New Rock saappaat

tubu.

Miten kestäviä käytössä ovat nuo naisten New Rock saappaat? Mallistossa on yhdet ihanat metallikantaiset saapikkaat joita himoitsen mutta en ole vielä uskaltanut ostaa. Ovat melkoisen kalliita kenkiä. Pitäisi myös saada rahalle vastinetta pitkäksi aikaa.

7

983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murmeli--

Ostin muutamat kyseisen firman saappaat loppukesästä, hyvin ovat kestäneet. Toisaalta, eiväthän nuo nyt kovin kauaa ole olleet käytössä. Ekat new rockit ostin varmaan viisi vuotta sitten, ja ne on edelleen hyvät. Jos on irtonaisia metalliosia, ne saattaa irrota mutta muuten ovat kestäviä. Aikaisemmin oon ostanut demonian kenkiä, mutta niiden laatu on aivan surkea. Tästä lähtien vain new rockia :)

• ....

Omia ei ole, mutta kavereilla ovat ainakin olleet laatua "kestää isältä pojalle", eli aivan mielettömän hyviä.

Onko kukaan muuten bongannut mallia 8591 liloilla liekeillä??? Olen nyt vuoden päivät etsinyt, mutta ei löydy mistään päin internetin ihmemaata edes :( Punaisina kyllä, mutta kun nuo purplet vei miun sydämen :(

• fhadjfsdj

netistä saa mm, emp:llä on naisten ja miesten new rockeja

• tubu.

Totesin, että nämä ovat sitä jämäkkää lajia jota pitää totuttaa jalkoihin pitkän aikaa ennen kuin muotoutuvat jalan muotoihin. Pidän nyt saappaita kotona koko ajan. Ulos uskallan lähteä vasta kun olen varma ettei kantapäät hierry enää uutuudenjäykissä saappaissa. Joskus on kantapäät hiertyneet melkein luuta myöten verille kun olen suoraan lähtenyt ulos liikenteeseen upouusilla maihareilla. Nyt en tee enää samaa virhettä.

• new rock fani

Nykyään uusissa new rockin kengissä on kangasvuori.Eikä se tule kestämään niissä samalla tavalla kuin nahka. Itsellä on vanhat nahkavuoriliset ja ne on ollu todella hyvät jo pari vuotta.

• FrozenCorpse

Itse ostin vastikään kanssa itse New Rockit ja onhan mahtavat! Tosin vaatii pitkän sisäänajon, sillä kantapäät on soseena parin ekan kerran jälkeen. Laastaria tassuu ja kävelemään.

• Anonyymi

Varokaa netissä ilmoittelevaa firmaa joka ilmoittelee 40-50% alennuksista new rock kengistä.täysi huijaus,eivät tule ikinä perille asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2256
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      228
      2014
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1281
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1099
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      963
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe