSAAN OVENKAUTTA VAAN KIIPEILEN HAASTEENVUOKSI

• Jos on pakko kyseinen tikkari avata, niin lämpimän veden alla kun hetken pitää, niin paperin liimaus aukeaa helpommin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1541
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1420
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      70
      1285
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1161
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      117
      1000
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      981
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      928
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      892
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      808
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      743
    Aihe