Onko kellään lyriikoita ko. biisiin? Kun on tuosta Youtube-versiosta hieman hankala saada selvää joistain sanoista.. :/
Jukka Leppilampi - Jumalan valtakunta tulee
6
4114
Vastaukset
- _Mervi_
Mulla ei oo sanoja siihen, mutta suosittelen lämpimästi hankkimaan tai pyytämään joulupukilta Jukka Leppilammen CD:n "Henki kulkee". Siinä on myös tuo "Jumalan valtakunta tulee" selkänä versiona. Lisäksi:
- Minun tähteni
- Sieluni janoaa
- Minun käteni soi
- Tule luokse Jeesuksesi
- Älä pelkää Mikko
- Nisunjyvän laki
- Henki kulkee
- Vuorilaulu
- Iankaikkinen elämä
- Kysytkö palvelushintaa
- Laula ihmiselle
- Jumalan valtakunta tulee
Ja voin sanoo, että on todella hyvä levy kokonaisuutena :) Esim. "Kysytkö palvelushintaa" on ihan helmi.
http://www.deikauppa.fi/contents/fi/p3247.html
tai Huuto.netistä:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=119639242
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=119201988Siskollani on tuo levy "Henki kulkee", ja sen versio biisistä "Jumalan valtakunta tulee" on mielestäni kehno. En toistaseks oo kuullu parempaa, kuin se alkuperäinen äänitys 80-luvulta! Toiseks paras oli ehkä pastori Mikko Salmen esittämänä jossain tv-ohjelmassa. Mutta kiitos, siltä levyltä sais sanat talteen!
- punaista kirjaa
Kannattaa ostaa se vuoden 2010 punanen laulukirja, siellä on myös etsimäsi Jumalan valtakunta tulee :)
- se...
on?
Viestisi on viime syksyltä, mutta jos asia on vielä ajankohtainen, niin tässä ovat sanat.
Jukka Leppilampi: Jumalan valtakunta tulee.
Pelottelut synkkään tulevaisuuteen,
maailman hallitsijaan tai sotaan uuteen.
Silloin muista, että ainoa valta,
joka tulee jäädäkseen on Kaikkivaltiaalta.
Synti yritys on mahdottomuuteen,
sitä tehdessäsi rangaistus on jo.
Kuin hiekka silmässä tai syöpä ruumiissa,
niin synti sielussasi -
olet jo tuskissa.
(kertosäe:)
Jumalan valtakunta tulee.
Se on väistämätöntä historiaa.
Kotimaasi Jumalan valtakunta,
uskoon tulo siihen paluu, ei unta.
Jos evankeliumilta itsesi suljet,
pois todellisuudesta aatteines kuljet.
"Itseäsi toteuta" on päämäärä,
joka elämääsi ei voi jäädä.
Etsi ensin Jumalan valtakuntaa,
kaiken muun Hän sen mukana antaa.
(Kertosäe)
Läpi Raamatun kuin punainen lanka
löytyy Herran tahto:
rauhattomuuteen tulee rauha.
Tuo rauha antaa suuta vanhurskaudelle.
Silloin toivo jää myös meidän lapsillemme.
Meidän tärkein tarve on anteeksianto -
katso, Jumalan karitsa syntimme kantoi. Nainen, mies, nuori tai harmaahapsi,
ota valtakunta vastaan niin kuin lapsi.
Ei oo alkuu, ei oo loppuu,
se kestää iankaikkisesti,
sitä ei voi estää.
Rakkaus, oikeus kaikki lainalaisuudet;
kolmiyhteisessä Jumalassa juuret.
Koko ihmiskuntaa totuus tää koskee,
ei ateismi Jumalaa kai olemattomaks tee.
Ei oo kaukana Hän yhdestäkään meistä,
jokainen saa kerran hänen edessään seistä.
Jeesus Kristus on Herra, Herra,
joka kieli tunnustaa,
ja Hän tulee.
(Kertosäe)
_ _ _
Levyltä Jukka Leppilampi & co. "Minä, ihminen", kustannusosakeyhtiö Uusi tie, 1983, UTLP-6021. Julkaistu myöhemmin myös Jukan akustisella levyllä "Henki kulkee". You Tube-versiossa sanoja on muutettu vähemmän syyttelevään minä-muotoon sinä-muodon sijasta.- Totuuttaseuraten
Mahtava biisi jonka sanoma ei vanhene!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019