Miten kestäviä käytössä ovat nuo naisten New Rock saappaat? Mallistossa on yhdet ihanat metallikantaiset saapikkaat joita himoitsen mutta en ole vielä uskaltanut ostaa. Ovat melkoisen kalliita kenkiä. Pitäisi myös saada rahalle vastinetta pitkäksi aikaa.
New Rock saappaat
7
1326
Vastaukset
- murmeli--
Ostin muutamat kyseisen firman saappaat loppukesästä, hyvin ovat kestäneet. Toisaalta, eiväthän nuo nyt kovin kauaa ole olleet käytössä. Ekat new rockit ostin varmaan viisi vuotta sitten, ja ne on edelleen hyvät. Jos on irtonaisia metalliosia, ne saattaa irrota mutta muuten ovat kestäviä. Aikaisemmin oon ostanut demonian kenkiä, mutta niiden laatu on aivan surkea. Tästä lähtien vain new rockia :)
- ....
Omia ei ole, mutta kavereilla ovat ainakin olleet laatua "kestää isältä pojalle", eli aivan mielettömän hyviä.
Onko kukaan muuten bongannut mallia 8591 liloilla liekeillä??? Olen nyt vuoden päivät etsinyt, mutta ei löydy mistään päin internetin ihmemaata edes :( Punaisina kyllä, mutta kun nuo purplet vei miun sydämen :( - fhadjfsdj
netistä saa mm, emp:llä on naisten ja miesten new rockeja
- tubu.
Totesin, että nämä ovat sitä jämäkkää lajia jota pitää totuttaa jalkoihin pitkän aikaa ennen kuin muotoutuvat jalan muotoihin. Pidän nyt saappaita kotona koko ajan. Ulos uskallan lähteä vasta kun olen varma ettei kantapäät hierry enää uutuudenjäykissä saappaissa. Joskus on kantapäät hiertyneet melkein luuta myöten verille kun olen suoraan lähtenyt ulos liikenteeseen upouusilla maihareilla. Nyt en tee enää samaa virhettä.
- new rock fani
Nykyään uusissa new rockin kengissä on kangasvuori.Eikä se tule kestämään niissä samalla tavalla kuin nahka. Itsellä on vanhat nahkavuoriliset ja ne on ollu todella hyvät jo pari vuotta.
- FrozenCorpse
Itse ostin vastikään kanssa itse New Rockit ja onhan mahtavat! Tosin vaatii pitkän sisäänajon, sillä kantapäät on soseena parin ekan kerran jälkeen. Laastaria tassuu ja kävelemään.
- Anonyymi
Varokaa netissä ilmoittelevaa firmaa joka ilmoittelee 40-50% alennuksista new rock kengistä.täysi huijaus,eivät tule ikinä perille asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540