Mistä tuo Miikka Mäkelä on kotoisin?

enso3

Tietääkö joku? Näytti tuo esittelyvideon uimapaikka jotenki tutulta?

9

2825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dpäfopaodf

sanottiin olevan

• scäDe

Mä muistin sen mut nyt unohdin :/ Mut Miika on tosi ihana

• sami12345

vammalasta

• MiikkaonSöpöin

Söpöhän se,maailman söpöin,tosi söpö,kerrassaan ihana

• MiikkaonSöpöin

scäDe,entä mun kaa naimissii -''Miikka,would you married me?''En tiiä onko oikein en ossaa enkkkuumut Miikka on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin söpö vaa.ja lutunen oikeesti hei ihmiset

• miikka on

Vammalastahan se on. Kaalisaaren hyppytelineet tais videossa näkyä ainaki.

• Sastamalankatsoja

Onnea Vammalan pojalle Talent-voitosta!

• no niin
        Sastamalankatsoja kirjoitti:

Onnea Vammalan pojalle Talent-voitosta!

Miikka oli ja on ollut näkyvä vastustaja paikallislehdissä, kun Kaalisaaren hyppytornit on uhattu purkaa kesken helteisen hyppykauden, muka veden vähyyden takia. Ruoppaus maksaisi n. 30000€, mutta kaupungin virkamiehet eivät edes harkinneet sitä, vaan heti purkamaan. Miikka ja sadat, jopa vuosien aikana tuhannet nuoret ovat sieltä hyppineet ja kehittäneet MOTORIIKKAANSA. Miika lupasi voittorahoista 10% Kaalisaaren ruoppaamiseen. Tämän takia toprnit näkyivät videoklipissä. No, nyt kaupunki ilmoitti Iltasanomissa, että Miikan rahoja ei tarvita, vaan raha on merkattu ainakin budjettiehdotukseen. Eri asia on, ruopataanko rantaa ikinä.

• haisamaisa

Oisko helsinki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2456
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2086
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1749
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1497
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      123
      1054
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe