Se on siionin laulu ja alkaa näin:
Mun koti ei olekaan täällä,
vaan ah se on kaukana tuol...
En muista enempää sanoja, voisiko tämän laulun sanat olla internetissä ja
mistä sieltä niitä voisi etsiä, tai jos joku tietäisi sanat ja kirjoittaisi ne
tälle palstalle.
Kiitos vastauksesta!
Tietäisikö joku tämän kauniin laulun sanat...
7
14800
Vastaukset
...alkaa sanoilla: Nyt kodista laulun mä laulan, tuo sinun kirjoittamasi on toinen säkeistö.
Nyt kodista laulun mä laulan
jossa ikuisen asunnon saan
ja kaikkien pyhien kanssa
saan levätä vaivoista maan
Se koti ei olekaan täällä
ah ei, se on kaukana tuoll'
Mä täällä nyt vain olen tiellä
siell' lopun saa kyynelten vuo.
Jeesuksen ja ystävät kaikki
mäkohdata kotona saan.
Tuo ihmeinen, ihmeinen joukko
se mua jo siell' odottaa.
Siell' ilosta sykkäilee sydän
ei vuoda siell' kyyneleitä
Ei mikään, mi suruun on syynä
siell' kotiani voi saavuttaa
Tääll' alhaalla usein mä huokaan
ja kyyneleen silmääni saan,
siis toivon ett' kohta mun suodaan
jo päästä pois vaivoista maan.- taikatiina
noista laulun sanoista. Hyvä kun voin nyt kopioida nämä säkeistöt itselleni. Hyvää talven jatkoa !
- Anonyymi
Rakas ÄITINI lauleli tätä laulua usein,mikä herätti minusskin Taivas-kaipuun.
- Anonyymi
Mun mummu kuoli 3 päivää sen jälkeen kun kesäloma oli alkanut ja me laulettiin laulu nyt kodista laulun mä laulan
- Anonyymi
löytyy netistä, esim. youtube
- Anonyymi
Nyt kodista laulun mä laulan jossa ikuisen asunnon saan, siel kaikkien pyhien kanssa saan levätä vaivoista maan. Esikoislesyadiolaosten laulukirja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992