Täpinälle :
Epäilen BMV 1 :n kulkua lumessa.
Foresterille no proplem vaikka peräkärry hinauksessa..
30cm lunta
6
575
Vastaukset
- JeeJee!
Täpinälle :
Epäilen Foresterin kulkua lumessa.
T-34 no proplem vaikka peräkärry hinauksessa..Tuskimpa olet "Sotkalla" ajellut. Mitenkäs niiden kävi
Ihantalassa? Sinnehän jäivät ja upposivat vaikka olivat
matkalla Lappeenrantaan.
Olit ilmeisesti vieraillut bmw:n palstalla lukemassa monologini,
jossa vertailin X1:tä Foresteriin. Pitää paikkansa Foresterin eteneminen
hangessa. BMW:stä ei voi vielä sanoa etenemisestä mitään, tarvitaan
ensin nuo hanget korkeat nietokset.
Mutta ylihuommena menen kokeilemaan Outbackia ja sen etenemisestä
olen satavarma ilman hankiakin. Toistakymmentä vuotta on tullut liikuttua
Subaruilla ja siihen on mahtunut kaikki kuviteltavissa olevat kelit.- konekuski.
millä tahansa autolla missä on n.20cm maavara pääsee 30 cm lumessa.25 vuotta on tullut ajeltua monenlaisilla 2 ja 4 vedoilla kaikenlaisissa olosuhteissa.
- Kokemusta...
konekuski. kirjoitti:
millä tahansa autolla missä on n.20cm maavara pääsee 30 cm lumessa.25 vuotta on tullut ajeltua monenlaisilla 2 ja 4 vedoilla kaikenlaisissa olosuhteissa.
Missä tahansa autossa ei ole 20 cm:n maavaraa, mutta
Subarun Foresterissa ja Outbackissä on. - tohotori gyntti
Kokemusta... kirjoitti:
Missä tahansa autossa ei ole 20 cm:n maavaraa, mutta
Subarun Foresterissa ja Outbackissä on.Itse -asiassa ulosjoustot sen ratkaisevat pääseekö maastossa. Kun maavara loppuu ja ulosjoustot loppuu, loppuu myös meno. Useimmissa nykysubaruissa se etupukurin ylitys senkun pidentyy ja keula auraa alempaa. Aja siinä nyt sitten muuta kuin asvalttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227