Sellanen mietityttää et tulin taloon määräaikaisena töihin 4kk sopimuksella ja alkoi melkein heti yt neuvottelut.
Saako ja voiko työnantaja tehdä toistaiseksi sopimuksen heti tämän määräaikaisen sopimuksen jälkeen?? Vai onko jonkinlainen "aika" jolloin työnantaja voi vasta tehdä toistaiseksi sopimuksen yt neuvottelujen takia?
määräaikaisesta vakituiseksi???
2
613
Vastaukset 2
- jappafappa
niin niihin samoihin tehtäviin ei saa palkata uutta henkilöä oiskohan 6kk:een. Mikään ei tieteenkään estä ottamasta uusia henkilöitä töihin, jotka tekevät eri tehtäviä kuin mahdollisesti irtisanonut.
- tuo vain teoriaa,
teoriassa on niin, muta käytännössä toisin.
työnantaja voi palkata ja erottaa kenen vaan, toiset erottavat herkemmin kuin toiset.
mutta aloittajan kohdalla riippuu paljon siitä ,,,,minkälaisen kuvan olet antanut taidoistasi ja ymmärryksestäsi asettua työpaikalla työnmahtajan asemaan.
minulle on aina sanottu kun olen "epäsosiaalinen henkilö", "asiasi ja työpanoksesi on arvokasta ja oikeaa, mutta esitystapasi on väärää", tarkoitan, ei tarvis olla mielistelijä, kunhan työnsä tekee ja ymmärtää myös työnantajan näkökulmasta vaikeudet.
(pahinta on olla omia oikeuksiaan puolustava, ja omat oikeutensa tietävä, siihen saakka kun itse muita työllistää kannattaa olla vähäsen nöyrä kun yleensä saa töissä olla.
( näin ajatelle,,,,on olut ja on aina useita työpaikkoja tarjolla, enkä pysty olemaan työttömänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557