reggae-pipo

xxv

mistäköhän saisi tommosen Bob Marley- tyylisen reggae-pipon teko-ohjeet? siis virkkaus/kudonta...kiitos

8

1677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiki

Nii millanen se on?Jos on sellanen ku ajattelen nii senhän voi duunaa ihan omast pääst...:)

• Sandy

Se on semmoinen myssy, värejä yleensä punainen, musta, vihreä ja keltainen. Mutta tuskin se on niin tarkkaa, harvoin olen nähnyt kahta täysin samanlaista reggaepipoa :)

• burb!
        Sandy kirjoitti:

Se on semmoinen myssy, värejä yleensä punainen, musta, vihreä ja keltainen. Mutta tuskin se on niin tarkkaa, harvoin olen nähnyt kahta täysin samanlaista reggaepipoa :)

hnnm, ihan ekana kannattas vissiin ottaa selvää mitkä värit siinä on, missä järjestyksessä ja vielä miks. Ja jos et edes niitä tiedä ni kannattas vissiin jättää asia sikseen.

• xxv
        burb! kirjoitti:

hnnm, ihan ekana kannattas vissiin ottaa selvää mitkä värit siinä on, missä järjestyksessä ja vielä miks. Ja jos et edes niitä tiedä ni kannattas vissiin jättää asia sikseen.

miks mä muuten sellasen edes haluaisin?? kyse on siitä että miten semmonen tehdään virkaamalla tai kutomalla. mä en kauheen hyvin tee noita hommia meinaan ettei varmaan onnistu ilman ohjeita.

• kiki
        xxv kirjoitti:

miks mä muuten sellasen edes haluaisin?? kyse on siitä että miten semmonen tehdään virkaamalla tai kutomalla. mä en kauheen hyvin tee noita hommia meinaan ettei varmaan onnistu ilman ohjeita.

joo ny mä tiiän...Näin just kaupungis yhel jätkäl.Mäkää en osaa tehä käsitöitä,et ei paljo apuu...mut käy kattoos kirppareilt...uskon et festareilki myydään sellasia...ainaki joissain.ja sit voisit käydä kattoos sellasista persoonallisistaq kaupoista...

• kiki

mä näin niit provinssis...et kandee mennä festareille:)

• R-Eggae

No mo, kannattaa ehkä ennemmin virkata ja se on nopeempaa ja kivempaa, mut jos haluut ostaa nii tosiaan ainaki provinssis on ja varmaa muillaki festareilla.

• :-D

täält voi ainaki ostaa niitä: rastaempire.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2695
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1111
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      214
      1098
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1015
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      941
    6. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      5
      928
    7. 36
      906
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      827
    Aihe