85 C huonot?

epäilevä-ckuppi

Mietityttää kuppikokoni joka on siis 85 c .. okei tohon c kohtaan olen tyytyväinen, mutta olis mukavaa jos ois toi rinnan alus mitta vähän pienempi eli esim 75-80 . Onko mulla huonot rinat ton koon mukaan? Kiinteät ne on eikä roiku, tosin olenkin vasta 22 v. Muuten olen melko hoikka 176cm ja 68kg.

35

2357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti tomera

Huheijaa, täältäkö pitää tuollaiasta kysellä?
      Ole nyt vain itse tyytyväinen rintoiohisi. Sehän on pääasia ja sinä tulet niiden kanssa elämään.

Sma se mitä mieltä muut ovat (siis palstalaiset)

• epäilevä-ckuppi

Niinno oonki tyytyväine suurinpiirtein ainaki, mutta haluan anonyymeiltä ihmisiltä mielipiteitä, koska jos kysyn nais ja mies puolisilt kavereilt ne sanoo aina on hyvät mutta anonyymisti on parempi saa totuudenmukasii vastauskii..
        ja turhaa tulla tänne jaarittelee ja päivittelee ihmisten kysymyksii tääl saa kysyy mitä haluaa!

• reygoå
        epäilevä-ckuppi kirjoitti:

Niinno oonki tyytyväine suurinpiirtein ainaki, mutta haluan anonyymeiltä ihmisiltä mielipiteitä, koska jos kysyn nais ja mies puolisilt kavereilt ne sanoo aina on hyvät mutta anonyymisti on parempi saa totuudenmukasii vastauskii..
        ja turhaa tulla tänne jaarittelee ja päivittelee ihmisten kysymyksii tääl saa kysyy mitä haluaa!

Meidän palstalaisen pitäisi nähdä ne, että voitaisiin jotain täsmällisempää sanoa. Kuulostaa ihan ok koolta - mutta rintoja on moneen lähtöön muodoltansa.

• epäilevä-ckuppi kirjoitti:

Kysyt tisseistäsi miespuolisilta kavereilta? 8-)

Miehillä on sen verran itsesuojeluvaistoa etteivät muuta voi sanoa kuin että hyvät ne on, oikein hyvät ...

• epäilevä-ckuppi
        HugaZaga kirjoitti:

Kysyt tisseistäsi miespuolisilta kavereilta? 8-)

Miehillä on sen verran itsesuojeluvaistoa etteivät muuta voi sanoa kuin että hyvät ne on, oikein hyvät ...

no ei ole kyl oikeastaa tarvinnu kysyä kun mies puoliset kaverini niitä usein kehuu muutenkin .. mutta jaa a vois toi ympärysmitta olla pienempi ja voisin olla kapea hartiaisempi.

• mies24v.

no ei ole kyl oikeastaa tarvinnu kysyä kun mies puoliset kaverini niitä usein kehuu muutenkin .. mutta jaa a vois toi ympärysmitta olla pienempi ja voisin olla kapea hartiaisempi.

hehe, paitsi ettet voi!

kantsii hyväksyä itsensä

ps. aika kumma jos kaverit kehuu tissejä :o
        minä en kehtais

• Mira.

Menepä ulkomaille, niin kuppikootkin muuttuu että simsalabim! Kotimaassakin eri valmistajat tekee eri kokoisia liivejä vaikka kuppikoko olisi merkitty samaksi. Siinä saa sitten etsiä sitä itselleen sopivaa joskus oikein urakalla. Välillä on muka isompi ja välillä pienempi kuin luulikaan olevansa...
      Pääasia, että liivit tukee rintaa, olkaimet ei poraudu ihoon eikä ympärys kiristä rintakehää. Ihan sama mikä numero siellä lapussa sitten lukee.

Ole vain tyytyväinen itseesi ja onnellinen siitä, että olet terve.

• Trust this

pidä paikkaansa, tämä on vain sellaisten naisten epärealistinen hajatelma jotka eivät ole tyytyväisiä rintoihinsa. Kuppikoko ei noin vain vaihtele muuten kuin jos itse lihoo tai laihtuu jolloin joko ympärysmitta voi muuttua ja ehkä joskus myös kuppikokokin jos oikein kaihtuu. Mutta muuten ei nyt kuitenkaan! Joskus huvittaa kuin joku a-kupin omaava (jonka näkee jo ihan siltä seisomalta vaatteet päällä) väittää että tällä on joskus b ja joskus jopa c-kuppi. Ei ei ei voi olla.

Eihän kengätkään ole erimaissa niin erikokoisia, siksi niissä on koot eri maiden mukaan kuten liiveissäkin!

• Laurelin

Saman olen huomannut mäkin ulkomailla eläessäni. b75 ei ole siellä kaikissa merkeissä aina automaattisesti mun koko vaan se saattaakin olla esim. c75 johon rintani sopivat. Ja kumma kyllä elopainokin on silti pysynyt prikulleen samana!

Istuvuus on se juttu rintaliiveissä eikä se kokonumero, olen siitä kanssasi täysin samaa mieltä.

• pitää paikkansa
        Trust this kirjoitti:

pidä paikkaansa, tämä on vain sellaisten naisten epärealistinen hajatelma jotka eivät ole tyytyväisiä rintoihinsa. Kuppikoko ei noin vain vaihtele muuten kuin jos itse lihoo tai laihtuu jolloin joko ympärysmitta voi muuttua ja ehkä joskus myös kuppikokokin jos oikein kaihtuu. Mutta muuten ei nyt kuitenkaan! Joskus huvittaa kuin joku a-kupin omaava (jonka näkee jo ihan siltä seisomalta vaatteet päällä) väittää että tällä on joskus b ja joskus jopa c-kuppi. Ei ei ei voi olla.

Eihän kengätkään ole erimaissa niin erikokoisia, siksi niissä on koot eri maiden mukaan kuten liiveissäkin!

Kyllä eri valmistajien liiveissä on isojakin kokoeroja, samoin eri maiden kokomitoitukset ovat jkv erilaisia.
        Se, mitä sinä luulet a-kupiksi,voi ihan hyvin olla vaikka 65b tai c. Kaikki c tai d kupit eivät todellakaan ole isoja, ainakaan noilla pienillä (60-75) ympärysmitoilla.

• höpsistä taas
        pitää paikkansa kirjoitti:

Kyllä eri valmistajien liiveissä on isojakin kokoeroja, samoin eri maiden kokomitoitukset ovat jkv erilaisia.
        Se, mitä sinä luulet a-kupiksi,voi ihan hyvin olla vaikka 65b tai c. Kaikki c tai d kupit eivät todellakaan ole isoja, ainakaan noilla pienillä (60-75) ympärysmitoilla.

anteeksi nyt vain mutta kyllä sen näkee rinnan koosta ihan paita päälläkin kuinka korkealle se tulee, ei siinä ole mitään tekemistä ympärysmitan kanssa. Kuppikoko on eri asia muutenkin. Isoluisemmilla on isompi ja hoiklla pienempi mutta ei ei mitenkään voi olla että tissitön a-kuppi olisi yhtäkkiä c tai d-kuppinen. Ymmärrätkös kun sinne "kuppiin" ei riitä mitään tavaraa jos ei rintaa ole!

• pitää paikkansa
        höpsistä taas kirjoitti:

anteeksi nyt vain mutta kyllä sen näkee rinnan koosta ihan paita päälläkin kuinka korkealle se tulee, ei siinä ole mitään tekemistä ympärysmitan kanssa. Kuppikoko on eri asia muutenkin. Isoluisemmilla on isompi ja hoiklla pienempi mutta ei ei mitenkään voi olla että tissitön a-kuppi olisi yhtäkkiä c tai d-kuppinen. Ymmärrätkös kun sinne "kuppiin" ei riitä mitään tavaraa jos ei rintaa ole!

Eipä sitä kyllä aina näe, itse olen tästä hyvä esimerkki. Rinnan korkeus ei ole mikään kuppikoon mitta, myös rinnan leveys vaikuttaa.
        Käy huviksesi katsomassa minkä kokoiset kupit 60c tai 60d liiveissä on. Tiesitkö että 60c:ssä kuppi on tilavuudeltaan sama kuin 70a :ssa? 60d:n rinnakkaiskoot puolestaan ovat 65c,70b ja 75a. Nämä eivät mielestäni ole isoja kuppikokoja.
        Ymmärsitkö?

• Trust this

Eipä sitä kyllä aina näe, itse olen tästä hyvä esimerkki. Rinnan korkeus ei ole mikään kuppikoon mitta, myös rinnan leveys vaikuttaa.
        Käy huviksesi katsomassa minkä kokoiset kupit 60c tai 60d liiveissä on. Tiesitkö että 60c:ssä kuppi on tilavuudeltaan sama kuin 70a :ssa? 60d:n rinnakkaiskoot puolestaan ovat 65c,70b ja 75a. Nämä eivät mielestäni ole isoja kuppikokoja.
        Ymmärsitkö?

ei tasan joku a, b ja c-kuppi ole rinnakkaiskokoja, esim. 85a ja 80 b voivat olla, kuten voivat olla 75c ja 70d, mutta sekin on siinä ja siinä. Isomman kuppikoon liiveissä kuppii on syvempi, isomman ympärysmitan liiveissa matalampi mutta leveämpi koska ihminenkin on "leveämmällä". ..

Kyllä olen edelleen samaa mieltä, että valtaosalle ihmisistä mahtuu se yksi ja ainoa sopiva kuppikoko., ei se noin vain vaihtelee, se on vain haavekuvitelmaa. Miehet ovat aika hyviä arvaamaan kuppikoon rinnat nähtyään..se on kai se "kouratuntuma"

• pitää paikkansa
        Trust this kirjoitti:

ei tasan joku a, b ja c-kuppi ole rinnakkaiskokoja, esim. 85a ja 80 b voivat olla, kuten voivat olla 75c ja 70d, mutta sekin on siinä ja siinä. Isomman kuppikoon liiveissä kuppii on syvempi, isomman ympärysmitan liiveissa matalampi mutta leveämpi koska ihminenkin on "leveämmällä". ..

Kyllä olen edelleen samaa mieltä, että valtaosalle ihmisistä mahtuu se yksi ja ainoa sopiva kuppikoko., ei se noin vain vaihtelee, se on vain haavekuvitelmaa. Miehet ovat aika hyviä arvaamaan kuppikoon rinnat nähtyään..se on kai se "kouratuntuma"

Kyllä ne ovat ympärysmitasta riippuen rinnakkaiskokoja. Käy vaikka kysymässä jostain liiviliikkeestä.
        60c,65b ja 70a:ssa kuppi todellakin on tilavuudeltaan ihan sama. Eri muotoisia ne toki voivat olla mutta tilavuus on sama.
        Jos eteesi laitetaan kolme naista joilla on nuo kuppikoot, niin millä erotat kellä on mikäkin koko?

Nuo 85a ja 80b ovat rinnakkaiskokoja, ja muut niiden rinnakkaiskoot ovat 75c,70d jne.

Miehet ovat yleensä naisiakin huonompia arvioimaan kuppikokoja, kokemusta on. Ihmetystä tosin herättää miten tietämättömiä naiset näistä asioista ovat, vaikka liivejä käyttävätkin. Eipä ihme että suurella osalla liivit ovatkin väärää kokoa.

• niin vissiin

Kyllä ne ovat ympärysmitasta riippuen rinnakkaiskokoja. Käy vaikka kysymässä jostain liiviliikkeestä.
        60c,65b ja 70a:ssa kuppi todellakin on tilavuudeltaan ihan sama. Eri muotoisia ne toki voivat olla mutta tilavuus on sama.
        Jos eteesi laitetaan kolme naista joilla on nuo kuppikoot, niin millä erotat kellä on mikäkin koko?

Nuo 85a ja 80b ovat rinnakkaiskokoja, ja muut niiden rinnakkaiskoot ovat 75c,70d jne.

Miehet ovat yleensä naisiakin huonompia arvioimaan kuppikokoja, kokemusta on. Ihmetystä tosin herättää miten tietämättömiä naiset näistä asioista ovat, vaikka liivejä käyttävätkin. Eipä ihme että suurella osalla liivit ovatkin väärää kokoa.

aina hyvin koska a kuppisella ei juurikaan ole rinnassa MITÄÄN massaa, b:llä jonkun verran ja c:llä jo niin että tisun voi ottaa kouraan ja sen on pyöreä ja hyytelömäinen... a.kuppiset ei edes tarvitsisi liivejä.

Ihan hassu ajatus. Olenhan itsekin aloittanut samankokoisena koosta a ja sitten edennyt ylöspäin, ei kai ne samat enää päälle menisi millään vaikka muuten samankokooinen olenkin... :D

• lisäys
        niin vissiin kirjoitti:

aina hyvin koska a kuppisella ei juurikaan ole rinnassa MITÄÄN massaa, b:llä jonkun verran ja c:llä jo niin että tisun voi ottaa kouraan ja sen on pyöreä ja hyytelömäinen... a.kuppiset ei edes tarvitsisi liivejä.

Ihan hassu ajatus. Olenhan itsekin aloittanut samankokoisena koosta a ja sitten edennyt ylöspäin, ei kai ne samat enää päälle menisi millään vaikka muuten samankokooinen olenkin... :D

että tuskin on olemassa kokoa c 60, sehän olisi jonkin sortin nukke tai vastaava...???

• vielä...
        lisäys kirjoitti:

että tuskin on olemassa kokoa c 60, sehän olisi jonkin sortin nukke tai vastaava...???

vielä että haluaisimpa nähdä kun joku a-kuppinen käy sovttamassa d-kuppia..ei mitenkään mene kuppi täyteen eikä liivi istu. Mieti vaikka balconette mallia jossa rinnat tulevat kuin parvekkeelle eteen esille.Ei kaikki kuppikoot ole toisilleen rinnakkaiskokoja, voisinhan itsekin silloin sanoa että joo mulla on joku XXh kuppi!!!!! Kuten sanoin, ehkä vierekkäiset kuppikoot oivat olla mutta ei kolme peräkkäin....ei mitenkään. Ei a-kuppinen voi olla jollakin toisella koolla esim. d-kuppinen. naurettava ajatus.

• pitää paikkansa
        niin vissiin kirjoitti:

Olet kyllä aika hyvin pihalla noista kupeista :)

Edelleenkin, rinnakkaiskoossa a,b, ja c-kuppisilla on rinnoissa samanverran massaa. Toisilla vain kapeampi rinnanalusmitta. C60 rinnassa ei ole juuri mitään massaa, vielä vähemmän sitä on 60A:ssa.

60c koko on olemassa eikä se ole ympärysmittana edes kovinkaan harvinainen. 60 -70 ympärysmitoilla löytyy kuppeja AA:sta K:hon, ainakin nettikaupoista (Bravissimo, Figleaves)

Ymmärsit nuo rinnakkaiskoot väärin. Jos jonkun kuppikoko on 75A, ei 65C ole tietenkään sopiva,koska se ei mahdu ympärysmitaltaan kiinni. Rinnakkaiskoko ei tarkoita sitä että kaikki rinnakaiskoot sopisivat ko. henkilölle, vaan sitä että niissä kaikissa KUPPI ON TILAVUUDELTAAN SAMA.

Esim. itselläni on 70F/65G. Kokoni vaihtelee eri liivivalmistajilla (esin Changen liiveissä pienet kupit ja löysät ympärysmitat, brittiliiveissä yleensä toisinpäin)
        VAIKKA 60H ja 75E ovatkin rinnakkaiskokojani, en väitä olevani niitä kokoja, koska 60 ympärysmitta on liian kireä ja 75 liian löysä. Kupiltaan ne sen sijaan sopisivat minulle.

• 90. posti!

Sun mitat on täydelliset. Rinnat vielä kiinteät niin ei paha, ei todellakaan ;). Kyllä mä tykkäisin ja oon itsekin vasta 20.

• Ei_komee_eikä_kipee

Vaikea sanoa näkemättä. Ja testaamisen jälkeen voi antaa tarkemman analyysin sun rinnoistasi. Milloin sulle sopisi?

• _25v_

Eiköhän tuo suurehko ympärysmitta johdu keskipituuden ylittävästä pituudestasi, koska painosi mukaan et voi edes olla pulska. Olet siis vain lyhyttä kanssasisartasi "isoluisempi". 85 ympärysmitta 160cm vihjaa taas jo rehevään ulkomuotoon. Itse olen 165cm ja liivit 70F.

