Mies! Suostuisitko siittämään lapsen...

Nainen kysyy

naispuoliselle ystävällesi/työkaverillesi tmv läheiselle naistuttavallesi hänen niin pyytäessä ilman mitään velvoitteita vastoin omaa tahtoasi?

Nainen! Voisitko ajatella tekeväsi lapsen jonkun tutun kaverimiehen kanssa vailla mitään sitä lasta suurempaa sitoumusta jos vaikka sinulla ikää olisi jo reippaasti, eikä parisuhteesta kohdallasi tietoakaan?

62

4590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 30

      Voisinpa noin ehkä tehdäkkin. Spermanluovutusta olen harkinnut.

      Omia lapsia en tiedä jaksanko hankkia ja voi olla ettei pysyvää kumppania jonka kanssa niitä laittaisi tulemaan löydy tällä menolla.

      Ainakin muutama naispuolinen ystävä tulee mieleen joille voisin kyseisen palveluksen tehdä.

    • Nainen vastaa

      ajatella jos sopivaa kumppania kohdalleni ei vaan löytyisi....haaveilen tällä hetkellä yksin omasta lapsesta....parin valintahan on tosi tosi mutkikas juttu kun kaikki pitäs natsata kohdalleen ja jos vaan ei natsaa niin voi voi......

    • Kukaan mies ole niin tyhmä että suostuisi alkamaan isäksi jollekkin lapselle jonka äidin kanssa ei ole mitään suhdetta? Mitäs sitten kun se nainen päättääkin lapsen synnyttyä että eipäs oikein rahat riitä biletykseen kun toi lapsikin pitää syöttää sekä vaatettaa ja alkaakin vaatia siltä mieheltä rahaa? Siinä on sitten hyvä alkaa oikeudessa selittää "no muttaku mehän sovittii ettei mulla ole mitään tekemistä lapsen kanssa yhyhyyy".
      Pystyykö tuollaista asiaa edes sopimaan tyyliin allekirjoittamalla jonkun sopimuksen vai kumoutuuko sekin sopimus jos nainen tarpeeksi kovaa itkee oikeudessa tarviivansa rahaa lapsen elätykseen?

      • Nainen vastaa

        ne tyhmät miehet siilautuis pois ainakin multa;) miehen pitää itse tietää mihin on alkamassa,itse olisin ainakin mukana rehellisin aikein,ei ole tarvetta alkaa vedättämään....pelkkänä ajatuksenahan tätä on kiva pyöritellä......mutta ei varmaan onnistuis Suomessa, vielä......


      • Nainen vastaa kirjoitti:

        ne tyhmät miehet siilautuis pois ainakin multa;) miehen pitää itse tietää mihin on alkamassa,itse olisin ainakin mukana rehellisin aikein,ei ole tarvetta alkaa vedättämään....pelkkänä ajatuksenahan tätä on kiva pyöritellä......mutta ei varmaan onnistuis Suomessa, vielä......

        Luottaisi kenenkään ihmisen sanaan varsinkin kun suomen lainsäädäntö on näin vituillaan kuin se on niin mies on aina altavastaaja näissä asioissa ja 99% todennäköisyydellä mies tulee kärsimään jos nainen vain päättää muuttaa mielensä kysymättä tai noteeraamatta miehen mielipidettä mitenkään.
        Ihmeellistä kyllä tää huoltajuus juttu tääl suomes, mutta paska valtio eikai sille muuta voi. :)


      • Nainen vastaa
        beefcake kirjoitti:

        Luottaisi kenenkään ihmisen sanaan varsinkin kun suomen lainsäädäntö on näin vituillaan kuin se on niin mies on aina altavastaaja näissä asioissa ja 99% todennäköisyydellä mies tulee kärsimään jos nainen vain päättää muuttaa mielensä kysymättä tai noteeraamatta miehen mielipidettä mitenkään.
        Ihmeellistä kyllä tää huoltajuus juttu tääl suomes, mutta paska valtio eikai sille muuta voi. :)

        luottaisi, toki pitäisi sopia jotenkin vierallisesti paperilla,en tiedä onko toisella vanhemmalla ikuinen elatusvelvollisuus vaikka huoltajuus olis sovittu yksinomaan vaan toiselle vanhemmalle,ehkä,en tiedä......mutta ominpäin ei onnistu tollainen kun hetihän lapsen synnyttyä yhteiskunnan eri tahot alkaisivat selvittää lapsen oikeuksia, kuka on isä-> avoliitossa isyydentunnustus jne.jne.....eipä tuo juttu onnistuisi ihan noin vain...mutta se siitä...


      • 4 x äiti

        Pakko sanoa että kaverilla on lapsi jonka äidin kans ei ole koskaan ollut mitään säätöä. Nainen halusi lapsen ja kaveri teki sen hänelle.
        Ensin laitettiin paperiin allekirjotukset jossa luki selkeesti ettei miehellä oel missään elämänvaiheessa osuutta lapseen. Myöskään miehen ei tarvitse maksaa elatusmaksuja eikä muutakaan.
        Asuu samalla kylällä ja näkee lasta viikottais ohimennen eikä kaverin mielestä liikauta hänen elämää millään tavalla,mutta on onnellinen naisen puolesta että hänellä on jotain mistä pitää kiinni ja jotain mistä haaveillut.

        Että yhyy sulle.

        Ja ei oikeudessa kumoudu jos allekirjotus on paperissa ja lukee että miehen ei tarvitse koskaan maksaa penniäkään.


      • Ö
        4 x äiti kirjoitti:

        Pakko sanoa että kaverilla on lapsi jonka äidin kans ei ole koskaan ollut mitään säätöä. Nainen halusi lapsen ja kaveri teki sen hänelle.
        Ensin laitettiin paperiin allekirjotukset jossa luki selkeesti ettei miehellä oel missään elämänvaiheessa osuutta lapseen. Myöskään miehen ei tarvitse maksaa elatusmaksuja eikä muutakaan.
        Asuu samalla kylällä ja näkee lasta viikottais ohimennen eikä kaverin mielestä liikauta hänen elämää millään tavalla,mutta on onnellinen naisen puolesta että hänellä on jotain mistä pitää kiinni ja jotain mistä haaveillut.

        Että yhyy sulle.

        Ja ei oikeudessa kumoudu jos allekirjotus on paperissa ja lukee että miehen ei tarvitse koskaan maksaa penniäkään.

        Jos se lapsi haluaa isän??

        Jokaisella lapsella on oikeus isään, huolimatta siitä mitä mieltä pinnallinen kaikkimulletänneheti äitykkä asiasta on .
        Ihminen se on lapsikin. Jonain päivänä se haluaa tietää mistä se on tullu... mistä se on periny ison nenänsä ja alttiutensa erilaisiin sairauksiin ym.

        Ei lapsia hankita kuin koiria!


      • kalle_hg
        4 x äiti kirjoitti:

        Pakko sanoa että kaverilla on lapsi jonka äidin kans ei ole koskaan ollut mitään säätöä. Nainen halusi lapsen ja kaveri teki sen hänelle.
        Ensin laitettiin paperiin allekirjotukset jossa luki selkeesti ettei miehellä oel missään elämänvaiheessa osuutta lapseen. Myöskään miehen ei tarvitse maksaa elatusmaksuja eikä muutakaan.
        Asuu samalla kylällä ja näkee lasta viikottais ohimennen eikä kaverin mielestä liikauta hänen elämää millään tavalla,mutta on onnellinen naisen puolesta että hänellä on jotain mistä pitää kiinni ja jotain mistä haaveillut.

        Että yhyy sulle.

        Ja ei oikeudessa kumoudu jos allekirjotus on paperissa ja lukee että miehen ei tarvitse koskaan maksaa penniäkään.

        Mikään sopimus tai paperi ei auta, jos lapsi on alaikäinen ja äiti jossain vaiheessa haluaa elatusrahaa. Tällöin sosiaaliturva asettuu jälleen lapsen puolelle, jolloin lapsen elatus turvataan. Lain mukaan lapsen äiti voi nimetä isäehdokkaita, jotka sitten voidaan haastaa isyystutkimukseen. Tällöin isyys voidaan vahvistaa ilman biologisen isän tunnustusta.

        Eli, lapsen äiti saa täysin päättää, maksaako biologinen isä elatusta. Se on lapsen etu, jota ei voi sopimuskohtaisesti heikentää. Näin sanoo Suomen laki.


      • mhbgte
        Ö kirjoitti:

        Jos se lapsi haluaa isän??

        Jokaisella lapsella on oikeus isään, huolimatta siitä mitä mieltä pinnallinen kaikkimulletänneheti äitykkä asiasta on .
        Ihminen se on lapsikin. Jonain päivänä se haluaa tietää mistä se on tullu... mistä se on periny ison nenänsä ja alttiutensa erilaisiin sairauksiin ym.

        Ei lapsia hankita kuin koiria!

        Jos isä ei esim. halua suostua tapaamiseen, niin isällä on siitä oikeus kieltäytyä, vaikka viime sekunneilla, aiheuttaa nääs vähän kiusaa exälle. Mutta jos lapsi ei haluaisi tavata isää, niin lapsella ei ole oikeutta siitä kieltäytyä.


      • thuyt
        kalle_hg kirjoitti:

        Mikään sopimus tai paperi ei auta, jos lapsi on alaikäinen ja äiti jossain vaiheessa haluaa elatusrahaa. Tällöin sosiaaliturva asettuu jälleen lapsen puolelle, jolloin lapsen elatus turvataan. Lain mukaan lapsen äiti voi nimetä isäehdokkaita, jotka sitten voidaan haastaa isyystutkimukseen. Tällöin isyys voidaan vahvistaa ilman biologisen isän tunnustusta.

        Eli, lapsen äiti saa täysin päättää, maksaako biologinen isä elatusta. Se on lapsen etu, jota ei voi sopimuskohtaisesti heikentää. Näin sanoo Suomen laki.

        Jos voisi, niin silloin ei jäisi isien luistamat miljoonien elatusmaksut kuntalaisten maksettaviksi.


      • Nainen vastaa kirjoitti:

        luottaisi, toki pitäisi sopia jotenkin vierallisesti paperilla,en tiedä onko toisella vanhemmalla ikuinen elatusvelvollisuus vaikka huoltajuus olis sovittu yksinomaan vaan toiselle vanhemmalle,ehkä,en tiedä......mutta ominpäin ei onnistu tollainen kun hetihän lapsen synnyttyä yhteiskunnan eri tahot alkaisivat selvittää lapsen oikeuksia, kuka on isä-> avoliitossa isyydentunnustus jne.jne.....eipä tuo juttu onnistuisi ihan noin vain...mutta se siitä...

        Lastenvalvoja ja muut viranomaiset lähtevät ajattelussaan lapsen edun harkinnasta. Sen vuoksi ei ole mahdollista minkäänlaisella sopimuksella sopia siitä, että siittiöidenluovuttajaa ei voida millään toimenpiteellä saada isäksi. Jos sitä lähdetään ajamaan, miehestä tulee isä, sillehän ei mahda mitään.


    • dassd

      "ilman mitään velvoitteita"

      Isäksi ei voi mitenkään alkaa ilman velvoitteita. Äiti voi _aina_ perua sanansa. sopimus siitä, ettei isällä ole velvoitteita, on täysin pätemätön.

      • älä kirjota enää.

        Väärin!!!
        Tämä onnistuu jos näin on sovittu ja näyttö paperilla. Mutta nykyään 16 vuotias voi halutessaan ottaa selville kuka on oikea isä.


      • 24

        mutta sittenhän ollaan siinä tilanteessa että eihän äidiksikään voi alkaa ilman velvotteita, kun kerran kohdunvuokraus on laitonta. Ai mutta voihan munasolujansa luovuttaa siinä missä siittiösolujakin, eikä silloin kummaltakaan vaadita ainakaan taloudellisia velvoitteita.


    • jmxmmxm

      Kai nyt vastoin omaa tahtoa voi tehdä yhtään mitään.

    • Nainen X

      En pidä lapsista.

    • ..............

      Mutta mites tuollainen oikeasti edes onnistuisikaan? Siis jos keskenään päätetään ja paiskataan kättä tai vaikka tehtäisiin sopimus, niin silti mielen muuttuessa on oikeus hakea elatusapua lapselle - oli mitä tahansa sovittu aikanaan. Onhan se nyt jo lapsen oikeus, että hänen eloaan turvataan taloudellisesti kummankin vanhemman toimesta eikä noista voi pitävästi keskenään lopullisesti aikuiset sopia keskenään - pitävästi ja jos siis mieli muuttuu.

      Itse en nyt ihan osaa ehkä samaistua esimerkkitilanteeseen. Itselleni merkkaa todella paljon, että myös lapsen isä mukana lapsen elämässä ja haluan tämän lapselleni tarjota. Mutta en osaa nyt tarpeeksi asettua tuollaiseen asemaan, että voisin sanoa juuta tai jaata. Mutta lähtökohtaisesti tuntuisi todella vaikealta ajatukselta. Ja vielä vaikeammalta kuvitella itseäni miehen asemassa tuollaiseen diiliin. Mielummin sitten vaikka siihen spermanluovutukseen virallisten tahojen kautta.

      • oikeus katsoo

        Ei ei ei!!!
        Isällä ei ole velvotteita maksaa mitään jos näin on sovittu.
        Nimi täytyy olla vain paperissa ja molemmilla oma paperi jos toinen sattuu sen "hukkaamaan".

        Tiedän yhden vastaavan tapauksen jossa äiti vei oikeuteen kun ei ollut rahaa ruokkia ja vaatettaa.

        Oikeus oli isän puolella jolla oli paperilla vetoomus että isän ei tarvitse maksaa ennen kuin lapsi itse sitä pyytää/haluaa. Tällöinkin lapsen täytyy olll vähintään 16v että tietää mitä tekee.


      • utelias.
        oikeus katsoo kirjoitti:

        Ei ei ei!!!
        Isällä ei ole velvotteita maksaa mitään jos näin on sovittu.
        Nimi täytyy olla vain paperissa ja molemmilla oma paperi jos toinen sattuu sen "hukkaamaan".

        Tiedän yhden vastaavan tapauksen jossa äiti vei oikeuteen kun ei ollut rahaa ruokkia ja vaatettaa.

        Oikeus oli isän puolella jolla oli paperilla vetoomus että isän ei tarvitse maksaa ennen kuin lapsi itse sitä pyytää/haluaa. Tällöinkin lapsen täytyy olll vähintään 16v että tietää mitä tekee.

        Saiko tämä äiti sitten elatusmaksuja valtiolta? Oliko oikeudenkäynti edellytys sille?


    • ...

      kukaan ei ole niin tyhmä, että edes kertoisi miehelle. Mies voi ruveta vaatimaan oikeuksiaan, naisen on parasta tietää alusta asti, mitä haluaa.
      Lapsella on toki oikeus tietää isänsä.
      Joka kysyy mieheltä tuollaista, haluaa kuitenkin sitoa häntä. Ei silloin ole vilpitön sanoessaan, että haluaa vain lapsen. Lapset eivät ikinä ole taakka, kuten väsyttävä mies, joka ei jätä edes aikuisia lapsiaan rauhaan.

      • ..........

        nimenomaan oli takana just se,kun nainen haluaa lapsen,kun ei miestä saa/löydä et suostuisiko kukaan mies siittämään....


      • Poksu Poikamies
        .......... kirjoitti:

        nimenomaan oli takana just se,kun nainen haluaa lapsen,kun ei miestä saa/löydä et suostuisiko kukaan mies siittämään....

        "nimenomaan oli takana just se,kun nainen haluaa lapsen,kun ei miestä saa/löydä et suostuisiko kukaan mies siittämään...."

        Miksi naisella pitäisi olla erivapauksia ? Entä jos lausetta hieman muutetaan... ?

        "nimenomaan oli takana just se,kun mies haluaa lapsen,kun ei naista saa/löydä et suostuisiko kukaan nainen tekemään miehelle lapsen...."

        Kappas vaan, miehellä ei taida olla "oikeutta" lapseen niin halutessaan. Voidaanko päätellä leikkisästi jopa niin, että lapset ovat naisen yksinoikeus ? Kun nainen haluaa, niin...


      • Nainen vastaa
        Poksu Poikamies kirjoitti:

        "nimenomaan oli takana just se,kun nainen haluaa lapsen,kun ei miestä saa/löydä et suostuisiko kukaan mies siittämään...."

        Miksi naisella pitäisi olla erivapauksia ? Entä jos lausetta hieman muutetaan... ?

        "nimenomaan oli takana just se,kun mies haluaa lapsen,kun ei naista saa/löydä et suostuisiko kukaan nainen tekemään miehelle lapsen...."

        Kappas vaan, miehellä ei taida olla "oikeutta" lapseen niin halutessaan. Voidaanko päätellä leikkisästi jopa niin, että lapset ovat naisen yksinoikeus ? Kun nainen haluaa, niin...

        molemmilla,sekä miehellä että naisella on oikeus,mutta alkuperäisessä jutussa oli kyse just naisen haluamisesta....voisihan se olla toisinkinpäin...


    • ...

      "naispuoliselle ystävällesi/työkaverillesi tmv läheiselle naistuttavallesi hänen niin pyytäessä ilman mitään velvoitteita vastoin omaa tahtoasi?"

      Miksi kukaan suostuisi vastoin omaa tahtoaan?

    • Poksu Poikamies

      "Mies! Suostuisitko siittämään lapsen... naispuoliselle ystävällesi/työkaverillesi tmv läheiselle naistuttavallesi hänen niin pyytäessä ilman mitään velvoitteita vastoin omaa tahtoasi?"

      En, perustelut:
      - lapsia vain oikeaan parisuhteeseen
      - lapsella kuuluu olla toivottu ja sillä on oikeus molempiin vanhempiin
      - jos naiselle kelpaa vain lapsi, mutta ei mies parisuhde, hankkikoot vaikka koiran isoimpaan halipulaan
      - "ilman mitään velvotteita" on pelkkää sanahelinää, ja ei todellisuudessa tarkoita mitään; nainen voi kaikesta huolimatta alkaa pyytämään elatusmaksuja

      Nainen! Voisitko ajatella tekeväsi lapsen jonkun tutun kaverimiehen kanssa vailla mitään sitä lasta suurempaa sitoumusta jos vaikka sinulla ikää olisi jo reippaasti, eikä parisuhteesta kohdallasi tietoakaan?

      • inssiopiskelija(n)

        En alkaisi tekemään lasta kenenkään kaverimiehen kanssa. Kyllä mää ainakin haluaisin tehdä lapsen vasta sitten kun olen sitoutunut.


    • esiäiti

      todella teki näin, hän oli jo iäkäs, lähellä neljääkymmentä. Naisella x oli rahaa, oma asunto ja työpaikka.
      Hän jätti miehen heti, kun ymmärsi olevansa raskaana. Poika ja isä saivat tietää toisistaan parinkymmenen vuoden päästä. Nainen vaikutti aika hirveältä, ehkä hän halusi tehdä jotain erikoista.
      Tällaista juttua kerrottiin sukutarinoissa, naiset haaveilivat, voi kun mekin voisimme.

      • Nainen33 jolla perhe

        Minä ainakin halusin naisena löytää ensin sen elämänkumppanin, miehen aviomiehekseni ja vasta sitten olen saanut lapsia ja lapset ovat yhteisiä ja myös mieheni ei vaan äidin pikkukullanmuruja! Typerää naisten edes himoita lapsia "ilman isää"-asenteella. Jos ei kykene edes parisuhteeseen ja ei siedä miestä parisuhteessakaan, niin taitaa olla parempi tyytyä vaikka lemmikinhankintaan kuin saada lapsia yksinään. Lapsi kysyy kuitenkin joku päivä isäänsä ja ihmettelee kun monilla kerho- ja koulukavereilla ym. on isä jossain. Poika tarvitsee myös miehenmallia ja on vain hyvä, että on se isäkin arjessa mukana. Mä en yhtään ihmettele, että miehet ovat hukassa nyky-yhteiskunnassa kun naisella näyttää olevan vain oikeuksia ei velvollisuuksia...mutta miehellä sen sijaan on velvollisuuksia ei oikeuksia.


      • esiäiti
        Nainen33 jolla perhe kirjoitti:

        Minä ainakin halusin naisena löytää ensin sen elämänkumppanin, miehen aviomiehekseni ja vasta sitten olen saanut lapsia ja lapset ovat yhteisiä ja myös mieheni ei vaan äidin pikkukullanmuruja! Typerää naisten edes himoita lapsia "ilman isää"-asenteella. Jos ei kykene edes parisuhteeseen ja ei siedä miestä parisuhteessakaan, niin taitaa olla parempi tyytyä vaikka lemmikinhankintaan kuin saada lapsia yksinään. Lapsi kysyy kuitenkin joku päivä isäänsä ja ihmettelee kun monilla kerho- ja koulukavereilla ym. on isä jossain. Poika tarvitsee myös miehenmallia ja on vain hyvä, että on se isäkin arjessa mukana. Mä en yhtään ihmettele, että miehet ovat hukassa nyky-yhteiskunnassa kun naisella näyttää olevan vain oikeuksia ei velvollisuuksia...mutta miehellä sen sijaan on velvollisuuksia ei oikeuksia.

        aikani mietin, nainen tahtoi silti miehen olevan vaivassa.


      • Nainen vastaa
        Nainen33 jolla perhe kirjoitti:

        Minä ainakin halusin naisena löytää ensin sen elämänkumppanin, miehen aviomiehekseni ja vasta sitten olen saanut lapsia ja lapset ovat yhteisiä ja myös mieheni ei vaan äidin pikkukullanmuruja! Typerää naisten edes himoita lapsia "ilman isää"-asenteella. Jos ei kykene edes parisuhteeseen ja ei siedä miestä parisuhteessakaan, niin taitaa olla parempi tyytyä vaikka lemmikinhankintaan kuin saada lapsia yksinään. Lapsi kysyy kuitenkin joku päivä isäänsä ja ihmettelee kun monilla kerho- ja koulukavereilla ym. on isä jossain. Poika tarvitsee myös miehenmallia ja on vain hyvä, että on se isäkin arjessa mukana. Mä en yhtään ihmettele, että miehet ovat hukassa nyky-yhteiskunnassa kun naisella näyttää olevan vain oikeuksia ei velvollisuuksia...mutta miehellä sen sijaan on velvollisuuksia ei oikeuksia.

        siellä perheen keskellä olevana vaikea ymmärtää, et todella on naisia jotka haluavat sen parisuhteen ja perheen,mut sitä oikeaa,hyvää miestä ei vaan löydy ja sit alkaa biologinen kellokin jo tikittää ja haluis hirveesti sen lapsen.....pitäis ottaa koira ja lakata haluamasta,just just! mulla on koira mut se ei vaan jotenkin anna mulle sitä samaa mitä oma lapsi vois antaa...joku voi toki ajatella et se on sama asia mut ei mulle kyl oo, mut otan maailmalta vastaan toki sen mitä saan;) ja lopuks tyydynki siihen....


      • 20
        Nainen vastaa kirjoitti:

        siellä perheen keskellä olevana vaikea ymmärtää, et todella on naisia jotka haluavat sen parisuhteen ja perheen,mut sitä oikeaa,hyvää miestä ei vaan löydy ja sit alkaa biologinen kellokin jo tikittää ja haluis hirveesti sen lapsen.....pitäis ottaa koira ja lakata haluamasta,just just! mulla on koira mut se ei vaan jotenkin anna mulle sitä samaa mitä oma lapsi vois antaa...joku voi toki ajatella et se on sama asia mut ei mulle kyl oo, mut otan maailmalta vastaan toki sen mitä saan;) ja lopuks tyydynki siihen....

        En tajua miten joidenkin mielestä koira ja lapsi olisivat jotenkin toisiinsa verrattavissa. Minullakin on koira, mutta en halua lasta. Olen silti törmänyt mielipiteisiin joiden mukaan koira on lapsen korvike. Miksei niin, että lapsen tehneillä on lapsi koiran korvike :)


      • 20
        20 kirjoitti:

        En tajua miten joidenkin mielestä koira ja lapsi olisivat jotenkin toisiinsa verrattavissa. Minullakin on koira, mutta en halua lasta. Olen silti törmänyt mielipiteisiin joiden mukaan koira on lapsen korvike. Miksei niin, että lapsen tehneillä on lapsi koiran korvike :)

        Jos vaikka joku oikein kovasti haluaa koiraa, mutta onkin allerginen, niin sitten voi kehottaa että voivoi teepä vauva. :)


    • ...tässä vastaa...

      Kyllä! Se olisi oikeastaan hyvin lähellä sitä mitä haluaisinkin!!! Lapsi, ei mies, minulle!! Omaksi!!!

      • ITSEKKYYS TUHOAA!

        ovat todellinen ongelma. Tikittävä massa aikapommeja. Suihinotto-valttereita ja nikoja ilman miehen mallia.Rikkinäisiä tyttöjä.


    • nimi

      En, ihan edesvastuutonta, varsinkin jos molemmat tuntee toisensa. Ei se homma mene niin että joku puolituttu nainen alkaa "tippaa" ruinaamaan. Sittempä tuleekin isyystesti ja 18 vuoden maksukuitti perässä, kyllä se raha kelpaa ennemmin tai myöhemmin. En voi ymmärtää näitä vuokraluukku sinkkuäitejä jotka tekee vauvan kun ei muuta keksi.

    • 30 v. mies

      Montako kertaa tätä tapahtuisi kuukaudessa kun lasta hankittaisiin. Kertaan en lähtisi, mutta jos vaikka 5 kertaa kuussa niin voisin jopa harkita. Yhdessä päivässä voisi koittaa pari kolmekkin kertaa.

      • 3lapsen isä

        mistä sen tiedät että spermanluovutus olisi siittämällä, ettei vaa smäikät kuppiin ja lekuri tökkii sen. Suostuisitko sitten? jätkä ei omia kakaroita haluaisi mutta sitten kun joku antais pillua niin sitten..


