Puulava Nissan 4x4 pick upiin...

19+6

Olen ostamassa sopivasti mätää -89 nissanin pickuppia.
Onkohan olemassa mitään juridista estettä rakentaa puulavaa vanhan ruosteisen laatikon tilalle?
Tykkään joskus jopa sellaisen nähneeni....

Toinen juttu, tietääkö kukaan sattumoisin, onko lava vain pultattu runkoon kiinni? Mahtaako perään menevä johtosarja olla juuri sen lavan syövereissä? Muita mahdollisia propleemia irroituksessa?

7

3082

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puulavailija

Aikanaan tein uuden lavan Suzuki Carry avolavaan. Rautarunko, vaneripohja ja puulaidat. Ei mitään juridisia ongelmia. Tuohon johtosarjakysymykseen osaa vastata...

Petri

• PekkaHoloppa

...kunhan auton ulkomitat eivät muutu.

• Draivari

Parhaiten ja varmemmin saat oikeata tietoa katsastustoimistosta. Ei ainakaan tule tehtyä turhaa työtä.
      Itse olen eri asioita kysellyt ja aina saanut asiallisia ohjeita

• 4x4

Itse oon isuzu pickupista justiinsa heivannut lavan mäelle ja metallirunko vaneripohja/laitainen lava on tilalla. Pitkähytti isuzussa ainakin lava kiinni neljällä pultilla, lyhythyttisessä taitaa olla peräti kahdeksan.
        Takavalot ovat osa lavarakennetta, mutta niiden johtosarja kulkee todennäköisimin lavan alapinnassa.
        Eli takavalot irti ja johtosarjan kannakkeet, niin lavan voi heivata mäkeen. Jotkut yleismalliset työkonevalot tms. jonnekin uuden lavan alle niin a vot!

• aikas hyvä
        4x4 kirjoitti:

Itse oon isuzu pickupista justiinsa heivannut lavan mäelle ja metallirunko vaneripohja/laitainen lava on tilalla. Pitkähytti isuzussa ainakin lava kiinni neljällä pultilla, lyhythyttisessä taitaa olla peräti kahdeksan.
        Takavalot ovat osa lavarakennetta, mutta niiden johtosarja kulkee todennäköisimin lavan alapinnassa.
        Eli takavalot irti ja johtosarjan kannakkeet, niin lavan voi heivata mäkeen. Jotkut yleismalliset työkonevalot tms. jonnekin uuden lavan alle niin a vot!

tässä Kone-Id: 792684 tämän näköinen teos.

• Avaaja
        aikas hyvä kirjoitti:

tässä Kone-Id: 792684 tämän näköinen teos.

Nimittäin tuo 792684, ja vielä kippiki.

Onko tuo lava leveämpi, ku nissanin alkuperäinen? Voipi olla näköharhaki.

• Stedi87

Itsellä hallissa juuri kyseinen -98 vuotinen kulkupeli (samaan runkoon tehty) hallissa lava irroitettuna... Lava on kiinni neljällä pultilla ja kahdella mutterilla. Johtosarja on hivenen vittumainen irroittaa mutta onnistuu kyllä tunnissa... ;) katsastus konttorilla sanottiin ettei tarvi olla muuta kuin valot ja kurasuojat paikallaan, mutta jos jonkun lavan meinaa tehdä niin mitat ei saa muuttua ja teräviä kulmia ei saisi olla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      109
      1005
    2. 61
      917
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      76
      708
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      65
      672
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      655
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      578
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      562
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      25
      531
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      51
      522
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      488
    Aihe