niin saisko jotenkin youtubesta musaa MP3 muotoon?! ite oon kuullu että lataa eka sen youtube downloaderin ja sit jonkun muun ohjelman jolla voi muuttaa MP4 musaa MP3 musaks??
MP4 > MP3
2
517
Vastaukset
- saa...
ihan suoraankin, mene vaikka paikkaan www.lataayoutube.com ja kopsaa sinne se yuotubevideon linkki. Toinen vastaava on www.listentoyoutube.com ja on niitä varmaan muitakin.
Ne youtubevideot on tietääkseni flv -videoita että ne videotkin voi ladata jollain sitten tehdä erikseen flv -> mp3 -muunnos.- mp3 musaa tuokin
Flv-videoissa on käytetty vaikka miten ihmeellisiä videotyyppejä mutta stereoääni on ollut aiemmin mp3-muotoista joten riittää että sen saa ulos flv-streamista. Monoäänelle (puheelle) on kyllä käytetty yhtä omituisia audiokoodauksia.
Uusimmissa flv-versioissa tuetaankin jo H.264 videota eli ääni on AAC-muotoista ja se pitää tietenkin konvertoida mp3-muotoon ellei satu omistamaan "mp3-soitinta" joka todellisuudessa toistaa myös AAC-musaa. Tällaisia ovat esim. kaikki iPodit ja lähes kaikki uudet Sonyn ja Creativen soittimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1171852
- 881449
- 1351423
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844