Siniset silmät katoaa

katoava ajattelu

Useat geenit jotka vaikuttavat silmien siniseen väriin ovat katoamassa maapallolta, koska sinisilmäiset valitsevat ruskeasilmäisiä kumppaneita. Samalla valitettavasti menetetään myös ajattelupuolellakin edgeä eikä pelkkä silmien väri.

Kun katsoo TV:stä ohjelmia joissa ei ole joku muu kirjoittanut sanoja suuhun eli reality tv:tä paljastuu kyllä ruskeasilmäisten ja sinisilmäisten ajattelun ero. Pöyristyttävää tekstiä, eihän sitä usko, mutta kun tarkkailee rauhassa ajan kanssa telkkarista kyllä se totuus paljastuu jos suostuu sen ottamaan vastaan..

56

3646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R. Hess

myös valkoinen rotu on "kuolemassa sukupuuttoon" suomessa on kokoajan yleistymässä nuo, moku-suhteet jossa nainen on valkoisen rodun edustaja. Joka sitten valitsee alemman kastin ihmisen turkkilaisen, afrikkalaisen yms. He tekevät lapsen, joka on mulatti ei kummankaan rodun edustaja! Lapsi periin usein isänsä ominaisuudet jotka sekoittuvat puhtaaseen valkoiseen geeniin, rumuuden lisäksi tulee alhainen älykkyysosamäärä.

• Joo itse kuulun juuri tähän sukupuuttoon kuolevaan osaan vaaleiden hiusteni ja sinisten silmieni kanssa, mutta naiset nyt valitsevat enemmän niitä tummia italiaanoja joten ei tässä jaksa enää tästä asiasta kauheasti vouhottaa. Olisikin hienoa olla "last of my kind", mutta en taida ihan niin pitkälle kuitenkaan elää.
        Tossa sun jutussa on kuitenkin pari suurta virhettä mitkä mun pitää korjata.
        Ensinnäkin lapsi ei peri sen enempää isänsä kuin äitinsäkään geenejä, eli et voi sanoa vaalean naisen ja tumman miehen lapsen olevan tumma siksi koska hän perii enemmän isänsä geenejä vaan pelkästään siksi kun tumma on dominoivampi alleeli eli jotain näit geeni zydeemeit. :) Eli sama tapahtuisi vaikka äiti olisi tumma ja isä vaalea, tummempi on dominoivampi joten vaaleus väistyy aina. Jotain 3/4:n on tummaa ja 1/4 on vaaleuden mahdollisuus aina päästä esille.
        Myös toi älykkyys homma kusee siksi, että rodut kun sekottuvat keskenään niin jäljelle jää aina se parempi ominaisuus ja huonompi poistuu joten periaatteessa älykkyyden pitäisi vain kasvaa ellei evoluutio ole kaukaa viisas ja huomannut tän rodun olevan tuhoontuomitti ja päättää jatkaa vain idioottien geenejä jotta me tuhottas toisemme nopeammin. :)

• eloveeeeena
        beefcake kirjoitti:

Joo itse kuulun juuri tähän sukupuuttoon kuolevaan osaan vaaleiden hiusteni ja sinisten silmieni kanssa, mutta naiset nyt valitsevat enemmän niitä tummia italiaanoja joten ei tässä jaksa enää tästä asiasta kauheasti vouhottaa. Olisikin hienoa olla "last of my kind", mutta en taida ihan niin pitkälle kuitenkaan elää.
        Ensinnäkin lapsi ei peri sen enempää isänsä kuin äitinsäkään geenejä, eli et voi sanoa vaalean naisen ja tumman miehen lapsen olevan tumma siksi koska hän perii enemmän isänsä geenejä vaan pelkästään siksi kun tumma on dominoivampi alleeli eli jotain näit geeni zydeemeit. :) Eli sama tapahtuisi vaikka äiti olisi tumma ja isä vaalea, tummempi on dominoivampi joten vaaleus väistyy aina. Jotain 3/4:n on tummaa ja 1/4 on vaaleuden mahdollisuus aina päästä esille.
        Myös toi älykkyys homma kusee siksi, että rodut kun sekottuvat keskenään niin jäljelle jää aina se parempi ominaisuus ja huonompi poistuu joten periaatteessa älykkyyden pitäisi vain kasvaa ellei evoluutio ole kaukaa viisas ja huomannut tän rodun olevan tuhoontuomitti ja päättää jatkaa vain idioottien geenejä jotta me tuhottas toisemme nopeammin. :)

Olen sinisilmäine nainen pitkine vaaleine hiuksineni... ja ihme kyllä, mutta minun pääni kääntävät ainoastaan vaaleat ja sinisilmäiset miehet=)

Koen tummat silmät ehkä hiukan pelottavina tai jotain... en saa niihin samanlaista tuntumaa kuin sinisilmäisiin.

Eli siis kyllä minä ainakin sinisilmäisten perintöä pidän yllä!

• pienoinen huomautus
        beefcake kirjoitti:

Joo itse kuulun juuri tähän sukupuuttoon kuolevaan osaan vaaleiden hiusteni ja sinisten silmieni kanssa, mutta naiset nyt valitsevat enemmän niitä tummia italiaanoja joten ei tässä jaksa enää tästä asiasta kauheasti vouhottaa. Olisikin hienoa olla "last of my kind", mutta en taida ihan niin pitkälle kuitenkaan elää.

Olet muuten ihan oikeassa, mutta tuosta älykkyydestä olen eri mieltä, lapsen ominaisuudet eivät määrity vanhempien parhaiden ominaisuuksien mukaan vaan summa mutikassa, joten lapsi voi pahimmassa tapauksessa olla myös huonojen ominaisuuksien summa, mutta älykkäät ihmiset nyt yleensä valitsevat älykkään kumppanin, joten rodusta riippumatta älykkäillä vanhemmilla yleensä on älykkäitä lapsia. Evoluutio itse asiassa toimii nykyään tyhmyyden suuntaan, sillä länsimaissa älykkäät ihmiset lisääntyvät selvästi tyhmiä hitaammin, vaikka onneksi poikkeuksiakin löytyy. Evoluutiohan ei mitään ajattele, vaan etenee olosuhteiden mukaan, ja koska tyhmät saavat nuorina vahingossa lapsia ja jatkavat tätä linjaa, seurauksia ei ole helppo arvata.

Eri "rotujen" älykkyyserot ovat myös vain ja ainoastaan keskiarvojen eroja, afrikkalaisista löytyy huippuälykkäitä ja aasialaisista vihanneksia. Näissä rotujen välisissä suhteissa se suomalainen osapuoli on myös usein se tyhmempi osapuoli, joten älykkyyden puolesta niitä on turha vastustaa.

Itsekään en toki tästä kehityksestä pidä, monimuotoisuus on piristävää rikkautta, mutta henkilökohtaisella tasolla en pidä naisen rotua kumppaninvalintakriteerinä, siinä tulevaisuuden paskanruskeassa maailmassa on varmasti isompiakin ongelmia kuin kaikkien samannäköisyys.

• että niin

No jaa. Onkos tuo "rotu" nyt niin tärkeää? Mielestäni maailman kauneimmat naiset (ja miehet) ovat nimenomaan parin eri rodun sekoituksia. Sitäpaitsi tuo purkaus suomalaisten naisten mokusuhteista mustiin miehiin ei oikein istu tälle palstalle, missä on tarkoitus keskustella ihannenaisesta, joka on ap:n mielestä näköjään sinisiläinen.

• Öööhh
        beefcake kirjoitti:

"Myös toi älykkyys homma kusee siksi, että rodut kun sekottuvat keskenään niin jäljelle jää aina se parempi ominaisuus ja huonompi poistuu"

Mitäääää?

• eloveeeeena kirjoitti:

Olen sinisilmäine nainen pitkine vaaleine hiuksineni... ja ihme kyllä, mutta minun pääni kääntävät ainoastaan vaaleat ja sinisilmäiset miehet=)

Koen tummat silmät ehkä hiukan pelottavina tai jotain... en saa niihin samanlaista tuntumaa kuin sinisilmäisiin.

Eli siis kyllä minä ainakin sinisilmäisten perintöä pidän yllä!

Nostin sinulle peukkua! :)

• Luitko sä yhtään miten toi "tutkimus" on oikein suoritettu ennen kuin päätit imeä kaiken informaation absoluuttiseksi faktaksi?
        Tietenkin maiden välillä on älykkyyseroja mikä nyt vain johtuu siitä ettei ihmisillä ole mahdollisuuksia opiskella vai miten sä selität sen, että afrikassa syntyneet, mutta vaikka esim yhdysvaltoihin muuttaneet ihmiset ovatkin muuttuneet rajan ylitettyään älykkäiksi? Älykkyysosamäärää pystyy kehittämään aina tiettyyn rajaan asti, siellä kun on niitä matemaattisia ja kielellisiä tehtäviä joten ei pitäisi olla edes sulle kovin suuri yllätys ettei ihminen joka ei ole ikinä kouluja käynyt osaisi edes tavallista 1 1 laskua.
        Kouluja käymätön ihminen on lähes poikkeuksetta tyhmä asui hän sitten Kongossa tai Suomessa tai oli hän sitten ihonväriltään tumma tai vaalea.

Sitten jos luit tuolta alhaalta tuota kritiikkiä niin olihan siellä pari aika hauskaa kohtaa kuten:
        "Esimerkiksi Päiväntasaajan Guinean keskimääräinen ÄO-luku (59) oli estimoitu vammaisten lasten muodostaman ryhmän tulosten perusteella."
        "oli tehty varsin pienillä otoksilla (useissa tapauksissa jopa alle 100 henkilöä)"

Tosiaan alle 70 äo:n omaava ihminen on kehitysvammainen joten jos sä oikeasti uskot joidenkin kansojen ihmisten keskimääräisesti olevan kehitysvammaisia niin onnea sullekkin vain.

Rumuus ja älykkyys ei kuitenkaan korreloidu keskenään joten vaikka ne olisikin sun mielestä rumia niin ei ne välttämättä sua tyhmempiä ole. :)
        Voihan se olla, että roduilla on älykkyys eroja, mistä sitä tietää kerta onhan fyysisiäkin eroja paljon, mutta tarviis kyllä vähän paremmin selvitetyn tutkimuksen kuin ton mitä sä esitit.

• Siniset silmät ♥
        HugaZaga kirjoitti:

Nostin sinulle peukkua! :)

Samoin! :-D

USA:ssakin oli ennen paljon enemmän sinisilmäisiä, vihreäsilmäisiä, jne. Nyt alkaa näyttää siltä, että melkeimpä kaikilla alkaa olla ruskeat silmät :P

• bioloogian maister

"kun tarkkailee rauhassa ajan kanssa telkkarista kyllä se totuus paljastuu" hyahahyhahhahahahah päivän paras

Menkää poloiset ensin perinnöllisyyden kurssille, ja sitten vaikka peruskoulun matematiikan kurssille, niin opitte että vaaleat silmät ja hiukset ei ole katoamassa mihinkään. Ihan sama kuin väittäisitte, että perinnölliset sairaudet häviää kun risteytetään terveen kanssa. voi voi. harvinaistua ne saattaa kyllä. Geenit häviää ainoastaan jos sinisilmäiset ei lisäänny lainkaan.

• Paskanruskeat silmät

Ai kauhea.. Tekipä lasten isä virheen, kun otti minut, ruskeasilmäisen vaaleahkon suomalaisen.. Onneksi lapsille ei tullut ruskeita silmiä... Vai olenksmä sittenkään niiden äiti??

• hekoheko..

Silmien väri ei liity ajatteluun yhtään mitenkään.

• huihjkllad

Tämä on kyllä mielenkiintoinen juttu sinänsä, että minäkin suht vaaleana ja sinisilmäisenä pidän enemmän tummemmista ja tummasilmäisistä miehistä. Tosin minulla ei ole lapsia ja tuskin tulee olemaankaan, joten ei ole minusta sinisilmäisyyden levittäjäksi :D

• woa-ha-haa

"reality tv:tä paljastuu kyllä ruskeasilmäisten ja sinisilmäisten ajattelun ero"

Heh* viikon pohjanoteeraus.

• Chocolata

Että silleen, herättää aina ristiriitaisia mielipiteitä monissa tämä kyseinen aihe.Uusimman Cosmopolitanin jutussa oli että kuulemma sinisilmäiset miehet suosisivat sinisilmäisiä naisia ?! Olen melkein katkera asiasta!

• Kaikkea mitä cosmopolitanissa lukee, mieltymykset on yksilökohtaisia eikä ole olemassa mitään yleistä kaavaa kaikkien x tyyppisten ihmisten nais/miesmaulle.

• vihreät silmät
        beefcake kirjoitti:

Kaikkea mitä cosmopolitanissa lukee, mieltymykset on yksilökohtaisia eikä ole olemassa mitään yleistä kaavaa kaikkien x tyyppisten ihmisten nais/miesmaulle.

itse blondina vihreäsilmäisenä naisena lämpenen eniten sinisilmäisille ja tummatukkaisille miehille. En pidä ns. suomalaisista ruskeista silmistä koska ne ovat yleensä ruman väriset (vauvan kakan väri on aika oikea) mutta jos miehellä on lähes mustat silmät ja vaalea iho niin se on kyllä aika mystistä ja kiehtovaa.. italiaanot siis esimerkkinä....

• hihihih
        beefcake kirjoitti:

Kaikkea mitä cosmopolitanissa lukee, mieltymykset on yksilökohtaisia eikä ole olemassa mitään yleistä kaavaa kaikkien x tyyppisten ihmisten nais/miesmaulle.

"..Kaikkea mitä cosmopolitanissa lukee, mieltymykset on yksilökohtaisia eikä ole olemassa mitään yleistä kaavaa kaikkien x tyyppisten ihmisten nais/miesmaulle.."

Tulee mieleen susta suosikin bees&honey-palstan jammu? eikö sulla oikeasti oo muuta tekemistä kuin päteä tuolla minätiedänkaikki-asenteella. Tuskin olet mikään jumalan lahja hameväelle OIKEASSA elämässä.

• ATM=RUNKKI
        hihihih kirjoitti:

"..Kaikkea mitä cosmopolitanissa lukee, mieltymykset on yksilökohtaisia eikä ole olemassa mitään yleistä kaavaa kaikkien x tyyppisten ihmisten nais/miesmaulle.."

Tulee mieleen susta suosikin bees&honey-palstan jammu? eikö sulla oikeasti oo muuta tekemistä kuin päteä tuolla minätiedänkaikki-asenteella. Tuskin olet mikään jumalan lahja hameväelle OIKEASSA elämässä.

aina runkki.. myös netissä..

• hihihih kirjoitti:

Sanomalla että cosmopolitanissa puhutaan suurimmaksi osaksi paskaa tarkoittaa sulle sitä, että mä luulen tietäväni kaiken? Etkai edes sä voi olla niin vajaa, että luulet kaikkien blondien himoavan juuri tietynlaisia miehiä ja vice versa kuten cosmossa väitetään?

En ole väittänyt olevani mielikuvitusolentojen lahja yhtään kenellekkään, sanon vain cosmon olevan väärässä. Toki sulle cosmo on varmasti kuin paaville raamattu, mutta kannattaa muistaa, että myös raamatussa on virheitä, suurimmaksi osaksi vielä....

• vähemmistö

Aivan oikein, että sinisilmäiset miehet suosivat sinisilmänaisia.Olen huomannut, että myös tummasilmäiset suosivat meitä sinisilmiä. Mitä pahaa siinä?

• lazy65

kunnon sinisilmäinen tulee vielä sua vastaan

• green eye

minä VIHAAN ruskeita silmiä, ne ovat mielestäni jotenkin valjut ja rumat.

SINISET silmät miehellä ovat aivan ihanat, niissä on jotain särmää ja ne ovat kauniit!!! Niihin vain kiinnittää huomion!

Itse olen sukupuuttoon kuoleva luonnon blondi, jolla on vihreät silmät!

• ToinenSellanen
        green eye kirjoitti:

minä VIHAAN ruskeita silmiä, ne ovat mielestäni jotenkin valjut ja rumat.

SINISET silmät miehellä ovat aivan ihanat, niissä on jotain särmää ja ne ovat kauniit!!! Niihin vain kiinnittää huomion!

Itse olen sukupuuttoon kuoleva luonnon blondi, jolla on vihreät silmät!

ei ole minuunkaan ikinä uponneet ruskeat silmät, siniset tai vihreät kyllä... Tänäänkin rakkaani kesätaivaan sinisistä silmistä itseäni "peilailin" ja ajattelin, että kylläpäs on upeat näkimet - juu, nainen olen... :-)

Mitenkähän mahtaa olla... Kun itsellä on vihreät silmät, niin minkäköhän väriset silmät meidän lapselle tulisi... Heh, ainakaan en siis yritä sinisilmiä sukupuuttoon tappaa...

• ...

itselläni on ruskeat silmät ja olen aina toivonut ihan minkä tahansa värisiä kunhan ei olisi ruskeat, ja juuri siitä syystä mitä täälläkin huomaa eli siitä että muiden mielestä ne ovat juuri niitä rumimpia. olen luonnostaan vaaleahiuksinen ja kalpeaihoinen mutta nuo silmät pilaavat kaiken. erityisesti harmittaa se että sisarellani on siniharmaat silmät, mihin pitäisi olla vain hyvin pieni mahdollisuus jos jommallakummalla lapsen vanhemmista on ruskeat silmät koska ruskea on dominoiva silmienväri, ja juuri minun piti saada isältämme ruskeat silmät (ja huom. meillä on ihan oikeasti sama isä joten turha vihjailla mistään mokusuhteista). yritän olla miettimättä sitä kovinkaan paljon koska eihän asiaan voi vaikuttaa, mutta en voi mitään sille että kun näen jollakin kauniit taivaansiniset silmät tai kun kuulen miten ruskeat silmät ovat tyhjät, valjut tai kuin jonkun elukan silmät tulee pakostakin paha mieli. :( en pidä ruskeasilmäisistä miehistä, mutta vaikka tulevaisuudessa kumppanini olisikin sinisilmäinen olen ajatellut etten tee lapsia koska en halua siirtää lapsiparoilleni ruskeita silmiäni. olet varmasti tyytyväinen siihen ettei näitä kaltaisiani toisen luokan kansalaisia synny ainakaan minun toimestani enempää.

• kattia kanssa

Ai ruskeat silmät ovat valjut?? Kaikkea kanssa. Siniharmaat voivat valjut olla. Minun lapsellani on syvän kastanjanruskeat silmät, juuri sellaiset kuin hänelle toivoin. Ja kuinka moni onkaan kääntänyt päänsä vain hänen silmiensä vuoksi? En enää edes osaa laskea niitä kertoja kun minulle on sanottu, että lapsellani on kauneimmat silmät. Ne ovatkin jotain aivan uskomatonta, suuret, tummat ja lämpimät, syvän kastanjaiset. Ja niitä suuria kauniita simiä kehystää mielettömän pitkät mustat silmäripset. Ai jai...Miten siniharmaa silmä koskaan voisi vetää vertoja näille silmille?

• niin...

En voi sille mitään, mutta mielestäni vaaleat piirteet l. vaaleat hiukset ja siniset silmät ovat hyvin mitätön yhdistelmä. Vaatii paljon laittamista, jotta näyttää hyvältä ja "edes joltain". Tummat silmät ja tumma väritys karvoituksessa taas erottuu paremmin. Ei ole siis ihme, että ihmiset valitsevat kumppaneita, jotka erottaa valkoisesta seinästä.

• telele

Aika kapealta kuulostaa ajattelusi ja tieteellinen totuus on kaukana jälkimmäisestä väitteestäsi, jos tosi tv on se paikka, josta lähdet eroja etsimään ja tosissasi teet sen perusteella johtopäätöksiä. Ehkä vain kärjistitkin ja provosoit.

Joka tapauksessa, ei ole silmien värillä - kuten ei muillakaan ulkoisilla ominaisuuksilla - todettu mitään suoraa vaikutusta älyllisiin toimintoihin. Ne tulevat eri geeneistä ja älykkyyskin on loppupeleissä monen tekijän summa (geenit, kulttuuri, ravinto, kasvatus jne.). Euroopan sivistys lähti liikkeelle maista, joissa asuu melko tummia ihmisiä. Arabialaisilla numeroillahan me laskemme ja kirjoitamme latinalaisilla aakkosilla, laskemme Pythagoraan kaavoilla. Aasiassakin on ollut monenlaista kulttuuria myös ennen länsimaisen kulttuurin aikakautta. Inkat rakensivat myös hienoja rakennelmia ja tarkkoja kalentereita ja ymmärsivät tähtien ja planeettojen liikkeistä. Missäs oli sinun esi-isäsi silloin ja mitä älykästä hän sai aikaiseksi? Ei ole tarkoitus vittuilla, vaan tuoda asiaa esille toisesta näkökulmasta.

Juutalaiset ovat muuten keskimäärin mitattuna maailman älykkäimpiin lukeutuvaa porukkaa. Einstein taisi olla ruskeasilmäinen ja oli myös juutalainen.

"Itäaasialaisilla ja aškenasijuutalaisilla on keskimäärin valkoisia hieman korkeampi älykkyysosamäärä (The Bell Curve -teoksen mukaan aasialaisilla 106 ja juutalaisilla 113)."

Mutta joo, täytyyhän noilla olla käytössä vaan ruskeat piilolinssit ja ovatkin oikeasti sini- tai vihreäsilmäisiä, kun tosi tv:stä näkee, että ei ruskeasilmäiset voi oikeasti olla älykkäitä tai edes viisaita.

• Suomalainen 16v

SINISET silmät ovat PARHAAT JA JALOIMMAT. Sinisistä silmistä välittyy rehellisyys, sisukkuus reippaus ja älykkyys ja muut rehdit ja hyvät ominaisuudet.
      Siniset silmät ovat suomalaisten ja muiden pohjois-Eurooppalaiseen sukuun kuuluvien kalleus samoin kuin vaaleat hiukset. Ensin harvinaistuivat vaaleat hiukset ja nyt siniset silmät.

Ruskeat silmät ovat kierot, löysät ja petolliset, niistä välittyy inhottava laskelmoivuus ja kiero itsekkyys. Hävetkää te typerykset jotka pilaatte Fennoskandiset geeninne ruskeasilmäisten viekoittelijoiden ja vokottelijoiden kanssa. Siinäkin näkyy kuinka ruskeasilmäiset kierot ja petolliset saavat hairahtumaan sinisilmäiset herkät ja viattomat pilaamaan geeninsä.

• H. Eil

Jawohl!

Blaue Augen sind die Marke von der höhe Rasse! Übermensch über alles!

• TummaTyttö

Joo...aikamoista rotusyrjintää ja hitlermeininkiä tällä palstalla..

Sieg Heil! Levittäkää vaan keskenänne degeneroituneita vaaleita ugri-geenejänne. Jälkipolvet vain viisastuvat ja kaunistuvat keskuudessanne- kuten tähänkin asti. Aamen.

• pöh...

Kyllä ne fiksuimmat, filmaattisimmat ja kauneimmat yksilöt syntyvät aina eri rotujen ja alkuperien sekoituksista. Suomalaiset ovat olleet pitkään sisäsiittoisia ja sen vuoksi nykyään sairaita ja rumia. Kuvittelevat vain olevansa jotenkin erinomaisempia vain sen vuoksi, että heillä on siniset tihrusilmät ja vaaleanharmaat hiukset (niin, kyllä aitoja blondeja ei ole enää Suomessakaan kuin kourallinen).

Juutalaiset ovat kauniita ja älykkäitä. Samaten useat monietnistä taustaa omaavat ihmiset ovat paljon eksoottisempia ja mielenkiintoisempia maailmalla kuin yksikään kantasuomalainen siellä olisi.

Suomalaiset eivät ymmärrä, että tekevät rasistisuudessaan kansastaan entistäkin heikompia, sairaampia ja epäviehättävämpiä. Uutta verta Suomeen kaivattaisiin, vaan eipä sitä taida olla tiedossa, kiitos nykyisen suuntauksen.

• eihänNNN

ns. rodulla ole väliä!!! Osaan mainita jokaisesta jonkun tosi "hottiksen" ;) Jossain on silti joskus lukenut, että ihmiset mieltyy lopulta eniten oman kaltaiseen/ "rotuiseen". Ihmisillä lienee kaipuu oman kotiperheensä ja maansa tavoille "mieltymys sisarukseen." Johan sen näkee siinä, että monet valitsevat aivan itsensä näköisen ja luonteisen koiran.

Itselleni liian vieras kulttuuri on kynnys. En tahdo "outoja tapoja", en eri arvoja enkä, anteeksi nyt vaan, niitä pahanhajuisia aromeja ja hajuja, mitä etnisyydestä lähtee.
        En luovu ruisleivästä, en salmiakista, en saunasta enkä mielellään oluesta!!!!

Kaikkien sopisi olla ylpeitä alkuperästään ja iloita terveydestään. Erilaisuus on rikkaus. Olisi tosi tylsää, jos kaikki olis samasta muotista.
        Minulla on vaaleat hulmuavat hapset ja hailakan siniset silmät, mutta niillä mennään. Jos se on jollekin ongelma, niin voi voi. Ei ole vaaleiden vika, että vaaleutta on markkinoitu. Ilman meikkejä vaaleat on hailakoita. Mutta silti, jokainen voi olla ylpeä juuri siitä, että on oma itsensä. Tärkeintä on se, miten itsensä kantaa.

• ehta sammakko

"Suomalaiset eivät ymmärrä, että tekevät rasistisuudessaan kansastaan entistäkin heikompia, sairaampia ja epäviehättävämpiä. Uutta verta Suomeen kaivattaisiin, vaan eipä sitä taida olla tiedossa, kiitos nykyisen suuntauksen. "

Näinhän se vähän tuppaa olemaan. Luulenpa että ennenpitkää koko suomen kansa lakkaa lisääntymästä.

• kaikki sinisilmäiset

ovat toisilleen sukua koska kaikilla on samasta lähteestä oleva geenimutaatio.

• Huohhh

Kaikki ihmiset ovat sukua toisilleen, koska meissä on samasta lähteestä peräisin oleva geenimutaatio.

• thorvasara

Olen todella vaaleahiuksinen ja vaaleansiniset silmät omaava nainen. Pidän juurikin viikinki miestyypistä!

Lääh ei voi muuta sanoa

• Ichbinswain

Kyllä suomalainen geenikanta on köyhä- riittää kun lukee näitä kommentteja täällä niin vakuuttuu siitä. Uutta verta kehiin vaan.

• elsu--

Huhhuh liian sairasta ajattelua teillä.. Yleensä maailmassa on kehuttu tummia ja tulisia naisia ja miehiä. Ei kyllä ihme ,miksi he voittavat joka vuosi miss universum kilpailuja . ;) Itse olen blondi ja sinisilmäinen nainen ja kadehdin niitä naisia, jotka ovat tummia kaunottareja.

• Joo, haha

Ihan oikeassa olet! Sinisilmäiset ovat naiiveja ja hyväuskoisia, niinkuin sanontakin kuuluu!

• Olen hurmaantunut

Oli miten oli. Kyllä siniset silmät ovat parhaat . Arjalaista rotua. Sieg heil! Huumorilla se mie vain tämän.

Tietyn sinisen väriset silmät naisella ovat huippukauniit.
      Tummanruskeat silmät ovat myös hurmaavat naisilla. Ainakin minun sinisilmäisen miehen mielestä.

• Huohhh

Kuulun näihin astetta tummempiin syntyperäisiin suomalaisiin, eli kuulun alempaan kastiin ja olen älykääpiö.

PS. Saan myös naisia.

• jeps.

Eipä kaikki oneksi hingu paskan värisiä silmiä.

• Anuksen valkaisu yes

Sinisistä silmistä PITÄÄ olla ylpeä. Paras silmien väri se on.

Ei voi kukaan ainakaan sanoa: Sulla on paskanväriset silmät.

No yksi silmä on kaikilla ainakin ruskea. Ellei ole ottanut anuksen valkaisua.
      Muoniossa on muuten muotia tuo valkaistu anus. Siellä miltei kaikki asukkaat ovat ottaneet valkaisun anaaliinsa. Ihme paikka?

• sinisilmäfani
      • Olen lääpälläni yes

Tosi on. Olen hurmaantunut.

• luonnon värit

Ei haittaa - ruskeat silmät onkin kauniimmat. Kaikkein kauneimmat silmät ovat kuitenkin vihreät.

• uiksimuiski

Tyttöystävälläni ovat kauniit nappi silmat ihanat ja persoonalliset. On kyllä seksikästä ;) Tosi vetäviäkin.

• blöndd

Itselläni todella vaaleansiniset silmät ja luonnostaa luonnonkiharat ja pitkät blondit hiukset. Pituttakin löytyy 174 cm. Itse lämpenen miehiin jotka ovat 180cm , blondeja ja sini/ tai ruskee silmäisiä JA urheilullisia !;) joten ei sen miehen tumma tarvitse olla! Kyllä suomestakin niitä komeita miehiä löytyy!
      Tietysti välillä kahdehdin ystäviäni, jotka ovat vain 160-165 cm joilla tumma ja paksu tukka :P

• persona non grata

Taas kyllä huomaa että S24 keittiöpsykologeilta on jäänyt lukion biologian tunnit väliin.

• Oululainen 13v tyttö

Itselläni on tumman siniset silmät ja kaikki sanovat aina että ne ovat kauniit mutta itse olen toista mieltä, minä tykkään ruskeista silmistä! Ne ovat kauniita ja lumoavia...

• olisi kadonnut jo...
      • ehta sammakko

Olen sinisilmäinen brunetti nainen ja kaikkein syvimmin olen elämäni aikana rakastunut mieheen, jolla on todella tummanruskeat silmät.

Roduista ja ihonväreistä puheen ollen kannattaa muuten tutustua sellaiseen kirjaan kuin White. Sen on kirjoittanut kulttuuritutkija Richard Dyer.

Ehkäpä on niin, että valkoisen miehen erityinen sotaisuus ja tuhovimma, halu alistaa ja orjuuttaa ja hyväksikäyttää (onko tämä kenties se aloittajan tarkoittama "edge" sinisilmäisten ajattelussa?) johtuu rajusta primitiivisestä seksuaalisesta kateudesta, jota valkoinen mies tuntee sisimmässään, vain aniharvoin sen myöntäen, mustaa miestä kohtaan. Musta mies on voimakkuudessaan ja... hmm.. miehuudessaan ihmiskunnan kuningas.

P.S. En väitä että _kaikki_ valkoiset miehet olisivat erityisen sotaisia jne tai että _kaikki_ mustat olisivat nöyriä ja rauhaa rakastavia. Mutta kuitenkin ;)

• herranjumala..

Alko nyt kyllä hieman vituttamaan, kun täältä luin että jotkut ovat sanoneet että 'ruskeat silmät' on aivan kamalan rumat. Siis vittu herätkää, mihin tämä maailma on helvetti menossa?

• tapa itsesi

Eikö mielipidettään saa sanoa, mikä vtun diktaattori sinä luulet olevasi?

• TheOtus

Ruskeat silmät ja mustat hiukset, ei voi kauniimpaa olla. Vaaleasta ihosta pidän mutten ihoa vaaleammista hiuksista tai vaalean sävyisistä silmistä.

Eikä Suomesta oikein saunan lisäksi (ilmankin pärjää tosin) kovin rakkaita asioita löydy, aika junttimainen maahan tämä on. Naisessa hänen etninen taustansa ei ole muuten merkityksellinen, mutta tietyillä alueilla naiset nyt vain sattuvat olemaan kauneimpia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59