Hakusessa on AAA kokoluokan paristoja käyttävä hyvä MP3 soitin. Onko heittäää ehdotuksia?
On nimittäin muutama ylimääräinen AAA kokoinen ladattava akku joita voisin hyödyntää soittimen kanssa.
AAA paristoja käyttävä hyvä MP3 soitin?
Mikä olisi sellainen
2
439
Vastaukset
- vaikka
googleen hauksi "mp3 AAA battery" niin johan löytyy...
- Mie vaan ...
Näkyy kyseisellä haulla tulevan paljon malleja joita Suomesta ei löydy. Itse haluan aina testata tarvaran ennen ostopäätöstä. Sikaa säkissä en osta joten tuntemattoman soittimen tilaaminen netistä ei ole minun juttuni. Sitten on vielä nuo Sandiskin soittimet joista itselläni on vain huonoja kokemuksia.
Philipsin mallit ovat olleet toimivia. Saattaa kuitenkin olla vaikea löytää niitä enää mistään. Anttilalla niitä ainakin oli myynnissä yhteen aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844