Soitatko usein kännipuheluita? Soittavatko kaverisi, joiden kanssa olet viettämässä iltaa? Soitetaanko sinulle kännipuheluita?
Kännipuhelut
14
666
Vastaukset
- arkhgrbsyta
silloin kun tarvitaan kuskiksi. En lähde kaikille, vain harvoille ja valituille.
- fgvsd
tuli soiteltua ja sain soittoja, mut ei enää. Jos laitat numeros tähän, varmasti joku sullekin soittaa, sitten kun on seuraavan kerran kännissä.
- toinen ihmettelevä
minä voisin liittää tähän kysymyksen, että kenelle sieltä baarista (miehet) tulee taas tekstailtua?
- evwarwc
Tekstailen kavereille. Se ei ole yhtä kivaa kuin keskustella pöydässä, mutta kivempaa kuin tuijottaa hiljaa tuoppia. Jos taas oon kavereiden kanssa, en tekstaile kellekään, ellei sitten kyseessä ole tärkeä työasia.
- niiiiiiiiiiiiiiiiiii
evwarwc kirjoitti:
Tekstailen kavereille. Se ei ole yhtä kivaa kuin keskustella pöydässä, mutta kivempaa kuin tuijottaa hiljaa tuoppia. Jos taas oon kavereiden kanssa, en tekstaile kellekään, ellei sitten kyseessä ole tärkeä työasia.
kyseessä tärkä tyttö aisa? ;D eli rohkenetko muutan rohkaisuryypyn jälkeen tekstaamaan ihastukselle?
- evwarwc
niiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
kyseessä tärkä tyttö aisa? ;D eli rohkenetko muutan rohkaisuryypyn jälkeen tekstaamaan ihastukselle?
Tekstaile tai soittele kännissä kuin korkeintaan hyville kavereille.
- semmosta sitte...
evwarwc kirjoitti:
Tekstaile tai soittele kännissä kuin korkeintaan hyville kavereille.
jännä. kaverilla kun tuntui olevan toisenlasia kokemuksia....
- evwarwc
semmosta sitte... kirjoitti:
jännä. kaverilla kun tuntui olevan toisenlasia kokemuksia....
etten oo niiden hyvä kaveri ja oon kuitenkin soitellut ja tekstaillut niille kännissä?
- nii kerta
evwarwc kirjoitti:
etten oo niiden hyvä kaveri ja oon kuitenkin soitellut ja tekstaillut niille kännissä?
vaan ihastunut ihminen olisi lähetellyt kohteelleen txt
yleistä kännisä?
...kännipuhelun exällä vuonna 1997, mutta ei onneksi vastannut.
Enpä muista milloin mulle ois viimeksi joku soittanut kännipuhelun....varmaan joskus 2000 tai 2001.- vänksy
Soitatko usein kännipuheluita? - En. Soittavatko kaverisi, joiden kanssa olet viettämässä iltaa? - joskus joku saattaa soittaa. Soitetaanko sinulle kännipuheluita? - ei
mutta pommitan viesteillä. :P alkaa porukka jo pikkuhiljaa oppia millonka se lartsa on otilla ku yleensä en ikinä muuten jaksa tai vaivaudu kirjotteleen. kyllähän tuota mullekki niitä silti soitellaan, valitettavasti.
- Anonyymi
En kännäile. Olisi hyvä että tietäisi etukäteen puhelimen soidessa, onko lähiomainen kännissä vai ei. Voisi antaa soida, eikä vastaisi.
Ei sitä jaksa ihan kaikkea. Eikä tarvitse jaksaa. Kipeää, kun lähiomainen. Vieraammat saa karsittua estolla hyvin pois. - Anonyymi
en juo eikä olisi muutenkaan ketään kelle soittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086