Johannan uusi biisi netissä

heipheop

22

3522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skimbes

KAUHEETA PASKAA!!!

• fp

Feikkaajien kuningatar iski jälleen.Milloin tämä surkimus saavuttaa pohjan?

• Jeppe20

Tämä on vain testi

• jeppe21

testi

• 213

Ehkä sopii ehkä ei mutta ei sen väliä kun tukan alla on aika hataraa..

En nyt lähde samaan sakkiin massan kanssa haukkumaan tuksua kuin vierasta koiraa, mutta mulle henkilön edesottamukset ovat mitäänsanomatonsa mediaroskaa. Tuksun elämä ei ole edes viihdyttävää kuten esim. Nykäsen sekoilut.

• Ei perkele :D Ihan kuin olis tehnyt 8-luokkalaiset musiikintunnillaan pienet demon..tuplatunnin aikana. Kristillisen kasvatuksen saanut tyttö...Eiks tossa olisi nyt oikeasti jo aika opetusministeriön harkita sitä tunnuksetonta uskonnonopetusta kouluihin tai meillä tervepäisillä tulee olemaan vielä pirun ankeat olot myöhemmin....

• pyh ja pah

Joo, ihan kuin ihmiset ei ois yksilöitä ja päättäis omista tekemisistään koskaan. Siksi kannattavaa onkin se, että uskontokasvatusta ja -tietoa lisätään koulussa: siellä sitä opetetaan oikeeta ja väärää, laitetaan pohtimaan etiikkaa yms. Eri asia on se, miten se otetaan vastaan - kuten on aina ollut!

• pyh ja pah kirjoitti:

Joo, ihan kuin ihmiset ei ois yksilöitä ja päättäis omista tekemisistään koskaan. Siksi kannattavaa onkin se, että uskontokasvatusta ja -tietoa lisätään koulussa: siellä sitä opetetaan oikeeta ja väärää, laitetaan pohtimaan etiikkaa yms. Eri asia on se, miten se otetaan vastaan - kuten on aina ollut!

Tuskin sinäkään tiesit, että Martti Luther käski tappamaan saksalaiset talonpojat, jotka innostuivat hänen saarnoistaan ja alkoivat vaatimaan oikeuksia. Mun mielestä sellaisen uskonnon "uskonpuhdistajan" moraalisia arvoja ei kannata oikein opettaa...tai jos et ole tietoinen, niin sama hemmo kirjoitti myöskin kirjan "Juutalaiset ja heidän valheensa" , joten senkään puolesta en oikein innostuisi luterilaisuuden moraalisten arvojen jakamisesta lapsille :D ..Tossa on nyt tulos nähtävillä, miten voi pahimmillaan käydä kun " Jeesus armahtaa" Synneistä...Jatkuvaa itsenä korottamista ja moraalisesti arveluttavia temppuja, eikä voi ottaa opiksi, kun Jeesus armahtaa kuitenkin :D.....Suurin osa kansasta ei onneksi usko raamattuun, joten sen puoleen ei ole hätää, mutta just noi fanaatikot mua huolestuttaakin. Etiikkaa ja moraalia ei missään tapauksessa saa sotkea kristinuskoon, sillä sieltä sitä et tule löytämään...

• on *******

photoshop... hyi saakeli

• HAH HAH HAA !

WHAT FUCK ! SITA SAMAA MITA ENNENKIN. EN PYSTYNYT KUUNTELEMAAN LOPPUUN ASTI. ONKOHAN TOI JOKU PILAJUTTU?? JOKU TEHNYT-KOPIOINUT JOSTAIN?? SHIT !

• ............

En kyllä minäkään pystynyt loppuun asti kuuntelemaan. Hyi helvetti mitä vonkumista, odotin jotain pahaa, mutta tämä oli kyllä jo tuksulta pohjanoteeraus... Ja se kuva, vieläkin puistattaa....

• juuuuuuuuu

Tuksu ite täällä mainostaa :D

• jätkänen 27vee

toi tuksu, osaa ja uskaltaa toteuttaa itteesä :) ja upeen näkönen nainen nam!

Ja kirjoittaja ei ole Johanna itse :D

• Herttilei
        jätkänen 27vee kirjoitti:

toi tuksu, osaa ja uskaltaa toteuttaa itteesä :) ja upeen näkönen nainen nam!

Ja kirjoittaja ei ole Johanna itse :D

koiruus kun muniaan nuolaisi. Ei taida herra 27vee olla nähnyt tuota upeen näköistä nam-naista iholta? Saattaa mieli muutua matkalla.
        Ei muuten ole Johanna vieläkään.

• ...........

Ei tuo ole biisi, tuo on vitsi vaikka jonkin Lotharin mielestä varmaan tuo on jo taidetta ja extremeä :D

• Herranjumala

Ei helvetti, jos tuo on oikeasti kuva Johanna Tukiaisesta niin kyllä on PhotoShopin osaajalla ollut ylitöitä.

En olisi tunnistanut. Miten siitä turvonneesta juopon naamasta on saatu noin kivan näköinen?

Biisi nyt on surkeaa paskaa, mutta muu olisikin ollut yllätys.

• !!!!!
    • Johannan fani

Jos tuo oli oikea Johanna Tukiainen niin yllätyin täysin. Todella mahtavaa musiikkia ja loistavasti laulettuna !!!

• Hyvä biisi...!

Tykkäsin tuosta biisistä.
        Ammattitaidolla tehty.
        Samoin uusi imago siisti ja uskottava. Söpö.

• Tuksupuksupum

• .2000.

Tuommoista jumputustahan se on tuolla yökerhoissa nykyisin, ei Tuksun piisi ole yhtään honompaa tai parempaa. Lyhyt tukka sopii hyvin. Eiköhän Tuksu yleisönsä saa, käyhän jotkut katsomassa Nykästäkin joka on yhtä säälittävä ja jopa huonompi laulaja kun ei edes auto-tune auta.

• varma fakta.

Ei ketään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe