Baaripäiväkirja

t.ATM

Ajattelin kirjoittaa AT-miehen kokemuksista baarissa. Tässä viime viikonlopun toilailuista. Perjantaina kävimme pienen seurueemme kanssa kolmessa baarissa ja launataina kahdessa, joten kaikkia aloitteita ei ole tehtailtu samassa paikassa. Lähestyin suurimmaksi osaksi nättejä naisia, sillä olen huomannut että rumilta ja plösöiltä saa aivan samanlaisen kohtelun. Nainen kun luulee olevansa baarissa kaikkien kuolaavien miesten keskellä jotain elämää suurempaa.
Kumpanakin päivänä tein noin 5 sellaista aloitetta joissa minulle ilmoitettiin suoraan ettei seura nyt kiinnosta, tai joissa nainen kertoi lähinnä vain nimensä ja hyytyi sen jälkeen varautuneen tai vaivautuneen näköiseksi, jolloin heitin jonkun läpän ja kävelin pois. Noista tapauksista en nyt viitsi enempää kertoa. Tanssilattialla yritin myös vetää tyttöjä tanssimaan kanssani, mutta sain vaan kylmiä tai huvittuneita katseita.
Postaan vastauksiin perjantain ja lauantain tarinat (kun teksti ei mahdu kokonaisuudessaan tähän).

139

2003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.ATM

PE:

*Istahdin alkuillasta juttelemaan kahden tytön kanssa. Juttelu oli hieman väkinäistä. Pian tytöt ilmoittivat että jos haluan vielä nauttia heidän seurastaan, tulee minun tarjota heille drinkit. Kehotin heitä menemään ostamaan omat drinkkinsä ja palaamaan sen jälkeen nauttimaan minun seurastani. Tytöt poistuivat paikalta.

*Seuraava uhrini oli kolmen tytön porukka, joka maleksi seinustalla. Yksi heistä oli läski, kaksi ihan hyvännäköistä, ja näistä hyvännäköisistä toinen oli vielä iloisen oloinen. Meninkin juttelemaan tuolle iloisen oloiselle tytölle. Lähestyessäni se toinen, kylmempi nätti tyttö katsoi minua niinkuin nyt naiset katsovat AT-miestä. Juttelin hetken iloisen tytön kanssa, mutta kävi ilmi että hän on varattu, ja hän kehotti minua iskemään läskiä ystäväänsä. Mokoma plösö ei minua lainkaan kiinnostanut, mutta ei minulla ollut parempaakaan tekemistä, joten juttelin hetken tämän kanssa. Tuo läski vaikutti olevan minusta kiinnostunut, mutta kuten sanottua tunne ei ollut molemminpuolinen. Vilkaisin vielä koko ajan hiljaa ollutta kylmää tyttöä. Hän katsoi minua happamasti, aivan kuin olisin liian huono jopa hänen tonnikeiju-kaverilleen.

*Eräässä baareista oli melko lailla tungosta, ja istuessamme pienen seurueemme kanssa yhdessä pöydässä, istahti viereemme epätavallisen paljon muita ihmisiä. Eräs lähestyjistä oli tyttö, joka oli ilmeisesti iskenyt silmänsä suht komeisiin ja treenattuihin kavereihini (joista toinen on ujo ja toinen oli tuona iltana muuten vaan väsähtänyt). Lähestyessään pöytäämme ja istahtaessaan alas, tyttö katsoi kumpaakin kavereistani, muttei vahingossakaan minua. Ensiksi tyttö puhui väsähtäneelle kaverilleni, joka huokaisi jotain takaisin. Tyttö avasi suunsa uudelleen, jolloin liityin mukaan keskusteluun. Tyttö säpsähti ja katsoi suuntaani ikäänkuin huomaisi minut ensimmäistä kertaa. Hän näytti hieman hölmistyneeltä. Heitin siinä sitten vielä jotain läppää jolle kaverini nauroivat. Tyttö katsoi minua vihaisesti. Näin hänen kasvoistaan, että hänen mielestään porukan nööseimmän näköisen jätkän pitäisi olla myös ujoin ja hiljaisin. Tyttö yritti vielä jotain, mutta poistui pian kun huomasi että minä olen ainoa joka ottaa aktiivisesti osaa keskusteluun.
      Pian kyseisen episodin jälkeen pöytäämme istahti kaksi nättiä kaverusta, jotka alkoivat yllätys yllätys puhua minun kahdelle kaverilleni. No koska ujosta kaveristani ei oikein saanut paljoa irti, meni toinen tytöistä pian hiljaiseksi ja alkoi näyttää tylsistyneeltä. Pukkasin siihen väliin sitten puhumaan hänelle. Juttelimme niitä näitä ja tyttö vaikutti ihan perus ystävälliseltä ja kohteliaalta. Pian kuitenkin - en tiedä minkä kimmoittamana - tyttö tokaisi neutraaliin äänensävyyn että: "sä näytät muuten aika nörtiltä". Naurahdin tuolle ja rupesin vitsailemaan nörttiydestäni. Jonkun ajan kuluttua tytöt kuitenkin poistuivat paikalta.

*Loppuillasta bongasin vielä tanssilattialta erään tytön jonka kanssa olin aiemmin jutellut aika pitkäänkin. Tanssin hetken hänen lähettyvillään. Tuli valomerkki, jonka jälkeen ilmoitin hänelle melko suorasukaisesti haluavani häneltä seksiä. Tytön ilme oli yhdistelmä shokkia ja pahoinvointia, kun hän lyhyesti ilmoitti minulle lähtevänsä kotiin. Ilmeisesti pelkkä ajatus seksin harrastamisesta AT-miehen kanssa sai hänen vatsansa kiertämään pahemmin kuin illan aikana nautittu alkoholi.

• sisin ratkaisee

Siis sinuun suhtaudutaan samalla tavoin kuin itse leimasit tuota "läskiä". Onko hei ihme??

Ei voi muuta kuin toivoa, että tytöt näkee vastaisuudessakin sen mikä oikeasti olet. He siis näkevät nösvän, joka kuvittelee olevansa jotain paljon parempaa ja nokkelampaa kuin muut. Eli edes itseriittoinen luoteesi ei tällöin petraa ulkonäköäsi. Joten mitä enää ihmettelet. Tuolla "läskillä" tytöllä sentään saattoi olla henkisesti jotain sellaista tarjottavaa, mihin rajoittunut ja pintakliimaksinen sinä et koskaan kykene.

• dfgdfg

Sun rima on liian korkealla. Jos olet nörtin näköinen, niin turha haaveilla muista kuin hieman pulleammista tytöistä. Toiseksi, jos joku random nainen tokaisee että "olet ihan nörtin näköinen", niin kyllä silloin olet ihan nörtin näköinen ja asialle varmaan kannattaisi yrittää tehdäk jotain.

• t.ATM

LA:

*Istahdin yksin kahden kaveruksen pöytään. Tytöt vaikuttivat ihan hyväntuulisilta ja olivat halukkailta juttelemaan. Aloin ottaa fyysistä kontaktia toiseen tytöistä, joka ei oikein lämmennyt. Siirryin hänen kaveriinsa, joka pyöritteli huvittuneena silmiään toiminnalleni. Silittelin ja yritin suudella tuota toista tyttöä, joka "leikkimielisesti" torjui lähestymisiäni työntäen minut käsillään pois. Tämän jatkuttua hetkisen (juttelimme myös toki siinä samalla), tuli naapuripöydästä selvinpäin oleva, naisystävänsä kanssa istuva YTM kysymään tytöltä haluaako tämä että hän heittää minut pois. No tyttö ei halunnut että minut heitetään pois, ja juttelimme vielä hyvän aikaa, kunnes kaverukset lähtivät toiseen baariin. Numeroaan kumpikaan ei pois lähtiessään kuitenkaan halunnut antaa.

*Löysin illan aika myös toisen tyttöparin, jonka kanssa juttu luisti melko hyvin. Jossain vaiheessa tytöt halusivat lähteä tanssimaan, ja pyysivät minut mukaansa. Tanssiessani toisen tytöistä kanssa musiikin pauheessa, saapui paikalle kaksi ns. neekeriä, jotka alkoivat tanssimaan jotain sadetanssejaan. Seurassani olleet tytöt näyttivät innostuvan jonkin verran näistä tummahipiäisistä miehistä, jotka näyttivät myös huomaavan tytöt, sillä ei aikaakaan kun he saapuivat pyytämään tyttöjä tanssimaan kanssaan. Valkoinen mies jäi toiseksi, ja huomasin yhtäkkiä olevani ypöyksin. Baaritiskiltä vielä vilkaisin tanssilattialle ja näin miten tytöt ahnaasti nuolivat afrikkalaisten pusuhuulia. No, nämä tytöt unohtuivat pitkäksi aikaa, mutta törmäsin heihin vielä myöhemmin uudestaan. Koska itselläni ei ollut siinä tilanteessa parempaakaan tekemistä, virittelin vielä keskustelua näiden tyttöjen kanssa. Heitä ei kuulemma enää juuri kiinnostanut, ja he olivat pettyneitä minuun, sillä minun olisi kuulemma pitänyt kilpailla heistä afrikkalaisten kanssa. Huomauttaessani että tytöt vaikuttivat aika autuailta näiden mustien miesten sylissä, sain kuulla että he olivatkin kuulemma aika kamalia, ja toisen heistä hengitys vielä haisi. Siihen miksi tytöt olivat sitten jääneet heidän luokseen en saanut selvää vastausta.

*Loppuillasta ajattelin vielä yrittää kerran. Katselin ympärilleni ja bongasin erään seinän vierestä yksinäisen näköisen tytön. Suuntasin askeleeni häntä kohti ja tervehdin. Tyttö oli juuri avaamassa suutaan, kun paikalle tupsahti eräs hänen YTM-kavereistaan, joka alkoi töniä minua pois. Astelin verkkaisesti taaksepäin, naureskellen YT-miehen uhoille. Kohta kaveri haastoi minut tappeluun valomerkin jälkeen, jolloin poistuin huvittuneena paikalta.

• niinhänsemenee

Ja veilä ihmettelet että naiset ei sinua paljoa katsele... Näihin epätoivoisiin ATM miehiin joilla ei ole käytöstapoja törmää aika usein baareissa. Ja sitten ne ihmettelee kun ei joka elli lähdekään pukille.

• t.ATM
        niinhänsemenee kirjoitti:

Ja veilä ihmettelet että naiset ei sinua paljoa katsele... Näihin epätoivoisiin ATM miehiin joilla ei ole käytöstapoja törmää aika usein baareissa. Ja sitten ne ihmettelee kun ei joka elli lähdekään pukille.

Hmmm...hallitsen käytöstavat, en vaan aina käytä niitä. Kerropas vielä että missä kohtaa olin erityisen epäkohtelias. Monen asteriksin alta en löydä etsimälläkään epäkohteliasta käytöstä.
        Tuosta epätoivoisuudesta olen myös eri mieltä. En ole kovin epätoivoinen, sillä olen aika tunteeton, ja suhtaudun koko asiaan pelkkänä vitsinä.

• Nördehtävä

Pointsit siitä, että sinulla on sentään yritystä, toisin kuin suurimmalla osalla AT-miehistä. Sinä sentään teet aloitteita, etkä vain valita etteivät naiset tee niitä sinua kohtaan.

Näyttää tosiaan siltä, etteivät naiset ole kovinkaan kiinnostuneita sinusta. Yksi asia minua kiinnostaisi:

Millä tavalla näytät nörtiltä? Miltä nörtti näyttää? Mistä veikkaat että ko. nainen vetäisi tällaisen johtopäätöksen? Onko tyylisi nörttimäinen, siis haluatko näyttää siltä, vai voisiko asian korjata jotenkin? Ei sillä, ettei saisi näyttää nörtiltä. Jokaisella on se oma tyyli, tai noh, joillakin ei näytä olevan mitään tyyliä.

• alajantti
        Nördehtävä kirjoitti:

Pointsit siitä, että sinulla on sentään yritystä, toisin kuin suurimmalla osalla AT-miehistä. Sinä sentään teet aloitteita, etkä vain valita etteivät naiset tee niitä sinua kohtaan.

Näyttää tosiaan siltä, etteivät naiset ole kovinkaan kiinnostuneita sinusta. Yksi asia minua kiinnostaisi:

Millä tavalla näytät nörtiltä? Miltä nörtti näyttää? Mistä veikkaat että ko. nainen vetäisi tällaisen johtopäätöksen? Onko tyylisi nörttimäinen, siis haluatko näyttää siltä, vai voisiko asian korjata jotenkin? Ei sillä, ettei saisi näyttää nörtiltä. Jokaisella on se oma tyyli, tai noh, joillakin ei näytä olevan mitään tyyliä.

"Pointsit siitä, että sinulla on sentään yritystä, toisin kuin suurimmalla osalla AT-miehistä. Sinä sentään teet aloitteita, etkä vain valita etteivät naiset tee niitä sinua kohtaan."

Ja paljonpa AP näyttää hyötyneen tästä.

• wrpwprwpr

Tuosta toisesta kappaleesta, jossa mustat heput mukana, voi päätellä, että jututat hauskaa pitäviä erittäin huomionhakuisia ja todennäköisesti nuoria tyttöjä, joiden tarkkaavaisuus pysyy normijampassa noin 30 sekuntia. Vaihda kohderyhmää, jos haluat tehdä tulosta.

• A) Sulla on todella vilkas ja hyvä mielikuvitus, voisit ehkä ajatella kirjailijan uraa ja sitä kautta tulla rikkaaksi ja saada paljon naisia?
        B) Noi tapahtumat on sun koko elämäs varrelta eli jostain 100:sta eri baarireissusta revitty hieman kärjistetyt tai muunnellut tarinat.
        C) Olet onnistunut löytämään avaruusaluksen ja matkaamaan vieraalla planeetalle toisen rodun pariin, niin erikoiselle noi sun tapahtumas kuulostaa.

• t.ATM
        Nördehtävä kirjoitti:

"Millä tavalla näytät nörtiltä?"

Hoikka ruumiinrakenne, enkä käy salilla (en ole kaikista pahin narukäsi, mutta...)
        Enkä tosiaan jaksa lähteä 3 kertaa viikossa salille vain sen vuoksi, että minulla olisi vuoden kuluttua paremmat mahdollisuudet iskeä joku siiderilutka.

Onneton hiustyyppi (harvat, ohuet, suorat, sähköistyvät, geeliä hylkivät hiukset). Ei volyymiä millekään oikealle kampaukselle. Hiukset pitäisi ajaa aivan lyhyiksi, mutta se ei sovi kallon muotooni tai kasvonpiirteisiini lainkaan.

Hyvin vaalea iho (Conan O'Brien), joka ei rusketu edes kesällä. Lisäksi minulla oli nuorena iho-ongelma, joka on nyt lähes kokonaan korjaantunut, mutta kyllä kasvoistani näkee vieläkin etteivät ne ole kiiltävän putipuhtaat.

Melko korkea ja särisevä ääni (vähän kuin äänenmurros ei olisi mennyt täysin loppuun), joka vielä nousee kun innostun tai kiihdyn.

Vähän väsynyt perusilme. Lisäksi olemuksestani puuttuu täysin miehinen uho.

Omituiset nörttisilmät (tämä voi olla vaikea ymmärtää).

• cfcfvccvcfvc
        alajantti kirjoitti:

"Pointsit siitä, että sinulla on sentään yritystä, toisin kuin suurimmalla osalla AT-miehistä. Sinä sentään teet aloitteita, etkä vain valita etteivät naiset tee niitä sinua kohtaan."

Ja paljonpa AP näyttää hyötyneen tästä.

"Ja paljonpa AP näyttää hyötyneen tästä"

No ei varmaan voi odottaakaan, että tiettynä viikonloppuna (tai parina) heti natsaisi. Jos tarinat todella sijoittuvat yhteen viikonloppuun, niin hyvinhän tuossa oli yritystä. Vielä kun muistaa, ettei yritä suudella heti ensimmäisen viiden minuutin sisään, ja feidaa nuivat naiset nopeasti, niin homma eikun paranee.

• t.ATM
        beefcake kirjoitti:

A) Sulla on todella vilkas ja hyvä mielikuvitus, voisit ehkä ajatella kirjailijan uraa ja sitä kautta tulla rikkaaksi ja saada paljon naisia?
        B) Noi tapahtumat on sun koko elämäs varrelta eli jostain 100:sta eri baarireissusta revitty hieman kärjistetyt tai muunnellut tarinat.
        C) Olet onnistunut löytämään avaruusaluksen ja matkaamaan vieraalla planeetalle toisen rodun pariin, niin erikoiselle noi sun tapahtumas kuulostaa.

Tämä viesti meni kokonaan yli hilseen???
        Tarinat voivat toki kuulostaa hieman kärjistetyiltä siksi että jätin tiivistääkseni kaiken "välihötön" kertomatta. Eli asiat eivät välttämättä edenneet aivan noin suoraviivaisesti, tai miten sen sanoisi.

• t.ATM
        wrpwprwpr kirjoitti:

Tuosta toisesta kappaleesta, jossa mustat heput mukana, voi päätellä, että jututat hauskaa pitäviä erittäin huomionhakuisia ja todennäköisesti nuoria tyttöjä, joiden tarkkaavaisuus pysyy normijampassa noin 30 sekuntia. Vaihda kohderyhmää, jos haluat tehdä tulosta.

Tuossa analyysissäsi osuit kyllä aivan oikeaan.
        Mutta omasta elämäntilanteestani johtuen keskityn mielelläni nuorempiin tyttöihin. En todellakaan aio vielä iskeä mitään 25-vuotiaita. Nörttityttöjä olen joskus lähestynyt, mutta he taas eivät keskimäärin pidä minusta, sillä olen (varsinkin humalassa) heille liian suora, välitön, rajaton, sosiaalinen yms.
        Mihinkään erityisryhmään tai skeneen en myöskään tunne minkäänlaista vetoa.
        Ja koska en itse ole kovin vakava ihminen, niin nimenomaan tuollainen "hauskaa pitävä" tyttö sopisi minulle paremmin.

• Naisen nautinto

Vastausta:

Pe-iltasi: Ei naiselle ehdoteta tökerösti ja kylmiltään suoraan, että "haluan seksiä" valomerkin aikaan ja sitten tuo La-iltasi yritys heti kosketella ja yrittää suudella naista kun menet vähän juttelemaan....apua! Mitä kuvittelet....jos lisäksi olet ulkonäöltäsi nörttien kuningas, niin turha toivo! Jos olet vain yksinkertaisesti ruma, niin sulla pitää olla sitten hauska ja supliikki seuramies muutoin, niin se helpottaa hyvin ulkonäkösi karmeutta :) Kerran seurustelin yhden melko ruman miehen kanssa mutta meillä vain synkkasi jutut niin hyvin...ja kiihotti niin häpeilemättömän paljon, että melkein revittiin vaatteet toistemme päältä kun pääsimme seksipuuhiin muutamien treffien jälkeen...teki hyvää! Muutamat ystäväni kauhistelivat mitä näen miehessä ja lisäksi jotkin YTM-miehet tulivat varma ilme naamallaan "pelastamaan" mua mieheni seurasta baarissa - turhaan! Meillä oli sitä jotain, ei haitannut mieheni ulkonäköni.Täytyy myöntää, että ei naisen mielen liikkeissä aina pysy miehet tai naisystävätkään mukana. Muistan lisäksi opiskeluajoiltani illanvietossa pyörineenä naisena muutamia karmeita Atm-miesten lähestymisyrityksiä: kaiken huippu oli yksi pieni Atm-poika joka jahtasi mua kun kävin juoksulenkeillä ja yritti lyöttäytyä seuraani juttelemaan ja kun hän bongasi kerran minut baarista, niin tuli juttusille ja alkoi keskustelemaan suoraan: "Antaisit mulle edes säälistä pillua?" SIIS MITÄ? ei noin....ei kukaan nainen halua antaa miehelle säälistä. Lisäksi miksi yrität iskeä väen väkisin noita kauniimpia naisia baareissa kun heillä on muitakin ottajia...miksi et voisi hakeutua vaikka tuollaisen hieman tavallisemman tai lihavamman tytön seuraan...saisit hieman kokemusta naisista, niin voisi alkaa homma toimia paremmin....ei pelimieheksikään tulla yhdessä yössä.

• t.ATM
        cfcfvccvcfvc kirjoitti:

No ei varmaan voi odottaakaan, että tiettynä viikonloppuna (tai parina) heti natsaisi. Jos tarinat todella sijoittuvat yhteen viikonloppuun, niin hyvinhän tuossa oli yritystä. Vielä kun muistaa, ettei yritä suudella heti ensimmäisen viiden minuutin sisään, ja feidaa nuivat naiset nopeasti, niin homma eikun paranee.

"No ei varmaan voi odottaakaan, että tiettynä viikonloppuna (tai parina) heti natsaisi."

Heee...aloitin tässä puolisen vuotta sitten käymään aktiivisesti baarissa. Joka viikko olen käynyt 2-3 kertaa. Eli 50-75 kertaa kertynyt.

Tulos:

3 treffit, joka kerta oli kummallakin hauskaa, mutta kipinää ei naisten puolelta kuulemma syntynyt, joten jäivät yhteen kertaan.

1 "yhdenillan juttu", jossa räkäkännisen naisen kanssa jotain seksiin viittaava, ei kuitenkaan yhdyntää.

• t.ATM kirjoitti:

Tämä viesti meni kokonaan yli hilseen???
        Tarinat voivat toki kuulostaa hieman kärjistetyiltä siksi että jätin tiivistääkseni kaiken "välihötön" kertomatta. Eli asiat eivät välttämättä edenneet aivan noin suoraviivaisesti, tai miten sen sanoisi.

Vaikka noissa olisi kuinka paljon höttöä välissä niin aika kiirettä pitää olla ja hyvää tuuria jotta edes sattuis pari vähän hassumpaa ja noin yliampuvia tapauksia vastaan. Keskimäärin ne on sellaista "ei kiitos" linjaa, mutta nää sun sattumukset tuntuu aivan uskomattomille ja vielä kaikki tapahunut yhden viikonlopun aikana niin aika hyvä saldo olis kyllä. :) En tietenkään tiedä kuinka monta yritystä teet aina, mutta jos sulle jokaiseen lähestymiseen vastataan aina tuolla tavalla niin jossain kusee kyllä ja pahasti. :D
        Mutta tietenkin hyvällä ja kärjistetyllä kirjoittelulla saa tylsätkin asiat näyttämään kiinnostavilta. :)

• t.ATM
        beefcake kirjoitti:

Vaikka noissa olisi kuinka paljon höttöä välissä niin aika kiirettä pitää olla ja hyvää tuuria jotta edes sattuis pari vähän hassumpaa ja noin yliampuvia tapauksia vastaan. Keskimäärin ne on sellaista "ei kiitos" linjaa, mutta nää sun sattumukset tuntuu aivan uskomattomille ja vielä kaikki tapahunut yhden viikonlopun aikana niin aika hyvä saldo olis kyllä. :) En tietenkään tiedä kuinka monta yritystä teet aina, mutta jos sulle jokaiseen lähestymiseen vastataan aina tuolla tavalla niin jossain kusee kyllä ja pahasti. :D
        Mutta tietenkin hyvällä ja kärjistetyllä kirjoittelulla saa tylsätkin asiat näyttämään kiinnostavilta. :)

"En tietenkään tiedä kuinka monta yritystä teet aina..."

No se riippuu tietenkin siitä, että löydänkö jossain vaiheessa seuraa jonka kanssa jään juttelemaan pidemmäksi aikaa, mutta kyllä joinain kertoina teen n.10 aloitetta illan aikana (eri baareissa).

"...mutta jos sulle jokaiseen lähestymiseen vastataan aina tuolla tavalla..."

Tätäkään en ihan ymmärtänyt. Kyllähän osan tytöistä kanssa oli ihan mukava jutella, eikä kaikissa tarinoissa mitään muuta ihmeellistä tapahtunut, kuin että tyttö ei ollut kiinnostunut, antanut numeroaan yms.

"...niin jossain kusee kyllä ja pahasti."

Olen ATM.

• t.ATM kirjoitti:

"En tietenkään tiedä kuinka monta yritystä teet aina..."

No se riippuu tietenkin siitä, että löydänkö jossain vaiheessa seuraa jonka kanssa jään juttelemaan pidemmäksi aikaa, mutta kyllä joinain kertoina teen n.10 aloitetta illan aikana (eri baareissa).

"...mutta jos sulle jokaiseen lähestymiseen vastataan aina tuolla tavalla..."

Tätäkään en ihan ymmärtänyt. Kyllähän osan tytöistä kanssa oli ihan mukava jutella, eikä kaikissa tarinoissa mitään muuta ihmeellistä tapahtunut, kuin että tyttö ei ollut kiinnostunut, antanut numeroaan yms.

"...niin jossain kusee kyllä ja pahasti."

Olen ATM.

Siis pukeudut väärin, sen kun muutat niin homma helpottuu. Selvästi unohdat sen kuinka tärkeää se kuori on naisille, siis ei se miehen vartalo vaan se mitä siinä vartalon päällä on. Jos sulla on se perus vaalea kauluspaita ja ne siniset farkut jalassa niin ei ihme jos ei onnistu. Tai vielä pahempi joku t-paita/villapaita yms.

Jos sä et ole sosiaalisesti rajoittunut kuten suurin osa atm kavereista niin silloin se on enää kiinni sun ulkonäöstä ja sitä saat kohennettuu ostamalla uudet vaatteet.

• t.ATM
        Naisen nautinto kirjoitti:

Vastausta:

Pe-iltasi: Ei naiselle ehdoteta tökerösti ja kylmiltään suoraan, että "haluan seksiä" valomerkin aikaan ja sitten tuo La-iltasi yritys heti kosketella ja yrittää suudella naista kun menet vähän juttelemaan....apua! Mitä kuvittelet....jos lisäksi olet ulkonäöltäsi nörttien kuningas, niin turha toivo! Jos olet vain yksinkertaisesti ruma, niin sulla pitää olla sitten hauska ja supliikki seuramies muutoin, niin se helpottaa hyvin ulkonäkösi karmeutta :) Kerran seurustelin yhden melko ruman miehen kanssa mutta meillä vain synkkasi jutut niin hyvin...ja kiihotti niin häpeilemättömän paljon, että melkein revittiin vaatteet toistemme päältä kun pääsimme seksipuuhiin muutamien treffien jälkeen...teki hyvää! Muutamat ystäväni kauhistelivat mitä näen miehessä ja lisäksi jotkin YTM-miehet tulivat varma ilme naamallaan "pelastamaan" mua mieheni seurasta baarissa - turhaan! Meillä oli sitä jotain, ei haitannut mieheni ulkonäköni.Täytyy myöntää, että ei naisen mielen liikkeissä aina pysy miehet tai naisystävätkään mukana. Muistan lisäksi opiskeluajoiltani illanvietossa pyörineenä naisena muutamia karmeita Atm-miesten lähestymisyrityksiä: kaiken huippu oli yksi pieni Atm-poika joka jahtasi mua kun kävin juoksulenkeillä ja yritti lyöttäytyä seuraani juttelemaan ja kun hän bongasi kerran minut baarista, niin tuli juttusille ja alkoi keskustelemaan suoraan: "Antaisit mulle edes säälistä pillua?" SIIS MITÄ? ei noin....ei kukaan nainen halua antaa miehelle säälistä. Lisäksi miksi yrität iskeä väen väkisin noita kauniimpia naisia baareissa kun heillä on muitakin ottajia...miksi et voisi hakeutua vaikka tuollaisen hieman tavallisemman tai lihavamman tytön seuraan...saisit hieman kokemusta naisista, niin voisi alkaa homma toimia paremmin....ei pelimieheksikään tulla yhdessä yössä.

Nojoo, olin minä aikaisemmin jutellut sen tytön kanssa aika pitkään, jolle seksiä ehdotin, niin ajattelin kokeilla onneani. Vaikka minulla olisi mahdollisuus, niin en halausi koko iltaa viettää silitellen jotain yhtä ja samaa tyttöä, saadakseni tältä pesää.

Lauantaihin liittyen, ainoat kerrat kun olen päässyt treffeille (tai edes suutelemaan), ovat tapauksia jossa olen käynyt melko nopeasti kiinni. Yksi tytöistä viestitti minulle baarin-illan jälkeisellä viikolla että vaikutin tosi mukavalta jätkältä, vaikka kävin häneen kiinni nopeammin kuin sika limppuun. Tämä ei silti tarkoita että läheskään aina aloittaisin nopean fyysisen lähestymisen. Ainoastaan kun olen sellaisella päällä.

En tiedä millainen tuo säälipillu-poika oli, mutta jos kyseessä oli pelkkä vitsi, niin minusta se oli aika huvittava.

Nättejä naisia isken sen vuoksi, ettei rumalla/läskillä naisella tee yhtään mitään. Ja kuten mainitsin, rumat ja läsöt tytöt ovat olleet minulle baarissa keskimäärin yhtä tympeitä kuin vähän nätimmätkin.

• t.ATM
        beefcake kirjoitti:

Siis pukeudut väärin, sen kun muutat niin homma helpottuu. Selvästi unohdat sen kuinka tärkeää se kuori on naisille, siis ei se miehen vartalo vaan se mitä siinä vartalon päällä on. Jos sulla on se perus vaalea kauluspaita ja ne siniset farkut jalassa niin ei ihme jos ei onnistu. Tai vielä pahempi joku t-paita/villapaita yms.

Jos sä et ole sosiaalisesti rajoittunut kuten suurin osa atm kavereista niin silloin se on enää kiinni sun ulkonäöstä ja sitä saat kohennettuu ostamalla uudet vaatteet.

Hiihiihaahaahoohoohuu jokerinauru.
        Jos unohdetaan salilla ravaaminen, niin pukeutuminen on ulkonäöllisistä seikoista kohdallani ainoa mihin voi selkeästi vaikuttaa (no ehkä voisin ostaa peruukin), ja vaatetus olikin ensimmäinen asia minkä laitoin kuntoon. Vaatteeni ovat ihan "muodikkaat", ja jotkut tytöt ovat sanoneet että ihan tyylikkäät kuteet. Useammin he kuitenkin muistuttavat ruipelokäsistäni, onnettomista hiuksistani (rakenteen vuoksi) ja siitä että näytän nörtiltä. Nyt joku apina tulee tähänkin varmaan sanomaan että: "sun kuteet on varmaan sellasta J&J peruskauraa, sun pitäis löytää joku oma tyyli", mutta vitut siellä baarissa kellään muullakaan mitään omaa tyyliä on, eikä minua edes kiinnosta löytää mitään vitun omaa hippityyliäni.
        Ei, vaatteista tämä asia on kaikista vähiten kiinni.

• t.ATM kirjoitti:

Hiihiihaahaahoohoohuu jokerinauru.
        Jos unohdetaan salilla ravaaminen, niin pukeutuminen on ulkonäöllisistä seikoista kohdallani ainoa mihin voi selkeästi vaikuttaa (no ehkä voisin ostaa peruukin), ja vaatetus olikin ensimmäinen asia minkä laitoin kuntoon. Vaatteeni ovat ihan "muodikkaat", ja jotkut tytöt ovat sanoneet että ihan tyylikkäät kuteet. Useammin he kuitenkin muistuttavat ruipelokäsistäni, onnettomista hiuksistani (rakenteen vuoksi) ja siitä että näytän nörtiltä. Nyt joku apina tulee tähänkin varmaan sanomaan että: "sun kuteet on varmaan sellasta J&J peruskauraa, sun pitäis löytää joku oma tyyli", mutta vitut siellä baarissa kellään muullakaan mitään omaa tyyliä on, eikä minua edes kiinnosta löytää mitään vitun omaa hippityyliäni.
        Ei, vaatteista tämä asia on kaikista vähiten kiinni.

Itse taas huomasin sen homman olevan toisin päin. Ihminen luo ensimmäisen 0.5sec-2sec ajalla tietynlaisen mielikuvan susta ja jos sä silloin näytät samalla kuin 90% sen baarin miehistä niin miten sä luulet jääväsi niiden naisten mieleen? Ihan sama millaisen sun vaattees on, mutta kunhan erotut siitä massasta jotta sä jäät niiden naisten mieleen, sitten osa voi enemmänkin miettiä sua kun sä jäit niiden päähän ja hän voi katsella sua ihan vain sen takia pidempään. Sitten kun hän katselee sua paljon niin hän voi pikkuhiljaa huomata jotain positiivisia asioita sussa ja tän jälkeen homma onkin puoliks jo valmis.
        Suurin ongelma miehillä tuolla baareissa on se etteivät he erotu massasta yhtään millään tavalla ja naisilla kun tunnetusti valinnavaraa on niin miksi hän miettisi jotain sellaisia mitkä näyttävät täysin samalta kuin kaikki muutkin.

Mä olen vain tässä kokemuksen kautta huomannut tämän, mä en usko olevani mitenkään erityisen mielenkiintoinen ulkonäöltäni, olen perinteisen ihannemiehen vastakohta lyhyenä ja vaaleana miehenä ja silloin kun pukeudun "siististi" niin homma oli täysin pelattu jo valmiiksi. Nykyään homma taas toimii kun mä erotun selvästi siitä massasta ja jonkun silmää se aina kiinnostaa.
        Olit sitten hippi, rokkari, gootti, pukumies, ihan sama mikä niin siellä baarissa on aina edes yksi nainen jota se tyyli kiinnostaa ja silloin sulla on parhaimmat mahdollisuudet siihen naiseen. Et sä sieltä baarista kuitenkaan kymmentä naista ole kerrallaan mukaas saamassa joten miksi et koita vedota niihin muutamaan joiden suhteen sulla olisi paremmat mahdollisuudet? Olettaen, että sua kiinnostaa jollain tapaa se tyyli miten pukeudut.

• t.ATM
        beefcake kirjoitti:

Itse taas huomasin sen homman olevan toisin päin. Ihminen luo ensimmäisen 0.5sec-2sec ajalla tietynlaisen mielikuvan susta ja jos sä silloin näytät samalla kuin 90% sen baarin miehistä niin miten sä luulet jääväsi niiden naisten mieleen? Ihan sama millaisen sun vaattees on, mutta kunhan erotut siitä massasta jotta sä jäät niiden naisten mieleen, sitten osa voi enemmänkin miettiä sua kun sä jäit niiden päähän ja hän voi katsella sua ihan vain sen takia pidempään. Sitten kun hän katselee sua paljon niin hän voi pikkuhiljaa huomata jotain positiivisia asioita sussa ja tän jälkeen homma onkin puoliks jo valmis.
        Suurin ongelma miehillä tuolla baareissa on se etteivät he erotu massasta yhtään millään tavalla ja naisilla kun tunnetusti valinnavaraa on niin miksi hän miettisi jotain sellaisia mitkä näyttävät täysin samalta kuin kaikki muutkin.

Mä olen vain tässä kokemuksen kautta huomannut tämän, mä en usko olevani mitenkään erityisen mielenkiintoinen ulkonäöltäni, olen perinteisen ihannemiehen vastakohta lyhyenä ja vaaleana miehenä ja silloin kun pukeudun "siististi" niin homma oli täysin pelattu jo valmiiksi. Nykyään homma taas toimii kun mä erotun selvästi siitä massasta ja jonkun silmää se aina kiinnostaa.
        Olit sitten hippi, rokkari, gootti, pukumies, ihan sama mikä niin siellä baarissa on aina edes yksi nainen jota se tyyli kiinnostaa ja silloin sulla on parhaimmat mahdollisuudet siihen naiseen. Et sä sieltä baarista kuitenkaan kymmentä naista ole kerrallaan mukaas saamassa joten miksi et koita vedota niihin muutamaan joiden suhteen sulla olisi paremmat mahdollisuudet? Olettaen, että sua kiinnostaa jollain tapaa se tyyli miten pukeudut.

"Olettaen, että sua kiinnostaa jollain tapaa se tyyli miten pukeudut."

Tämä on aika tärkeä huomio, ja este sille miksen voisi tuotakin "taktiikkaa" kokeilla.

• t.ATM kirjoitti:

"Olettaen, että sua kiinnostaa jollain tapaa se tyyli miten pukeudut."

Tämä on aika tärkeä huomio, ja este sille miksen voisi tuotakin "taktiikkaa" kokeilla.

Nyt jokaisella on jokin asia mistä pitää, jos sua vaikka kiinnostaa star trek niin laita sellainen paita päälle ja spoc korvat vaikka niin ehkä sieltä joku nörttityttö sulleki löytys. :) Et sä nyt niin kuiva tapaus voi olla ettei sua mikään kiinnosta, laita vaikka Elvis kampaus jos kuuntelet sen musiikkia tai jotain. Kyllä sä jotain keksit kunhan sitä päätäs käytät nyt muuhunkin kuin lutkaviestien kirjoitteluun.

• alajantti
        cfcfvccvcfvc kirjoitti:

Kauhea vaiva. Ihan kuin pillu olisi joku harvinainen luxustuote. Kyllä normaalin miehen kuuluu saada sinkkunakin seksiä 2/3 viikonlopusta, jos siis lähtee joka lauantai baariin. Tuskin missään muualla länsimaissa pillu on yhtä kiven alla suomalaiselle miehelle Suomessa. Eihän se tietenkään mitään haittaisi että naiset eivät ole helppoja, mutta kun samat neidit levittävät jalkansa ulkomaalaisille miehille lähes välittömästi.

• alajantti
        t.ATM kirjoitti:

"No ei varmaan voi odottaakaan, että tiettynä viikonloppuna (tai parina) heti natsaisi."

Heee...aloitin tässä puolisen vuotta sitten käymään aktiivisesti baarissa. Joka viikko olen käynyt 2-3 kertaa. Eli 50-75 kertaa kertynyt.

Tulos:

3 treffit, joka kerta oli kummallakin hauskaa, mutta kipinää ei naisten puolelta kuulemma syntynyt, joten jäivät yhteen kertaan.

1 "yhdenillan juttu", jossa räkäkännisen naisen kanssa jotain seksiin viittaava, ei kuitenkaan yhdyntää.

Juuri tätä mä tarkoitin tuolla toisella viestillä.

• cfcfvccvcfvc kirjoitti:

"Vielä kun muistaa, ettei yritä suudella heti ensimmäisen viiden minuutin sisään"

No eipä se nyt ihan näinkään kuitenkaan ole.... :)

• suuri pieni ego
        t.ATM kirjoitti:

Tulos:

Sulla on sisältä jotain rikki ja epätasapainossa. Kuka nyt sellaisella uskaltaa antaa. Jos pystyisitkin näkemään jotain muuta kuin pintaa ja olemaan erottelematta ihmisiä (teet sitä nimittäin koko ajan), voisit myös saada enemmän. Pillu ei ole enmmän.

• cfc...
        beefcake kirjoitti:

"Vielä kun muistaa, ettei yritä suudella heti ensimmäisen viiden minuutin sisään"

No eipä se nyt ihan näinkään kuitenkaan ole.... :)

Väitätkö että monta kertaa on toiminut niin, että heti kärkeen pyrit suutelemaan? Nyt viimeisenä oleva "itse asiassa kannattaa" -viesti on ihan asiaa, jollain tavalla kannattaa koskettaa nopeasti, mutta erogeeniset alueet suutelu kannattaa jättää mun mielestä jättää ihan ensi alkuun rauhaan. Jos nainen tottuu kosketukseen, niin hyvä, mutta ei kannata edetä mun mielestä suoraan maalintekoalueelle, ellei ole joku tunnettu lätkäpelaaja tai superadonis, jolloin homma on muutenkin sitä myöten selvä.

• grow up
        t.ATM kirjoitti:

"Millä tavalla näytät nörtiltä?"

Hoikka ruumiinrakenne, enkä käy salilla (en ole kaikista pahin narukäsi, mutta...)
        Enkä tosiaan jaksa lähteä 3 kertaa viikossa salille vain sen vuoksi, että minulla olisi vuoden kuluttua paremmat mahdollisuudet iskeä joku siiderilutka.

Onneton hiustyyppi (harvat, ohuet, suorat, sähköistyvät, geeliä hylkivät hiukset). Ei volyymiä millekään oikealle kampaukselle. Hiukset pitäisi ajaa aivan lyhyiksi, mutta se ei sovi kallon muotooni tai kasvonpiirteisiini lainkaan.

Hyvin vaalea iho (Conan O'Brien), joka ei rusketu edes kesällä. Lisäksi minulla oli nuorena iho-ongelma, joka on nyt lähes kokonaan korjaantunut, mutta kyllä kasvoistani näkee vieläkin etteivät ne ole kiiltävän putipuhtaat.

Melko korkea ja särisevä ääni (vähän kuin äänenmurros ei olisi mennyt täysin loppuun), joka vielä nousee kun innostun tai kiihdyn.

Vähän väsynyt perusilme. Lisäksi olemuksestani puuttuu täysin miehinen uho.

Omituiset nörttisilmät (tämä voi olla vaikea ymmärtää).

Siis näytät nörtiltä, mutta kuvittelet olevasi jumala. Jaat ihmiset läskeihin ja hoikkiin, siiderilutkiin ja mukaviin. Niin, eli saat sen mitä itsekin teet. Sinut on leimattu sinne samaan lohkoon muiden epäsopivien kanssa. Kannattaisko muuttaa hiukan omaa asennettaan. Katkeruus ja osoittelu kun on jotain vielä pahempaa kuin finnit ja vaalea iho. Ja kaikki se paska mitä ajattelet huokuu susta läpi käytöksenä. Joten turhaa itket...saat mitä haetkin, muttet edes säälistä.

• cfc... kirjoitti:

Väitätkö että monta kertaa on toiminut niin, että heti kärkeen pyrit suutelemaan? Nyt viimeisenä oleva "itse asiassa kannattaa" -viesti on ihan asiaa, jollain tavalla kannattaa koskettaa nopeasti, mutta erogeeniset alueet suutelu kannattaa jättää mun mielestä jättää ihan ensi alkuun rauhaan. Jos nainen tottuu kosketukseen, niin hyvä, mutta ei kannata edetä mun mielestä suoraan maalintekoalueelle, ellei ole joku tunnettu lätkäpelaaja tai superadonis, jolloin homma on muutenkin sitä myöten selvä.

En mä nyt sano että sä menet tiskilla olevan naisen taakse, käännät sen ympäri ja samantien alat nuolemaan sen naamaa jos se koko nainen ei ole sua ennen edes huomannut. Mutta kyllä sä nyt aika nopeasti voit edetä, jos esim tanssit ja joku nainen kattelee sua siinä ja selvästi sitä ei haittaa yhtään jos tanssit ihan kiinni siinä niin aika avoimia nää naiset on kaiken suhteen. Kättä nyt ei kannata housuun varmaan laittaa, mutta muuten tuntuu olevan aika suostuvaisia.

• t.ATM
        grow up kirjoitti:

Siis näytät nörtiltä, mutta kuvittelet olevasi jumala. Jaat ihmiset läskeihin ja hoikkiin, siiderilutkiin ja mukaviin. Niin, eli saat sen mitä itsekin teet. Sinut on leimattu sinne samaan lohkoon muiden epäsopivien kanssa. Kannattaisko muuttaa hiukan omaa asennettaan. Katkeruus ja osoittelu kun on jotain vielä pahempaa kuin finnit ja vaalea iho. Ja kaikki se paska mitä ajattelet huokuu susta läpi käytöksenä. Joten turhaa itket...saat mitä haetkin, muttet edes säälistä.

Kaikki alkoi varmaan siitä kun äitini kehui minua aina komeaksi pojaksi.
        Luonteeni on tosiaan aika paskanhajuinen.
        Elämäni on simppeliä. Joko saan naisia olemalla cooli itseni, tai sitten minusta tulee terroristi.

• t.ATM
        beefcake kirjoitti:

Nyt jokaisella on jokin asia mistä pitää, jos sua vaikka kiinnostaa star trek niin laita sellainen paita päälle ja spoc korvat vaikka niin ehkä sieltä joku nörttityttö sulleki löytys. :) Et sä nyt niin kuiva tapaus voi olla ettei sua mikään kiinnosta, laita vaikka Elvis kampaus jos kuuntelet sen musiikkia tai jotain. Kyllä sä jotain keksit kunhan sitä päätäs käytät nyt muuhunkin kuin lutkaviestien kirjoitteluun.

Tuota, siitä että pitää jostain asiasta on vielä melko pitkä matka siihen että haluaa ilmaista itseään sen asian kautta. Onhan minulla noita kiinnostuksen kohteita ollut elämässä paljonkin, mutten ole ainakaan vanhemmalla iällä halunnut höpötellä niistä paljoakaan, saati muuttaa ulkoasuani niiden vuoksi. En muutenkaan elämässäni (ainakaan hyvin pitkään aikaan) ole tuntenut halua kuulua mihinkään ryhmään.

• t.ATM kirjoitti:

Tuota, siitä että pitää jostain asiasta on vielä melko pitkä matka siihen että haluaa ilmaista itseään sen asian kautta. Onhan minulla noita kiinnostuksen kohteita ollut elämässä paljonkin, mutten ole ainakaan vanhemmalla iällä halunnut höpötellä niistä paljoakaan, saati muuttaa ulkoasuani niiden vuoksi. En muutenkaan elämässäni (ainakaan hyvin pitkään aikaan) ole tuntenut halua kuulua mihinkään ryhmään.

Tietenkin jos sitä ei halua tehdä mitään asian eteen niin eihän sille sitten mitään voi, ainakin yritin antaa pari vinkkiä, mutta sinähän sen lopulta päätät mitä teet elämälläs.

"En muutenkaan elämässäni (ainakaan hyvin pitkään aikaan) ole tuntenut halua kuulua mihinkään ryhmään."

Tosin tässä ollaan samalla linjalla.

• Iivavi

"Siis moniko vaalea suomalainen kunnollinen nainen oikeasti kehtaa viedä jonkun tumman miehen kotiinsa vanhemmilleen näytille vävyehdokkaana?"

Ei monikaan, mutta moni nainen kyllä jakaa pilluaan vaikka mille simpanssille esim. lomamatkoillaan. Esim. kamumirka.

• Semi-ATM
        beefcake kirjoitti:

A) Sulla on todella vilkas ja hyvä mielikuvitus, voisit ehkä ajatella kirjailijan uraa ja sitä kautta tulla rikkaaksi ja saada paljon naisia?

Jos t.ATM on tosiaan noin montaa naista jututtanut yhden viikonlopun aikana, niin ei ainakaan voi aktiivisuuden puutteesta syyttää. Ja toinen, että noi jutut kuulosti siltä kuin jätkällä olisi aika lailla kova itsetunto. Naisilta tulee kuittia, ja silti vaan matka jatkuu.

• ättä-tää-ää
        t.ATM kirjoitti:

Kaikki alkoi varmaan siitä kun äitini kehui minua aina komeaksi pojaksi.
        Luonteeni on tosiaan aika paskanhajuinen.
        Elämäni on simppeliä. Joko saan naisia olemalla cooli itseni, tai sitten minusta tulee terroristi.

Uskon jälkimmäiseen vaihtoehtoon tai siihen, että löydät kuuron ja aistivammaisen tyttöystävän itsellesi.

Kukaan kun ei vaan voi sietää itseriittoista nobodya, joka jaksaa vaan valittaa ja surkutella itseään.

• t.ATM
        ättä-tää-ää kirjoitti:

Uskon jälkimmäiseen vaihtoehtoon tai siihen, että löydät kuuron ja aistivammaisen tyttöystävän itsellesi.

Kukaan kun ei vaan voi sietää itseriittoista nobodya, joka jaksaa vaan valittaa ja surkutella itseään.

Hei! Itseasiassa kuvittelin joskus löytäväni sokean ja kauniin tytön, joka ei huomaisi kuinka pelleltä näytän. Mutta kaipa hänkin kuulisi miten pelleltä kuulostan. Sokea ja kuuro siis.

PS.Itse en voi sietää edes itseriittoista anybodya tai everybodya.

• dfgdgfg
        niinhänsemenee kirjoitti:

"a veilä ihmettelet että naiset ei sinua paljoa katsele... Näihin epätoivoisiin ATM miehiin joilla ei ole käytöstapoja törmää aika usein baareissa"

Niin siis tuolla rohkealla ja hiukan röyhkeällä tyylillähän ap olisi saanut _aivan_ varmasti, jos olisi komea. Epäkohteliasta se on vain jos on liian ruma.

• dfgdf
        Nördehtävä kirjoitti:

"Näyttää tosiaan siltä, etteivät naiset ole kovinkaan kiinnostuneita sinusta."

Otappa huomioon että AP yrittää iskeä nättejä tyttöjä. Kun hän kuitenkin saa niiden kanssa kontaktia aikaiseksi, niin valikoimalla kohteiksi niitä ei-niin-viehättäviä, pitäisi alkaa tulemaan jo tulosta. Lisäksi tilanne ei ole ihan kaamea, jos kerran kuitenkin pääsee jo ihan tanssilattialle asti.

Ehkä nördelookin päivittäminen, vuoden punttisalikuuri ja ruokavalion muuttaminen sisältämään enemmän proteiinia, auttaisi asiaan.

• dfgdfg
        t.ATM kirjoitti:

Tulos:

Olet menossa ihan oikeaan suuntaan ja kun vielä vähän opettelet viettelytaitoja, parannat vaatekertaa ja ulkonäköä sekä suuntaan tähtäimet niihin vähemmän viehättäviin, niin ihan varmasti alkaa lohkeamaan.

• t.ATM
        dfgdfg kirjoitti:

Olet menossa ihan oikeaan suuntaan ja kun vielä vähän opettelet viettelytaitoja, parannat vaatekertaa ja ulkonäköä sekä suuntaan tähtäimet niihin vähemmän viehättäviin, niin ihan varmasti alkaa lohkeamaan.

Jep, minun pitäisi poiketa omasta tyylistäni ja luonteestani, ja alkaa nuolemaan naisten perseitä.

• Hohoho
        alajantti kirjoitti:

Kauhea vaiva. Ihan kuin pillu olisi joku harvinainen luxustuote. Kyllä normaalin miehen kuuluu saada sinkkunakin seksiä 2/3 viikonlopusta, jos siis lähtee joka lauantai baariin. Tuskin missään muualla länsimaissa pillu on yhtä kiven alla suomalaiselle miehelle Suomessa. Eihän se tietenkään mitään haittaisi että naiset eivät ole helppoja, mutta kun samat neidit levittävät jalkansa ulkomaalaisille miehille lähes välittömästi.

...että onko ihan normaali mies, jos ei saa...:D

• Iivavammanen
        Hohoho kirjoitti:

...että onko ihan normaali mies, jos ei saa...:D

Ei ole Iivakaan sitten normaali!

• oppivuodet
        t.ATM kirjoitti:

Hei! Itseasiassa kuvittelin joskus löytäväni sokean ja kauniin tytön, joka ei huomaisi kuinka pelleltä näytän. Mutta kaipa hänkin kuulisi miten pelleltä kuulostan. Sokea ja kuuro siis.

PS.Itse en voi sietää edes itseriittoista anybodya tai everybodya.

Et vieläkään tajunnut pointtia. Ongelmasi ei ole ääni tai ulkonäkö, vaan köyhä asenne ja heikko itsetunto.

Vai miksi muuten lokeroit ihmisiä koko ajan ulkonäön suhteen?

• t.ATM
        oppivuodet kirjoitti:

Et vieläkään tajunnut pointtia. Ongelmasi ei ole ääni tai ulkonäkö, vaan köyhä asenne ja heikko itsetunto.

Vai miksi muuten lokeroit ihmisiä koko ajan ulkonäön suhteen?

Tottakai lokeroin ihmiset sen mukaan ketkä minua kiinnostavat ja ketkä eivät. Mikä ongelma sinulla on sen kanssa?

Löysin pikaisella haulla tälläisen määritelmän itsetunnolle:

"Itsetunto merkiksee sitä, että itseään koskevissa asioissa luottaa itseensä enemmän kuin muihin.

Hyvän itsetunnon omaavan ihmisen ei tarvitse kaiken aikaa ajatella, mitä mieltä muut ovat hänestä. Heikolla itsetunnolla varustettu miettii sitä alituiseen.

Hyvän itsetunnon omaavat ihmiset eivät pelkää "kasvojensa menettämistä", he sallivat itselleen väärässä olemisen. Heikolla itsetunnolla varustetut tekevät kaikkensa saadakseen itsensä näyttämään muiden silmissä erehtymättömältä, silloinkin kun omasta mielestään ovat väärässä."

En löytänyt itsestäni heikon itsetunnon piirteitä.

• hesuus
        t.ATM kirjoitti:

Jep, minun pitäisi poiketa omasta tyylistäni ja luonteestani, ja alkaa nuolemaan naisten perseitä.

Tai voisit siirtyä miehisen alalajin nuoltavaksi. Ne tykkää akkamaisista narisijoista.

• t.ATM
        hesuus kirjoitti:

Tai voisit siirtyä miehisen alalajin nuoltavaksi. Ne tykkää akkamaisista narisijoista.

Olisitko ensimmäinen poikaystäväni?

• epäilys herää*
        t.ATM kirjoitti:

Olisitko ensimmäinen poikaystäväni?

Mitä enemmän näitä puolustuspuheenvuorojasi lukee sen varmemmaksi tulee siitä, ettet olekaan mies, vaan nainen. Onko hyväkin roolipeli menossa?

• t.ATM
        epäilys herää* kirjoitti:

Mitä enemmän näitä puolustuspuheenvuorojasi lukee sen varmemmaksi tulee siitä, ettet olekaan mies, vaan nainen. Onko hyväkin roolipeli menossa?

Jahas, kerrotko vielä miten päädyit tälläiseen johtopäätökseen? On minua kerran ennenkin syytetty naiseksi, mutta syyttäjä ei voinut kertoa minulle miksi näin luuli.

• Koija
        t.ATM kirjoitti:

Nojoo, olin minä aikaisemmin jutellut sen tytön kanssa aika pitkään, jolle seksiä ehdotin, niin ajattelin kokeilla onneani. Vaikka minulla olisi mahdollisuus, niin en halausi koko iltaa viettää silitellen jotain yhtä ja samaa tyttöä, saadakseni tältä pesää.

Lauantaihin liittyen, ainoat kerrat kun olen päässyt treffeille (tai edes suutelemaan), ovat tapauksia jossa olen käynyt melko nopeasti kiinni. Yksi tytöistä viestitti minulle baarin-illan jälkeisellä viikolla että vaikutin tosi mukavalta jätkältä, vaikka kävin häneen kiinni nopeammin kuin sika limppuun. Tämä ei silti tarkoita että läheskään aina aloittaisin nopean fyysisen lähestymisen. Ainoastaan kun olen sellaisella päällä.

En tiedä millainen tuo säälipillu-poika oli, mutta jos kyseessä oli pelkkä vitsi, niin minusta se oli aika huvittava.

Nättejä naisia isken sen vuoksi, ettei rumalla/läskillä naisella tee yhtään mitään. Ja kuten mainitsin, rumat ja läsöt tytöt ovat olleet minulle baarissa keskimäärin yhtä tympeitä kuin vähän nätimmätkin.

.
        .

Dear ATM

Anna kun wanha-setä neuvoo.

Teit kaiken ihan oikein. Yritä silti suhtautua niinkuin olisit uuden tuotteen myyjä, joka laukkaa asiakkaalta toiselle: kukaan ei kiinnostu pesuaineestasi ensi kerralla, ei edes toisella. Ensi tapaaminen on vain lyhyt esittäytyminen jonka tarkoituksena on myydä toinen asiakaskäynti. Toisella kerralla suhde alkaa kehittyä, silloinkin on kyse lähinnä tarvekartoituksesta.

Eli; unohda seksin ehdottaminen kapakassa, se ei toimi. Puhu jonkun perusjärkevän daamin kanssa, kysy vaikka mitä se (hän) syö mielellään. Jos sait vastauksen niin kysy, onko sunnuntaina päivällä aikaa (ei illalla, kerron toiste miksei). Anna sekä alku- että loppuhetki, klo 12-13 vaikka. Älä odota vastausta vaan totea, että siellä nähdään ja kehu päätöstä lyhyesti: kiva juttu, tämä poika lähtee nukkumaan kännin pois, annatko koordinaatit vielä. Lyöt numeron suoraan kännykkään ja soitat siitä paikasta (et kirjoita numeroa ylös) koska silloin yhteystiedot on vaihdettu tasapuolisesti. Lähdet oikeasti pois sitten, oma asiasi minne.

Eli koko homma on siitä kiinni että rakennat luottamusta ja yrität saada numeron, that's it. Joku manolo voi saada värkkiä sekunnissa mutta sinä et saa enkä minä. Ja valitse myös kohderyhmä oikein, joohan.

.
        .
        .

• nöösi_poika

Ihan hyvää stooria ja olet tosi aktiivinen naisten suhteen, joten ei siinä mitään.

Mutta on vaan vaikea uskoa, että olisit oikeasti ATM, kun meininkin on kuitenkin tätä tasoa:

"Löysin illan aika myös toisen tyttöparin, jonka kanssa juttu luisti melko hyvin. Jossain vaiheessa tytöt halusivat lähteä tanssimaan, ja pyysivät minut mukaansa."

Siis että juttu loistaa naisten kanssa ja NAISET PYYTÄVÄT sinua tanssimaan.

Ei oikein kuulosta ATM:ltä. Ei minulel kukaan nainen halua puhua. Kun menen baarissa tervehtimään jotain naista, niin tyypillisesti saan "hitaan" katseen ja nainen kääntyy ja kävelee pois paikalta sanakaan sanomatta. Saan spitaalisen kohtelua.

Sinä puolestasi olet ennemmin huono-onninen YTM kuin oikeasti ATM. Saathan selvästi juttu- ja tanssieuraa baareissa. Olet huonoflaksinen YTM!

• nöösi_poika
        Semi-ATM kirjoitti:

Jos t.ATM on tosiaan noin montaa naista jututtanut yhden viikonlopun aikana, niin ei ainakaan voi aktiivisuuden puutteesta syyttää. Ja toinen, että noi jutut kuulosti siltä kuin jätkällä olisi aika lailla kova itsetunto. Naisilta tulee kuittia, ja silti vaan matka jatkuu.

Olen samaa mieltä. ALoittaja on ennemmin huono-onninen YTM kuin oikeasti ATM.

Lue nyt noita juttuja: Löysin illan aika myös toisen tyttöparin, jonka kanssa juttu luisti melko hyvin. Jossain vaiheessa tytöt halusivat lähteä tanssimaan, ja pyysivät minut mukaansa.

Siis että naisista löytyy juttuseuraa ja naiset pyytävärt tanssimaan jne. Ei kuulosta AT-mieheltä!

• ................

Kaikkea sitä AT-mies joutuukin kestämään vitun makuun päästäkseen.

• <3333

Jotenkin surkuhupaisaa tekstiä. Tuli lukiessa jostain syystä elävästi mieleen mielikuva kapisesta rakkikoirasta, joka koittaa ihmisjoukossa päästä nylkyttämään vähän joka koipea - jos yksi ajaa pois, siirrytään heti uuden koiven kimppuun.

"Silittelin ja yritin suudella tuota toista tyttöä,"

Juuei. Ei ehkä se toimivin iskukikka heti hyökätä suulle kiinni. Yäk.

• .............

Miksi naiset sitten yleensä antavat niin helposti suudella baarissa, jos se ei muka ole hyvä iskukikka? Varsinaista naisen logiikkaa, "toi on sen verran tylsä tyyppi, että voisin suudella sen kanssa. Kyllä se varmaan kohta lähtee tästä menee"?

• njoo....
        ............. kirjoitti:

Miksi naiset sitten yleensä antavat niin helposti suudella baarissa, jos se ei muka ole hyvä iskukikka? Varsinaista naisen logiikkaa, "toi on sen verran tylsä tyyppi, että voisin suudella sen kanssa. Kyllä se varmaan kohta lähtee tästä menee"?

Niin no, ei ehkä olisi kannattanut alkaa yleistämään, eli korjataanpa sen verran, että minun mielestäni yksi huonoimmista iskukeinoista todellakin on heti alkaa lääppimään. Toki jotkut normikosketukset siedän, mutta suutelun yrittäminen heti on ihan perseestä, puhumattakaan sitten jostain tyyliin käden työntämisestä jalkoväliin, siitä saa ainakin minulta heti korvilleen.

• t.ATM
        njoo.... kirjoitti:

Niin no, ei ehkä olisi kannattanut alkaa yleistämään, eli korjataanpa sen verran, että minun mielestäni yksi huonoimmista iskukeinoista todellakin on heti alkaa lääppimään. Toki jotkut normikosketukset siedän, mutta suutelun yrittäminen heti on ihan perseestä, puhumattakaan sitten jostain tyyliin käden työntämisestä jalkoväliin, siitä saa ainakin minulta heti korvilleen.

Aaaah, olen vain kerran työntänyt yllättäen käteni naisen jalkoväliin. Olipa ihana kokemus.

• hihihihiiii

Nauru karkas ääneen, mä niin nään ton kans silmissäni...:DDDD

Joo, mies joka hyökkää suulle, on yäks, vaikka olis mikä hunksi...

• t.ATM
        hihihihiiii kirjoitti:

Nauru karkas ääneen, mä niin nään ton kans silmissäni...:DDDD

Joo, mies joka hyökkää suulle, on yäks, vaikka olis mikä hunksi...

Miksi naisia häiritsee jos mies yrittää baarissa useita? Luuletteko te naiset olevanne jotain niin erityistä, että iskisin silmäni vain yhteen koko illan aikana? Jos olen hyvällä tuulella niin käyn myös monesti juttelemassa tytöille joita en edes halua iskeä. Tuokin näyttää monia häiritsevän.

• Mies1985

Jos haluaisit seksiä tosi kovaa niin luultavasti sitten tekisit sellaisia muutoksia käytökseesi yms. jotka siihen paremmin johtaisivat. Mutta ilmeisesti et halua sitä niin kovaa joten jatkat aika epämääräisellä ja epäkohteliaallakin tyylillä. Epäkohteliasta on esim.iholle käyminen ilman lupaa vaikka se jonkun mielestä 'kuuluisikin' baarikulttuuriin. Ei varmaan kannata varsinkin jos tietää ettei ole mieletön adonis. Se on itsekästä.

Tai sitten se tapa millä sinun on omaan tyydytykseesi asti seksiä saatava on niin erikoinen ja vaativa ettet mitenkään voi onnistua paitsi ehkä kaikista onnettomimpien naisten kanssa.

• .............

Tisseihin ja perseeseen ei kannata käydä käsiksi - ainakaan alkuun. Sen sijaan esim. hiuksia tai olkapäätä tai vastaavaa osaa pitäisi lääppiä baarissa JO ENSIMMÄISTEN MINUUTTIEN AIKANA, mielellään jotenkin puolivahingossa. Ja tämä ei sitten ollut vitsi, vaan vakavastiotettava vinkki kaikille atm:ille. Itsellänikään ei ole naisonnea juurikaan, mutta tuo lääppimisjuttu on yksi asia jonka olen oppinut. Toivottavasti palstalaiset sisäistävät tämän, ja laittavat minulle vastalahjana vaikka vastauksena tähän jotain todellisia vinkkejä naisten iskemiseen.

• t.ATM

Seksuaalinen draivini on tosiaan lähempänä eunukkia kuin keeneriä.

• Lord_Boredom

Tässä oli jo sen verran paljon yritystä, etten ole lainkaan varma, oletko keksinyt kaiken vai ovatko nuo tapahtuneet oikeasti. Toisaalta juttu ilmentää joitain tämän palstan stereotypioita epäuskottavasti, mutta toisaalta päiväkirjat olivat hyvinkin elämänmakuisia! Etenkin se "Sä näytät nörtiltä" oli todella kutkuttava, ja aiheutti minulle ahdistavia takaumia, joiden sisällöstä en ihan ehtinyt saada selvää. Annoin joka tapauksessa thumbs upin.

En nyt kuitenkaan tämän enempää kommentoi. Olihan käytöksesi tökeröä, mutta aktiivisuus korvannee kyllä, ja saat varmasti palstan toisena ATM:nä tyttöystävän (Hämärän rajoilta on arvioni mukaan ensimmäinen), ja kaikki päiväkirjamerkinnöissä esiintyneet naisethan eivät edes nähneet tuota tökeröä puolta, kun yksikin hylkäsi ulkonäön perusteella, ja toisille olit liian epäaggressiivinen eli et alentunut tappelemaan naisista niiden tummien miesten kanssa, mikä minusta nähden ei ole tökeröä.

• t.ATM

Voi tosin kyllä olla että luonteeni on jo vähän liian piloille mädännyt. Kun en kumminkaan minkään täyden psykopaatin kanssa suhdetta halua. Asioiden olisi pitänyt lähteä liikkeelle viimeistään siinä 19 vuoden iässä. Minulla on hyviä muistoja noista ajoista. Olin aika romanttinen, ja luulin että asiat ratkeavat sillä kun kerään rohkeuteni ja pyydän jotain mukavaa ja söpöä tyttöä treffeille.

• Hämärän rajoilta

Arviosi suhteeni on melko optimistinen (tai t.ATM:n suhteen todella pessimistinen), etenkin kun ottaa huomioon, etten koskaan lähesty naisia tai edes käy missään sellaisissa paikoissa, missä se olisi edes teoriassa mahdollista.

• Lord_Boredom
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

Arviosi suhteeni on melko optimistinen (tai t.ATM:n suhteen todella pessimistinen), etenkin kun ottaa huomioon, etten koskaan lähesty naisia tai edes käy missään sellaisissa paikoissa, missä se olisi edes teoriassa mahdollista.

Eikö sinulle ole pelkästään jo suomi24:n kautta tullut viestejä lukuisilta naisilta? Näin ainakin kuvittelen öisin, kun en saa katkeruudeltani ja kateudeltani unta, kun ajattelen lakkaamatta palstan asioita ja purskahdellessani välillä itkuun, kun tajuan rääväsuisimmankin lutkittelijan kokevan hekumallisia öitä ennen kuin minä saan myönteistä huomiota edes pumpattavalta Barbaralta.

• Hämärän rajoilta
        Lord_Boredom kirjoitti:

Eikö sinulle ole pelkästään jo suomi24:n kautta tullut viestejä lukuisilta naisilta? Näin ainakin kuvittelen öisin, kun en saa katkeruudeltani ja kateudeltani unta, kun ajattelen lakkaamatta palstan asioita ja purskahdellessani välillä itkuun, kun tajuan rääväsuisimmankin lutkittelijan kokevan hekumallisia öitä ennen kuin minä saan myönteistä huomiota edes pumpattavalta Barbaralta.

Ei niitä nyt niin montaa ole tullut. Ja toiseksi olen jo niin syvällä pelastuksen ulottumattomissa, ettei minusta ole edes vastaamaan näihin naisten aloitteisiin.

• Cranky_geek

jo yrityksen takia. Pakko nimittäin myöntää, ettei mulla olis mulla cohonesseja ihan tollaseen testailuun. Että on sulla ainakin itseluottamusta ja yritystä sen verran ettei homma noista jää kiinni. Ehkä tollanen kamikaze tyyli ei kuitenkaan oo ehkä ihan paras mahdollinen tapa hyödyntää moista itsevarmuutta. Vähän semmonen meininkihän sulla tossa on, että ihan sama miten menee mikä on hyvä juttu siinä mielessä, ettet anna ainakaan epätoivoista kuvaa itsestäsi, mutta hyvät tavat silti kunniaan. Kohtelias mies ei todellakaan ole sama asia kuin nössö mies joka kunnioittaa naisia liikaakin eikä uskalla edetä tarpeeksi nopeasti. Pitää vaan haistaa koska on oikea aika edetä aina askel eteenpäin tuttavuudessa. Kyllä sun pitää ottaa vähän kärsivällisempi asenne ja panostaa enemmän niihin muutamiin naisiin jos meinaat onnistua. Suoraviivainen toiminta voi onnistua ainoastaan silloin kun nainen on tarpeeksi jurrissa tai jo valmiiksi jostain syystä kiinnostunut susta (niin hyvä ulkonäkö) ja sun pitää vaan vastata naisen kiinnostukseen. Naiset tyytyy yleensä vihjailemaan kiinnostuksestaan ja odottaa että mies vie asiaa aina sopivasti eteenpäin ja ottaa riskin kasvojen menetyksestä, jos tulkinta onkin väärä ja nainen torjuukin miehen ehdotukset.

Nii onko sulla menossa joku testi jolla yrität todistaa jotain Suomen yöelämästä, vai etitkö ihan oikeasti jotain juttua? Joka tapauksessa niin jatka vaan tämmösiä raportteja, jos meinaat jatkossakin harrastaa samanlaista meininkiä. Tostahan välittyi hyvin noiden tilanteiden tunnelma ja tuntu kuin olis ollu ite siinä vieressä seuraamassa tilannetta.

• t.ATM

Kärsivällinen voisin olla, jos nyt löytäisin jonkun tytön josta oikeasti kiinnostuisin. Baarissa (tai nykyään missään muuallakaan) tuollaisen kiinnostuksen syttyminen on kohdallani aika hankalaa.

Eipä tässä mitään varsinaista testiä ole meneillään. Jonkinlainen suhde hakusessa, joskaan en tiedä kuinka paljon sitä oikeasti edes haluan. Toivoisin lähinnä kai suhteen vähän ravistelevan minua tästä horroksesta, jotta saisin taas motivaatiota laittaa elämää enemmän raiteilleen. Vaikka niinhän sanotaan, ettei toinen ihminen voi kenenkään elämää parantaa, mutta taidan olla vähän eri mieltä.

• a-siakas
        t.ATM kirjoitti:

Kärsivällinen voisin olla, jos nyt löytäisin jonkun tytön josta oikeasti kiinnostuisin. Baarissa (tai nykyään missään muuallakaan) tuollaisen kiinnostuksen syttyminen on kohdallani aika hankalaa.

Eipä tässä mitään varsinaista testiä ole meneillään. Jonkinlainen suhde hakusessa, joskaan en tiedä kuinka paljon sitä oikeasti edes haluan. Toivoisin lähinnä kai suhteen vähän ravistelevan minua tästä horroksesta, jotta saisin taas motivaatiota laittaa elämää enemmän raiteilleen. Vaikka niinhän sanotaan, ettei toinen ihminen voi kenenkään elämää parantaa, mutta taidan olla vähän eri mieltä.

Jep. hankalaa on. Kun lokeroi jokaisen naisen ulkonäön perusteella tai sen mukaan miten itseäsi katsoo.

Ongelmasi on yksinkertaisesti huono itsetunto, jota pönkität vääristyneellä egollasi. Joten tuskin ulkoinen olemuksesi on se suurin haitta.

Sinuna menisin päälääkäriin, en kosmetologille!

• Läski siiderilutka
        t.ATM kirjoitti:

...sä oot siis ruma, vittumainen ja ärsyttävä ja ihmettelet, mikset saa naista? Ootko sä miettiny, mitä sulla olis annettavaa naisella tai mitkä vois olla sellasia syitä, joiden takia nainen vois susta kiinnostua? Ja jos sä itekin tiedät näyttäväs hirveeltä (kuvailusi oli ainakin hiuksia nostattava), ni miks sä yrität edes niitä nättejä tyttöjä? Jokaisella on olemassa oma tasonsa ja siihen kuitenkin kannattais tyytyä...

Me läskit siiderilutkatkaan (ihana nimitys, alan käyttää sitä!) ei yleensä mennä baariin etsimään sitä tulevaa aviomiestä vaan ihan pelkästään pitämään hauskaa, ni miks ihmeessä edes panoks pitäis ottaa joku puistattava otus? Eli tässä kohtaa meillä on ihan samanlainen ajatusmalli... Ja syytä miks kauniit naiset ei oo kiinnostunu, ei varmaan tarvi selittää... Sun kaltasen voi sit myöhemmin ottaa lasten isäks, jos luonne on ihana, mut tässä tapauksessa, noh...

• t.ATM
        a-siakas kirjoitti:

Jep. hankalaa on. Kun lokeroi jokaisen naisen ulkonäön perusteella tai sen mukaan miten itseäsi katsoo.

Ongelmasi on yksinkertaisesti huono itsetunto, jota pönkität vääristyneellä egollasi. Joten tuskin ulkoinen olemuksesi on se suurin haitta.

Sinuna menisin päälääkäriin, en kosmetologille!

Tässä oli taas naisten (ja varmaan miestenkin) vastaus kaikkeen. Huono itsetunto. Mitä se edes tarkoittaa? Kerro myös mitä tarkoittaa vääristynyt ego? En kyllä usko että pystyt. Lässytät vaan jotain ja viljelet tuollaisia kuluneita ilmauksia.

Miksi minua kiinnostaisi ruma tai läski nainen? Haluanko nostaa siiderirenkaat siitä vitun päältä ennen kuin sörkkään munani sinne, vaan sen vuoksi että tykkään jonkun naisen kanssa samasta musiikista tai jaan samoja elämänarvoja?

Tuota katseen mukaan lokeroimista en nyt aivan ymmärtänyt. Jos viittaat "päiväkirjamerkinnöissä" käyttämiini humoristisiin ilmauksiin, niin voin tehdä sinusta paljon pätevämmän analyysin kuin sinä minusta: Sinulla ei taida olla tippaakaan huumorintajua...taidat olla juuri sellainen varautunut, tympeä, huumorintajuton pelle joka vaginansa vuoksi luulee olevansa jotain ihmeellistä. Naistyyppi johon baarissa törmään niin usein.

• t.ATM
        Läski siiderilutka kirjoitti:

...sä oot siis ruma, vittumainen ja ärsyttävä ja ihmettelet, mikset saa naista? Ootko sä miettiny, mitä sulla olis annettavaa naisella tai mitkä vois olla sellasia syitä, joiden takia nainen vois susta kiinnostua? Ja jos sä itekin tiedät näyttäväs hirveeltä (kuvailusi oli ainakin hiuksia nostattava), ni miks sä yrität edes niitä nättejä tyttöjä? Jokaisella on olemassa oma tasonsa ja siihen kuitenkin kannattais tyytyä...

Me läskit siiderilutkatkaan (ihana nimitys, alan käyttää sitä!) ei yleensä mennä baariin etsimään sitä tulevaa aviomiestä vaan ihan pelkästään pitämään hauskaa, ni miks ihmeessä edes panoks pitäis ottaa joku puistattava otus? Eli tässä kohtaa meillä on ihan samanlainen ajatusmalli... Ja syytä miks kauniit naiset ei oo kiinnostunu, ei varmaan tarvi selittää... Sun kaltasen voi sit myöhemmin ottaa lasten isäks, jos luonne on ihana, mut tässä tapauksessa, noh...

Sanoisin että näytän enemmän nörtiltä kuin rumalta. Kasvonpiirteeni sijoittuvat varmaan jonnekin asteikon puolivälin lähelle. Kerran eräs nätti ja selvä tyttö baarissa sanoi spontaanisti minua jopa komeaksi, mutta silloin täytyy olla kyllä jo outo maku. Mistä muuten olet päätellyt että olen vittumainen ja ärsyttävä?

Minulla on naisille yhtä paljon annettavaa kuin lähes kaikilla muillakin miehillä. Kerrotko nyt ylipäätään mitä annettavaa noilla ulkona käppäilevillä miehillä on naisille?
        Tästä seuraavasta toteamuksesta olen kyllä pyrkinyt eroon, kun se alkaa olla aika kulunut, mutta kun se ei näytä uppoavan ihmisten kaaliin. Yritän nättejä tyttöjä siksi että rumalla tai läskillä naisella ei tee yhtään mitään.

Huvittavaa muuten kun ensimmäisessä kappaleessa selität minulle miten jokaisella on oma taso johon pitäisi tyytyä, mutta seuraavassa kappaleessa sanot että läskit ja rumat lutkatkin haluavat miellyttävännäköisen miehen.

• VaakaNainen32
        t.ATM kirjoitti:

Sanoisin että näytän enemmän nörtiltä kuin rumalta. Kasvonpiirteeni sijoittuvat varmaan jonnekin asteikon puolivälin lähelle. Kerran eräs nätti ja selvä tyttö baarissa sanoi spontaanisti minua jopa komeaksi, mutta silloin täytyy olla kyllä jo outo maku. Mistä muuten olet päätellyt että olen vittumainen ja ärsyttävä?

Minulla on naisille yhtä paljon annettavaa kuin lähes kaikilla muillakin miehillä. Kerrotko nyt ylipäätään mitä annettavaa noilla ulkona käppäilevillä miehillä on naisille?
        Tästä seuraavasta toteamuksesta olen kyllä pyrkinyt eroon, kun se alkaa olla aika kulunut, mutta kun se ei näytä uppoavan ihmisten kaaliin. Yritän nättejä tyttöjä siksi että rumalla tai läskillä naisella ei tee yhtään mitään.

Huvittavaa muuten kun ensimmäisessä kappaleessa selität minulle miten jokaisella on oma taso johon pitäisi tyytyä, mutta seuraavassa kappaleessa sanot että läskit ja rumat lutkatkin haluavat miellyttävännäköisen miehen.

Minuakin huvittaa hieman tällä palstalla nämä lutkittelu-jutut ja ihan vitsinä heitänkin näitä lähdenpäs taas baariin lutkailemaan-juttuja kun illanviettoon olen lähdössä :D Nuorena naisena (18-24v) olin villi ja huoleton. Nautin tanssimisesta ja juhlista ja oikein odotin viikonloppuja ja bileitä tai baarikierrosta...ihanaa! En missään nimessä halunnut seurustella tuolloin vakavasti - mun nuoruuden poikaystävä yritti pakottaa mua naimisiin jo alle 20v. lukiolaisena ja olin kauhuissani pelkästä ajatuksesta - halusin olla vapaa. Kyllähän olen nainut monennäköistä, kokoista ja ikäistä miestä ja monenkokoista miehen varustusta olen nähnyt :) ...muutaman nörttikin taisi menettää poikuutensa seurassani...mutta kun huoleton olin, niin en miettinyt liikaa. Tein vain niin kuin silloin tuntui hyvältä tai sopivalta. Mutta pakko oli lopulta rauhoittua kun halusin perheenkin ja naimisiin sopivan miehen kanssa ja muutin toiselle paikkakunnalle opiskelujen lopussa ja sain töitä ja tapasin nykyisen mieheni. Se on muuten käsittämätönä miten törmäsin vielä tuolloin sinkkuna 24v. yhteen 25-vuotiaaseen mieheen jolla oli poikuus tallella....onko oikeasti noin vaikeaa saada naista???? Ilmeisesti on. Yksi ärsyttävä piirre tuossa nuoruuteni villissä menossa oli: kun ei ollut vaikea saada miesseuraa ja jos joku naispuolinen ystäväni löysi kivan miehen poikaystäväkseen, niin osa noista ns. varatuista miehistä yritti tulla iskemään! En ikinä koskenut ystävieni miehiin (tai varattuihin miehiin yleensä,vaikka olipa niitäkin jotka yrittivät salata olevansa varattuja...) Inhottavin kokemus oli kun serkkuni humaltunut avopuoliso yritti iskeä mua hääjuhlisssa kesällä....voi hemmetti mikä soppa! En ystävyyssuhteitani pilaa miesten takia. Olen aina nauttinut seksistä ja osaanpahan tyydyttää omat ja mieheni tarpeet makuuhuoneen puolella nyt vakituisessakin parisuhteessa. Vieraita miehiäkään ei innosta käydä kokeilemassa kun sain vaihtelua nuorena. Nyt mulla on ikää 32v. Ulkonäöltäni olen hoikka, siro ja nätiksi kehuttu ja mulla on vaaleat pitkät hiukset ollut aina...ja pukeudun arkena tiukkoihin farkkuihin ja paitoihin ja saappaat ovat suosikki näin talvella. Illanvietossa käydessäni suosin mekkoja ja korkokenkiä. Kenkiä rakastan ja niitä mulla onkin jo vähän liikaakin...Nyt taisi saada melko bimbon kuvan..mutta ihan sama :D Parempaa naisonnea Atm-tyypit teille jatkossa! Eiköhän teilläkin joku päivä onnista...

• Läski siiderilutka
        t.ATM kirjoitti:

...että olet ärsyttävä ja vittumainen?! Haluatko, että käytän aikaani keräämällä sun kommentteja, joita oot ihmisille täällä heitelly? Iso osa sun sanomisistas on ollu vittumaisia ja se tuppaa tekemään ihmisestäkin vittumaisen. Oletan, että uskallat sanoa samanlaisia kommentteja ihmisille myös päin naamaa... Ärsyttävä? Toistat itseäsi ihan jumalattomasti, eikö todellakaan oo muuta sanottavaa? Jankuttaminen ja johonkin tiettyyn asiaan takertuminen on ärsyttävää. Sen lisäksi lajittelet ihmiset paremmuusjärjestykseen ulkonäön perusteella ja sellainen on myöskin kaikessa typeryydessään ärsyttävää...

"Huvittavaa muuten kun ensimmäisessä kappaleessa selität minulle miten jokaisella on oma taso johon pitäisi tyytyä, mutta seuraavassa kappaleessa sanot että läskit ja rumat lutkatkin haluavat miellyttävännäköisen miehen."

Kuten itse olet aiemmin sanonut, sinua hirvittää miten ihan komeatkin miehet pyörivät baareissa meidän läskien siiderilutkien ympärillä, vaikkei sinulle kelpaisi ikinä, mutta niin se kuitenkin usein tuppaa olemaan... Kyllä jokainen (kaunis, ruma, tyhmä, viisas, nörtti, lutka...) varmasti valitsee parhaimman päältä, jos valinnan varaa on. En ainakaan itse kuvittele mitään adonista itselleni tulevaksi aviomieheksi, mutta sellaista on kiva kokeilla näin sinkkuna, jos tilaisuus suorastaan huutaa naaman edessä.

Tarvitseeko todella selittää tuota jokaisen omaa tasoa enemmän? En minä ainakaan yritä etsiä komeinta mahdollista miestä vaan sellaista, jonka kanssa muut asiat ovat kohdallaan. Tottakai haluaisin sellaisen, joka minun silmääni miellyttää, mutta harvoinpa se on se porukan komein mies, yleensä se on sellainen turvallisen ja kiltin oloinen perusmaukka. Sellainen jonka kanssa voi olla oma itsensä ja jonka kanssa on muutakin yhteistä kuin himo.... Niin, meillä läskeillä siiderilutkillakin on tunteet, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin! :D

Ihan sit lisukkeena voin biseksuaalina sulle kertoa, että se pillu on oikeesti pääpiirteissään ihan samanlainen, oli sen kantaja sit lihava tai laiha, nätti tai ruma! (Kunhan kohtuudessa pysytään, 400 kiloisella cp-vammaisella ei välttämättä ole ihan samanlainen kuin 13-vuotiaalla balleriinalla). Eli ei muuta ku silmät kiinni ja vetelemään, silleen me läskit siiderilutkatkin joskus hommat säälistä hoidellaan... ;D

• sivustaseuraaja
        VaakaNainen32 kirjoitti:

Minuakin huvittaa hieman tällä palstalla nämä lutkittelu-jutut ja ihan vitsinä heitänkin näitä lähdenpäs taas baariin lutkailemaan-juttuja kun illanviettoon olen lähdössä :D Nuorena naisena (18-24v) olin villi ja huoleton. Nautin tanssimisesta ja juhlista ja oikein odotin viikonloppuja ja bileitä tai baarikierrosta...ihanaa! En missään nimessä halunnut seurustella tuolloin vakavasti - mun nuoruuden poikaystävä yritti pakottaa mua naimisiin jo alle 20v. lukiolaisena ja olin kauhuissani pelkästä ajatuksesta - halusin olla vapaa. Kyllähän olen nainut monennäköistä, kokoista ja ikäistä miestä ja monenkokoista miehen varustusta olen nähnyt :) ...muutaman nörttikin taisi menettää poikuutensa seurassani...mutta kun huoleton olin, niin en miettinyt liikaa. Tein vain niin kuin silloin tuntui hyvältä tai sopivalta. Mutta pakko oli lopulta rauhoittua kun halusin perheenkin ja naimisiin sopivan miehen kanssa ja muutin toiselle paikkakunnalle opiskelujen lopussa ja sain töitä ja tapasin nykyisen mieheni. Se on muuten käsittämätönä miten törmäsin vielä tuolloin sinkkuna 24v. yhteen 25-vuotiaaseen mieheen jolla oli poikuus tallella....onko oikeasti noin vaikeaa saada naista???? Ilmeisesti on. Yksi ärsyttävä piirre tuossa nuoruuteni villissä menossa oli: kun ei ollut vaikea saada miesseuraa ja jos joku naispuolinen ystäväni löysi kivan miehen poikaystäväkseen, niin osa noista ns. varatuista miehistä yritti tulla iskemään! En ikinä koskenut ystävieni miehiin (tai varattuihin miehiin yleensä,vaikka olipa niitäkin jotka yrittivät salata olevansa varattuja...) Inhottavin kokemus oli kun serkkuni humaltunut avopuoliso yritti iskeä mua hääjuhlisssa kesällä....voi hemmetti mikä soppa! En ystävyyssuhteitani pilaa miesten takia. Olen aina nauttinut seksistä ja osaanpahan tyydyttää omat ja mieheni tarpeet makuuhuoneen puolella nyt vakituisessakin parisuhteessa. Vieraita miehiäkään ei innosta käydä kokeilemassa kun sain vaihtelua nuorena. Nyt mulla on ikää 32v. Ulkonäöltäni olen hoikka, siro ja nätiksi kehuttu ja mulla on vaaleat pitkät hiukset ollut aina...ja pukeudun arkena tiukkoihin farkkuihin ja paitoihin ja saappaat ovat suosikki näin talvella. Illanvietossa käydessäni suosin mekkoja ja korkokenkiä. Kenkiä rakastan ja niitä mulla onkin jo vähän liikaakin...Nyt taisi saada melko bimbon kuvan..mutta ihan sama :D Parempaa naisonnea Atm-tyypit teille jatkossa! Eiköhän teilläkin joku päivä onnista...

miehesi monenko kyrvän nussima olet?

• panoäijä

...että olet ärsyttävä ja vittumainen?! Haluatko, että käytän aikaani keräämällä sun kommentteja, joita oot ihmisille täällä heitelly? Iso osa sun sanomisistas on ollu vittumaisia ja se tuppaa tekemään ihmisestäkin vittumaisen. Oletan, että uskallat sanoa samanlaisia kommentteja ihmisille myös päin naamaa... Ärsyttävä? Toistat itseäsi ihan jumalattomasti, eikö todellakaan oo muuta sanottavaa? Jankuttaminen ja johonkin tiettyyn asiaan takertuminen on ärsyttävää. Sen lisäksi lajittelet ihmiset paremmuusjärjestykseen ulkonäön perusteella ja sellainen on myöskin kaikessa typeryydessään ärsyttävää...

"Huvittavaa muuten kun ensimmäisessä kappaleessa selität minulle miten jokaisella on oma taso johon pitäisi tyytyä, mutta seuraavassa kappaleessa sanot että läskit ja rumat lutkatkin haluavat miellyttävännäköisen miehen."

Kuten itse olet aiemmin sanonut, sinua hirvittää miten ihan komeatkin miehet pyörivät baareissa meidän läskien siiderilutkien ympärillä, vaikkei sinulle kelpaisi ikinä, mutta niin se kuitenkin usein tuppaa olemaan... Kyllä jokainen (kaunis, ruma, tyhmä, viisas, nörtti, lutka...) varmasti valitsee parhaimman päältä, jos valinnan varaa on. En ainakaan itse kuvittele mitään adonista itselleni tulevaksi aviomieheksi, mutta sellaista on kiva kokeilla näin sinkkuna, jos tilaisuus suorastaan huutaa naaman edessä.

Tarvitseeko todella selittää tuota jokaisen omaa tasoa enemmän? En minä ainakaan yritä etsiä komeinta mahdollista miestä vaan sellaista, jonka kanssa muut asiat ovat kohdallaan. Tottakai haluaisin sellaisen, joka minun silmääni miellyttää, mutta harvoinpa se on se porukan komein mies, yleensä se on sellainen turvallisen ja kiltin oloinen perusmaukka. Sellainen jonka kanssa voi olla oma itsensä ja jonka kanssa on muutakin yhteistä kuin himo.... Niin, meillä läskeillä siiderilutkillakin on tunteet, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin! :D

Ihan sit lisukkeena voin biseksuaalina sulle kertoa, että se pillu on oikeesti pääpiirteissään ihan samanlainen, oli sen kantaja sit lihava tai laiha, nätti tai ruma! (Kunhan kohtuudessa pysytään, 400 kiloisella cp-vammaisella ei välttämättä ole ihan samanlainen kuin 13-vuotiaalla balleriinalla). Eli ei muuta ku silmät kiinni ja vetelemään, silleen me läskit siiderilutkatkin joskus hommat säälistä hoidellaan... ;D

henkilöt sitten suuttuu jos mies kokeilee maksullista tai alaikäistä naista. Seksi on tylsää lihavan ja vanhan naisen kanssa.

"En ainakaan itse kuvittele mitään adonista itselleni tulevaksi aviomieheksi, mutta sellaista on kiva kokeilla näin sinkkuna, jos tilaisuus suorastaan huutaa naaman edessä."

• t.ATM

"Iso osa sun sanomisistas on ollu vittumaisia ja se tuppaa tekemään ihmisestäkin vittumaisen. Oletan, että uskallat sanoa samanlaisia kommentteja ihmisille myös päin naamaa."

Baarissa minua on kehuttu lähinnä tosi mukavaksi ja hauskaksi. Toki myös paljon negatiivisia kommentteja mahtuu mukaan, mutta ne ovat johtuneet yleensä naisen alemmuuden tunteesta.

"Toistat itseäsi ihan jumalattomasti, eikö todellakaan oo muuta sanottavaa? Jankuttaminen ja johonkin tiettyyn asiaan takertuminen on ärsyttävää. Sen lisäksi lajittelet ihmiset paremmuusjärjestykseen ulkonäön perusteella ja sellainen on myöskin kaikessa typeryydessään ärsyttävää..."

Aika huono perustelu mielestäni.

"Tarvitseeko todella selittää tuota jokaisen omaa tasoa enemmän? En minä ainakaan yritä etsiä komeinta mahdollista miestä..."

Todella harvoin yritän baarin kauneimpia naisia itsekään. Tai pitäisikö sanoa laittautuneimpia, en tiedä?

"Ihan sit lisukkeena voin biseksuaalina sulle kertoa, että se pillu on oikeesti pääpiirteissään ihan samanlainen, oli sen kantaja sit lihava tai laiha, nätti tai ruma! ... Eli ei muuta ku silmät kiinni ja vetelemään, silleen me läskit siiderilutkatkin joskus hommat säälistä hoidellaan..."

En pysty kovin hyvin huijaamaan itseäni. Ehkäpä ongelmani aiheutuvat nimenomaan siitä. Jos voisin autohypnotisoida itseni uskomaan että todella viihdyn jonkun laardikasan kanssa, niin ehkä minäkin nyt kuljeskelisin tuolla kaupungilla valas käsikynkässä ja typerä hymy naamallani.

• Läski siiderilutka
        panoäijä kirjoitti:

henkilöt sitten suuttuu jos mies kokeilee maksullista tai alaikäistä naista. Seksi on tylsää lihavan ja vanhan naisen kanssa.

"En ainakaan itse kuvittele mitään adonista itselleni tulevaksi aviomieheksi, mutta sellaista on kiva kokeilla näin sinkkuna, jos tilaisuus suorastaan huutaa naaman edessä."

...mutta ei mua ainakaan haittaa, jos mies käy huorissa, kunhan ei tee sitä ollessaan suhteessa. Kyllä mun exä oli sitä joskus kuulemma kokeillu ja mä olin vaan utelias tietämään mitä siellä oli tapahtunu... Myöskään strippiklubeilla käyminen ei aiheuta ongelmaa ja lähden ihan mielelläni mukaankin...:) Alaikäsiin en ota kantaa, yli 16-vuotiaiden kanssahan se on laillista, mut en usko, että sen ikäinen on oikeesti kypsä siihen. En ainakaan ite ollu, ku ensimmäistä kertaa panin, mutta jos tyttö siihen suostuu, ni mikäs siinä sitten...

Mun on vaikee sanoo mitään siihen, onko seksi tylsää lihavan ja vanhan naisen kanssa, mut kyllä mulle on moni pidempi aikanen pano/poikaystävä sanonu, että erittäin kivaa on ollu...:D Näitten omien läskieni kanssa jaksan kyllä tehdä muutakin ku vaan maata selälläni (ja mieluiten teenkin, inhoan lähetyssaarnaaja-asentoa)... Ja exäni mukaan hän sai elämänsä parasta suuseksiä minulta, mutta seurustelee nykyisin itseään 20 vuotta vanhemman naisen kanssa ja on onnellinen, eli kaikki ei oo samanlaisia, siks en hirveesti pidä näistä yleistyksistä ja korostankin puhuvani vain omasta puolestani.

• Läski siiderilutka
        t.ATM kirjoitti:

"Iso osa sun sanomisistas on ollu vittumaisia ja se tuppaa tekemään ihmisestäkin vittumaisen. Oletan, että uskallat sanoa samanlaisia kommentteja ihmisille myös päin naamaa."

Baarissa minua on kehuttu lähinnä tosi mukavaksi ja hauskaksi. Toki myös paljon negatiivisia kommentteja mahtuu mukaan, mutta ne ovat johtuneet yleensä naisen alemmuuden tunteesta.

"Toistat itseäsi ihan jumalattomasti, eikö todellakaan oo muuta sanottavaa? Jankuttaminen ja johonkin tiettyyn asiaan takertuminen on ärsyttävää. Sen lisäksi lajittelet ihmiset paremmuusjärjestykseen ulkonäön perusteella ja sellainen on myöskin kaikessa typeryydessään ärsyttävää..."

Aika huono perustelu mielestäni.

"Tarvitseeko todella selittää tuota jokaisen omaa tasoa enemmän? En minä ainakaan yritä etsiä komeinta mahdollista miestä..."

Todella harvoin yritän baarin kauneimpia naisia itsekään. Tai pitäisikö sanoa laittautuneimpia, en tiedä?

"Ihan sit lisukkeena voin biseksuaalina sulle kertoa, että se pillu on oikeesti pääpiirteissään ihan samanlainen, oli sen kantaja sit lihava tai laiha, nätti tai ruma! ... Eli ei muuta ku silmät kiinni ja vetelemään, silleen me läskit siiderilutkatkin joskus hommat säälistä hoidellaan..."

En pysty kovin hyvin huijaamaan itseäni. Ehkäpä ongelmani aiheutuvat nimenomaan siitä. Jos voisin autohypnotisoida itseni uskomaan että todella viihdyn jonkun laardikasan kanssa, niin ehkä minäkin nyt kuljeskelisin tuolla kaupungilla valas käsikynkässä ja typerä hymy naamallani.

...ah niin totta minulle... Ainakin minua ärsytät ja juuri tuolla perusteella...:D

Jos sua baarissa kehutaan mukavaks ja hauskaks, ni miksei sit täällä? Kummassa paikassa teeskentelet? Luettuani muutamia kommentteja täältä, aika harva kai pitää sinua mukavana tai hauskana? Ilmeisesti jommassa kummassa paikassa et ole ihan oma itsesi... Mä nimittäin epäilen, et tällasilla jutuilla et kovinkaan montaa tyttöä saa nauramaan tai ainakaan ajattelemaan, et onpa mukava kaveri...:D

Mä kyllä puhuin tossa aikasemmassa kommentissa vaan pillusta, en siitä et sun tarvis minkään ryhävalaan kanssa sen enempää leikkiä... Käsittääkseni et ole seksiä harrastanut ja sekös sinua harmittaa... Mut toistaakseni itteeni; pillu se on äitilläskin. Kokeile joskus, mut älä siis äitiäs!! Se olis vaan likasta...:D

• t.ATM

...ah niin totta minulle... Ainakin minua ärsytät ja juuri tuolla perusteella...:D

Jos sua baarissa kehutaan mukavaks ja hauskaks, ni miksei sit täällä? Kummassa paikassa teeskentelet? Luettuani muutamia kommentteja täältä, aika harva kai pitää sinua mukavana tai hauskana? Ilmeisesti jommassa kummassa paikassa et ole ihan oma itsesi... Mä nimittäin epäilen, et tällasilla jutuilla et kovinkaan montaa tyttöä saa nauramaan tai ainakaan ajattelemaan, et onpa mukava kaveri...:D

Mä kyllä puhuin tossa aikasemmassa kommentissa vaan pillusta, en siitä et sun tarvis minkään ryhävalaan kanssa sen enempää leikkiä... Käsittääkseni et ole seksiä harrastanut ja sekös sinua harmittaa... Mut toistaakseni itteeni; pillu se on äitilläskin. Kokeile joskus, mut älä siis äitiäs!! Se olis vaan likasta...:D

Ai, minä kun kuvittelin tehteeni aikamoisen vaikutuksen palstan naispuolisiin kävijöihin. Mutta hei, täällä palstalla suuri osa negatiivisuudesta minua kohtaan näyttää syntyvän motostani "rumalla tai läskillä naisella ei tee yhtään mitään". Enhän minä tuota nyt baarissa kailota ja hoilota, ei ole edes tarvetta kun harvemmin olen siellä läskien ja rumien kanssa tekemisissäkään.

En tiedä harmittaako minua tällä hetkellä se etten ole saanut pillua (tai pikemminkin seurustellut), lähinnä se on ajanut minut hieman masentuneeseen ja tunteettomaan tilaan. Tuolla alempana kerroin miten minulle tuli huono olo kun suutelin läskin naisen kanssa. En uskalla edes kuvitella mitä minulle kävisi jos hässisin sellaisen kanssa. Tulisi varmaan vähän samanlainen olo kuin jos joku homo naisi minua perseeseen.

PS.Itse nauraisin baarissa jos joku tyttö sanoisi minulle että rumalla tai läskillä miehellä ei tee yhtään mitään.

• Cranky_geek
        t.ATM kirjoitti:

ite en oo koskaan ettiny baareista naisia. Vähän semmosta karkeeta lihatiski meininkiähän se siellä tuppaa olemaan. Ulkonäöllä ja ensimmäisillä minuutin reploilla on hirveä painoarvo vaikkei noiden perusteella voi ketään oikeasti oppia tuntemaan. Ite suosin enemmän semmosta pitkäjänteisempää tutustumista jossa kohteet valikoituu intuitiolla ja jossa oppii aika hyvin tietämään millanen nainen on kyseessä ennen kuin mitään kriittistä ehtii tapahtumaan. Mut ehkäpä sieltä baareista löytyy sulle joku juttu joka vähän ravistelis. Varsinkin ensimmäiset suhteet kasvattaa kummasti.

• Naiiïvi
        t.ATM kirjoitti:

Tässä oli taas naisten (ja varmaan miestenkin) vastaus kaikkeen. Huono itsetunto. Mitä se edes tarkoittaa? Kerro myös mitä tarkoittaa vääristynyt ego? En kyllä usko että pystyt. Lässytät vaan jotain ja viljelet tuollaisia kuluneita ilmauksia.

Miksi minua kiinnostaisi ruma tai läski nainen? Haluanko nostaa siiderirenkaat siitä vitun päältä ennen kuin sörkkään munani sinne, vaan sen vuoksi että tykkään jonkun naisen kanssa samasta musiikista tai jaan samoja elämänarvoja?

Tuota katseen mukaan lokeroimista en nyt aivan ymmärtänyt. Jos viittaat "päiväkirjamerkinnöissä" käyttämiini humoristisiin ilmauksiin, niin voin tehdä sinusta paljon pätevämmän analyysin kuin sinä minusta: Sinulla ei taida olla tippaakaan huumorintajua...taidat olla juuri sellainen varautunut, tympeä, huumorintajuton pelle joka vaginansa vuoksi luulee olevansa jotain ihmeellistä. Naistyyppi johon baarissa törmään niin usein.

...ihan googlattavissa, jos ne on sulle epäselviä... ;)

Mut ihan tälleen omalla maalaisjärjelläni sanoisin, että pidät itseäsi huonompana kuin monia muita miehiä. Ilmeisesti koet olevasi alemmalla tasolla kuin komeat, helposti naisia saavat supliikkimiehet. Tätä kokemusta uskoakseni lähinnä tarkoitetaan huonolla itsetunnolla. Loppupeleissähän kaikki ihmiset ovat syntyessään saman arvoisia, mutta aina on niitä, jotka luulevat vallalla olevien kauneuskäsitysten ja arvojen perusteella olevansa parempia ja niitä, jotka kokevat olevansa huonompia tällaisiin ihmisiin verrattuna. Monethan täälläkin haukkuvat ihmisissä niitä huonoja ominaisuuksia, joita heissä itsessään ei ole, vain saadakseen tuntea olevansa parempia kuin jotkut toiset (paino, ulkonäkö, raha, status, menestys vastakkaisen sukupuolen kanssa...). Ihmiset, joilla on hyvä itsetunto, harvemmin kokevat tarvetta mollata muita, koska he ymmärtävät, että ihmiset ovat erilaisia ja jokaisella on omat hyvät ja huonot ominaisuutensa. Usein tällaisten ihmisten seurassa on mukavampaa kuin katkeroituneen ja toisia haukkuvan itseään huonompana pitävän ihmisen.

Ei toisen lyhentäminen tee sinusta itsestäsi pidempää...

• t.ATM
        Naiiïvi kirjoitti:

...ihan googlattavissa, jos ne on sulle epäselviä... ;)

Mut ihan tälleen omalla maalaisjärjelläni sanoisin, että pidät itseäsi huonompana kuin monia muita miehiä. Ilmeisesti koet olevasi alemmalla tasolla kuin komeat, helposti naisia saavat supliikkimiehet. Tätä kokemusta uskoakseni lähinnä tarkoitetaan huonolla itsetunnolla. Loppupeleissähän kaikki ihmiset ovat syntyessään saman arvoisia, mutta aina on niitä, jotka luulevat vallalla olevien kauneuskäsitysten ja arvojen perusteella olevansa parempia ja niitä, jotka kokevat olevansa huonompia tällaisiin ihmisiin verrattuna. Monethan täälläkin haukkuvat ihmisissä niitä huonoja ominaisuuksia, joita heissä itsessään ei ole, vain saadakseen tuntea olevansa parempia kuin jotkut toiset (paino, ulkonäkö, raha, status, menestys vastakkaisen sukupuolen kanssa...). Ihmiset, joilla on hyvä itsetunto, harvemmin kokevat tarvetta mollata muita, koska he ymmärtävät, että ihmiset ovat erilaisia ja jokaisella on omat hyvät ja huonot ominaisuutensa. Usein tällaisten ihmisten seurassa on mukavampaa kuin katkeroituneen ja toisia haukkuvan itseään huonompana pitävän ihmisen.

Ei toisen lyhentäminen tee sinusta itsestäsi pidempää...

En ole koskaan pitänyt itseäni huonompana kuin muut ihmiset. Ennemminkin pitäisin itseäni muita parempina, ihan sen takia että olen mielestäni niin saatanan fiksu.

• Läski siiderilutka
        t.ATM kirjoitti:

Ai, minä kun kuvittelin tehteeni aikamoisen vaikutuksen palstan naispuolisiin kävijöihin. Mutta hei, täällä palstalla suuri osa negatiivisuudesta minua kohtaan näyttää syntyvän motostani "rumalla tai läskillä naisella ei tee yhtään mitään". Enhän minä tuota nyt baarissa kailota ja hoilota, ei ole edes tarvetta kun harvemmin olen siellä läskien ja rumien kanssa tekemisissäkään.

En tiedä harmittaako minua tällä hetkellä se etten ole saanut pillua (tai pikemminkin seurustellut), lähinnä se on ajanut minut hieman masentuneeseen ja tunteettomaan tilaan. Tuolla alempana kerroin miten minulle tuli huono olo kun suutelin läskin naisen kanssa. En uskalla edes kuvitella mitä minulle kävisi jos hässisin sellaisen kanssa. Tulisi varmaan vähän samanlainen olo kuin jos joku homo naisi minua perseeseen.

PS.Itse nauraisin baarissa jos joku tyttö sanoisi minulle että rumalla tai läskillä miehellä ei tee yhtään mitään.

...että miksi kailotat täällä jotain sellaista, mitä et julkisesti kehtaa/uskalla/halua? Siis ihan vaan periaate, että mitä sä siitä saat? Tyydytystä, jos toisille tulee paha mieli?

Voin sanoa, että jos minulle baarissa tultaisiin sanomaan tuo sinun mottosi, en nauraisi, mutta se ei varmasti sinua yllätä. En kuitenkaan nauraisi monelle muullekaan tuon kaltaiselle kommentille koskettaisi sen kriteerit minua tai ei. Tällaiset kommentit muistuttavat ihan liikaa koulukiusaamista, jota vastustan henkeen ja vereen, enkä ymmärrä miksi sitä pitää jatkaa vielä aikuisiälläkin...

P.S. Nauraisitko baarissa myös jos sinulle sanottaisiin, että nörtillä kuikelolla ei kukaan nainen tee yhtään mitään?

• wrwtwr
        t.ATM kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt itseäni huonompana kuin muut ihmiset. Ennemminkin pitäisin itseäni muita parempina, ihan sen takia että olen mielestäni niin saatanan fiksu.

Björn Wahlroosille sanottiin joskus 60-70 -luvulla: "Jos sä olet niin saatanan fiksu, miks sä olet sitten niin köyhä?" Tämä sama saattaa päteä myös sinuun, mutta seksiin sovellettuna.

Toki en usko, että tulet olemaan kolmenkymmenen vuoden kuluttua rockstara, sulttaani tai pornotähti vai mikä Nallen vastine seksin alueella sitten oliskaan.

• Mies1985

Kannustetaanko täällä nyt miestä miettimään 13-vuotiaan tytön värkkejä?

• Sivustahuutaja

...että miksi kailotat täällä jotain sellaista, mitä et julkisesti kehtaa/uskalla/halua? Siis ihan vaan periaate, että mitä sä siitä saat? Tyydytystä, jos toisille tulee paha mieli?

Voin sanoa, että jos minulle baarissa tultaisiin sanomaan tuo sinun mottosi, en nauraisi, mutta se ei varmasti sinua yllätä. En kuitenkaan nauraisi monelle muullekaan tuon kaltaiselle kommentille koskettaisi sen kriteerit minua tai ei. Tällaiset kommentit muistuttavat ihan liikaa koulukiusaamista, jota vastustan henkeen ja vereen, enkä ymmärrä miksi sitä pitää jatkaa vielä aikuisiälläkin...

P.S. Nauraisitko baarissa myös jos sinulle sanottaisiin, että nörtillä kuikelolla ei kukaan nainen tee yhtään mitään?

huutelen, että täällähän voi keskustella sellaisista asioista, jotka baarissa puhuttuna aiheuttavat sen, että flaksi ei hyvin todennäköisesti käy. Siis ihan suht asiallisista asioista, en tarkoita sitä, että "rumalla ei tee mitään".

• t.ATM
        Mies1985 kirjoitti:

Kannustetaanko täällä nyt miestä miettimään 13-vuotiaan tytön värkkejä?

Minua ei ainakaan tarvitse siihen erikseen kannustaa. Hoo hoo hoo.

• t.ATM

"...miksi kailotat täällä jotain sellaista, mitä et julkisesti kehtaa/uskalla/halua? Siis ihan vaan periaate, että mitä sä siitä saat? Tyydytystä, jos toisille tulee paha mieli?"

Hmmm, kyllä minä kaveripiirissä samoista asioista puhun kuin täälläkin (ja kaverini ovat aivan samaa mieltä). Baarissa jätän sen sanomatta, itsehän olet elävä esimerkki siitä millä tavalla naiset asiaan suhtautuvat.

"Nauraisitko baarissa myös jos sinulle sanottaisiin, että nörtillä kuikelolla ei kukaan nainen tee yhtään mitään?"

Kyllä, tämän tyylistä on minulle sanottu useaan kertaan, ja rupean aina vitsailemaan siitä.

• VaakaNainen32
        sivustaseuraaja kirjoitti:

miehesi monenko kyrvän nussima olet?

Ei ole tarvinnut salata tietojani. Olen kertonut miehelleni, että minulla on ollut paljon miehiä (panoja) ennen kuin tapasin hänet. En tietenkään ole kertonut aivan kaikkea tyyliin: nimiä, yksityiskohtaisesti minkälaista seksiä olen harrastanut kenenkin miehen kanssa jne. mutta ei mieheni sellaista tietoa haluakaan. Miehelläni on myös ollut joitain naisia ennen minua ja ei hänkään ole sitä tietoa multa mitenkään salaillut. Minulla on arvatenkin ollut huomattavasti enemmän noita miehiä ja panoja taustallani...mutta eipä tuo miestäni ole haitannut. Tärkeintä on se yhteinen elämämme nyt ja tässä eikä sitä enää vuosien yhteiselon jälkeen kaivella turhia menneisyyden haamuja esiin. Eiköhän suurimalla osalla minunkin ex-miehistäni (samaa ikäluokkaa olevista siis)ole ne vaimot, lapset, talot sun muut tässä iässä....

• Läski siiderilutka
        t.ATM kirjoitti:

"...miksi kailotat täällä jotain sellaista, mitä et julkisesti kehtaa/uskalla/halua? Siis ihan vaan periaate, että mitä sä siitä saat? Tyydytystä, jos toisille tulee paha mieli?"

Hmmm, kyllä minä kaveripiirissä samoista asioista puhun kuin täälläkin (ja kaverini ovat aivan samaa mieltä). Baarissa jätän sen sanomatta, itsehän olet elävä esimerkki siitä millä tavalla naiset asiaan suhtautuvat.

"Nauraisitko baarissa myös jos sinulle sanottaisiin, että nörtillä kuikelolla ei kukaan nainen tee yhtään mitään?"

Kyllä, tämän tyylistä on minulle sanottu useaan kertaan, ja rupean aina vitsailemaan siitä.

...vastannut, kun kysyin mitä tyydytystä saat siitä, että toistelet monessa eri ketjussa sitä miten läskeillä ja rumilla naisilla ei tee yhtään mitään? Luulen, että yksikin keskustelun avaus asiasta olisi riittänyt ja voisit siellä avautua tästä aiheesta ja etsiä samanmielisiä... Monethan ovat kanssasi ihan samaa mieltä, mutta ainakin yhtä monet taas eri mieltä, joten mitä tuota samaa jauhamaan joka paikassa?

Ja kyllä, täällä voi keskustella vapaammin aiheista, joista ei välttämättä julkisesti kehtaa/uskalla/viitsi, mutta ei tämä aihe nyt kuitenkaan ole mikään kovin ihmeellinen, kyllä tästä puhutaan ihan joka paikassa, niin miehet kuin naisetkin....

Ai niin, olisi hauska kuulla minkälaista vitsiä väännät, kun sinulle päin naamaa sanotaan jotain ilkeää ulkoisesta olemuksestasi? Kun kuitenkin fiksu, mukava ja hauska sanot olevasi, niin mielelläni lainaisin jotain nokkelaa sutkaustasi ulkonäköön liittyvissä vittuilutilanteissa...:)

• t.ATM

...vastannut, kun kysyin mitä tyydytystä saat siitä, että toistelet monessa eri ketjussa sitä miten läskeillä ja rumilla naisilla ei tee yhtään mitään? Luulen, että yksikin keskustelun avaus asiasta olisi riittänyt ja voisit siellä avautua tästä aiheesta ja etsiä samanmielisiä... Monethan ovat kanssasi ihan samaa mieltä, mutta ainakin yhtä monet taas eri mieltä, joten mitä tuota samaa jauhamaan joka paikassa?

Ja kyllä, täällä voi keskustella vapaammin aiheista, joista ei välttämättä julkisesti kehtaa/uskalla/viitsi, mutta ei tämä aihe nyt kuitenkaan ole mikään kovin ihmeellinen, kyllä tästä puhutaan ihan joka paikassa, niin miehet kuin naisetkin....

Ai niin, olisi hauska kuulla minkälaista vitsiä väännät, kun sinulle päin naamaa sanotaan jotain ilkeää ulkoisesta olemuksestasi? Kun kuitenkin fiksu, mukava ja hauska sanot olevasi, niin mielelläni lainaisin jotain nokkelaa sutkaustasi ulkonäköön liittyvissä vittuilutilanteissa...:)

"...mitä tyydytystä saat siitä, että toistelet monessa eri ketjussa sitä miten läskeillä ja rumilla naisilla ei tee yhtään mitään?"

Väität että yksi ketju riittäisi tekemään asiat selviksi, mutta kuitenkin tässäkin ketjussa ovat monet ihmiset kysyneet (muistaakseni sinäkin?) että miksi en lähesty vähemmän viehättäviä ja pulleita tyttöjä. Toivon myös että aatteeni tarttuu toisiin miehiin, ja he lopettavat rumien ja läskien naisten yliarvostamisen. Tämä lisää oikeudenmukaisuutta pariutumismarkkinoilla.

"Ja kyllä, täällä voi keskustella vapaammin aiheista, joista ei välttämättä julkisesti kehtaa/uskalla/viitsi, mutta ei tämä aihe nyt kuitenkaan ole mikään kovin ihmeellinen, kyllä tästä puhutaan ihan joka paikassa, niin miehet kuin naisetkin..."

Tätä en nyt ihan ymmärtänyt. Juurihan kerroin sinulle puhuvani näistä asioista kavereitteni ja perheeni kanssa. Mutta jos menen baarista etsimään seuraa, niin en kai ensimmäisenä paukauta kommenttia mitä naiset eivät selvästikään kestä.

"Ai niin, olisi hauska kuulla minkälaista vitsiä väännät, kun sinulle päin naamaa sanotaan jotain ilkeää ulkoisesta olemuksestasi?"

???
        Jos joku sanoo minua nörtiksi, niin nauran hilpeästi, ja totean havainnon olevan täysin oikea. Sitten rupean vaikka analysoimaan nörttimäisiä piirteitäni. Yritän puristaa yhden käden sormet hauikseni ympärille, kerron että minulla on ollut 4 viikkoa sama paita (deodoranttia käytän vain joka toinen päivä) ja kysyn haluaako nainen haistaa kainaloitani, tai kerron että olen neitsyt ja nähnyt pimpin vain tietokoneen ruudulla. Tilanteesta riippuen voin myös analysoida naisen ulkonäköä.

• ylpeyden taakka?
        t.ATM kirjoitti:

Huono itsetunto näkyy itsevähättelyssäsi, vaikka verhoatkin sen komedian varjoon. Vääristynyt ego kohdallasi tarkoittaa sitä, että kuvittelet itsesi paremmaksi kuin tietyt ihmisjoukot. Eli elät harhassa, että olet jotain parempaa, mitä meistä ei ole kukaan.

Suurin vääristymä tässä on se, että et vastaa yleisiä ulkonäkö- ja luonneihanteita (tulkinta vastauksistasi), mutta silti kuvittelet että vika on muissa, ei itsessäsi. Uskon, että et anna edes todellista kuvaa itsestäsi täällä ja hiukan vääristelet tarinoitasi itsellesi edulliseen suuntaan.

Kehoitan sinua itseäsi lukemaan nuo tekstisi vielä kertaalleen ajtuksella ja heijastamaan ne realiteetteihin, jos vaan voit ne vielä nähdä. Ja ottamaan yhteyttä vaikka aivan ensin kuntasi psykiatriselle. Parhaiten autat itseäsi auttamalla itsetuntoasi ja realisoimalla omakuvaasi.

• oma jalusta
        t.ATM kirjoitti:

Juuri siinä kompastutkin...

• lokeroi
        t.ATM kirjoitti:

Ruma...läski...

Luulen, että tuo karkae jaottelu haisee sinusta niin pahasti ulospäin, ettei kukaan terveellä vaistolla varustettu nainen sinuun kahdesti katso. Kuka oikeasti nautii toisia ulkonäkökeskeisesti lokeroivan seurasta. Etenkin kun et itsekään ole mikään Don Juan.

Mene itseesi takakautta! Voit nähdä suoraan sieluusi ja oppia lisää ;)

• t.ATM
        lokeroi kirjoitti:

Ruma...läski...

Luulen, että tuo karkae jaottelu haisee sinusta niin pahasti ulospäin, ettei kukaan terveellä vaistolla varustettu nainen sinuun kahdesti katso. Kuka oikeasti nautii toisia ulkonäkökeskeisesti lokeroivan seurasta. Etenkin kun et itsekään ole mikään Don Juan.

Mene itseesi takakautta! Voit nähdä suoraan sieluusi ja oppia lisää ;)

Hmmmm...viimeaikoina olen kyllä useasti saanut kuulla baarissa olevani mukavaa ja hauskaa seuraa.

• t.ATM
        ylpeyden taakka? kirjoitti:

Huono itsetunto näkyy itsevähättelyssäsi, vaikka verhoatkin sen komedian varjoon. Vääristynyt ego kohdallasi tarkoittaa sitä, että kuvittelet itsesi paremmaksi kuin tietyt ihmisjoukot. Eli elät harhassa, että olet jotain parempaa, mitä meistä ei ole kukaan.

Suurin vääristymä tässä on se, että et vastaa yleisiä ulkonäkö- ja luonneihanteita (tulkinta vastauksistasi), mutta silti kuvittelet että vika on muissa, ei itsessäsi. Uskon, että et anna edes todellista kuvaa itsestäsi täällä ja hiukan vääristelet tarinoitasi itsellesi edulliseen suuntaan.

Kehoitan sinua itseäsi lukemaan nuo tekstisi vielä kertaalleen ajtuksella ja heijastamaan ne realiteetteihin, jos vaan voit ne vielä nähdä. Ja ottamaan yhteyttä vaikka aivan ensin kuntasi psykiatriselle. Parhaiten autat itseäsi auttamalla itsetuntoasi ja realisoimalla omakuvaasi.

Hah, mielestäsi kyky tehdä itsestään pilaa kertoo huonosta itsetunnosta. Luulenpa että se on juuri toisin päin. Suuri osa ihmisistä loukkaantuu kun heistä tehdään vähäänkään pilaa. Se juuri kertoo huonosta itsetunnosta. Minusta on huvittavaa kun huonoitsetuntoiset ihmiset yrittävät leimata hyväitsetuntoisen huonoitsetuntoiseksi (varmaankin pönkittääkseen sitä omaa huonoa itsetuntoaan).

Kerro lisäksi että mitä ihmisjoukkoja paremmaksi kuvittelen itseni? Monia ihmisiä fiksumpana itseäni pidän...tälläinen fiksu mielikuva itsestäni saattaa joskus syntyä esimerkiksi siitä kun väittelyssä vastapuolen argumentit ovat haista-vittu-luokkaa, tai muuta agressiota. Kun he eivät kestä sitä jos heidän uskomuksensa tai mielipiteensä osoitetaan vääriksi.

"Suurin vääristymä tässä on se, että et vastaa yleisiä ulkonäkö- ja luonneihanteita (tulkinta vastauksistasi), mutta silti kuvittelet että vika on muissa, ei itsessäsi."

Selitätkö vielä että mistä viasta oikein puhut?

"Uskon, että et anna edes todellista kuvaa itsestäsi täällä ja hiukan vääristelet tarinoitasi itsellesi edulliseen suuntaan."

Mummoni uskoo Jeesukseen. Olette kummatkin väärässä.

Kyllä minulla on tapana lukea viestini useampaan kertaan läpi. Noniin, nyt heijastin ne vielä reaaliteetteihinkin...mitä minun pitäisi nyt nähdä? Ehkä voisit vihjata minulle, ettei tarvitsisi psykiatrin aikaa mennä tuhlaamaan?

• ho-pp
        t.ATM kirjoitti:

Hmmmm...viimeaikoina olen kyllä useasti saanut kuulla baarissa olevani mukavaa ja hauskaa seuraa.

Joillekin tytöille ollaan jo kotona opetettu tapa- ja kohteliaisuussääntöjä. Ja elämä on opettanut samat tytöt säälimään reppanoita ja nostamaan näiden itsetuntoa.

Ja jotkut pikkupojat on taas opetettu läskittelemään ja huorittelemaan.

Tiedät varmaan mitä käteesi jää...

• elä ja iloitse
        t.ATM kirjoitti:

Hah, mielestäsi kyky tehdä itsestään pilaa kertoo huonosta itsetunnosta. Luulenpa että se on juuri toisin päin. Suuri osa ihmisistä loukkaantuu kun heistä tehdään vähäänkään pilaa. Se juuri kertoo huonosta itsetunnosta. Minusta on huvittavaa kun huonoitsetuntoiset ihmiset yrittävät leimata hyväitsetuntoisen huonoitsetuntoiseksi (varmaankin pönkittääkseen sitä omaa huonoa itsetuntoaan).

Kerro lisäksi että mitä ihmisjoukkoja paremmaksi kuvittelen itseni? Monia ihmisiä fiksumpana itseäni pidän...tälläinen fiksu mielikuva itsestäni saattaa joskus syntyä esimerkiksi siitä kun väittelyssä vastapuolen argumentit ovat haista-vittu-luokkaa, tai muuta agressiota. Kun he eivät kestä sitä jos heidän uskomuksensa tai mielipiteensä osoitetaan vääriksi.

"Suurin vääristymä tässä on se, että et vastaa yleisiä ulkonäkö- ja luonneihanteita (tulkinta vastauksistasi), mutta silti kuvittelet että vika on muissa, ei itsessäsi."

Selitätkö vielä että mistä viasta oikein puhut?

"Uskon, että et anna edes todellista kuvaa itsestäsi täällä ja hiukan vääristelet tarinoitasi itsellesi edulliseen suuntaan."

Mummoni uskoo Jeesukseen. Olette kummatkin väärässä.

Kyllä minulla on tapana lukea viestini useampaan kertaan läpi. Noniin, nyt heijastin ne vielä reaaliteetteihinkin...mitä minun pitäisi nyt nähdä? Ehkä voisit vihjata minulle, ettei tarvitsisi psykiatrin aikaa mennä tuhlaamaan?

Ehkä voisit opetella näkemään muutakin kuin itsesi ja sen mitä kiiltokuvat on sulle lapsena opettanut? No, oot vasta niin nuori. Opit kyllä.

Itse tajusin vasta 3-kymppisenä kuinka pinnallisesti olin elänyt ja etsinyt sitä oikeaa. No, menin se asettamani riman ali ja löysin jotain todella upeaa. Harmi vaan etten osanut itseriittoisuudessani pitää sitä. Mutta täytyy sanoa, että rimaa ei enää ole ja oma ahdistuskin on vähäisempi kuin ennen. Toivon sulle sitä samaa :)

• laatu A
        elä ja iloitse kirjoitti:

Ehkä voisit opetella näkemään muutakin kuin itsesi ja sen mitä kiiltokuvat on sulle lapsena opettanut? No, oot vasta niin nuori. Opit kyllä.

Itse tajusin vasta 3-kymppisenä kuinka pinnallisesti olin elänyt ja etsinyt sitä oikeaa. No, menin se asettamani riman ali ja löysin jotain todella upeaa. Harmi vaan etten osanut itseriittoisuudessani pitää sitä. Mutta täytyy sanoa, että rimaa ei enää ole ja oma ahdistuskin on vähäisempi kuin ennen. Toivon sulle sitä samaa :)

vässykältä.

Vai oletko nainen joka rupsahtamisen jälkeen alentanut rimaa?

• en ole
        laatu A kirjoitti:

vässykältä.

Vai oletko nainen joka rupsahtamisen jälkeen alentanut rimaa?

Rima mikä asetetaan finninaamaisena käsittää yleensä vain ulkonäölliset tekijät. Näistä luovuin kun sain riipoiksi vaan pintakiiltoisia, idiootteja tai muuten luonnevikaisia karjuja. Ulkonäkö auttaa vai hetken, yleensä sen ekan illan.

Mutta, niin kuin sanoin....sulla on vielä oma matka edessä.

• t.ATM
        ho-pp kirjoitti:

Joillekin tytöille ollaan jo kotona opetettu tapa- ja kohteliaisuussääntöjä. Ja elämä on opettanut samat tytöt säälimään reppanoita ja nostamaan näiden itsetuntoa.

Ja jotkut pikkupojat on taas opetettu läskittelemään ja huorittelemaan.

Tiedät varmaan mitä käteesi jää...

En nyt aivan ymmärtänyt mitä ajat takaa? Ilmeisesti sinulle on kuitenkin tärkeää osoittaa ettenkö voisi olla mukavaa ja hauskaa seuraa? Mistä moinen pinttymä?

• t.ATM
        elä ja iloitse kirjoitti:

Hienoa jos olet nyt onnellisempi. Itse olen kuitenkin melko persoonallisuushäiriöinen, eikä minulla ole historiallisesti katsoen ole ollut tapana muuttua paljonkaan. Ja tämä rumista naisista kieltäytyminen on kiemurrellut jo niin syvälle persoonaani, että sama kun pyytäisit minua lopettamaan nenän nyrpistämisen kun haistan paskan.
        Mutta ymmärsinkö nyt oikein...et siis itse kyennyt löytämään nättiä ja mukavaa naista, vaan jouduit "tyytymään" rumaan ja mukavaan, ja nyt luennoit muille ettei nättiä ja mukavaa naista kannata edes etsiä? Eikö tue ole pienoista katkeruutta?

• .............
        t.ATM kirjoitti:

Hienoa jos olet nyt onnellisempi. Itse olen kuitenkin melko persoonallisuushäiriöinen, eikä minulla ole historiallisesti katsoen ole ollut tapana muuttua paljonkaan. Ja tämä rumista naisista kieltäytyminen on kiemurrellut jo niin syvälle persoonaani, että sama kun pyytäisit minua lopettamaan nenän nyrpistämisen kun haistan paskan.
        Mutta ymmärsinkö nyt oikein...et siis itse kyennyt löytämään nättiä ja mukavaa naista, vaan jouduit "tyytymään" rumaan ja mukavaan, ja nyt luennoit muille ettei nättiä ja mukavaa naista kannata edes etsiä? Eikö tue ole pienoista katkeruutta?

Huomaa miten keskenkasvuinen vielä olet.

Siis halusin vaan infota ettei pinta paljon lohduta, jos et mitään muuta saa sen 15 vuoden ajan. Kyllä, niin kauan sitä roikkui omissa rimoissaan. Vihdoin sitten annoin mahdollisuuden miehelle, joka ei ollutkaan tumma ja pitkä, ei urheilullinen tai edes trenditietoinen, vaan lasit nokallaan värjöttelevä harmaa nahjus, mutta maailman kultaisin ihminen ja aivan huikea persoona, mikä ei sitten ulospäin vaan näkynyt. Kaikki kun ei sitten peilaakaan persoonaansa ulospäin, mitä ennen luulin.
        Omien mokailujen ja turhan egoni takia vaan menetin miehen.

Voit siis olla älykäs ja hyvää seuraa, mutta muille luonnevioillesi et hetkessä voi mitään. Se tieto vaatii kypsymistä ja niitä turhia pinnallisia ihmissuhteita mitä nyt haet.

• t.ATM
        ............. kirjoitti:

Huomaa miten keskenkasvuinen vielä olet.

Siis halusin vaan infota ettei pinta paljon lohduta, jos et mitään muuta saa sen 15 vuoden ajan. Kyllä, niin kauan sitä roikkui omissa rimoissaan. Vihdoin sitten annoin mahdollisuuden miehelle, joka ei ollutkaan tumma ja pitkä, ei urheilullinen tai edes trenditietoinen, vaan lasit nokallaan värjöttelevä harmaa nahjus, mutta maailman kultaisin ihminen ja aivan huikea persoona, mikä ei sitten ulospäin vaan näkynyt. Kaikki kun ei sitten peilaakaan persoonaansa ulospäin, mitä ennen luulin.
        Omien mokailujen ja turhan egoni takia vaan menetin miehen.

Voit siis olla älykäs ja hyvää seuraa, mutta muille luonnevioillesi et hetkessä voi mitään. Se tieto vaatii kypsymistä ja niitä turhia pinnallisia ihmissuhteita mitä nyt haet.

OK, et reagoinut mitenkään kirjoittamaani, toistit itseäsi ja yrität ilmeisesti herättää minussa jonkinlaisen emotionaalisen responssin kommentoimalla minua faktanomaisesti. Joo...en nyt jaksaisi kaltaisesi ihmisen kanssa millään keskustella, mutta kerro minulle edes, mikset voisi löytää pitkää ja urheilullista miestä jolla on samalla kultainen ja hurmaava luonne?
        Olet ilmeiseseti saanut jostain päähäsi että katson kumppanissa pelkkää ulkokuorta. Tuo nyt ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Luonne on minulle tärkeämpi. Mutta se ei tee tyhjäksi sitä tosiseikkaa ettei rumalla tai läskillä naisella tee yhtään mitään. Eikä tavallisennäköisellä tai vanhallakaan.

• ............
        t.ATM kirjoitti:

OK, et reagoinut mitenkään kirjoittamaani, toistit itseäsi ja yrität ilmeisesti herättää minussa jonkinlaisen emotionaalisen responssin kommentoimalla minua faktanomaisesti. Joo...en nyt jaksaisi kaltaisesi ihmisen kanssa millään keskustella, mutta kerro minulle edes, mikset voisi löytää pitkää ja urheilullista miestä jolla on samalla kultainen ja hurmaava luonne?
        Olet ilmeiseseti saanut jostain päähäsi että katson kumppanissa pelkkää ulkokuorta. Tuo nyt ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Luonne on minulle tärkeämpi. Mutta se ei tee tyhjäksi sitä tosiseikkaa ettei rumalla tai läskillä naisella tee yhtään mitään. Eikä tavallisennäköisellä tai vanhallakaan.

Sitten kun todella ensimmäisen kerran rakastut niin, että jalat lähtee alta, huomaat miten se toinen muuttuu. Mitä enenmmän tunnet ja opit toisesta, sitä enemmän se sisin puskee läpi ja näkee toisen ihan jonain muuna.

Oma mies muuttui vuodessa harmaasta nörtistä komeimmaksi mieheksi mitä olen koskaan tavannut. Harmi vaan että oma 175 pitkä hoikka runko ja kauniit kasvot muuttui hänen mielessään sitä rumemmaksi mitä enemmän joutui egokeskeistä ajatteluani seuraamaan. Ja se itseriittoisuus mitä kannan mukanani johtuu siis ihan näistä menneistä pintaliitoisista suhteista ja siitä itsepetoksesta että olisin jotain parempaa.

Nyt pystyn sen jo kirjoittamaan, ja myöntämään miksi en normaalin ihmissuhteeseen varmasti enää kykene. Ehkä muutaman vuoden vielä opeteltuani elämään oikeilla arvoilla pystyn sen vihdoin hänen kanssaan vielä purkamaankin.

Tuohon "mukavaan" lopputekstiisi ei varmasti ole enää kommentoitavaa. Palaa samaan uhoon uudelleen sitten hiukan kypsempänä, niin voit nähdä sen peilin toisen puolenkin. Kaikkea hyvää ja erityisesti parempaa mielenterveyttä sulle !

• t.ATM
        ............ kirjoitti:

Sitten kun todella ensimmäisen kerran rakastut niin, että jalat lähtee alta, huomaat miten se toinen muuttuu. Mitä enenmmän tunnet ja opit toisesta, sitä enemmän se sisin puskee läpi ja näkee toisen ihan jonain muuna.

Oma mies muuttui vuodessa harmaasta nörtistä komeimmaksi mieheksi mitä olen koskaan tavannut. Harmi vaan että oma 175 pitkä hoikka runko ja kauniit kasvot muuttui hänen mielessään sitä rumemmaksi mitä enemmän joutui egokeskeistä ajatteluani seuraamaan. Ja se itseriittoisuus mitä kannan mukanani johtuu siis ihan näistä menneistä pintaliitoisista suhteista ja siitä itsepetoksesta että olisin jotain parempaa.

Nyt pystyn sen jo kirjoittamaan, ja myöntämään miksi en normaalin ihmissuhteeseen varmasti enää kykene. Ehkä muutaman vuoden vielä opeteltuani elämään oikeilla arvoilla pystyn sen vihdoin hänen kanssaan vielä purkamaankin.

Tuohon "mukavaan" lopputekstiisi ei varmasti ole enää kommentoitavaa. Palaa samaan uhoon uudelleen sitten hiukan kypsempänä, niin voit nähdä sen peilin toisen puolenkin. Kaikkea hyvää ja erityisesti parempaa mielenterveyttä sulle !

Joo toivotaan että mielenterveyteni tästä kohenee, mutta pakko mainita että kuulostat itsekin ihan joltain mentaali-tapaukselta. Kuulostat ihan joltain tyypiltä joka voisi hetkenä minä hyvänsä liittyä Hare Krishnaan tai Skientologeihin. No joo...

Sanot siis että minun täytyy kokea palava rakkaus? Voi olla, mutta tässä on yksi juttu mistä se kiikastaa. Persoonani on muuttunut sellaiseksi, etten enää kovin syvästi (jos laisinkaan) rakastu, vaikka tapaisin maailman ihanimman naisen. Ei sitä voi loputtomiin olla katkera, ja sitten singahtaa takaisin normaaliksi, ei edes suosittelemasi psykiatrin avulla.

• hastalavista baby

Olisit minun baari-illan unelmien täyttymys. Nyhverö pulkannaru, joka tunkee naisten iholle. Läjäyttäisin sellaisen oikean suoraan keskelle rumaa naamaasi, että keräilisit vähän aikaa hammaslääkärikuitteja sossuun vietäväksi. Sovitaanko treffit tulevaksi viikonlopuksi?
      P.S. Ja Alejuntti voisi lähteä mukaan myös

• Läski siiderilutka

Jos tollanen ilta vietetään, mä haluun kans mukaan, mut ton läiskimisen voi jättää väliin. Kyllä ainakin me läskit siiderilutkat saadaan hoideltua lääppivät ruipelot ihan ite kimpustamme, ei siihen mitään apinamiehiä tarvita...:D

• karate-kid

pillunnuolija se tämä taas on..

• Läski siiderilutka
        karate-kid kirjoitti:

pillunnuolija se tämä taas on..

...ei kyll oo mun juttu, jos sitä vihjaat...:D Mulla oli pitkä suhde naisen kanssa, mutta pillua en nuollu sillonkaan ku satunnaisesti... Mut mahtaa sua harmittaa, että läskit siiderilutkatkin sais enemmän pillua ku sinä...;P Katkeruus kaunistaa...;)

Kokemuksesta voin kertoa, että naiset suutelee ihan hirmusen paljon paremmin ku miehet, sitä teen mielelläni tyttöjen kanssa siideripäissäni edelleen vaikka sanonkin yleensä olevani hetero...;)

• t.ATM

Aistinko pientä kateutta sieltä päästä, kun tälläinen pulkannarukin pääsee naisten iholle? Olen nimittäin tälläistä kateutta joskus baarissa havainnut. Ja ainoa mikä taitaa läjähtää on oma vammainen naamasi. Olen huitaissut kanveesiin enemmän kuin yhden - mutta vähemmän kuin kolme - uhoavan pellen (iskin heihin sucker-punchin kun he olivat vielä rinnan röyhistely vaiheessa.

• t.ATM

Jos tollanen ilta vietetään, mä haluun kans mukaan, mut ton läiskimisen voi jättää väliin. Kyllä ainakin me läskit siiderilutkat saadaan hoideltua lääppivät ruipelot ihan ite kimpustamme, ei siihen mitään apinamiehiä tarvita...:D

Jos olisimme samaan aikaan baarissa, kävisi luultavasti sillä tavoin että ihastuisit minuun palavasti.
        Olen muuten suudellut pari kertaa läskin tytön kanssa, mutta siitä aiheutui aivan kamala henkinen krapula.

• karate-kid

...ei kyll oo mun juttu, jos sitä vihjaat...:D Mulla oli pitkä suhde naisen kanssa, mutta pillua en nuollu sillonkaan ku satunnaisesti... Mut mahtaa sua harmittaa, että läskit siiderilutkatkin sais enemmän pillua ku sinä...;P Katkeruus kaunistaa...;)

Kokemuksesta voin kertoa, että naiset suutelee ihan hirmusen paljon paremmin ku miehet, sitä teen mielelläni tyttöjen kanssa siideripäissäni edelleen vaikka sanonkin yleensä olevani hetero...;)

puhuin tuolla hastalavistalle

• Läski siiderilutka
        karate-kid kirjoitti:

puhuin tuolla hastalavistalle

...voisit mennä välillä kädelle, ni ei tarvis huoritella...:( Lutka ja huora on kaks ihan eri asiaa ja niin kauan ku mulle ei makseta, en ole huora... Mut jos sulta löytyy tarpeeks käteistä, ni voin toki alkaa sun yksityishuoraks...;P

• Läski siiderilutka
        t.ATM kirjoitti:

Jos olisimme samaan aikaan baarissa, kävisi luultavasti sillä tavoin että ihastuisit minuun palavasti.
        Olen muuten suudellut pari kertaa läskin tytön kanssa, mutta siitä aiheutui aivan kamala henkinen krapula.

Mun on jotenkin hirveen vaikee kuvitella, että mä ihastuisin suhun, mutta jos sä oot sitä mieltä, ni ehkä sit...:D Koskas olisit valmis lähtee kokeilee? Lupaan, etten pakota sua suutelemaan itteeni, ihan vaan olis kiva keskustella tästä aiheesta kasvotusten...

• karate-kid

...voisit mennä välillä kädelle, ni ei tarvis huoritella...:( Lutka ja huora on kaks ihan eri asiaa ja niin kauan ku mulle ei makseta, en ole huora... Mut jos sulta löytyy tarpeeks käteistä, ni voin toki alkaa sun yksityishuoraks...;P

lutkaa käyttää vain nössöt jotka ei uskalla huoritella.

Prostituoitu eli maksullinen neito on sitten ihan eri asia, kunniallinen ammatti mistä neito saa rahaa kun häntä käytetään. Ettei ilmaisena huorana nussita.

• Läski siideriLUTKA
        karate-kid kirjoitti:

lutkaa käyttää vain nössöt jotka ei uskalla huoritella.

Prostituoitu eli maksullinen neito on sitten ihan eri asia, kunniallinen ammatti mistä neito saa rahaa kun häntä käytetään. Ettei ilmaisena huorana nussita.

...mutta arvostaisin, jos et sanois mua huoraks, koska meilläpäin se ei ole sama asia... Lutka, lunttu, horo, lortto ja muut samanlaiset sanat on mun kaveripiirissä ihan vaan hauskoja nimityksiä, huora on sit vähän rumempi sana... Ja jos haluat tarkistaa sanakirjasta, prostituoidusta käytetään usein arkikielessä nimitystä huora, eli ei mennä sotkemaan termejä keskenään... En mäkään sano sua judo-kersaks, niih!

• Läski siiderilutka kirjoitti:

Mun on jotenkin hirveen vaikee kuvitella, että mä ihastuisin suhun, mutta jos sä oot sitä mieltä, ni ehkä sit...:D Koskas olisit valmis lähtee kokeilee? Lupaan, etten pakota sua suutelemaan itteeni, ihan vaan olis kiva keskustella tästä aiheesta kasvotusten...

Tohon tapahtumaan ostaa lippuja jostain vai pääsekö ihan ilmasiks katsomaan? Olisin jo aikanaan ollut valmis lähtemään katsomaan kylmännaisen ja suuren isän välistä keskustelua, mutta eivät he mitään saaneet aikaiseksi.

• Läski siiderilutka
        beefcake kirjoitti:

Tohon tapahtumaan ostaa lippuja jostain vai pääsekö ihan ilmasiks katsomaan? Olisin jo aikanaan ollut valmis lähtemään katsomaan kylmännaisen ja suuren isän välistä keskustelua, mutta eivät he mitään saaneet aikaiseksi.

...mutta voi olla ettei tapahtumaa koskaan tule, kun epäilen tuon toisen osapuolen jänistävän...:D Mulle ei tuota mitään ihmeempiä ongelmia lähteä puolustamaan kaikkien läskien siiderilutkien kunniaa, mut kuinka monella muulla täällä riittää pokka lähteä sanomaan täällä lausumiaan asioita ihmisille ihan naamatusten? Vähänkö muuten olis hauskaa?! No niin, ketkä on mukana? :D

• ltd.boost
        Läski siideriLUTKA kirjoitti:

...mutta arvostaisin, jos et sanois mua huoraks, koska meilläpäin se ei ole sama asia... Lutka, lunttu, horo, lortto ja muut samanlaiset sanat on mun kaveripiirissä ihan vaan hauskoja nimityksiä, huora on sit vähän rumempi sana... Ja jos haluat tarkistaa sanakirjasta, prostituoidusta käytetään usein arkikielessä nimitystä huora, eli ei mennä sotkemaan termejä keskenään... En mäkään sano sua judo-kersaks, niih!

Ho:maksullinen, laadun saa rahalla ja jokainen saa jolla on rahaa.
        Bitch: ilmainen. Laatua ei saa rahalla, siideri, yöpyminen pokan kämpillä, yms. "palkka" voi olla jo luksus korvaus. Silti antamiselle on Nasan vaatimukset. Ja tavis muijat sitten blokkaa vedoten omaan arvoasteikkoonsa, pitäskö tyytyä "läskeihin". Onko läskiin tyytyminen sitten penaltia omasta "arvosanasta"? Itse en ole läski joten sellaista on vaikea kuvitella naisekseni oli arvosana vaikka miinuksella. Tai piene tsäänssi jos juoksee cooperissa saman kun mä.
        Kukapa haluaa olla Bud Bundy, jolla on yritys 100% saada, mutta aina jää käsitöiksi .
        Tuli vapaa.

• t.ATM fan

pistä lisää juttua tulemaan.

• Läski siiderilutka

...ihan samaa mieltä...:D En hyväksy puoliakaan noista kommenteista, mutta hyvää settiä kuitenkin...:D

• sonja_09

Joo viihdyttävä ketju muutenkin : D toi nörttipiirteiden tarkempi kuvaus varsinkin sai repeämään hyvin.

• Teppo M of Finland

Et sitten tänä viikonloppuna ole vielä käynyt baarissa toilailemassa? Yleisö vaatii lisää korkeaoktaanista toimintaa! Ja jos et käy, niin keksi vaikka jotain.

Viihdyttävää settiä ja keskustelua odotellaan...

• nainen 30+

Täytyypä sanoa, että onneksi en ole enää sinkku enkä parikymppinen. Sen verran kummallisilta kuulostavat nämä nykynuorison tavat tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Siis kuvitteleeko joku oikeasti, että ihmissuhde voi alkaa baarissa väkisin jotakuta suutelemalla tai kourimalla? Tai vonkaamalla seksiä joltakulta, jota ei edes tunne? Ei ainakaan kukaan normaalilla tunneälyllä varustettu ihminen voi näin ajatella. Itse kokisin tuollaiset lähestymistavat todella vastenmielisinä.

Jotenkin nämä ATM:t ovat ihan hukassa sen suhteen, miten ihmissuhde aloitetaan. Siis tehdään kaikki mahdolliset virheet ja sitten ollaan vihaisia ja katkeria, kun naista ei löydy. Itse en ole ensinnäkään koskaan ymmärtänyt sitä, miksei sille omalle ulkonäölle voi tehdä mitään. Tuskin olisin minäkään ukkoa saanut, jos olisin kulkenut ympäriinsä kuin joku variksenpelätti tai päästänyt itseni lihomaan satakiloiseksi.

Ettekö ole ATM:t huomanneet, että ne naisia saavat miehet jaksavat nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen? He jaksavat käydä salilla ja parturissa. Ohuet ja tylsänväriset hiukset voi esim. värjätä ja leikkauttaa kivasti. Itsetunto ja mieliala taas kohenevat, kun treenaa itsensä hyväkuntoiseksi ja hyväkroppaiseksi.

Toinen tärkeä asia on luonne. Kun tämä alkuperäinen kirjoittaja kuvasi ulkonäköään, minulle tuli mieleeni yksi entinen työkaverini. Sillä erotuksella tosin, että tällä entisellä työkaverilani on hyvin kaunis tyttöystävä. Eikös ole aika erikoista? Voisi ajatella että on, mutta tämä kundi on hirveän fiksu, kiva, kohtelias ja aito. Eli luonteella ON merkitystä. Ulkonäön puutteita voi paikata hyvällä luonteella. Ja loppupeleissähän se luonne kuitenkin ratkaisee, voiko toisen kanssa elää vai ei.

Jos ihminen on kauhean vihamielinen ja kyyninen tai jos pitää hirveästi vetää jotain roolia, niin kuka sellaisesta kiinnostuu? Naiset pitävät avoimista ja rohkeista miehistä, mutta rohkeus ei ole sitä, että yritetään baarissa väkisin uida joka naisen liiveihin. Pikemminkin rohkeus on sitä, että uskaltaa näyttää tunteensa, olla herkkä ja olla oma itsensä.

Uskon, että jatkuvat vastoinkäymiset naismaailmassa kyynistävät ja katkeroittavat. Sitten siitä tulee helposti sellainen kehä, että kun on kyyninen ja katkera, kukaan ei ainakaan kiinnostu. Tämä kehä pitäisi oikeasti saada poikki. Omasta elämästä pitäisi oppia löytämään ilonaiheita ja muihin ihmisiin pitäisi alkaa suhtautua ystävälliisesti. Iloiset, onnelliset, mukavat ja aidot ihmiset vetävät puoleensa. Vihaiset, katkerat ja tylyt karkottavat. Ei kukaan halua sellaista ihmistä lähipiiriinsä, parisuhteesta nyt puhumattakaan.

Nyt joku varmaan teilaa minut sanomalla, että joo joo, naisila on NIIN helppoa. Ei oikeasti ole. Oman osani olen minäkin saanut paskoista suhteista ja huonoista miehistä. Tuhannen taalan kysymys onkin sitten se, miksi jotkut pääsevät vastoinkäymisten yli ja jotkut toiset taas musertuvat loppuiäkseen. Miksi jotkut ottavat opikseen virheistään ja yrittävät niin kauan kunnes onnistuvat ja miksi jotkut toiset lyövät hyvinkin pian hanskat tiskiin?

• t.ATM

"Siis kuvitteleeko joku oikeasti, että ihmissuhde voi alkaa baarissa väkisin jotakuta suutelemalla tai kourimalla?"

Kyllä.

"Siis tehdään kaikki mahdolliset virheet ja sitten ollaan vihaisia ja katkeria, kun naista ei löydy."

Mitkä virheet?

"Ettekö ole ATM:t huomanneet, että ne naisia saavat miehet jaksavat nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen?"

No joo, tässä minulla on ongelma. En jaksa käydä min. 3X viikossa salilla treenaamassa, jotta saisin jonkun siideriperseen. Ja pelkään myös hieman, että vuoden treenin jälkeen olisin vieläkin ainoastaan treenattu nörtti (joka voisi viehättää ehkä jotain läskejä). Hiukseni näyttäisivät jonkun gurunkin laittamana melko kehnoilta, ääntäni en voi muuttaa, enkä muitakaan nörttipiirteitä...vähän surumielisestä ilmeestänikin pääsen vasta sitten kun saan pillua.

"Jos ihminen on kauhean vihamielinen ja kyyninen tai jos pitää hirveästi vetää jotain roolia, niin kuka sellaisesta kiinnostuu?"

Olen tätä tässä threadissa toistellut, mutta sanotaan vielä kerran...ihmiset joille olen saanut mahdollisuuden jutella baarissa pidemmän aikaa ovat kutsuneet minua tosi mukavaksi ja hauskaksikin. En nyt oikein ymmärrä miksi monet näyttävät luulevan että olen jotenkin hirveän vihamielinen tai aggressiivinen.

"Nyt joku varmaan teilaa minut sanomalla, että joo joo, naisila on NIIN helppoa. Ei oikeasti ole. Oman osani olen minäkin saanut paskoista suhteista ja huonoista miehistä."

Wau, olet saanut osasi paskoista suhteista ja huonoista miehistä. Minä ja AT-miehetpä olemme saaneet osamme paskasta ja huonosta, muttemme naisista (edes huonoista sellaisista).

• aatee mies
        t.ATM kirjoitti:

"Siis kuvitteleeko joku oikeasti, että ihmissuhde voi alkaa baarissa väkisin jotakuta suutelemalla tai kourimalla?"

Kyllä.

"Siis tehdään kaikki mahdolliset virheet ja sitten ollaan vihaisia ja katkeria, kun naista ei löydy."

Mitkä virheet?

"Ettekö ole ATM:t huomanneet, että ne naisia saavat miehet jaksavat nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen?"

No joo, tässä minulla on ongelma. En jaksa käydä min. 3X viikossa salilla treenaamassa, jotta saisin jonkun siideriperseen. Ja pelkään myös hieman, että vuoden treenin jälkeen olisin vieläkin ainoastaan treenattu nörtti (joka voisi viehättää ehkä jotain läskejä). Hiukseni näyttäisivät jonkun gurunkin laittamana melko kehnoilta, ääntäni en voi muuttaa, enkä muitakaan nörttipiirteitä...vähän surumielisestä ilmeestänikin pääsen vasta sitten kun saan pillua.

"Jos ihminen on kauhean vihamielinen ja kyyninen tai jos pitää hirveästi vetää jotain roolia, niin kuka sellaisesta kiinnostuu?"

Olen tätä tässä threadissa toistellut, mutta sanotaan vielä kerran...ihmiset joille olen saanut mahdollisuuden jutella baarissa pidemmän aikaa ovat kutsuneet minua tosi mukavaksi ja hauskaksikin. En nyt oikein ymmärrä miksi monet näyttävät luulevan että olen jotenkin hirveän vihamielinen tai aggressiivinen.

"Nyt joku varmaan teilaa minut sanomalla, että joo joo, naisila on NIIN helppoa. Ei oikeasti ole. Oman osani olen minäkin saanut paskoista suhteista ja huonoista miehistä."

Wau, olet saanut osasi paskoista suhteista ja huonoista miehistä. Minä ja AT-miehetpä olemme saaneet osamme paskasta ja huonosta, muttemme naisista (edes huonoista sellaisista).

Hyvin vetästy:
        "Wau, olet saanut osasi paskoista suhteista ja huonoista miehistä. Minä ja AT-miehetpä olemme saaneet osamme paskasta ja huonosta, muttemme naisista (edes huonoista sellaisista)."

• 4+19
        t.ATM kirjoitti:

Kyllä.

Mitkä virheet?

"Wau, olet saanut osasi paskoista suhteista ja huonoista miehistä. Minä ja AT-miehetpä olemme saaneet osamme paskasta ja huonosta, muttemme naisista (edes huonoista sellaisista)."

Jeps jeps. Naiset nyt ei vaan pysty käsittämään, että mitä eroa on metsällä ja viljapellolla. Luulevat että molemmat ovat samoja asioita, koska molemmilla kasvaa jotain. Oikeasti metsä kuitenkin kasvaa vaikka ei tekisi mitään, kun taas viljapelto vaatii älyttömästi työtä..

• kukaan jaksa
        t.ATM kirjoitti:

Kyllä.

Mitkä virheet?

Et näytä itsekään oikein tietävän mitä haluat. Ensin väität että haluat kauniin naisen, ja taas toisessa uhoat ettet halua käydä salilla jonkun siideriperseen takia.

Tästä päätellen sinun ei kannata edes metsästää naista baarista. Mene seurailtamiin tai esim. lestadiolaisten kesäleireille bongaamaan. Hei mutta...sieltäkään tuskin saat heti yhden illan seuraa eli palataan taas takaisin siiderilutkiin.

Lopputulos on siis se että haluat jotain sellaista johon sulla ei vaan ole "varaa". Elät arvioiden ihmisiä ulkoisesti ja muut syyllistyvät kohdallasi samaan, vaikka kuinka mukavaksi tekeytyisit. En vaan käsitä mitä täällä enää ruikutat. Ole vihdoin mies ja lopeta pillitys!

• t.ATM
        kukaan jaksa kirjoitti:

Et näytä itsekään oikein tietävän mitä haluat. Ensin väität että haluat kauniin naisen, ja taas toisessa uhoat ettet halua käydä salilla jonkun siideriperseen takia.

Tästä päätellen sinun ei kannata edes metsästää naista baarista. Mene seurailtamiin tai esim. lestadiolaisten kesäleireille bongaamaan. Hei mutta...sieltäkään tuskin saat heti yhden illan seuraa eli palataan taas takaisin siiderilutkiin.

Lopputulos on siis se että haluat jotain sellaista johon sulla ei vaan ole "varaa". Elät arvioiden ihmisiä ulkoisesti ja muut syyllistyvät kohdallasi samaan, vaikka kuinka mukavaksi tekeytyisit. En vaan käsitä mitä täällä enää ruikutat. Ole vihdoin mies ja lopeta pillitys!

Lopeta pillitys ja aloita pilitys.
        Itse en taas oikein käsitä mitä sinä täällä enää ruikutat?
        Eikä minun tarvitse tekeytyä mukavaksi, se tulee ihan luonnostaan.

"Lopputulos on siis se että haluat jotain sellaista johon sulla ei vaan ole "varaa"."

Maailmankuvasi on hyvin markkinatalouksellinen. Oma maailmankuvani on sellainen, että jos en saa jotain, otan joko väkisin tai sitten muilta pois.

• Nainen 30+
        t.ATM kirjoitti:

"Lopputulos on siis se että haluat jotain sellaista johon sulla ei vaan ole "varaa"."

Maailmankuvasi on hyvin markkinatalouksellinen. Oma maailmankuvani on sellainen, että jos en saa jotain, otan joko väkisin tai sitten muilta pois.

"Oma maailmankuvani on sellainen, että jos en saa jotain, otan joko väkisin tai sitten muilta pois."

Tämä se on normaalin, mukavan ja terveen miehen puhetta. :-D No, kukin taaplaa tyylillään.

• tosi ällöttävää
        t.ATM kirjoitti:

Mitä näet kun katsot peiliin?
        Sun kirjoituksiesi perusteella: nörtti, vastenmielinen, ujo ja arka. Luulet liikaa itsestäsi ja mielenkiintoisesta mukamas persoonallisuudestasi. vedät k....n loppuelämasi jos et uskalla kohdatasi epämiellyttävää persoonallisuuttasi, mut sehän on sinulle ihan oikein, ei joudu muut kärsimään!

Onnellisia iltoja kyllikin kanssa

• t.ATM
        Nainen 30+ kirjoitti:

"Oma maailmankuvani on sellainen, että jos en saa jotain, otan joko väkisin tai sitten muilta pois."

Tämä se on normaalin, mukavan ja terveen miehen puhetta. :-D No, kukin taaplaa tyylillään.

Minusta tuo on varsin normaali ja terve reaktio. Harvinainen ehkä, koska useimmat saavat, mutta normaali.
        Jos elämä kerta ei ole reilua, niin miksi se olisi reilua sinullekaan?

• t.ATM
        tosi ällöttävää kirjoitti:

Mitä näet kun katsot peiliin?
        Sun kirjoituksiesi perusteella: nörtti, vastenmielinen, ujo ja arka. Luulet liikaa itsestäsi ja mielenkiintoisesta mukamas persoonallisuudestasi. vedät k....n loppuelämasi jos et uskalla kohdatasi epämiellyttävää persoonallisuuttasi, mut sehän on sinulle ihan oikein, ei joudu muut kärsimään!

Onnellisia iltoja kyllikin kanssa

"Mitä näet kun katsot peiliin?"

Ruman naamani. Älä nyt ota tuota liian kirjaimellisesti...kuten sanoin, sijoittaisin itseni kasvonpiirteiltäni lähelle asteikon puoliväliä.

"Sun kirjoituksiesi perusteella: nörtti, vastenmielinen, ujo ja arka. Luulet liikaa itsestäsi ja mielenkiintoisesta mukamas persoonallisuudestasi. vedät k....n loppuelämasi jos et uskalla kohdatasi epämiellyttävää persoonallisuuttasi..."

En käsitä näitä tuulestatemmattuja, kirjallisia raivareita minua kohtaan. Mistä päättelit että olisin ujo ja arka? Ja milloin väitin persoonani olevan mielenkiintoinen? Pikemminkin päinvastoin.

"mut sehän on sinulle ihan oikein, ei joudu muut kärsimään!"

Ööööh, en aivan käsitä logiikkaasi. Jos minulla menee huonosti, niin silloinhan muut joutuvat paljon suuremmalla todennäköisyydellä kärsimään vuokseni.

"Onnellisia iltoja kyllikin kanssa."

En juuri runkkaa, seksuaaliset haluni ovat masennuksen vuoksi hyvin vähäiset.

• Sinkkumies42

Hyvin kirjoitit, vaikka olet noin nuori :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe