Inch by inch

Sellulose

Moi,

jossain mainoksessa oli inch by inch -nimisestä liikuntapöydästä, jolla saa selluliitit sulamaan ja niin poispäin. Rehellisiä kommentteja, onko sellaisesta vehkeestä mihinkään, sillä niin on paikat siinä kunnossa että tällä p**seellä kehtaa mennä yhtään mihinkään!

Mitä siinä pöydän päällä oikein tehdään, ja kuinka ollaan, ja millaisessa vaatetuksessa? Tiedoista kiitollisena ja läskeihini masentuneena palaanpa suklaapatukan ääreen odottelemaan vastauksia.....

8

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehoa

Muistaakseni pöytiä on 7 ja kukin pöytä liikuttaa eri kehon osia. Voit lojua pöydällä tekemättä mitään. Mutta jos haluat kiinteytyä, vastusta liikettä.
      Voit myös säädellä pöydän tehoa leppoisasta olemisesta tehokkaaseen liikkeeseen!
      Harmi, että nuo pöydät on poistettu kuntosaleilta. Tampereella tiedän yhden paikan, missä pöytiä on vielä käytössä!

• lihava-lilli

Onkohan enää missään näitä ns. liikuntapöytiä? Ne olis just sopivia huonokuntoiselle ylipainoiselle, joka yrittää aloittaa kuntoilun ja laihdutuksen.

• vpnauraajutulle

No, jos on liikaa rahaa j aliian vähän järkeä.

• kävely.on.jees

Aloitin aktiivisen kävelyn helmikuun alussa, vedän JOKA päivä 5 km:n kävelylenkin omaan tahtiini. Välillä kovavauhtisen, ja veltompina päivinä hidasvauhtisen, väliin sitten kaksi lenkkiä. Aloituksesta tähän päivään asti olen laihtunut 15 kg, eli seitsemän kuukauden aikana noin kaksi kiloa/kk.

Kävely on mulle kuitenkin enemmän sielunhoitoa kuin varsinaista liikuntaa, tosiasiallisesti laihdutan ruokavaliolla.

• UlosLenkille

Samaa mieltä kanssasi - kävelyt ovat sielunhoitoa"!
        Kun niitä harrastaa säännöllisesti, niin rasva ja sellukin saa kyytiä.
        Itse laihduin kesän aikana kävelyjen ja voimistelun avulla.
        Söin kuin hevonen, mutta silti pudotin ylimääräiset kilot.
        Kävelyt sai jättämään epäterveelliset ruoat - tämä-hepo rouskutti kauraa ranskanleivän sijaan. Sokerit ovat jääneet kauan sitten luumun, omenan, porkkanan korvatessa makeantarpeen.
        Noin tunti kahvin ja kaurapuuron jälkeen ulos syksyyn hoitamaan sielua :-)

• UlosLenkille

Onkohan ne samoja pöytiä kuin "Slender you" pöydät?
      Kokeilin niitä joskus. Hirveän kallista touhua ja kun oli sairaanhoitajan vetämää toimintaa, niin uskoin sen tehoavan. Kittiä kanssa! Rahat meni ja läskit sain sulatettua kävelyllä!
      Kävely on monin verroin tehokkaanpaa kuin "kuolleena kalana " pöydällä hytkyen.

• vplaittelitiedoksi

UlosLenkille

ja kuitenkin moderni tiede kertoo:

Liikunnalla on mitätön, jos mikään merkitys laihdutuksessa. Ravinto ratkaisee.

Ylläolevaa on kaloriuskovaisten erittäin vaikeaa uskoa.

• ker567

Varokaa ihmiset tilaamasta puolalaista Kankkusta duo-laihistuotetta!!!!!!!! Ei kuulema tehoa, rahoja ei saa takaisin, viesteihin ei vastata!!! Sana kiertämään!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      84
      3032
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      310
      2685
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      190
      1493
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1192
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1098
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1011
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    8. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      940
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      920
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72