Mistä aidot UGG kengät ?

ammzz

Tiedän, tälläisiä keskusteluja on jo olemassa, mutta kuitenkin.
Haluiaisin itselleni aidot UGG kengät netistä. Jostain saa kuulemma UGG kengät suoraan Australiasta ja ovat puolet halvempia kun suomessa.

Mutta asiani oli se, että haluiaisin UGG kengät netistä. Olisi kivaa, jos olisivat edulliset, mutta AIDOT!

36

20799

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,

      Ulkomailta tilattaessa saattaa postikulujen lisäksi joutua maksamaan tullimaksut alv:t, joten kalliilksi tulee joka tapauksessa.

      UGG:it kestävät käytössä max. 2 talvea, sen jälkeen ovat niin kulahtaneen näköiset ja linttaan astutut ettei niitä kehtaa enää käyttää. Pelkän merkin takia ei kannata maksaa yli 200 € jostain "lammastohveleista" kun esim. vastaavat Emut ovat puolet halvemmat.

      • loveuggs<3

        ei kaikki niitä lyttyyn kävelee!


    • mamude

      http://www.snugaustraliauggboots.com.au

      Hei! Tilasin työlleni Uggit (ovh 75 euroa) tuosta osoitteesta. Kun tulee päälle ALV:it ja rahti, jää hinta edelleen reilusti yli puolet halvemmaksi kuin vastaavat Suomessa!

      • maik--

        Nuo snuggit eivät ole aidot uggit, vaan kopiot. Joten en suosittele kyseistä verkkosivua.


      • loveuggs<3
        maik-- kirjoitti:

        Nuo snuggit eivät ole aidot uggit, vaan kopiot. Joten en suosittele kyseistä verkkosivua.

        joo nehän on SNUGG ei UGG


    • desireux

      Moikka!

      En tiedä yhtään minkä kokoinen jalka sulla on, mutta mulla on myynnissä 40 kokoiset UGG classic tall chestnut saappaat. Olen itse ostanut kengät suomalaiselta myyjältä mutta kengät osoittautuivat itselleni hiukan liian isoiksi. Saappaat ovat huuto.netissä myynnissä, laitan tänne osoitteen. Itse maksoin kengistä 147€, kaupassa Suomessa 265€. Nyt myisin saappaat 145€, sis. postikulut Suomessa, Turusta noudettuna saappaat saat 135€. Mukaan laatikko ja hoito-ohje laput. Kengillä on vain kävelty pieni matka ulkona, eli uudenveroiset.

      Ostin 40 koon, koska mulla on jo lyhytvartiset aidot UGG saappaat samaa kokoa. Näistä pitkävartisista kuitenkin kantapäät nousee joten aion ostaa pienempää kokoa olevat heti kun saan nämä myytyä.

      http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=120105074

      Järkeviä tarjouksia voi laittaa myös mailiini :).

      • Jaaansu

      • sago
        Jaaansu kirjoitti:

        http://www.uggbootsmadeinaustralia.com.au/Cardy_Ugg_Boots_and_Socks_Sand.aspx

        Tilasin itse täältä UGG classic tall mallin ja hinta oli 125e postikuluineen. tullimaksuja tai alv ei sattunut menemään, koska toimittaja oli pakannut tuotteen ja merkinnyt hinnaksi 55 australia dollaria eli ilmeisesti alle tullausrajan:)

        Hei, miten koon suhteen meni, vastasiko tilaamasi koko käyttämääsi kokoa täällä? Mietin jos itse tilaisin tuolta, mutta kun sikäläinen koko ei yksikään vastaa täysin omaani, niin en tiedä pitäisikö mennä siitä sitten pienempään vai suurempaan suuntaan..


      • jhfnh
        Jaaansu kirjoitti:

        http://www.uggbootsmadeinaustralia.com.au/Cardy_Ugg_Boots_and_Socks_Sand.aspx

        Tilasin itse täältä UGG classic tall mallin ja hinta oli 125e postikuluineen. tullimaksuja tai alv ei sattunut menemään, koska toimittaja oli pakannut tuotteen ja merkinnyt hinnaksi 55 australia dollaria eli ilmeisesti alle tullausrajan:)

        Kauan kesti, kun tilasit nuo tuolta?


    • brandos
      • minnnnnna

        kellään kokemusta UGGien tilaamisesta sivultaz 511stores.com? itse tilasin tuolta pari päivää sitten :)


      • uggugg
        minnnnnna kirjoitti:

        kellään kokemusta UGGien tilaamisesta sivultaz 511stores.com? itse tilasin tuolta pari päivää sitten :)

        oon ite kans ajatellu tuolta tilata niin olis pari kysymystä: minkä hintaiset kengät oli? tuliko tullimaksuja? postimaksut?


      • miiiiii

      • emzgu

      • huijattu
        emzgu kirjoitti:

        http://www.koolsense.net/ugg-classic-tall-wholesale-138_139.html


        Mitä sanotte tuosta sivustosta että ovatkohan aidot? Kovasti näyttäisi, mutta onko ?

        Älkää ainakaan ostako sivulta topsuggboots.com. Saappaat tulivat kyllä nopeasti. Kaikki merikit olivat aitoja, mutta saappaat olivat tehty tekomokasta.


      • mösseli
        huijattu kirjoitti:

        Älkää ainakaan ostako sivulta topsuggboots.com. Saappaat tulivat kyllä nopeasti. Kaikki merikit olivat aitoja, mutta saappaat olivat tehty tekomokasta.

        ...eli etusivun Counterfeit website look up, siihen ruutuun alle liikkeen url-osoite kokonaiseuudessaan, ja masiina kertoo onko liike aitojen Uggien myyjä listalla..nimim.itsekin lankaan mennyt

        http://www.uggaustralia.com/counterfeit.aspx


      • hjtngkmf,ldö.

      • morsoe
        hjtngkmf,ldö. kirjoitti:

        ei saa suomeen lähetettyä

        saa kun laittaa osoitteeksi www.uggaustralia.eu ! :)


    • YGGH!

      Uggit ovat jo uutena aivan hirveän näköiset 2000-luvun huopikkaat. Muutaman kuukauden liukastelun jälkeen niitä ei kehtaa pitää ollenkaan, kun varsi on läsähtänyt linttaan. Osta mieluummin nahkasaappaat.

      • Uggfani

        Makuasioista on turha kiistellä. Itse pidän Uggeja ihan nätteinäkin. Jopa paljon käytetyissäkin on tietynlaista karismaa.


    • tiätämätön
      • UGG lover

        Itse myös mietin samaa paikkaa, mutt en vielä tilannut mitään.


      • ugg?
        UGG lover kirjoitti:

        Itse myös mietin samaa paikkaa, mutt en vielä tilannut mitään.

        Onko kukaan kokeillut www.saappaatsuomi.net? Sivut näyttivät suomalaisilta, ja tilasinkin kengät mutta tulin katumapäälle kun tilausvahvistuksessa oli kysymyksille 18..... piitkä puhelinnumero ja nettisivuilla ei ollutkaan mitään yhteystietoja. Peruutin korttini että eivät voi tehdä veloitusta, kengät olisivat kyllä olleet halvat, 77 euroa.... mutta kerran feikkikaupasta ostaneena en halunnut toistaa virhettäni.


      • Äide13
        ugg? kirjoitti:

        Onko kukaan kokeillut www.saappaatsuomi.net? Sivut näyttivät suomalaisilta, ja tilasinkin kengät mutta tulin katumapäälle kun tilausvahvistuksessa oli kysymyksille 18..... piitkä puhelinnumero ja nettisivuilla ei ollutkaan mitään yhteystietoja. Peruutin korttini että eivät voi tehdä veloitusta, kengät olisivat kyllä olleet halvat, 77 euroa.... mutta kerran feikkikaupasta ostaneena en halunnut toistaa virhettäni.

        http://www.bootsalesmall.com/sort-c-101.html
        HELP HELP!! Onko kukaan tilannut tuolta??


    • Leilaji

      Hei haloo? :D UGG-australia sivulla on kaikki jälleenmyyjät. Pienenä vinkkinä, halvat eivät yleensä ole aidot :) Kaikki uggsit n. 200e, eli jos näätte myynnissä alle 100e-140e = feikit.

      Miksi kaikki pitää saada halvalla, fakta on että laatu maksaa :)

      • VARMAA_TIETOA

        Itse ostin ihan aidot UGGit Aasiasta, Pekingistä ja hintaa oli vain 50€ eli melkein vähemmän kuin Suomessa myytävillä feikeillä! Et ehkä usko, että ne ovat aidot, mutta näin on. Logot ja kaikki täsmäävät napin halkaisijaa myöten aitoihin.

        Totuus vaan on se, että Suomessa rahaa vain viedään muiden euromaiden tapaan välistä. Lähes kaikkialla muualla maailmassa kyseinen merkki on halvempi kuin Suomessa. Saman voi huomata myös muissa merkeissä, esim GUESS on Jenkeissä paaaaljon halvempi kuin Suomessa.

        Kyse on osittain myös kulttuurieroista, eri maissa ihaillaan eri asioita. Lisäksi Suomi tulee tyypillisesti ns 'jälkijunassa' eli uutuustuotteet tavoittavat Suomen myöhemmin kuin muut maat. Esim iPhone5s tuli Suomeen ainakin kuukauden myöjemmin kuin Jenkkeihin tai Saksaan. Tämä nostaa myös hintatasoeroa, sillä uudet tuotteethan ovat aina kalliimpia kuin vanhat! Ja vielä ottaen Applen kyseisen kännykän esimerkiksi haluan vielä sanoa, että senkin saa ulkomailta helposti 200 euroa halvemmalla kuin Suomesta! Ja on kyllä ihan aito ja uusi.

        Aina ei siis kannata mennä sieltä, missä aita on matalin, vaan käyttää aikaa ja vaivaa vaihtoehtojen etsimiseen! Sillä niin kauan kuin maailmassa ei ole yhtä isoa keskuspankkia, hinnoissa on isojakin eroja!


      • Jaana1
        VARMAA_TIETOA kirjoitti:

        Itse ostin ihan aidot UGGit Aasiasta, Pekingistä ja hintaa oli vain 50€ eli melkein vähemmän kuin Suomessa myytävillä feikeillä! Et ehkä usko, että ne ovat aidot, mutta näin on. Logot ja kaikki täsmäävät napin halkaisijaa myöten aitoihin.

        Totuus vaan on se, että Suomessa rahaa vain viedään muiden euromaiden tapaan välistä. Lähes kaikkialla muualla maailmassa kyseinen merkki on halvempi kuin Suomessa. Saman voi huomata myös muissa merkeissä, esim GUESS on Jenkeissä paaaaljon halvempi kuin Suomessa.

        Kyse on osittain myös kulttuurieroista, eri maissa ihaillaan eri asioita. Lisäksi Suomi tulee tyypillisesti ns 'jälkijunassa' eli uutuustuotteet tavoittavat Suomen myöhemmin kuin muut maat. Esim iPhone5s tuli Suomeen ainakin kuukauden myöjemmin kuin Jenkkeihin tai Saksaan. Tämä nostaa myös hintatasoeroa, sillä uudet tuotteethan ovat aina kalliimpia kuin vanhat! Ja vielä ottaen Applen kyseisen kännykän esimerkiksi haluan vielä sanoa, että senkin saa ulkomailta helposti 200 euroa halvemmalla kuin Suomesta! Ja on kyllä ihan aito ja uusi.

        Aina ei siis kannata mennä sieltä, missä aita on matalin, vaan käyttää aikaa ja vaivaa vaihtoehtojen etsimiseen! Sillä niin kauan kuin maailmassa ei ole yhtä isoa keskuspankkia, hinnoissa on isojakin eroja!

        hei! jenkkilän Guessi ei ole sitä samaa linjaa mitä myydään Euroopassa. on tehty juuri jenkkilän markkinoille. Massa myy ja hinta halpenee alle puoleen. Itse sain laukun usasta ja oli aito Guessi. Takuut yms. kuitit ja merkit. laukku ei kestänyt pitkään, jotenka kävin näyttämässä sitä Guess- liikkeessä, missä kerrottiin, että Ameriikan markkinoilla ihan eri linja kun mitä meillä täällä Euroopassa. Jos haluaa aidot Uggit niin valitkaa luotettava ostopaikka vaikkakin maksaisikin vähän enemmän.


    • gdgddt

      Saappaatsumi testattu,uggit tulivat ja näyttävät aidoilta mutta ovat niin karseat jalassa että pakko palauttaa. On kyllä aika hämy sivusto kun ei ole yhteystietoja tai mitään.

      • lämpimät jalat

        Olen samaa mieltä,että laatu maksaa ja aitojen uggien kohdalla laadunvalvonta on tarkkaa,koska kyseessä on aika hintavat kengät.On olemassa todella hyviä jäljennöksiä,joissa on jopa lampaankarvaa ja nahkaa...mutta sitten moni muu asia pielessä.Vähemmän tulee päänvaivaa,kun säästää rahaa ja ostaa aidot uggit luotettavasta nettimyynnistä tai liikkeestä.Netissä on hyviä videoita,joissa kerrotaan,kuinka erottaa aidon ja jäljitelmän.Kannattaa tutustua.


      • yassu_

        kauanko kesti että nuo kengät tuli tuolta saappaatsuomi sivuston kautta tilattuna?


    • uggitminäkinhaluun

      Helsingissä, jossain lähellä fazerkahvilaa on aito pieni ugg kauppa. :)

    • .....

      Mulla on kahdet aidot UGGit, ei talvisaapassämpylät vaan kiilapohjasandaalit, toiset ostin käytettynä netistä ja toiset Zalandon alesta!

    • rumat

      Akuutti ohjelmassa lääkäri kertoi et kyseisiä kenkiä ei saisi myydäkään!Eivät tue yhtään jalkaa ym. Ja sitä paitsi ovat karmeen näköisiä, kun "jokainen"joka niitä käyttää pölkee linttaan ne!

      • Pikkuneito

        Riippuu kyllä ihmisestä. Kaikki ei todellakaan kävele linttaan kenkiä *facepalm* Ja musta on ihan turha alkaa noin lapsellisesti haukkumaan UGGeja. Jotkut tykkää jotkut ei. Lisäksi ostin hieman toisen kuin UGG merkin kengät (joku alexsandria) taikka vastaava. Maksoivat Stockmannilla alennuksessa 80€ ja ovat ihan samanlaiset kuin UGGit ja laadukkaat siis. Ainut vain että eivät toimita suomeen eikä stockmannilla enään myydä. Uskon jopa että ne ovat hieman laadukkaammat kuin uggit sillä kestivät kolme talvea kulumattomina kunnes jalka hieman kasvoi. :(


    • Nurkka.fi

      www.nurkka.fi

      Täällä muitakin ihania merkkilöytöjä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe