Kakka ja pieru parisuhteen "alussa"

mies28vee.....

Olen 28v mies ja seurustelen nyt aivan ihanan naisen kanssa. Tapailtu ollaan jo reilusti yli puoli vuotta ja välillä yökylässä ja töiden sun muiden mahdollisuuksien mukaan muutenkin ollaan toistemme luona. Yhteen ollaan varmasti muuttamassa tässä kohtapian kun asunto saadaan kuntoon. Hassua on se, ettemme kuitenkaan ole koskaan olleet viikkoa pidempään "putkeen" yhdessä, tämäkin viikko oli lomamatkalla. Molemmat vuorotyössä jne. joten yhteistä aikaa ei mahdottomasti ole, ei 24/7 ainakaan.

No, itse asiaan ja varmasti osaatte jo arvata tämän "pulman"...

Eli, joo, en ole piereskellyt naisen läsnäollessa eikä hänkään ole minun läsnäollessani. Hitto, kakallakaan ei olla uskallettu kumpikaan käydä niin että toinen tajuaisi tai etenkään että toinen kuulisi sen! (Tai no, minä en ole huomannut enkä kuullut hänen ja itse olen peloissani varonut ettei hänkään minun...)

Mitenkäs nyt? Ei jukolauta sitä pierua voi pidätellä pitkin päivää ja kakallakin olisi kiva käydä ihan ronskisti ja reilusti. Nyt pidättelee tai jopa suunnittelee, että nyt käyn kotona ja sitten menen hänen luokse tai että kun hän menee töihin niin minä pääsen ***kalle. Lomalla oli itse asiassa helpompaa, senkun livahti johonkin vessaan käymään välillä vaan ja touhusi äkkiä...


Tiedän, tyhmää, lapsellista, hölmöä.

Mutta mikä avuksi? Oikeasti!

Helppo sanoa että senkus piereskelet ja paskot vaan vessassa kun hätä tulee. Nämä vessat huomioiden ääniefektien määrä ja laatu on sellainen, ettei varmasti jätä epäselväksi asiaa. Nolottaa. Romantiikantappajaksi en halua ryhtyä. Ahdistaa tämä asia.

Miten itse asian ratkaisitte aikoinaan ja mikä oli se "kynnys" jonka jälkeen toisen paskallakäynti (ääniefekteineen) ei haitannut enää? Mitä tehdä kun toinen ei uskalla tehdä sitä (en tiedä ujosteleeko minua vai onko sitä mieltä ylipäätään, ettei noita asioita kuulu tehdä kuin äärimmäisen yksityisyyden ja hiljaisuuden vallitessa salaa)? Miten asiaan pitäisi suhtautua ja miten itse suhtauduit ekan kerran kun asia "ilmeni"?

106

11407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi pieksut

      Oletkohan nyt tosissasi? Vapaudu hyvä mies elämään normaalisti, normaalit ihmisen toiminnot kuuluu tähän elämään.

      • Anonyymi

        Päästä tulemaan eli sen kun pieret vaan urakalla.


    • 21v_yhessä

      Me ajateltiin heti alussa, että paskominenkin on ihan normaalia. Kun haluttiin työskentelyrauha, laitettiin nupit kaakkoon siksi aikaa kun toinen oli vessassa. Ei tarvinnu toisen kuunnella eikä työskentelijän tarvinnu keskittyä täyttämään pyttyä paperilla tms. Istunnon päätteeks ikkuna auki tai hetken odotus, että hajut vetäytyi hormiin.

      Järki käteen.
      Olo mukavaksi molemmille.
      Energian tuhlaus minimiin. : )

      • mies28vee...

        No mitenkäs edetä? Sanonko huomenna, että laitas musiikit täysille, menen nyt paskalle vai mitä?


      • 21v_yhessä
        mies28vee... kirjoitti:

        No mitenkäs edetä? Sanonko huomenna, että laitas musiikit täysille, menen nyt paskalle vai mitä?

        Ehkä oliskin aika alkaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja opettaa itseäkin hyväksymään jotain "ei-hienoa" ja "epäromanttista" osana rakkaussuhdettakin... Se asia tulee eteen joka tapauksessa kun yhteen muutatte.
        Meillä musa soi siinä iässä muutenkin koko ajan, joten ei tarvinnu kuin vääntää volyymia vähä kovemmalle. ; )
        Konstit on joskus vaan keksittävä tai muuten...no kerpele: tulee housuun! : D
        Vitsailkaa siitä asiasta jos se auttaa teitä, puhukaa suoliston toiminnastakin ja ilmavaivoista jne. Kaikillahan niitä on ja kaikki (jopa Kuningatar Elsabeth!) käy paskalla. Se on fakta.


      • mies28v...
        21v_yhessä kirjoitti:

        Ehkä oliskin aika alkaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja opettaa itseäkin hyväksymään jotain "ei-hienoa" ja "epäromanttista" osana rakkaussuhdettakin... Se asia tulee eteen joka tapauksessa kun yhteen muutatte.
        Meillä musa soi siinä iässä muutenkin koko ajan, joten ei tarvinnu kuin vääntää volyymia vähä kovemmalle. ; )
        Konstit on joskus vaan keksittävä tai muuten...no kerpele: tulee housuun! : D
        Vitsailkaa siitä asiasta jos se auttaa teitä, puhukaa suoliston toiminnastakin ja ilmavaivoista jne. Kaikillahan niitä on ja kaikki (jopa Kuningatar Elsabeth!) käy paskalla. Se on fakta.

        ...olenhan koettanut vitsailla, mutta nainen on ihan hiljaa, eikä kyllä kommentoi mitenkään. Talo puolestaan on hiljainen kuin hauta kun ei kumpikaan olla musaihmisiä. Siinäpä se, että sitten se tulee vastaan kun yhteen muutetaan - eli pian...apuuva...


      • ehdotus...
        mies28vee... kirjoitti:

        No mitenkäs edetä? Sanonko huomenna, että laitas musiikit täysille, menen nyt paskalle vai mitä?

        "Käyn tuolla (vinkkaat vessan suuntaan), laitetaas sulle musiikkia, sitä on varmaan mukavampi kuunnella kuin hmm.. ääniä (taputat vatsaasi merkitsevästi, laitat musiikin riittävän kovalle)."

        Ihan normaaleja toimintojahan nuo on, mutta ei niitä ole tarvis erityisesti mainostaa.


      • 21v_yhessä
        mies28v... kirjoitti:

        ...olenhan koettanut vitsailla, mutta nainen on ihan hiljaa, eikä kyllä kommentoi mitenkään. Talo puolestaan on hiljainen kuin hauta kun ei kumpikaan olla musaihmisiä. Siinäpä se, että sitten se tulee vastaan kun yhteen muutetaan - eli pian...apuuva...

        Mitä te siis pelkäätte? (Sillä pelko ja epävarmuus siellä kaiken taustalla vaikuttais haamuilevan)
        Että paskomisäänten takia tulee ero, niinkö? Tai että te ette näytä enää toistenne silmissä yhtä "haluttavilta" tai ole "rakastamisen arvosia" kun pidätte ääntä jopa vessassakin...?
        Häpeällä ja kehtaamisellakin on olemassa rajat.
        Eihän kukaan voi vaatia toista käymään jossain muualla paskalla siksi koska "talo on niin hiljanen" tai sillon kun "sukulaiset on kylässä", joten sitä käydään vessassakin siinä, kämpässä, oli se hiljasta tai ei, olipa vieraita tai ei. Siis miksi pelätä sitä?

        En tiedä, mutta voi ehkä olla niinkin "hienoja" ihmisiä, että he eivät koskaan suostu tunnustamaan käyvänsä paskalla tai pieraisevansa ikinä, ja ehkä sellaisten kanssa sitten saattaa jopa rakkaussuhdekin mennä poikki jos yks ei vaan "opi tavoille" eikä toinen kykene hyväksymään sitä. Mutta kandeeko sellasen ihmisen kanssa sitten täyspäisen olla, se on taas toinen kysymys...


      • mies28vee
        21v_yhessä kirjoitti:

        Mitä te siis pelkäätte? (Sillä pelko ja epävarmuus siellä kaiken taustalla vaikuttais haamuilevan)
        Että paskomisäänten takia tulee ero, niinkö? Tai että te ette näytä enää toistenne silmissä yhtä "haluttavilta" tai ole "rakastamisen arvosia" kun pidätte ääntä jopa vessassakin...?
        Häpeällä ja kehtaamisellakin on olemassa rajat.
        Eihän kukaan voi vaatia toista käymään jossain muualla paskalla siksi koska "talo on niin hiljanen" tai sillon kun "sukulaiset on kylässä", joten sitä käydään vessassakin siinä, kämpässä, oli se hiljasta tai ei, olipa vieraita tai ei. Siis miksi pelätä sitä?

        En tiedä, mutta voi ehkä olla niinkin "hienoja" ihmisiä, että he eivät koskaan suostu tunnustamaan käyvänsä paskalla tai pieraisevansa ikinä, ja ehkä sellaisten kanssa sitten saattaa jopa rakkaussuhdekin mennä poikki jos yks ei vaan "opi tavoille" eikä toinen kykene hyväksymään sitä. Mutta kandeeko sellasen ihmisen kanssa sitten täyspäisen olla, se on taas toinen kysymys...

        > Että paskomisäänten takia tulee ero, niinkö?

        No ei varmaankaan.

        > Tai että te ette näytä enää toistenne silmissä yhtä "haluttavilta" tai ole "rakastamisen arvosia" kun
        > pidätte ääntä jopa vessassakin...?

        Varmaan tuo, ettei ole haluttava, tulee pelkona mieleen. Ei se kakalla käynti nyt mikään romantiikan ja erotiikan huipentuma ole. Mutta muutenkin, jotenkin vaan itse (ainakin) koen vaan muutenkin kovin vaikeana käydä paskalla ja piereskellä jos on "muita lähettyvillä" (poislukien julkiset vessat, niissä annan tulla ihan kunnolla ja häpeilemättä). Joten tähän liittyy nuo molemmat pelot: Yleinen häveliäisyys ja sitten tuo erotiikantappamisen pelko.

        Kaikki tämä on sikäli erittäin surkuhupaisaa, että minua itseäni ei todellakaan haittaa pätkän vertaa, jos joku muu käy paskalla ja piereskelee (kunhan ei vasten mun kasvoja sitä tee). Ei, ei pätkän vertaa edes ajatus rakkaastani tekemässä moista. Ei, ei edes haju tms. Ei yhtään. Ongelma on todellakin se, että ITSE koen että MUUT kokevat minun paskomiseni loukkaavana tms.

        Vaikeata on, vaikeata on... :(


      • Malla-
        21v_yhessä kirjoitti:

        Mitä te siis pelkäätte? (Sillä pelko ja epävarmuus siellä kaiken taustalla vaikuttais haamuilevan)
        Että paskomisäänten takia tulee ero, niinkö? Tai että te ette näytä enää toistenne silmissä yhtä "haluttavilta" tai ole "rakastamisen arvosia" kun pidätte ääntä jopa vessassakin...?
        Häpeällä ja kehtaamisellakin on olemassa rajat.
        Eihän kukaan voi vaatia toista käymään jossain muualla paskalla siksi koska "talo on niin hiljanen" tai sillon kun "sukulaiset on kylässä", joten sitä käydään vessassakin siinä, kämpässä, oli se hiljasta tai ei, olipa vieraita tai ei. Siis miksi pelätä sitä?

        En tiedä, mutta voi ehkä olla niinkin "hienoja" ihmisiä, että he eivät koskaan suostu tunnustamaan käyvänsä paskalla tai pieraisevansa ikinä, ja ehkä sellaisten kanssa sitten saattaa jopa rakkaussuhdekin mennä poikki jos yks ei vaan "opi tavoille" eikä toinen kykene hyväksymään sitä. Mutta kandeeko sellasen ihmisen kanssa sitten täyspäisen olla, se on taas toinen kysymys...

        Tosi hyvin kirjotettu. Panee miettimään, itse kunkin... :)


      • 21v_yhessä
        mies28vee kirjoitti:

        > Että paskomisäänten takia tulee ero, niinkö?

        No ei varmaankaan.

        > Tai että te ette näytä enää toistenne silmissä yhtä "haluttavilta" tai ole "rakastamisen arvosia" kun
        > pidätte ääntä jopa vessassakin...?

        Varmaan tuo, ettei ole haluttava, tulee pelkona mieleen. Ei se kakalla käynti nyt mikään romantiikan ja erotiikan huipentuma ole. Mutta muutenkin, jotenkin vaan itse (ainakin) koen vaan muutenkin kovin vaikeana käydä paskalla ja piereskellä jos on "muita lähettyvillä" (poislukien julkiset vessat, niissä annan tulla ihan kunnolla ja häpeilemättä). Joten tähän liittyy nuo molemmat pelot: Yleinen häveliäisyys ja sitten tuo erotiikantappamisen pelko.

        Kaikki tämä on sikäli erittäin surkuhupaisaa, että minua itseäni ei todellakaan haittaa pätkän vertaa, jos joku muu käy paskalla ja piereskelee (kunhan ei vasten mun kasvoja sitä tee). Ei, ei pätkän vertaa edes ajatus rakkaastani tekemässä moista. Ei, ei edes haju tms. Ei yhtään. Ongelma on todellakin se, että ITSE koen että MUUT kokevat minun paskomiseni loukkaavana tms.

        Vaikeata on, vaikeata on... :(

        Ellei ne tule sitä sulle päin pläsiä kertomaan. Tää on fakta.
        Etkä sä voi elää niin etteikö sun tekemisistä tulis koskaan mitään sanomista tai ajatuksia muidenkin ihmisten päähän. Tääkin on fakta.

        Joten mitä sitten? Sekin on vaan sen yhden ihmisen miepide ja sen sanomisen takana on yleensä joku ihan muu syy kuin se mistä se sulle kenties aukoo päätään.
        Tuskin löytyy sellasta ihmistä joka tulis selvin päin ja ihan vakavissaan sulle kuittailemaan edes siitä, että sä käyttäydyt esim. yleisessä vessassa juuri noin kun sanot käyttäytyväsi. Niin miten ihmeessä joku KEHTAIS muka tulla kuittailemaan sulle tosissaan siitä sun kotona???

        Ja niin kauan kuin kukaan ei tuu iholle mielipiteitään sössöttämään, ei sunkaan pidä pelotella ittees KUVITELMILLASI siitä mitä muut susta ehkä ajattelevat. Hulluksi tulee kyllä vähemmästäkin miettimisestä ja kuvittelemisesta tässä maailmassa.


      • tule yh-
        mies28v... kirjoitti:

        ...olenhan koettanut vitsailla, mutta nainen on ihan hiljaa, eikä kyllä kommentoi mitenkään. Talo puolestaan on hiljainen kuin hauta kun ei kumpikaan olla musaihmisiä. Siinäpä se, että sitten se tulee vastaan kun yhteen muutetaan - eli pian...apuuva...

        tään mitään, teidän suhteesta. Joku on niin syvällisesti pielessä, ettei sen ratkomiseksi riitä yksi tai kaksi viestiä jollain keskustelupalstalla. Rehellisyydestä lie kyse. jollain tapaa.

        Varmaan kumppanisikin käy paskalla, onko hänellä sama ongelma?

