Mikä on mielestänne paras deodorantti ja miksi?
Etsin itse sellaista, mikä pitäisi kainalot todellakin 24h kuivana, en ole vielä löytänyt, vaikka olen melkein kaikkia peruskaupan 24h-dödöjä testannut ja joitain apteekin myös. Suosituksia?
paras deodorantti??
6
1247
Vastaukset
- pouytrfdghjk
Erisanin antiperspirantti tai sitten absolut torr, jota voi ostaa apteekista ja on kyllä aika tujua kamaa.
- h¨åph8
Erisanin ei ole hyvä, diskattu kauan sitten. Jos haluat investoida, kysy kempparitiskiltä, tietävät.
- hiki2
Itse kävin ottamassa hoidon Lookissa Abrahaminkadulla ja hiet pysy noin 3 kk poissa. oli ihan miellyttävä hoito (:
- fressis
Absolut torr! Mikään muu ei auta. Olen kokeillu kaikkee.
Terv, Entinen läiskä-kainalo - Avovaimo
Kuten joku aiemminkin, suosittelen Absolut Torria! Ainut mikä on koskaan auttanut! Nykyään laitan Absolut Torria parin viikon välein, ja siinä väliaikana laitan pari-kolme kertaa apteekin Tripple Dry-stickiä yöksi.
Eikä hikoiluta!
Sekä Torr, että Tripple kestävät molemmat purnukat ainakin vuoden tämmöisellä käytöllä, että ei tule edes kalliiksi!
Torrin laittamisen jälkeen ei päivään tai pariin pysty kainaloihin laittaa muuta kuin kosteusvoidetta (nivea creme), mutta muuten käytän päivällä ihan normi dove-stick dödöjä.- mummonmustikka
Itse olen käyttänyt batsin roll-onia ja olen ollut tyytyväinen siihen, mieheni hikoili voimmakkaasti ja ostin hänelle driple dryn, ja toimi takuulla ( tuo deodorantti käy sekä miehille että naisille).
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/productcategory.aspx?Catalog=YASalesCatalog&Category=Ihojahiukset(YASalesCatalog)/Hikoilu(YASalesCatalog)&ProductType=0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094246
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803302Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243209Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223162- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622743Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332384