Joten eiköhän tissisi näkemättäkin ole ok :)

• Ei_komee_eikä_kipee

Tietenkin asia määritellään vasta näkemisen ja kokeilun jälkeen ;) Kuinka joku voi edes ajatella mitään muuta vaihtoehtoa :D

• ...

Nuoret naiset ei kuulemma ikinä pidä rinnoistaan... Yleistettynä siis.

Ite oon 65E, 167cm ja 55kg. Pelkkiä mittoja oikeesti. Omasta mielestäni kuppi on liian suuri, siks yleensä käytän urheiluliivejä et näyttäs pienemmiltä.

Oot niin pitkä, et 85 ympärys on ihan normaali ja niinkun sanot: hoikka.

• ...

Ja unohdin mainita et miehet pitää sit meidänkin puolesta... ;)

• ... kirjoitti:

Ja unohdin mainita et miehet pitää sit meidänkin puolesta... ;)

Onko sellaista kuppikokoa kuin DD eli tupla-D olemassa? Ku satuin näkemään yhden leffan .........

Sinun E-kuppisi pukkaa jo vähän hikeä otsalleni. Positiivista hikeä ;)

• madonnatar

Mulla myös 85 C ja ne roikkuukin mutta on silti ihanat. Tosin olenkin jo 36 v.

• Trust this

hoikalla on noin suuri ympärysmitta? Kokeilehan pienempää ympärysmittaa (ja vaikka eri kuppikokoakin). Jäin tätä miettimään kun kerroit olevasi hoikka. Ympärysmitta on mitta rintojen alta mitattuna napakka, eli tavallaan ylävartalon/torson ympärysmitta.

Monella sumalaisella naisella (olikohan 60%) on väärän kokoiset liivit! ne tule olla tukevat ja sellaiset että kupit täytyy mutta ei tule kärpäsefektiä ja rinnat on tukevasti kupeissa eikä sellaiset liian löysät ja hyödyttömät.

• epäilevä-ckuppi

emt oon aika harteva siis hartevamoi ku moni nainen ja oon siis 176 cm se voi vaikuittaa toho mittaan no joskus menee toi 80 ja tuntuu iha hyvält mutta 85 on joissai pienemmis esim hm liiveissä joskus..

• Ei_komee_mutta_kipee

emt oon aika harteva siis hartevamoi ku moni nainen ja oon siis 176 cm se voi vaikuittaa toho mittaan no joskus menee toi 80 ja tuntuu iha hyvält mutta 85 on joissai pienemmis esim hm liiveissä joskus..

Kuuluukohan tämä rintaliivien kokokeskustelu todellakin tälle palstalle...;) No, toisaalta 14v pojat ovat varmaan ihan innoissaan lukemassa noita teidän juttujanne .

• Ryhävalaat :(

Ympärysmitta on aivan liian iso eli sopiva mitta on 65-75 välillä.

Isommat ympärysmitat alkaa olla jo valas osastoa.

• geokätkö

niin, koko on 80G, ellei jopa 75 (mut kuppi koko ei taas riitä vaan kasvaa..) mutta mitat on 166 ja 90kg, eli en ole kuitenkaan hoikka, hartiani on vain kapeat

• lÄSKI ON RUMAMAA

Turvautuvat tähän eli yli 85cm on plösö eli läski niin suomeksi.

65-75 ON OK JA RINNAT OVAT KIINTEÄT :)

• Ei ymmärrä

on mahdollista että jotkut mallit sitten ovat kokoa 95 rintakehän alueelta esim. Janina Frostell ja muutamat muut. Ei ne kyllä kauhean lihavilta mun mielestä näytä

• Kukka-Maaria
        Ei ymmärrä kirjoitti:

on mahdollista että jotkut mallit sitten ovat kokoa 95 rintakehän alueelta esim. Janina Frostell ja muutamat muut. Ei ne kyllä kauhean lihavilta mun mielestä näytä

No ei Janina Frostellin ympärysmitta RINTOJEN ALTA varmasti ole 95... Mun mutsin koko on 95DD ja sillä on painoa tollaset 120 kg.

Jos on lihasta, suurentaa se ympärysmittaa. Mä olen uimari ja ei tod ole fläsää, silti ympärys 80.

• minä

Se on hyvä koko mutta mua mietityttää miks et oo tyytyväinen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe