Minut jätetään aina miksi?

miksi jätetään aina?

Olen 32 v... taas tuli yhdelta ystävättäreltä viesti, että voi kuinka ihanaa pääsemme pikkuisen vauvan kanssa kotiin, ennestään hänellä on jo yksi lapsi. Yhdeltä sun toiselta ystävättäreltä tulee tekstareita nyt syntyi pikkuprinsessa tai pikkuprinssi, tule katsomaan kuinka ihana... En mä jaksa, kun mäkin haluaisin, mutta enhän mä voi saada kun kaikki miehet jättää minut. Tunnen itseni niin erilaiseksi ihmiseksi, ihan vajaavaiseksi, minullakin voisi olla lapsi jos olisin vaikka jättänyt e-pillerit pois, jos joku toinen nainen ei olisi vietellyt miestäni, jos tulisin helposti raskaaksi, varmaan mulla on vielä siinä joku ongelma koska milloinkaan ei ole edes vahinkoa tapahtunut, vaikka olen välillä unohtanut syödä muutaman e-pillerin, enkä ole tilallekaan syönyt lisää, mutta kun miehen viettelijätär unohtaa yhden pamahtaa heti paksuksi. Olen miettinyt jospa lähettäisin kirjeen kaikille niille miehille jotka ovat minut jättäneet ja puhelinnumerot toisilta exiltä voisivat pitää jotkut illanistujaiset teemana miten jätimmekään tuon naisen, ehkä he jopa saattaisivat tulla surulliseksi kun huomaisivat mitä helvettiä se mun elämä on ollut. Miehestä toiseen kun yksi jättää olen ajatellut ei se mitään mä hankin uuden ja taas uuden ja taas uuden ja mä en jaksa enää. Oikeasti olen joskus miettinyt että mun olis pitänyt vetää ranteet auki siinä vaiheessa kun mun kaikista rakkain mies jätti ja lähti toisen naisen matkaan, sen jälkeen mun elämä on mennyt päin helvettiä, uusia miehiä on ollut 4 ja kaikki ovat jättäneet ja tätä rakasta miestäkään en saa takaisin, olisin kuollut kauniit muistot omanani, tää on niin perseestä tää mun elämä eikä kukaan tajua sitä, koska päältäpäin kuitenkin ihan nätti nainen, vakitöissä tämän laman keskellä...eikä tarvii pelätä että työt loppuisi... mutta silti vaan kaikki jättää enkä ole vittumainenkaan tai hankala, jospa olen liian kiltti. Joskus olen miettinyt entä sitten voinhan mä omistaa mun tän elämän toisten auttamiselle, voi kai sitä elää muullekkin kuin parisuhteelle ja miehille. Mutta kuitenkin haluaisin sen oman perheen ja miehen miten vaikeaa se on minua sitten rakastaa en ymmärrä, hetken olen hupia kaikille miehille, hetken, niin ärsyttävää hetkeksi kelpaan en iäksi ! Entä adoptio, yksin adoptoivat ei saa vauvoja vaan jotain vanhoja lapsia joilla on vielä joku vammaisuus, muita ei anneta ja mä haluaisin vauvan itselleni ja edes niitä vanhoja ja vammaisia lapsia ei saa kun on niin kovat jonot. Ehkä sitten menen jonnekkin klinikalle ja maksan siitä että laittavat mut paksuksi ja sitten kasvatan lapsesta vaikka papin tai jotain ja kerroin että ei ole sulla muuta isää kuin Taivaan isä.

31

4170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      Mutkin jätetään aina ja olen paljon miettinyt että miksi. Noh olen siihen paljon syitäkin löytänyt omasta käyttäytymisestä ja paljon olen menneitä traumoja (muita kuin miesjuttuja) käynyt läpi. Mutta vaikea sanoa miksi tulee aina jätetyksi... Ja niin, mä tiedän kyllä että olen liian kiltti... Munkin on todella vaikea katsella muiden onnea, toisinaan aivan sietämätöntä. Nuorempana tuli itseään viilleltyä mutta nyt se tuntuu lähinnä hölmöltä. Mä olen sua muutaman vuoden nuorempi ja olen kanssa joskus ajatellut että hankkisin sitten lapsen yksin kun ei sitä miestä ole. Että kyllä meitä muitakin samas tilantees on.

      • miksi jätetään aina?

        Yksi sielunhoitaja sanoi, että en varmaan oikein valikoi tarkkaan niitä miehiä joiden kanssa alan seurustelemaan, ja se johtuisi siitä, että se tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi on niin suuri, että mä en sitten malta valkata kunnolla. Ja on mulla paljon sellaistakin, että kun yksi on jättänyt olen ajautunut toisen suhteeseen ikäänkuin korvaamaan sitä menetettyä, enkä oo näitä kaikkia jälkeenpäin tulleita miehiä ihan syvällä sisimässäni rakastanutkaan ainakaan aluksi, mutta sitten sitä vain jotenkin kiintyy ja sitten on taas paha paikka kun tulee ero, olen seurustellut miehen kanssa joka on kyllä jättänyt muitakin naisia, itse kertoi. Ja sitten mulla on yhden psykologin mukaan eroahdistus ja no en tiedä voiko se tulla jostain lapsuudesta, kun pikkuveli on pari vuotta vanhempi ja olin äidin siskolla hoidossa useita kuukausia ihan yötäpäivää eri paikkakunnalla kun äiti oli sairaalassa, ja sitten hän myös myöhemmin joutui olemaan sairaalassa kun olin pieni. Ja oon itsekin joutunut olemaan sairaalassa, tiputuksessa kovan kuumeen ja oksentelun takia, muistan vieläkin kuinka aina katsoin ikkunasta ulos mäkeen jossa meni autoja ja katsoin mikä auto noista mahtaa olla se äidin auto.


    • asdf3

      vaikka tekisi mieli auttaa niin tuossa nyt menee vähintään puolikuukautta lukea tuota koko juttua...

      kerron yhden esimerkin, kun olen lyönyt kyynärpääni jonnekin vähän liian lujaa, sen takia joudun käymään keskussairaalassa vähän väliä, justiin kun 0830 olin menossa fysioneurologiaan, niin 1 tyttö istui siinä bussipysäkillä, penkillä, joku 16-22 kai. Sitten se alkoi kaatumaan siihen, kun sitä kai väsytti niin paljon.

      Se vaan käveli siihen ja alkoi nukahtamaan siinä, justiin hyvä esimerkki siitä että kyllä poikienkin pitäisi vähän pitää huolta tytöistä sitten...

      • asdf3

        tuli siinä joku isäntä sitä ravistelemaan hereille sitten... mutta se nukahti taas...


    • oolalaa

      Mulla on vähän sama tilanne. Rakastamani mies jätti mut keväällä toisen naisen vuoksi. Oli ehtinyt pettää mua kuukauden ajan. Edelleen on surullinen ja katkera olo.
      Tuntuu epäreilulta, että kaikki muut ystäväpiiristäni ovat onnellisesti parisuhteessa. Mielummin viettäisin viikonloppuillat kahdestaan miehen kanssa, kuin baareissa saalistamassa vapaita miehiä. Toisaalta, monet ystävistäni ovat sanoneet kadehtivansa vapauttani. Mutta kun tätä vapautta on liikaa, tuntuu sekin kahlitsevalta.
      Miksi sut jätetään aina? ehkäpä miehet, joita olet tapaillut eivät ole olleet valmiita vakavaan suhteeseen.
      Sulla tuntuu olevan muuten kaikki asiat kohdallaan, hyvä työpaikka ja hyviä ystäviä. Kannattaa iloita siitä mikä sun elämässä on hyvää, vaikka mies tällä hetkellä puuttuukin. Katkeran naisen on vaikea löytää unelmien miestä.

    • KL.

      Mistä sä yleensä ne miehet sitten löydät? Ja kiinnostutko sä aina niistä kaikkein komeimmista ja lipevimmistä macho äijistä? Älä näytä olevasi vain sitä "hetken hupia" ja pidä ne reitesi visusti kiinni pari kuukautta vähintään.

      • miksi jätetään aina?

        Mä oon netistä löytänyt ja melko helpostikin oon vaan kirjoitellut jonkun kanssa ja sitte menty vaikka leffaan tai syömään ja siitä se sitten on lähtenyt. Mutta mä vaan oon varmaan jo heti ollut liian kiltti ja seksiä ovat saaneet aika pian tapailujen alettua. Ekan nettimiehen kanssa se olikin jännää kun mä en ollut ollut kenenkään kanssa vielä, olin kyllä nukkunut vieressä jne ja no pelännyt niin paljon että karannut yhden toisen luota kun olis pitänyt siihen ryhtyä jne... että kyllä mulla oli kokemusta mutta ei kuitenkaan loppuun asti, hänelle valehtelin, että oon jo ollut jonkun kanssa, olin hyvin innostunut pääsemään neitsyydestäni eroon. jA nämä ennen nettimiehiä olevat miehet oli baarista ihan bongattuja, mutta jotenkin sitten kun kaikki ystävättäret jo seurustelee ei kukaan lähtenyt enää baariin vaan nysväsi oman kultansa kainalossa mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin netti, ja ei oo nyt vielä vanhempana senkään vertaa, en tunne ketään joka lähtis mun kanssa baariin... Enkä nyt voi sinne yksinkään mennä joten ainut vaihtoehto on netti tai sitten olen ilman. No sitten hän jätti eka nettimies ja no mä olin päässyt seksin makuun ja olin aivan innoissani kun löytyi uusi mies, kun en ollut pitkään aikaan "saanut" joten en sitten jaksanut mitään pihtauksia siinä ja no sit tämä vika mies oli sellainen, että mun piti todistaa itselleni, että saan vielä vieteltyä miehen sänkyyn kanssani ja no sitten sekin juttu vaan ajautui siihen, etten sit enää alkanut mitään pihtailemaan. En oo koskaan kysynyt että minkälaista suhdetta olet lähtenyt hakemaan tai kertonut mikä se mun päämäärä on. Eli siis haluaisin perheen ja yhden tai kaksi lasta ja naimisiin ja mahdollisesti omakoti- tai rivitalon jne, ihan tavallista perhe-elämää siis, ei mitään kovin kummoisia haaveita, olen kuvitellut että näin myös tapahtuu ja monen kanssa on lapsista ollut juttua ja yhden kanssa naimisiinmenostakin mutta sitten hän vaan jotenkin yhtäkkiä no tapasi sen toisen naisen ja sitten sen jälkeen kaikki meni päin helvettiä. On vähän vaikea ottaa sellaisia asioita ihan seurustelun alussa puheeksi ja sitten sitä vaan ajautuu olemaan siinä, mutta tää viimeisin jonka kanssa seurustelin oli varmaan kyllä sellainen peluri, että mun olis pitänyt se kyllä jo nähdä heti. Ja olisi varmaan aika äkkiä selvinnyt jos olisin suoraan kysynyt ja hän olisi luultavasti suoraan sanonutkin ettei tule näitä haaveitani toteuttamaan, mutta kyllä mun seksinantohalut kyllä olisi hiipunut jos hän olisi ihan suoraan sanonut että vain ja ainoastaan sen takia tulee ja mitään tulevaisuutta ei kannata suunnitella, kun antoi kuitenki hiukan ymmärtää siihen suuntaan. Mä oon kyllä sitä seksiä harrastanut vaan ja ainoastaan perheen ja omakotitalo, naimisiin haaveet silmissäni ja en olis yhtään ollut kiinnostunut jos olisin tiennyt että se vaan on tälläistä mun hyväksikäyttöä, silloin menee kyllä seksihalut jos tietää olevansa vaan joku patja... en mä sellaista halua eikä se seksi nyt niin hyvää ole mun mielestä, että pelkästään sen takia olisin jonkun kanssa.


      • Kohtalotoveriko
        miksi jätetään aina? kirjoitti:

        Mä oon netistä löytänyt ja melko helpostikin oon vaan kirjoitellut jonkun kanssa ja sitte menty vaikka leffaan tai syömään ja siitä se sitten on lähtenyt. Mutta mä vaan oon varmaan jo heti ollut liian kiltti ja seksiä ovat saaneet aika pian tapailujen alettua. Ekan nettimiehen kanssa se olikin jännää kun mä en ollut ollut kenenkään kanssa vielä, olin kyllä nukkunut vieressä jne ja no pelännyt niin paljon että karannut yhden toisen luota kun olis pitänyt siihen ryhtyä jne... että kyllä mulla oli kokemusta mutta ei kuitenkaan loppuun asti, hänelle valehtelin, että oon jo ollut jonkun kanssa, olin hyvin innostunut pääsemään neitsyydestäni eroon. jA nämä ennen nettimiehiä olevat miehet oli baarista ihan bongattuja, mutta jotenkin sitten kun kaikki ystävättäret jo seurustelee ei kukaan lähtenyt enää baariin vaan nysväsi oman kultansa kainalossa mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin netti, ja ei oo nyt vielä vanhempana senkään vertaa, en tunne ketään joka lähtis mun kanssa baariin... Enkä nyt voi sinne yksinkään mennä joten ainut vaihtoehto on netti tai sitten olen ilman. No sitten hän jätti eka nettimies ja no mä olin päässyt seksin makuun ja olin aivan innoissani kun löytyi uusi mies, kun en ollut pitkään aikaan "saanut" joten en sitten jaksanut mitään pihtauksia siinä ja no sit tämä vika mies oli sellainen, että mun piti todistaa itselleni, että saan vielä vieteltyä miehen sänkyyn kanssani ja no sitten sekin juttu vaan ajautui siihen, etten sit enää alkanut mitään pihtailemaan. En oo koskaan kysynyt että minkälaista suhdetta olet lähtenyt hakemaan tai kertonut mikä se mun päämäärä on. Eli siis haluaisin perheen ja yhden tai kaksi lasta ja naimisiin ja mahdollisesti omakoti- tai rivitalon jne, ihan tavallista perhe-elämää siis, ei mitään kovin kummoisia haaveita, olen kuvitellut että näin myös tapahtuu ja monen kanssa on lapsista ollut juttua ja yhden kanssa naimisiinmenostakin mutta sitten hän vaan jotenkin yhtäkkiä no tapasi sen toisen naisen ja sitten sen jälkeen kaikki meni päin helvettiä. On vähän vaikea ottaa sellaisia asioita ihan seurustelun alussa puheeksi ja sitten sitä vaan ajautuu olemaan siinä, mutta tää viimeisin jonka kanssa seurustelin oli varmaan kyllä sellainen peluri, että mun olis pitänyt se kyllä jo nähdä heti. Ja olisi varmaan aika äkkiä selvinnyt jos olisin suoraan kysynyt ja hän olisi luultavasti suoraan sanonutkin ettei tule näitä haaveitani toteuttamaan, mutta kyllä mun seksinantohalut kyllä olisi hiipunut jos hän olisi ihan suoraan sanonut että vain ja ainoastaan sen takia tulee ja mitään tulevaisuutta ei kannata suunnitella, kun antoi kuitenki hiukan ymmärtää siihen suuntaan. Mä oon kyllä sitä seksiä harrastanut vaan ja ainoastaan perheen ja omakotitalo, naimisiin haaveet silmissäni ja en olis yhtään ollut kiinnostunut jos olisin tiennyt että se vaan on tälläistä mun hyväksikäyttöä, silloin menee kyllä seksihalut jos tietää olevansa vaan joku patja... en mä sellaista halua eikä se seksi nyt niin hyvää ole mun mielestä, että pelkästään sen takia olisin jonkun kanssa.

        Moi! Halusin kirjoittaa sulle luettuani kirjoittamiasi kommentteja, sillä aloin tuntemaan myötätuntoa sinua kohtaan. On se kumma, että miehille ei kelpaa nätti ja mukavanluonteinen nainen, joka haluaa lapsia ja perustaa perheen. Oisko sulla meseä tai sähköpostiosoite, johon voitas jakaa tunteitamme, kun en tännekään haluais laittaa kaiken kansan nähtäville?


      • KL.
        miksi jätetään aina? kirjoitti:

        Mä oon netistä löytänyt ja melko helpostikin oon vaan kirjoitellut jonkun kanssa ja sitte menty vaikka leffaan tai syömään ja siitä se sitten on lähtenyt. Mutta mä vaan oon varmaan jo heti ollut liian kiltti ja seksiä ovat saaneet aika pian tapailujen alettua. Ekan nettimiehen kanssa se olikin jännää kun mä en ollut ollut kenenkään kanssa vielä, olin kyllä nukkunut vieressä jne ja no pelännyt niin paljon että karannut yhden toisen luota kun olis pitänyt siihen ryhtyä jne... että kyllä mulla oli kokemusta mutta ei kuitenkaan loppuun asti, hänelle valehtelin, että oon jo ollut jonkun kanssa, olin hyvin innostunut pääsemään neitsyydestäni eroon. jA nämä ennen nettimiehiä olevat miehet oli baarista ihan bongattuja, mutta jotenkin sitten kun kaikki ystävättäret jo seurustelee ei kukaan lähtenyt enää baariin vaan nysväsi oman kultansa kainalossa mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin netti, ja ei oo nyt vielä vanhempana senkään vertaa, en tunne ketään joka lähtis mun kanssa baariin... Enkä nyt voi sinne yksinkään mennä joten ainut vaihtoehto on netti tai sitten olen ilman. No sitten hän jätti eka nettimies ja no mä olin päässyt seksin makuun ja olin aivan innoissani kun löytyi uusi mies, kun en ollut pitkään aikaan "saanut" joten en sitten jaksanut mitään pihtauksia siinä ja no sit tämä vika mies oli sellainen, että mun piti todistaa itselleni, että saan vielä vieteltyä miehen sänkyyn kanssani ja no sitten sekin juttu vaan ajautui siihen, etten sit enää alkanut mitään pihtailemaan. En oo koskaan kysynyt että minkälaista suhdetta olet lähtenyt hakemaan tai kertonut mikä se mun päämäärä on. Eli siis haluaisin perheen ja yhden tai kaksi lasta ja naimisiin ja mahdollisesti omakoti- tai rivitalon jne, ihan tavallista perhe-elämää siis, ei mitään kovin kummoisia haaveita, olen kuvitellut että näin myös tapahtuu ja monen kanssa on lapsista ollut juttua ja yhden kanssa naimisiinmenostakin mutta sitten hän vaan jotenkin yhtäkkiä no tapasi sen toisen naisen ja sitten sen jälkeen kaikki meni päin helvettiä. On vähän vaikea ottaa sellaisia asioita ihan seurustelun alussa puheeksi ja sitten sitä vaan ajautuu olemaan siinä, mutta tää viimeisin jonka kanssa seurustelin oli varmaan kyllä sellainen peluri, että mun olis pitänyt se kyllä jo nähdä heti. Ja olisi varmaan aika äkkiä selvinnyt jos olisin suoraan kysynyt ja hän olisi luultavasti suoraan sanonutkin ettei tule näitä haaveitani toteuttamaan, mutta kyllä mun seksinantohalut kyllä olisi hiipunut jos hän olisi ihan suoraan sanonut että vain ja ainoastaan sen takia tulee ja mitään tulevaisuutta ei kannata suunnitella, kun antoi kuitenki hiukan ymmärtää siihen suuntaan. Mä oon kyllä sitä seksiä harrastanut vaan ja ainoastaan perheen ja omakotitalo, naimisiin haaveet silmissäni ja en olis yhtään ollut kiinnostunut jos olisin tiennyt että se vaan on tälläistä mun hyväksikäyttöä, silloin menee kyllä seksihalut jos tietää olevansa vaan joku patja... en mä sellaista halua eikä se seksi nyt niin hyvää ole mun mielestä, että pelkästään sen takia olisin jonkun kanssa.

        Baarista nyt harvemmin löydät mitään muuta kuin jotain yhden illan juttuja ja jätkä on varmaan jo karannut aamuun mennessä. Myöskin netissä on paljon just niitä yhden asian perässä juoksevia tyyppejä. Miehinen ajatusmaailma on myöskin sellainen, että jos yrität vietellä ja annat liian helposti jo alussa, niin ne alkaa pitämään sua kevytkenkäisenä ja lutkana. Eli ne taitaa arvostaa enemmän just sellaista kilttiä naapurintyttöä, joka pihtaa jonkun verran just alussa. Rauhassa tutustuminen ja perus treffeillä käyminen on se mikä toimii parhaiten, tai sitten ei. Voi ainakin karsia ne häntäheikit, vakavissaan olevista mukavista miehistä.


      • ajatuksiavain
        miksi jätetään aina? kirjoitti:

        Mä oon netistä löytänyt ja melko helpostikin oon vaan kirjoitellut jonkun kanssa ja sitte menty vaikka leffaan tai syömään ja siitä se sitten on lähtenyt. Mutta mä vaan oon varmaan jo heti ollut liian kiltti ja seksiä ovat saaneet aika pian tapailujen alettua. Ekan nettimiehen kanssa se olikin jännää kun mä en ollut ollut kenenkään kanssa vielä, olin kyllä nukkunut vieressä jne ja no pelännyt niin paljon että karannut yhden toisen luota kun olis pitänyt siihen ryhtyä jne... että kyllä mulla oli kokemusta mutta ei kuitenkaan loppuun asti, hänelle valehtelin, että oon jo ollut jonkun kanssa, olin hyvin innostunut pääsemään neitsyydestäni eroon. jA nämä ennen nettimiehiä olevat miehet oli baarista ihan bongattuja, mutta jotenkin sitten kun kaikki ystävättäret jo seurustelee ei kukaan lähtenyt enää baariin vaan nysväsi oman kultansa kainalossa mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin netti, ja ei oo nyt vielä vanhempana senkään vertaa, en tunne ketään joka lähtis mun kanssa baariin... Enkä nyt voi sinne yksinkään mennä joten ainut vaihtoehto on netti tai sitten olen ilman. No sitten hän jätti eka nettimies ja no mä olin päässyt seksin makuun ja olin aivan innoissani kun löytyi uusi mies, kun en ollut pitkään aikaan "saanut" joten en sitten jaksanut mitään pihtauksia siinä ja no sit tämä vika mies oli sellainen, että mun piti todistaa itselleni, että saan vielä vieteltyä miehen sänkyyn kanssani ja no sitten sekin juttu vaan ajautui siihen, etten sit enää alkanut mitään pihtailemaan. En oo koskaan kysynyt että minkälaista suhdetta olet lähtenyt hakemaan tai kertonut mikä se mun päämäärä on. Eli siis haluaisin perheen ja yhden tai kaksi lasta ja naimisiin ja mahdollisesti omakoti- tai rivitalon jne, ihan tavallista perhe-elämää siis, ei mitään kovin kummoisia haaveita, olen kuvitellut että näin myös tapahtuu ja monen kanssa on lapsista ollut juttua ja yhden kanssa naimisiinmenostakin mutta sitten hän vaan jotenkin yhtäkkiä no tapasi sen toisen naisen ja sitten sen jälkeen kaikki meni päin helvettiä. On vähän vaikea ottaa sellaisia asioita ihan seurustelun alussa puheeksi ja sitten sitä vaan ajautuu olemaan siinä, mutta tää viimeisin jonka kanssa seurustelin oli varmaan kyllä sellainen peluri, että mun olis pitänyt se kyllä jo nähdä heti. Ja olisi varmaan aika äkkiä selvinnyt jos olisin suoraan kysynyt ja hän olisi luultavasti suoraan sanonutkin ettei tule näitä haaveitani toteuttamaan, mutta kyllä mun seksinantohalut kyllä olisi hiipunut jos hän olisi ihan suoraan sanonut että vain ja ainoastaan sen takia tulee ja mitään tulevaisuutta ei kannata suunnitella, kun antoi kuitenki hiukan ymmärtää siihen suuntaan. Mä oon kyllä sitä seksiä harrastanut vaan ja ainoastaan perheen ja omakotitalo, naimisiin haaveet silmissäni ja en olis yhtään ollut kiinnostunut jos olisin tiennyt että se vaan on tälläistä mun hyväksikäyttöä, silloin menee kyllä seksihalut jos tietää olevansa vaan joku patja... en mä sellaista halua eikä se seksi nyt niin hyvää ole mun mielestä, että pelkästään sen takia olisin jonkun kanssa.

        Moron.

        Minulla miehenä on samanlaisia kokemuksia naisista, että aina on jätetty mut. Kolme viimeistä naista jättivät minut toisen miehen takia. Kovasti olen miettinyt syytä tähän. Myönnän kyllä, että olen liian kiltti ja toisen huomioiva mutta ei se näytä riittävän edes lyheymmän päälle. Omaa perusluonnetta on hankala muuttaa - ainakaan joksikin rokki-pitkätukka-rentuksi - kun en juuri semmoisista välitä.

        Ehkä naisista näytän kiltiltä ja olen samalla heidän mielestään tylsä (yöelämässä tai deittipalstalla). Joo, tiedoksi vain, särmää löytyy ja huumoria mutta ei niitä ammenneta pihalle parilla ekalla tapaamisella. Monesti olen miesten keskuudessa huomannut, että nämä huuliveikkojen tarinat on nopeasti ammennettu. Tietty alkuvaikutelma kantaa pitkälle.

        Kovasti unelmoin puolisosta ja perheestä. Unelmoinniksi näyttää jäävän. Ikää on mulla 30 . Kuitenkin pohdiskelen - mikä tekee onnilliseksi...? Ei varmaan kovin pitkäksi aikaa maallinen omaisuus. Kyllä se vaan olisi kumppani ja mahdolliset lapset.

        Kuitenkin nykyisellään mennään ja rakennan omaa elämääni ja uraani pikkuhiljaa eteenpäin. Sitten katsoo jos matkan varrella tapaa jonkun mukavan naisen.
        Samaa neuvon alkuperäiselle kirjoittajalle. Hoitelet omat asiat mallilleen ja vähät välität montako lasta tai omakotitaloa sun frendit hommaa / saa.
        Abbakin jo sen tiesi: "Winner takes it all"
        Minun mielestä - jos et ole itse tyytyväinen tai onnellinen omillasi - on se hankalaa toisen kanssa


      • ap
        KL. kirjoitti:

        Baarista nyt harvemmin löydät mitään muuta kuin jotain yhden illan juttuja ja jätkä on varmaan jo karannut aamuun mennessä. Myöskin netissä on paljon just niitä yhden asian perässä juoksevia tyyppejä. Miehinen ajatusmaailma on myöskin sellainen, että jos yrität vietellä ja annat liian helposti jo alussa, niin ne alkaa pitämään sua kevytkenkäisenä ja lutkana. Eli ne taitaa arvostaa enemmän just sellaista kilttiä naapurintyttöä, joka pihtaa jonkun verran just alussa. Rauhassa tutustuminen ja perus treffeillä käyminen on se mikä toimii parhaiten, tai sitten ei. Voi ainakin karsia ne häntäheikit, vakavissaan olevista mukavista miehistä.

        SE vain on kovin jotenkin hassuakin kun mun mielestä se olisi ainakin kamalaa jos olisin jonkun kanssa ja siinä sivussa olisin myös jonkun toisen kanssa tai pitäsin peliä... että en kuitenkaan ole sellainen lutka joka jakaisi kaikille kun vähän pyytää, ainakaan jos olen jonkun kanssa jo yhdesssä, yleensä poistan heti profiilin netistä, eikä tee edes mieli katsoa muiden ilmoituksia ym, jos seurustelen tai tapailen jotain ihmistä, kuitenkin esim yksi mies joka yritti kirjoittaa vielä siihen profiilin keskustelujuttuun näki että olin poistanut omani, ja ihmetteli sitä kun vasta tapailtiin, hän ei omaansa poistanut, ja mun olisi heti pitänyt tehdä siitä johtopäätös että ei taida olla ihan tosissaan minun kanssa. Tiedä sitten jos olisin yksin, irtoaisiko taas multa helposti... mutta jos sillä saa jotain arvostusta, niin olisihan sitä vaikka hyvä opetella pihtaamaan. Mutta jos on vaikka 9 kk väliä siinä, että on eronnut ja sitten tapaa jonkun, jotenkin sitä on vaikeaa näytellä sellaista tosi vaikeasti tavoiteltavaa ym kun haluaisi hypätä sinne sänkyyn ihan senkin takia, että on ollut niin kauan ilman. Varmaan olen liian helposti hypännyt sänkyyn, se vaan on ollut ihan alussa niin kova paine kun ei ollut vielä ollenkaan kokenut seksiä, petyin kyllä tosi paljon ekaan kertaan, kun kuvittelin, että se on jotain tosi ihmeellistä, sellaista millaiselta se näyttää esim elokuvissa tai tv-ohjelmissa, silkkiset vuodevaatteet ja lakanat... mies vannoo rakkautta, ruusunlehtiä ja shampanjaa.. . vaahtokylpy...sellaista kuin vaikka Kauniissa ja Rohkeissa, ei se ollut yhtään sellaista eikä edes tuntunut missään. Ja mies kysyit tulitko sä ja mä sanoin mitä se tarkoittaa? Meni todella kauan ennen kuin tajusin mikä on orgami sellaista en ainakaan ekalla kerralla saanut ja vielä toinen asia, en ollut mieheen rakastunut, ainut asia mihin olin rakastunut oli se, että hän päästää minut neitsyydestä, ajan kanssa se rakkaus tuli ja kiintymys ja sitten se sattui kun hän vaan yhtenä päivänä halusi keskustella ja jätti minut, silloin ollin jo rakastunut ja kiintynyt, kysyi millaista suhdetta sinä haluat? Ja kun halusin vakavaa suhdetta hän ei halunnut, halusi vain leikkiä kanssani, siihen kaatui se suhde.


    • Voimaliisa*

      Mielestäni sinun pitää aidosti arvostaa itseäsi. Kaikkia ihania juttuja, mitä teet ja mitä osaat. Kukaan tyyppi, olkoon mikä ääliö tahansa (ja useimmathan ovat keskenkasvuisia) ei voi sinun omaa sisintäsi särkeä, sitä, minkä Luoja on sinusta luonut. Nauravaisena, positiivisena, omaan itseensä luottavaisena. Vaikka sinulla olisi kuinka huonoja kokemuksia ja vaikka olisi tapahtunut mitä ikävää, niin ihminen on ja ihminen parantuu.

      Elämä koostuu energissta, joka on jatkuvassa kierteessä. Jos joku vie sinulta elämänvoimaa mitätöimällä tai jos itse mitätöit itseäsi, niin pois pois pois, kaikki se pois. Älä mieti sellaista.

      Hyvä ihmissuhde tulee varmasti, kun uskot siihen. Mutta typeryyksiä ei kannata tehdä. Satsaa kaikki voima omaan itseesi nyt ja oman itsesi parantamiseen.

    • lukea kaikkia

      kommentteja joita tähän on tullut mutta tuo aloitus oli kuin olisin sen itse kirjoittanut, ei mulla vaan ole vakitöitä ja mulla on jo kaksi isoa ,teiniä, lasta, mutta silti. Erosin lasten isästä joka hyväksikäytti ja uhkasi tappaa mutta joka myös oli nuoruuden rakkauteni ja yli vuosikymmen sitten ja sen jälkeen on ollut muutama suhteen tapainen jotka ovat jokainen loppuneet ennen kunnon alkuakaan... haaveilla nyt sitten tässä vauvasta....:( mutta niin mä teen. Päivin ja öin 24/7. Jo vuosia. Se on rikkonut mut täysin sisältä eikä minul ole rahaa adoptioon eikä spermapankillekaan annettavaksi... silti tekisin melkein mitä vaan saadakseni vielä yhden lapsen, oman pienokaiseni.

    • kwille

      Tuttu tunne tuo yksinäisyyden tunne. Naiseni jota rakastin (ja vieläkin ajattelen häntä) jätti minut toisen vuoksi. Meillä 10 vuotias tytär jonka jätti minulle. Ei kertonut tunteidensa laantuneen vaan halusi avioon(03.2009) .Luuli sen parantavan asioita. Nyt syksyllä tullut ilmi pettämisreissut. Mies on hiukan vanhempi kuin minä( minä 46 , hän 50, vaimo 41) isompi , kalju ja rumempi eli jotenkin "äijämpi". Hänen taustansakin on kuullemma samantyyppisen rosoinen kuin vaimollani. Itse olen normaali kokoinen , en hulluman näköinen(komeaksikin sanottu) . Huomioin vaimoani usein romanttisilla eleillä jotka ei kumminkaan saanut oikein vastakaikua. Tyttären takia joudumme (ja haluankin) tapaamaan suht usein. Mutta voinko enää luottaa naiseen/naisiin? Haluaisin jonkun kainalooni tai vuorostani jonkun kainaloon. Haluaisin olla oikeasti jonkun lähelleni vai pitääkö vain ruveta juoksemaan Hotelli Vantaalla tilapäis lohtua hakemassa?

      • miksi aina jätetään?

        Eikö voisi tulla joku järki tähän maailmaan ja voisi vaikka haastaa aina oikein sen miehen joka on jättänyt, jos huvikseen jättää eikä naisessa ole mitään vikaa. Tai kun joku toinen varastaa miehen Dr Phil ohjelmassa oli sellainen juttu, että Amerikassa pystyy haastamaan oikeuteen RAkkauden varastamisesta. Sitä lakia ei tuul koskaan Suomeen ja lisäksi se taitaa poistua Amerikastakin, se on voimassa vain tietyissä osavaltioissa. Olen miettinyt senkö takia on niitä huntupäisiä naisia joista ei paljon näy ulospäin mikä siellä hunnun sisällä on, onko maailma ollut jo joskus ennenkin yhtä paha kuin nyt ja niillä hunnuilla on yritetty varjella sitten vaimoa ettei toiset miehet kiinnostu hänestä varmaan jotain sellaista, ja kyllä luin jostain lehdestä että vieläkin nykypäivänä joissan maissa kivitetään se joka on pettänyt. Kaikkeen muuhun kyllä säädetään lait mutta ei siihen saako jättää. Ja siitäkin voisin haastaa oikeuteen, että pidetään vuosikausia jossain seurustelusuhteessa eikä mies kerro suoraan, että oikeastaan en ole sinusta niin kiinnostunut kuin annan olettaa jos tulee jotkut työpaikan juhlat tai vaan kadullakin tulee joku nätimpi, kauniimpi, ihanampi tai vaan ihan kyllästymisen tähden lähden tästä kävelemään. Toinen uhraa parhainta aikaa elämästään miehelle jolle en merkitsekään mitään ja sitä tunnetta, että toinen välittäisi sitä ei saa kaivaa esiin, miehet ottavat puolustamiskeinokseen, jos laitat viestejä se on häirintää jos tulet tänne vielä kutsun poliisit, vanhaa naista ei oo edes sen vertaa saanut kunnolla jätettyä että ei ilman poliisia selviä, eli asiat on kesken, jätetään oikein tahallaan kesken ja vaihdetaan lennossa jo uuteen naiseen, minulla olisi monelle uudelle naiselle paljonkin kerrottavaa ja tuskin itse viitsisin seurustella miehen kanssa joka valehtelee edellisestä suhteestaan ja jättäminen on tapahtunut uhkailulla. Ja varsinkin se on outoa, että ensin sanotaan että rakastan sinua ja olet niin ihana ja sitten kun kyllästytään pidetään minua hulluna häirikkönä jos yritän kaivaa sitä minusta välittävää miestä sieltä esiin, sitä ei saa kaivaa esiin pitää vain häipyä ja olla HILJAA !!!


    • Kaltaisesi mies.

      Jos asut näillä alueilla, niin mitä jos sovitaan sokkotreffit? Mullakin on ollut samantapanen huono tuuri naisten suhteen. Olen 27v mies Helsingistä. Oon luotettava ja rehellinen.

      • miksi jätetään aina

        Olen vain paljastanut sen verran paljon itsestäni että en voi tälläisten paljastusten jälkeen nähdä ketään, koska haluan aloittaa puhtaalta pöydälä ja tokaista vaan että oon sinkku ja murista muutaman sanan existä, mitä enemmän kertoo sitä kummallisemman kuvan minusta saa, kokemusta on, että ei kannata kertoa, kannatta aloittaa puhtaalta pöydältä.ja mulla on taas uusi mies, mutta silti haluan purkaa näitä asioita täällä.


    • toivoton tapaus

      Olen etsinyt pitkäaikaista parisuhdetta jo kauan, mutta aina minut jätetään muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. En minäkään oikein tiedä miksi. Olen kivannäköinen, mukava ja ystäväni aina kehuvat, miten hauska olen ja osaan kuunnella. Miehet joiden kanssa olen ollut ovat olleet aina hyvin ihastuneita minuun. Lempi on leiskunut parin kuukauden ajan ennen kuin tuleekin yhtäkkiä täyskäännös. Eräs mies, josta eroaminen sattui minuun tosi paljon, sanoi etten ollutkaan sellainen, kun hän odotti minun olevan ja että olinkin tylsä ja persoonaton, mitä en omasta mielestäni kylläkään ole... Ehkä olenkin sitten sitä vain miesten mielestä.
      Muutama kuukausi sitten tutustuin netissä ihanaan hyväsydämiseen mieheen, johon rakastuin palavasti ja joka ymmärsi pelkojani siitä, ettei suhde taaskaan kestäisi. Hän vakuutti, että on yhtä rakastunut minuun kuin minä häneen ja meillä olisi loistava tulevaisuus. Olemme tapailleet nyt neljä kuukautta ja minusta tuntuu, että hänenkin tunteensa ovat laimentuneet. Hän ei varsinaisesti ole kylmä ja kuuntelee minua yhä, muttei enää suutele niin paljon, ei halua nähdä enää niin usein, eikä välitä enää sanoa kauniita asioita... Voisihan se olla sitäkin, että suhteeseen on tullut arki, mutta kun nämä ovat juuri niitä ensimerkkejä, jotka ovat joka kerta ennenkin johtaneet siihen, että minut on jätetty. Arvelen hänen tekevän päätöksensä parin seuraavan viikon sisällä niin kuin kaikki edellisetkin.
      Tiedän myös, että tämän myötä uskoni siihen, että voisin löytää pitkän parisuhteen horjuu entisestään, koska olin niin varma siitä, että tämä mies olisi se, joka todella rakastaisi minua sellaisena ("tylsänä ja persoonattomana") kuin olen.
      Vielä kuukausi sitten olisin varmaan lohduttanut sinua sanomalla, että kyllä vielä se oikea tulee vastaan sinullekin, kun tuli minullekin pitkän odottelun jälkeen, mutta nyt en voi väittää muuta kuin, ettei minulle ainakaan taida koskaan löytyä elämänkumppania. En ehkä sitten ole vain parisuhdemateriaalia, vaikken itse ymmärräkään miksi. Toivon suunnattomasti, ettei sinulla ole samaa kohtaloa kuin minulla.
      Olipa joo piristävä viesti kaikille, jotka pohtivat samaa... Mutta ehkä onkin oikeastaan parempi elää ilman miehiä. Lapset voi adoptoida tai hankkia keinohedelmöityksellä ja eipä ainakaan tarvitse katella mitään äreää vanhaa ukkoa nurkissaan sotkemassa tai vielä pahempaa; miestä joka juoksee vieraissa, mutta eroa ei raaski ottaa asuntolainan ja lasten takia.

      • kaikki edelliset!

        Mitä yhteistä? No justiinsa se ku mullakin, liian kilttejä ollaan!
        On se kumma, että pitäis olla itsekäs muita miehiä metsästävä vamppi, vasta sillon miehen mielenkiinto pysyy... ja miehien varmaanki tosin niitä sikoja, jotka tulee ja menee kui tykkää...

        Mutta lannistua ei saa. Pohjakosketuksen jälkee ei oo muuta tietä ku ylöspäin. Kait tää maailma yrittää opettaa meitä olemaan vähän itsekkäämpiä, ainakin nostamaan rimaa, ettei mikä tahansa kelpaa...

        Voimia siskot!


      • oivaloiva
        kaikki edelliset! kirjoitti:

        Mitä yhteistä? No justiinsa se ku mullakin, liian kilttejä ollaan!
        On se kumma, että pitäis olla itsekäs muita miehiä metsästävä vamppi, vasta sillon miehen mielenkiinto pysyy... ja miehien varmaanki tosin niitä sikoja, jotka tulee ja menee kui tykkää...

        Mutta lannistua ei saa. Pohjakosketuksen jälkee ei oo muuta tietä ku ylöspäin. Kait tää maailma yrittää opettaa meitä olemaan vähän itsekkäämpiä, ainakin nostamaan rimaa, ettei mikä tahansa kelpaa...

        Voimia siskot!

        Mun mielestä Tommy Hellsteen ilmaisee tän asian hyvin. Meidät on opetettu etsiytymään sellaisten ihmisten läheisyyteen jotka ovat emotionaalisesti saavuttamattomia. Siksi kiltit (emotionaalisesti saavutettavissa olevat) eivät viehätä. Tämä on sekä miesten että naisten ongelma.

        Niin joo, ja nämä liian kiltit ovat asia erikseen. Miten sellaiseen ihmiseen muka voisi luottaa joka ei pidä omaa päätänsä vaan antaa jatkuvasti toisen saada oman tahtonsa läpi?


      • -

        Tässä vastaa eräs "kiltti" mies.

        Jos olet antanut näille miehille helposti (mun mielestä 3-6 kuukautta ei pitäis olla liian pitkä aika odottaa) niin mitä olet halunnut heistä? Jos saalis on liian vaikea niin tietyntyyppiset miehet lähtevät etsimään helpompaa saalista.

        Jos minä haen pitkäaikaista parisuhdetta niin luotettavuus on se ensisijainen asia listalla. Jos nainen antaa helposti, sortuu hän helposti myös pikkujouluissa antamaan työkaverille vaikkei olisi mitään sellaista suunnitellut. Jos tiedän että nainen pihtaa viimeiseen asti, tiedän että hän on luotettava ja että hän haluaa erittäin pitkäaikaisen suhteen.


      • 15+18
        - kirjoitti:

        Tässä vastaa eräs "kiltti" mies.

        Jos olet antanut näille miehille helposti (mun mielestä 3-6 kuukautta ei pitäis olla liian pitkä aika odottaa) niin mitä olet halunnut heistä? Jos saalis on liian vaikea niin tietyntyyppiset miehet lähtevät etsimään helpompaa saalista.

        Jos minä haen pitkäaikaista parisuhdetta niin luotettavuus on se ensisijainen asia listalla. Jos nainen antaa helposti, sortuu hän helposti myös pikkujouluissa antamaan työkaverille vaikkei olisi mitään sellaista suunnitellut. Jos tiedän että nainen pihtaa viimeiseen asti, tiedän että hän on luotettava ja että hän haluaa erittäin pitkäaikaisen suhteen.

        Vähän noin, mut ei se ihan noin mene!


    • oot onnellinen

      Ole onnellinen!!!!

      Ei ole tarttenut uutta elämää tehdä tollasten miesten kanssa!

      Laita noi kaikki ylös, kirjoita kirja ja julkaise sun tarinasta oma "lapsi"...

      • Olet!

        Ihan sama ootko mies tai nainen...

        Kiltti ihminen tekee niinku tietää että pitää tehdä, elää niinku pitää elää eli suurinpiirtein sääntöjen mukaan. Tarkottaa: laskujen maksamista, töissä käyntiä, toisten ihmisten huomioimista, vastuun kantamista ja joskus jopa, tättärärää, omista haluista luopumista yhteisen hyvän nimissä...

        Hiiret on erikseen...


    • jokelke

      Haluaisitko minun panevan sinut paksuksi?olen täysin kokematon 53v. mies
      Ja olisin samalla hyvi9n iloinen päästessäni siinä neitsyydestä

    • ruusune

      Aloittaja on selvästi suhderiippuvainen, kannattaisi etsiä sitä elämänsisältöä muualta kun toisesta ihmisestä.
      Harrasta jotakin tai ota lemmikkieläin, saat siitä luotettavan ystävän joka ei jätä, kaipaa hellyyttä ja rakkautta.

    • pekka ja esa

      Tervetuloa ohari-clubin jäseneksi.

      Käyn tuota samaa läpi..Omastasi on jo aikaa 5 vuotta.
      Minulla kaksi kuukautta..Elämä on paskaa ja elämä on julmaa.
      Nyt pitää vain jaksaa ja sillä sökö..Muuta emme voi.

      Toivottavasti olet oman elämäsi saanut kuntoon.

    • EiEnää

      Tässä on oppinut olemaan yksin, kun ei kenellekkään kelpaa :)

    • myös pettynyt

      Mielenkiintoinen tarina.. Voisin miehen näkökulmasta sanoa aika paljon samoja asioita naisista. Itse olen huomannut kun on jäänyt suhde taakse erilaisista syistä joista otan omaan piikkiini osan suosiolla (Ei kuitenkaan pettämistä, väkivaltaa yms) niin kun käyt ulkona muutamalla ihan vaan nähdäksesi ihmisiä niin joku tulee hiukan iholle ja antaa aivan toisen vaikutelman itsestään kuin oikeasti on(liittyy ilmeisesti baarikulttuuriin). Yksi ystäväni nainen sanoi että tityntyyppiset ihmiset vetävät puoleensa tietyntyyppisiä ihmisiä ja rupean kyllä uskomaan siihen pikkuhiljaa. En ole kokeillut nettideittailua, kyllä katsonut hiukan erilaisia treffipaikkoja ja niissä ollut kyllä hyvinkin mielenkiintoisia ihmisia mutta en usko että lähden siihenkään, jos se ihminen osoittautuukin muuksi kuin luulen niin olen taas kerran käsittänyt väärin enkä taida jaksaa sellasita enää. Kaikille on joku hyvä oikea, se pitäisi vaan löytää.

    • ja siitä asiaan?

      Jos aloitetaan vaikka kappalejaolla?

    • Kouho

      Minutkin jätetään aina. Yhä uudestaan ja uudestaan, mutta minkäs minä sille voin. Olen varmasti inhottava ihminen, ei tälle muuta syytä voi olla. :/ No ei elämä tähän lopu, kyllä sitä kaikkea kivaa on muutenkin. Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3023
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2878
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      93
      2164
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1848
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      338
      1794
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1672
    Aihe