Hankin tuossa pari uutta levyä ja huomasin, että molemmat ovat sattumoisin peräisin entisiltä lama-ajoilta. James Brownin Hell on yksi äijän parhaita kiekkoja. Hän lauleskeli vuonna 1974 "It´s hell paying taxes when you can´t get a job... It´s hell down here and we got to make a change." Kannessa on kuvia Watergate-nauhoista ja tyhjästä bensamittarista.
Tavaresin Supercharged vuodelta 1979 on myös hyvä älppäri. Sinkkubiisi Bad times on mahtavasti sovitettu Earth, Wind & Fire-tyylinen jammailu, jolla lauletaan "Talkin bout badtomes. Too old to try, ain´t young enough to split. Cop what you can and get yourself over it."
Näin se tämä kierros jatkuu...
Lama-ajan soulia
0
797
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876