Liian pitkät kädet!

cynisch

Oon 187 pitkä jätkä ja käsi on n. 75 cm eli suhde on 1:2,49.

Ja väitän että mulla on erittäin pitkät kädet, jonka ansiosta esim penkki menee aina ojentajiin tai etuolkapäihin, eikä rintaan. Ihan helvetin vaikeeta treenata rintaa.

Laittakaa omat pituus-käsi-suhteenne!

10

3707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 'Penkki kulkee

      Sinun pitää saada kunnon kaari että nostomatka lyhenee. Alussa et tätä saa ilman että perse nousee, mutta kyllä se venyttämällä vielä tulee. Lisäksi venyttele paljon trapseja ja lapoja, rintaa. Saat paremmin olkapäät puserrettua taakse, ja taas lyhenee nostomatkakin, saat paremmin voimaa nostoon ja menee paremmin juuri rinnalle.

      Ota tangosta vielä niin leveä ote kun saat. Nosto-ote vaikuttaa vielä tuntumaan. Apinaotteella saa paremmin tuntua vielä rintaa mutta on astetta vaarallisempi ote, joten ole tarkkana.

      T: penkki kulkee, pitkät kädet.

      • aina sama

        joo, pitkät kädet ei oo eduksi penkissä,oisko jotain reeni vinkkiä ns pitkäkätiselle


      • evotat vaan
        aina sama kirjoitti:

        joo, pitkät kädet ei oo eduksi penkissä,oisko jotain reeni vinkkiä ns pitkäkätiselle

        Massaa pitää hankkia myös mikä auttaa välityksiin. ja olkapäät, ojentajat selkä, pitää ottaa iisimmin tai jättää vähemmälle. Penkki on yläkroppaliike, tuntuu latseissakin niskaa myöten.eli runkkailet vähemmän niitä yläkropan muita liikkeitä. Muistakaa myös syödä! Ja tekniikat kohilleen.


      • awddwaawdadw
        evotat vaan kirjoitti:

        Massaa pitää hankkia myös mikä auttaa välityksiin. ja olkapäät, ojentajat selkä, pitää ottaa iisimmin tai jättää vähemmälle. Penkki on yläkroppaliike, tuntuu latseissakin niskaa myöten.eli runkkailet vähemmän niitä yläkropan muita liikkeitä. Muistakaa myös syödä! Ja tekniikat kohilleen.

        kokeile vaikka niin ettet tee kuin yhen treenin viikossa jossa on selkää kunnolla, muuten vaan penkkiä yläkropalle. Hauista voi tehdä samalla. Mutta jätä olkapäät kokonaan rauhaan ja ojentajat myös! Vaihtele painoja ja toistoja.


    • 65-v

      Bodauksesta en tiedä hittojakaan mutta raajasuhteet kiinnostavat.
      Olen kuvitellut kehonrakennuksessa tavoiteltavan jonkinlaista sopusuhtaisuutta joten onko siinä pitkähköistä käsistä haittaa?
      Voimanostossa ja puntissa haitan ymmärrän.

      Mitkä ovat mittauspisteesi?

      Itselläni olkanivelestä sormenpäihin 75cm. Pituus 176.

      Luotettavampana olen pitänyt pituus / syliväli suhdetta.
      Nyrkkisääntönä ne ovat suunnilleen samat.
      Itselläni syliväli 186cm = 10cm yli pituuteni.
      Pitkät kädet ja lyhyehköt jalat antavat ilmeisen edun maveen.

      Penkkiä en ole koskaan treenannut. Joskus vain joutessani pomputellut.

    • abinaah1234

      Ite oon 173cm ja käsi on reilu 75cm...

    • Anonyymi

      Hyvä ettei kädet roiku polvissa... Mulla pituutta 175cm ja käden pituus olkanivelestä sormenpäihin 77cm. Tilannetta ei auta ollenkaan lyhyet jalat ja varsinkin reidet.

    • Anonyymi

      Ihminen polveutuu apinasta. Oletko nähnyt apinaa jolla olis lyhyet kädet?

    • Anonyymi

      Jopa luulis ettei ole mua kovempaa, kuulin....

    • Anonyymi

      Ylettyy paremmin pyyhkimään perseensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe