Hei, en ole mikään tietotekniikan ihmelapsi joten pliis auttakaa minua. Minulla on jonkin verran musiikkitiedostoja tietokoneella, mutta ne ovat kaikki WMA-tiedostoja. Miten ne saa MP3-tiedostoiksi?
Uskoakseni "kääntämistä" kutsutaan rippaamiseksi, ja mikä olisi hyvä rippausohjelma.
Joten auttakaa minua ja jos mahdollista ihan yksityiskohtaisesti.
Esim. iPod nano ei tue WMA-tiedostoja.
Kiitos hirveesti etukäteen.
WMA ---> MP3
2
246
Vastaukset
- htikk
Jos sinulla on iPod,sinulla on on myös (?) iTunes ohjelma jolla voit muuntaa wma filut mp3 muotoon.
Katso täältä ohjeet: http://www.apple.com/fi/itunes/features/
Kelaat sivua alaspäin,about puoliväliin..
"Uskoakseni "kääntämistä" kutsutaan rippaamiseksi, ja mikä olisi hyvä rippausohjelma."
Ei kutsuta:)
"Rippaus (englanniksi Ripping) tarkoittaa videon tai audion tallentamista kiintolevylle. Lähdemateriaalina voi olla esim. DVD-, CD- tai LP-levy. Rippauksen yhteydessä poistetaan yleensä myös alkuperäisen median kopiointisuojaukset ja data voidaan myös pakata häviöttömästi tai häviöllisesti rippauksen yhteydessä.
Yleensä rippaus termillä tarkoitetaan Audio CD -levyjen kopioimista kiintolevylle MP3-tiedostoiksi tai DVD-Video-levyn VIDEO_TS-kansion kopioimista kiintolevylle.
Operaatiosta on hyötyä esim. kun musiikkia halutaan siirtää CD-levyltä kannettavaan mediasoittimeen tai varmuuskopioida DVD-Video-levyjä. " http://fin.afterdawn.com/sanasto/selitys.cfm/rippaus
iTunesilla onnistuu myös rippaus. - sinulla...
ei ole iTunesia niin netti on pullollaan muunnosohjelmia. Ainakin SUPER -niminen ohjelma osaa tuon tehdä ja jos googlaat "WMA to MP3 converter" saat ison kasan muita vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844