      • tuija-pia-krista-lee
        3lapsen isä kirjoitti:

        mistä sen tiedät että spermanluovutus olisi siittämällä, ettei vaa smäikät kuppiin ja lekuri tökkii sen. Suostuisitko sitten? jätkä ei omia kakaroita haluaisi mutta sitten kun joku antais pillua niin sitten..

        Mun mies ainakin siementää kaiken mikäliikkuu. Nyt lähti mastraattiin hakemaaneropareita ja varmaan siementää silläkin reissulla jonkun.


    • plöööhh

      Tää on jo päätetty aikoja sitten. Musta tulee äiti, vaikkei isää löytyisi, mies vaan kuuluu siihen pakettiin plussana. Lapsi on se päätavoite. En voisi olla onnellinen vain miehen kanssa, mutta lapsen kanssa voin hyvinkin kuvitella itseni onnellisena ilman lasta.

      • mila1

        äh... kyllä se elämäsi mies vielä löytyy. Perusta oikea perhe! Se on mukavinta sinulle ja lapselle.


    • MIES....

      En panisi paksuksi ketään pyynnöstä. Vaikka nyt sanotaankin, ettei mitään velvoitteita ole, ei siitä ole loppupeleissä mitään takeita. Kun sitten rahat loppuukin, niin helppohan se on isyystestiä ja elatusmaksuja vaatia.

      Myöskään itsestäni en mene takuuseen. Vaikka nyt tuntuu, että kyseessä olisi vain "siitos", niin jälkeenpäin voikin nousta tunteita pintaan. Ehkä haluankin alkaa lapselle isäksi, vaikkei ehkä nyt siltä tuntuisi.

    • -JT

      "Nainen! Voisitko ajatella tekeväsi lapsen jonkun tutun kaverimiehen kanssa vailla mitään sitä lasta suurempaa sitoumusta jos vaikka sinulla ikää olisi jo reippaasti, eikä parisuhteesta kohdallasi tietoakaan?"

      En.
      Maailmassa on jo niin paljon paljon lapsia vailla vanhempia, että en niitä keinotekoisesti (kaverimiesten avulla taikka keinohedelmytyksellä yms.) lähtisi "tekemään".

      • joonathan

        Tunnen muutaman naisen jotka näin ovat tehneet. Ainakin kolmessa tapauksessa on kaikki sujunut aivan hyvin. Toki kaikkia asioita en voi tietään. Erästä heistä ainakin kohdeltiin ympäristön taholta asiattomasti. No aika oli silloin toinen Nyt hänen tyttönsä on 26 ja naimisissa ja lapsikin on uskoisin, että on miehensä alkuunsaattama. Myös nämät muutkin onnistuivat kasvattamaan lapsensa aivan yhtä hyvin Koin sellaiset joilla oli isä ja äiti. Vaikka olen ehdottomasti kokonaisen perheen puoltaja en voi kuitenkaan näitä naisia jotka ovat tällaisen valinnan tehneet. Ja ei kait se kovin vaikea homma ole hedelmöittää nainen. Naisella siinä suurempi vastuu on valitessaan isää lapselle.


    • liikkiö

      En missään nimessä, jos omia lapsia saan aikaiseksi, tavalla tai toisella, niin ehdottomasti haluan olla isä heille. Mieluummin olen sitten siittämättä lapsia kuin antaisin omistani jollekkin itsekkäälle naiselle/naisparille

    • pippelitonttu

      En suostuisi siittämään lasta muille. Haluaisin itse kasvattaa lapseni. Mikäli joku kaverini haluaisi kanssani lapsen, jonka kasvattaisimme yhdessä, sitä voisin harkita.

    • AinaTerveTullutJonnekin

      20-30 vuotta sitten kiersin koko maailman selkäreppumatkailijana. Siinä ohessa paneskelin kaikkia vastaantulevia naisia. Nyt on kiva matkustella, kun kaikkialla maailmassa on lapsiani joiden luona voin yöpyä.

    • olen.tyytyväinen

      Minä tein 20 vuotta sitten lapsen sopimuksella miehen kanssa. Kysyin häneltä asiaa ja hän suostui. Missään tekemisissä lapsi/isä eivät ole koskaan olleet.
      Tämä oli minun kolmas lapseni ja halusin vielä yhden mutta en enää halunnut miestä elämääni. Kohdallani täysin toimiva ratkaisu.

      • hmmhmmhmmhm

        Onko tuohon jotain uskottavaa lähdettä, että kahdenkeskinen kirjallinen sopimus pätee äidin muuttaessa mieltään?


      • olen.tyytyväinen

        Ei sellainen päde missään, lapsella on aina oikeus elatukseen molempien vanhempien taholta. Me sovimme asian suullisesti, emmekä koskaan ole myöhemmin tekemisissä olleet.


    • siittänyt

      Suostuin kahdelle. Toinen oli työkaverini ja toinen työkaverin ystävä, kumpikin lapsettomia rouvia jotka oli monta vuotta yrittäneet saada lasta. Molemmat saiva pari vuotta myöhemmin toisen lapsen, kai oman miehensä kanssa (kaikki neljä poikia). Lääkärin mukaan toisen lapsettomuus oli johtunut naisesta. Joiden tutkimusten mukaan sperma sisältää aineita jotka parantavat naisen hedelmällisyyttä.
      Molempien avioliitto päättyi eroon ja yh-äidit solmivat pian uuden avioliiton. Olen usein miettinyt vaikuttivatko lapset avioeroon.

    • TonniPerLaaki

      Tottakai jos hinnasta sovitaan…

    • paperirunoilija

      En suostuisi. Ja he, jotka epäilevät kestääkö kahdenkeskinen sopimus oikeudessa, voi kysyä oikeuslaitokselta.
      Oikeuden päätökseen vaikuttaa kummankin asianosaisen käytös oikeudessa ja päätöksen tekevistä tuomareista. Joten kirjallinen sopimus, ettei tarvitse osallistua siittämänsä lapsen elatukseen, voi oikeuden mielestä olla pelkkä painoarvoton paperi.

      • isärunoilija

        Esimerkki, miten oikeuslaitos voi olla omituinen
        "Entinen avovaimoni, joka oli raskaana, muutti pois ja meni naimisiin toisen miehen kanssa. Minulla ei kuulemma ole mitään oikeuksia lapseen, vaikka olen biologinen isä?

        Jos raskaana oleva nainen menee naimisiin toisen miehen kanssa ennen lapsen syntymää, on hänen aviomiehensä lapsen isä. Biologinen isä ei voi saada isyyttään vahvistetuksi, elleivät lapsen äiti ja tämän aviomies hyväksy isyyden tunnustamista, jolloin aviomiehen isyys kumoutuu.

        Aviomiehen isyyden kumoamista koskevaa kannetta voivat ajaa vain lapsen äiti, aviomies tai lapsi. Lapsen biologisella isällä ei ole kanneoikeutta."

        Tuossa tapauksessa myös mahdollista, ettei kysyjä ole lapsen isä oikeasti. Koska kirjoituksen perusteella, ei kerrota onko isyysvarmenus tehty


    • ettäsilleen

      Hmmmm....nuot velvoitteet tahtovat aina kasvaa samassa suhteessa masun kanssa ja lopulta mies toimii myös maksumiehenä. Tietenkin lakimiehen laatima ja todistajien allekirjoittama kirjallinen sopimus voisi toimia, mutta aika hankalaksi menee, joka tapauksessa.
      Jos oikeasti haluat raskaaksi, mutta et miestä, niin järjestä muutaman kerran ryhmäsessiot tuntemattomien miesten kanssa, jolloin isää on aika vaikeaa tavoittaa jälkeenpäin. Lisäksi voit saada unohtumattomia seksikokemuksia kaupan päälle....

      • EnOleRasisti

        Mene vaikka VOKiin. Sieltä sitä saa pyytämättäkin.


    • Anonyymi

      Voin antaa siemenet jos joku haluu lapsen mutta ei miestä.

    • Anonyymi

      Nainen menee pankkiin
      Nainen tallettaa erilliselle tilille 35000€ rahaa
      Nainen panttaa tilinsä minulle, tilin käyttötarkoitus: Elatusmaksujen hoitaminen
      Nussitaan
      Minut asetetaan elatusvelvolliseksi
      Maksan elarit naisen rahoilla naisen omistamalta tililtä käytten sopimukseen perustuvaa panttioikeuttani hyväkseni.
      Nainen ei voi ryöstää minua elatusmaksuilla enkä minä voi ryöstää naisen varallisuutta koska panttaus ei anna oikeutta kuin sopimuksen mukaiseen maksuun.

      Tällä tavalla onnistuisi. Kaikin puolin järkevä veto koska se takaa sekä minun taloudellisen koskemattomuuteni että sen että nainen saa pennulleen rahaa koska on jo säästänyt sen valmiiksi.

    • Anonyymi

      Totta helvetissä panisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe