1. Lempi musagenre??
2. Lempi bändi/aristi??
Kaksi kysymystä:
8
575
Vastaukset
- Crow..
Pistän nyt muutaman:
1. Rokki, goottirokki, goottipoppi
2. The 69 Eyes, HIM, Charon, Type O Negative- Serpentum
www.thelustiseek.cjb.net
Sanopa mitä mieltä tuollaisesta hieman raskaammalla kädellä tehdystä gootti/doom suoritteesta... Mielipiteet enemmän kuin tervetulleita myös muilta. - Alavus666Devils
Serpentum kirjoitti:
www.thelustiseek.cjb.net
Sanopa mitä mieltä tuollaisesta hieman raskaammalla kädellä tehdystä gootti/doom suoritteesta... Mielipiteet enemmän kuin tervetulleita myös muilta.The Lust i seek! Tykitystä suoraan suoniin!
- J.R
1. J-pop sekä J-rock
2. Animetal, X-Japan, Siam Shade sekä L'Acr en Ciel. - kakka
1. metalli
2. in flames - Serpentum
Kai sitä pitää vaivautua vastaamaan..
1. Goottimetalli
2. Moonspell/My Dying Bride - tyllerö
1. kaikenlainen rock-musa se taitaa viedä voiton vaikka olen melkein kaikkiruokainen musiikin suhteen..
2. hmm... q.o.t.s.a, radiohead, pj harvey, eagles of death metal, coldplay, melrose, francine, vanhempi deep purplen tuotanto,happoradio, chris isaac, cky, jnejnejnejne... vaikeaa valita tietty suosikki. - Musta-varis
1. J-pop ja J-rock..
2. Miyavi, Gackt, Animetal, Malice Mizer, Faye Wong, Dir en grey..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161