Hakusessa on AAA kokoluokan paristoja käyttävä hyvä MP3 soitin. Onko heittäää ehdotuksia?
On nimittäin muutama ylimääräinen AAA kokoinen ladattava akku joita voisin hyödyntää soittimen kanssa.
AAA paristoja käyttävä hyvä MP3 soitin?
Mikä olisi sellainen
2
511
Vastaukset 2
- vaikka
googleen hauksi "mp3 AAA battery" niin johan löytyy...
- Mie vaan ...
Näkyy kyseisellä haulla tulevan paljon malleja joita Suomesta ei löydy. Itse haluan aina testata tarvaran ennen ostopäätöstä. Sikaa säkissä en osta joten tuntemattoman soittimen tilaaminen netistä ei ole minun juttuni. Sitten on vielä nuo Sandiskin soittimet joista itselläni on vain huonoja kokemuksia.
Philipsin mallit ovat olleet toimivia. Saattaa kuitenkin olla vaikea löytää niitä enää mistään. Anttilalla niitä ainakin oli myynnissä yhteen aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062225- 103896
- 66843
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561