Päähän, kaulaan, kehkoihin vai jonnekin muualle?
Mihin kohtaan ammutte hirveä?
12
678
Vastaukset
- LÄHIMPÄÄN:::
.
pakettiautoon koska ÄÄNI pään sisällä käskee niin!!!!!!!
.- Sleep tight
ovat enemmän eläinrakkaita kuin yksikään metsästyksen vastustaja. Metsästäjät pyrkivät minimoimaan eläimen kärsimyksen.
Lainaus toiselta foorumilta:
" Muutama vuosi sitten 11-piikkinen sonni tuli kaverin passipaikalle ja kurkkasi metsäautotien kääntöpaikalla pusikosta niin, että vai rintapää näkyi. Kun kaveri tähtäsi hirveä kaulalle, se kääntyi katsomaan kohti ja kaveri päätti yrittää suoraan otsaan. Matkaa oli vajaa 50 metriä.
Hirvi hävisi laukauksen jälkeen välittömästi näkyvistä ja kaveri ilmoitti tutkittuaan paikkaa ohilaukauksesta. Oli lauantai ja illalla alkoi sataa lunta. Sunnuntai-iltana naapuriseuran jahtipäällikkö ilmoitti meidän seuramme alueelta tulleista 'ison hirven' verijäljistä. Organisoimme viikolle jahtiporukkaa jahtaamaan haavakkoa naapurin alueella ja jäljitystä jatkettiin keskiviikkoon asti, jolloin verentulo oli loppunut ja lumetkin sulaneet. Johtopäätös oli, että 'pieni naarmu' ja parantunut itsestään.
Jahti jatkui seuraavana viikonloppuna normaalisti ja seuraavan viikon puolessa välissä tuli soitto eräältä maanviljelijältä, että hänen pellollaan makaa kuollut hirvi. Melkoisen hiljaista oli jahtiporukka kun seisottiin keskellä aukeata peltoa 11-piikkisen komean sonnin vieressä ja odoteltiin kaivurin saapumista. Osuma oli vasemman silmän alla, luoti oli osunut kieleen ja tullut aika lähellä kaulaa ulos."
- uk-ko
Kun satut metsässä hirven jäljille, niin pysähdy haistelemaan. Suojaisissa notkelmissa voi erottaa hirven tuoksun.
- Sleep tight
on sen verran äänetön liikkuja.
- almasty
Sitä yleensä ammutaan.
- Sleep tight
olet kaatanut?
- monte34
mulla ei ole niitä vastaan mitään
- RAUHASSA:::!!!
.
metsässä lampsimassa
. - muumi-läppäri
RAUHASSA:::!!! kirjoitti:
.
metsässä lampsimassa
.Pakoon, joten hirvikantaa on pakko pitää pienenä, ettei ihmsiä kuole---viherpiipertäjä
- efwda
muumi-läppäri kirjoitti:
Pakoon, joten hirvikantaa on pakko pitää pienenä, ettei ihmsiä kuole---viherpiipertäjä
Hirvet vois tappaa kaikki, ja turvallisempaa se on kivääreillä kuin autoilla.
- muumi-läppäri
tappaa nopeammin, kuin viina
- Päivän hauskin mies
Lehmät ammuu!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740