Tietääkö joku? Näytti tuo esittelyvideon uimapaikka jotenki tutulta?
Mistä tuo Miikka Mäkelä on kotoisin?
9
2794
Vastaukset
- dpäfopaodf
sanottiin olevan
- scäDe
Mä muistin sen mut nyt unohdin :/ Mut Miika on tosi ihana
- sami12345
vammalasta
- MiikkaonSöpöin
Söpöhän se,maailman söpöin,tosi söpö,kerrassaan ihana
- MiikkaonSöpöin
scäDe,entä mun kaa naimissii -''Miikka,would you married me?''En tiiä onko oikein en ossaa enkkkuumut Miikka on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin söpö vaa.ja lutunen oikeesti hei ihmiset
- miikka on
Vammalastahan se on. Kaalisaaren hyppytelineet tais videossa näkyä ainaki.
- Sastamalankatsoja
Onnea Vammalan pojalle Talent-voitosta!
- no niin
Sastamalankatsoja kirjoitti:
Onnea Vammalan pojalle Talent-voitosta!
Miikka oli ja on ollut näkyvä vastustaja paikallislehdissä, kun Kaalisaaren hyppytornit on uhattu purkaa kesken helteisen hyppykauden, muka veden vähyyden takia. Ruoppaus maksaisi n. 30000€, mutta kaupungin virkamiehet eivät edes harkinneet sitä, vaan heti purkamaan. Miikka ja sadat, jopa vuosien aikana tuhannet nuoret ovat sieltä hyppineet ja kehittäneet MOTORIIKKAANSA. Miika lupasi voittorahoista 10% Kaalisaaren ruoppaamiseen. Tämän takia toprnit näkyivät videoklipissä. No, nyt kaupunki ilmoitti Iltasanomissa, että Miikan rahoja ei tarvita, vaan raha on merkattu ainakin budjettiehdotukseen. Eri asia on, ruopataanko rantaa ikinä.
- haisamaisa
Oisko helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918