Sanokaas naiset asteikolla 1-10 (1=ihan normaalia käytöstä, 10=juokset heti karkuun) kuinka suurena luuserina pidätte miestä joka itkee elokuvan tunteikkaassa kohtauksessa, kuinka säälittävänä *miehenä* häntä pidätte?
Naisellehan itkeminen on normaalia elokuvaa katsoessa, entäs miehelle.
Itkevä mies
13
623
Vastaukset
- njuuu
8-9, oikeesti miehen itkeminen ei oo mun mielestä paha asia mutta jos oikeesti kunnolla itkee elokuvan herkässä kohdassa niin voisin vähä ihmetellä ja säikähtääkki, varsinki jos kyseessä ois uusi tuttavuus.
- mahtavaa,
jos mies itkis leffoille. Itse tirautan jo lähes kaikille sarjoillekin, ja poikaystäväni on tunteeton sfinksi, joten ottaisin ilomielin miehen joka näyttää tunteensa.
- -Neule-
No oikeastaan pidän aika outona ylipäätään, jos joku itkee seurassa leffoja katsellessa. Itse en itke ollenkaan elokuvia katsellessa. Kirjoja lukiessa itken joskus tunteellisissa kohdissa, mutta se tapahtuu yksin.
Tai oikeastaan tuo "pidän outona" on turhan negatiiviisesti kirjoitettu. Saatan suhtautua hiukka oudoksuen, mutta samaan aikaan jopa hieman kateellisesti. Tulee olo, että "olisiko minunkin pitänyt saada tästä yhtä paljon tunnelatausta irti?" tai "miksi en saanut tästä yhtä paljon irti?".
Oma poikaystäväni itkee aina elokuvia katsoessa enkä pidä häntä siksi mitenkään säälittävänä.
Vielä tuli mieleen, että jos kyseessä on mielestäni ihan paska elokuva, jotenkin ylipaatoksellinen, niin siinä tapauksessa jonkun muun niiskutus yhdistettynä siihen paatokseen voi lähinnä huvittaa. - Paranorma
Minusta itkevä mies olis tosi söötti eikä ainakaan mikään luuseri. Luuserit eivät uskalla itkeä ja pelkäisivät, mitä heistä ajatellaan. Kyyneleet eivät minusta kylläkään ole mikään tunteitten mittari. Toiset vaan pillahtavat itkemään herkemmin kuin toiset. Se ei tarkoita, etteikö olisi tunteita. Ajattelisin varmaan silti suoraviivaisesti, että hienoa, onpas tunteva, eläytymiskykyinen mies. 3 olisi numeroni, sillä ykköstäkään ei voisi antaa, koska ei se nyt ihan normaalia (ainakaan tyypillistä) käytöstä aikuiselta mieheltä olis, kun sellaiseen ei koskaan ole törmännyt.
Itse saan aika harvoin rutistettua yhtään kyyneltä, vaikka elokuva kovasti tunteisiini vetoisikin. Riippuu myös mihin kohtaan hormonaalista kiertoa elokuva osuu.- ja pyh
EI OIKEAT MIEHET ITKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja silti se ei tee niistä tunteettomia.
- å+p09ouiyhg
Jos se on kaveri, niin ei mitään väliä, tokihan jokainen on erilainen ja osa herkempiä kun toiset. Emmä ketään säälittävänä pidä, miehissäkin on erilaisia ihmisiä, niinkun naisissakin. Joten kaverilla 1.
Itse en seurustelisi minkään yltiöherkkiksen kanssa, koska en halua mitään yltiöherkkää miestä: ja turhaa taas jonkun alkaa itkemään, kun "kaikki naiset vihaa kilttejä miehiä" ei kyse ole siitä, eikä kiltteydestä. Sellainen astetta karumpikin voi olla kiltti, ja kiltti pitää olla, mutta mä en koe turvallisena hirveän herkkää miestä, mä itse en ole kauhea herkkä (ja ei, mies ei voi seurustelussa mun kanssa olla herkempi, se on ihan hirveetä, kokeiltu on!) ja jotenkin mun on vaikea kestää herkistelyä, lähinnä se alkaa pitkässä juoksussa ärsyttää todella paljon. Joten 9, riippuu elokuvasta, riippuu päivästä, riippuu mille itkee, riippuu millainen on muuten ja itkeekö aina.
Mutta siis nää oli vaan sillee, että en kestäs, ei aina tarvii mitään "luuseri" ja "säälittävä" leimaa, se on mun mielestä liian karusti sanottu, eikä totta. Ei erilaiset mieltymykset aina tee kenestäkään luuseria ja jokaiselle on oma ottajansa ja tykkääjänsä.- Sannianni.
Pakko sanoa että olisin todella yllättynyt koska en ole koskaan nähnyt miestä joka itkee tunteellisia elokuvia katsoessa.
En taida tuntea ketään miestä joka ylipäätään itkisi. Ehkä niillä silmät kostuvat jos satuttavat itseään, jos edes silloinkaan.
En pysty vastaamaan aloittajan esittämään kysymykseen koska en osaa omalla kohdallani kuvitella tuollaista tilannetta. - toivotaan, toivotaan
Toivottavasti joku raiskaa sut, niin saat astetta karumpaa miestä :)
t. en itke, mutta ymmärrän jos joku itkee, oli sitten mies tai nainen - sannianni.
toivotaan, toivotaan kirjoitti:
t. en itke, mutta ymmärrän jos joku itkee, oli sitten mies tai nainenMinähän kerroin vain sen, etten ole koskaan nähnyt kenenkään miehen itkevän tunteellista elokuvaa katsoessaan.
Seuraavan kerran kun laitatte tänne noita kyssäreitä niin kannattaa sitten kertoa mitä naisen tulee vastata jottei tule epäasiallista vastausta takaisin.
Mistä muuten päättelet että raiskaajat eivät itkisi katsoessaan tunteellisia elokuvia?
Sulla ei ole minkäänlaista loogista ajattelukykyä. - y78j
toivotaan, toivotaan kirjoitti:
t. en itke, mutta ymmärrän jos joku itkee, oli sitten mies tai nainenAinoastaan joku mieleltään sairas, empatiavammainen ihminen voi toivottaa jotain tuollaista.
- .a,ga
Antaa miehen itkeä. 1
- nainen.
En ole ikinä itkenyt elokuvissa, enkä koe että olisin epänormaali.
Enemmistö naisista, olettaisin, pitää sellaista miestä, joka uskaltaa näyttää tunteensa pikemmin rohkeana kuin luuserina. Miesten kesken ajatusmaailma onkin toinen. - Minnesota
Riippuu tosi tosi paljon elokuvasta. Olisin otettu, jos mies itkisi jossain oikeasti liikuttavassa elokuvassa. Jos taas kyynelehtimään saisi joku siirappinen nyyhkyleffa, niin voisin hieman ihmetellä. Esimerkiksi Hiljaiset sillat, Englantilainen potilas tai Titanic saa itsessäni aikaan ainoastaan vastenmielisyyttä, enkä pysty ymmärtämään ihmisiä jotka sen tyylisistä elokuvista pitävät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve283088Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U682158Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1801968SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1221923Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut11775Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin941558Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä331433- 901211
Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2131168Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän121080