Haluaisin kysyä näin anonyymisti naisten näkemyksiä arkaluontoiseen ongelmaani. Olen atoopikko ja luonnollisesti ihoni oireilee välillä näkyvästi ja välillä rauhoittuu pitkäksikin aikaa jotakuinkin normaaliksi. En ollenkaan epäile, etteivätkö naiset voisi hyväksyä näinkin arkista ongelmaa, jos kyse olisi taiveihottumasta tai vaikkapa kasvoistakin. Olen nähnyt maailmalla moniakin atoopikkomiehiä, jotka ovat saaneet naisen kainaloonsa, ja uskonkin miehen pystyvän tällaisen puutteen yleensä muilla positiivisilla ominaisuuksilla kompensoimaan.
Epävarmuuteni vuoksi olen kuitenkin itse atoopikkona kovin yksinäinen. Ongelmani on se, että ihottumani leviää erityisen helposti genitaalialueelle. Kutina on ajoittain sietämätöntä, ja sen seurauksena saan mm. kivespusseihini ajoittain punoittavaa ja kirvelevää ihottumaa. Ymmärrätte varmaan, että tämä on kiusallista. Haluaisinkin nyt kuulla suoria kommentteja naisilta: Pitäisikö asiasta kertoa naiselle etukäteen? Entä miten kaiken nähneet naiset yleensä suhtautuvat tällaiseen ihottumaan, ymmärtävätkö he varmasti ettei kyse ole mistään tarttuvasta? Kun prostituoidut kuitenkin varmasti ovat nähneet kaikenlaista, voivatko he ammatin puolesta sietää tällaistakin?
Genitaalialueen ihottuma
4
1284
Vastaukset
- bcbcvbvcbcvbc
omista erikoisuuksista kannatta olla varsinhiljaa heti aluksi siinä tunnustelu vaiheessa. Muuten he pelästyvät. Myöhemmin kun juttu alkaa luistaa ja kemia toimii niin kannattaa tuoda itsensä ulos sellaisena kuin on. Tässä vaiheessa ollaan yleensä päästy jo sille asteelle että pienet virheet hyväksytään kun ollaan blokattu ne pahimmat tapaukset.
- Haki turhaan
monrn rivin vastauksella, mutta MISSÄ SE ON????
- zxcvbnm2
Hyvin muotoiltu provo.
En tunne atoopikon iho-ongelmia, mutta turha siitä mitä housuista löytyy on kenellekään etukäteen puhua. Jos niin teet, naiset luulevat, että sinulla viiraa vielä toisessakin päässä. Ja sinun tulee kerrottua "turhille" ongelmastasi, jos sillä aloitat. Ensin pitää tutustua ja puhua muista asioista.
Ilmeisesti ajattelet että nainen on yhtä kuin sukupuolinen kanssakäyminen. Vai miksi puhut prostituoiduista samaan syssyyn? Prostituoidet varmasti ovat nähneet kaikenlaista, joten voisi kuvitella ihottuman olevan siedettävämmästä päästä, jos sen kantaja on muuten inhimillinen. - öööööö
Noh, ei varmaankaan kannata iskurepliikkinä käyttää että "mulla on muuten palleissa ihottumaa, haluutko nähä?".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1103297GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys451200- 831172
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja541116Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601007
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27900- 67878
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872