        Ulostamiselle pitää kyllä olla oma rauha, ei välttämättä tarvitse istua ovi auki ja pitää puhetta, mutta sen verran pitää luottaa itseensä ja toiseen, että pystyy pusertamaan paskansa ihan turvallisesti.Romantiikan tappaja?? Enempi kuoleentuu, kun pitää yrittää muka olla onnellinen, ja samaan aikaan funtsia, miten saisi suolistokaasut kestämään sisällään, tai mihin pääsisi piiloon tarpeilleen. Kuka pierua piettää sillä on muutakin vilunkia mielessä, sanoo vanhat viisaat.


      • Anonyymi

        Paskokaa vaan, koska kyllä paskominen on pelkkää rutiinitoimintaa, joka kuuluu asiaan.


      • Anonyymi
        mies28vee kirjoitti:

        > Että paskomisäänten takia tulee ero, niinkö?

        No ei varmaankaan.

        > Tai että te ette näytä enää toistenne silmissä yhtä "haluttavilta" tai ole "rakastamisen arvosia" kun
        > pidätte ääntä jopa vessassakin...?

        Varmaan tuo, ettei ole haluttava, tulee pelkona mieleen. Ei se kakalla käynti nyt mikään romantiikan ja erotiikan huipentuma ole. Mutta muutenkin, jotenkin vaan itse (ainakin) koen vaan muutenkin kovin vaikeana käydä paskalla ja piereskellä jos on "muita lähettyvillä" (poislukien julkiset vessat, niissä annan tulla ihan kunnolla ja häpeilemättä). Joten tähän liittyy nuo molemmat pelot: Yleinen häveliäisyys ja sitten tuo erotiikantappamisen pelko.

        Kaikki tämä on sikäli erittäin surkuhupaisaa, että minua itseäni ei todellakaan haittaa pätkän vertaa, jos joku muu käy paskalla ja piereskelee (kunhan ei vasten mun kasvoja sitä tee). Ei, ei pätkän vertaa edes ajatus rakkaastani tekemässä moista. Ei, ei edes haju tms. Ei yhtään. Ongelma on todellakin se, että ITSE koen että MUUT kokevat minun paskomiseni loukkaavana tms.

        Vaikeata on, vaikeata on... :(

        Päästä vaan kunnon pröötsit, niin että pönttö meinaa räjähtää ja kunnon jarrujäljet pitää jäädä muiden ihasteltavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskokaa vaan, koska kyllä paskominen on pelkkää rutiinitoimintaa, joka kuuluu asiaan.

        Mä paskannan räjähtävän paikan.
        Pöntön seinät on liisteripaskassa.


      • Anonyymi
        mies28vee... kirjoitti:

        No mitenkäs edetä? Sanonko huomenna, että laitas musiikit täysille, menen nyt paskalle vai mitä?

        Mitäs nyt itte luulisit?


    • - - - -

      tarvitse piereskellä, mutta kyllä sitä nyt vessassa pitää uskaltaa käydä. Jos sieltä jotain kuuluu niin sille ei voi mitään!

      • Anonyymi

        Piereskelkää yhdessä.
        Se on hauskaa.
        Iltapierut on niin mukavia.


    • maria***

      Oon ihan samaa mieltä alottajan kanssa, toi on ahdistavaa kun ei viel olla edetty sille tasolle että vois tehdä asiansa rauhassa. Mutta musta sulla on täs helpommat asetelmat kun olet mies, miehillehän sallitaan piereskely ja kakalla käyminen, naisille taas ei.. Helpointa olis jos on iso talo ja vessa olis vähän kauempana eikä kaikki kuuluisi. En ymmärrä muutenkaan miksi vessoja ei rakenneta hieman paremmilla äänieristeillä? No mä oon onneks tän kynnyksen yli päässyt kun olen kohta viis vuotta seurustellut, en edes muista miten aikoinaan toi asia ratkesi. Mies nukkuu aina aamusin sikeesti kun tukki eikä se mihkää herää vaikka kävis vessassa ja kuuluisikin jotain ääniä.. Toi oli musta hyvä neuvo että musiikkia vaan päälle tai telkkari tai ihan mitä vaan, sit voi hyödyntää kaikki hetket jos toinen lähtee viemään roskia, parvekkeelle ym. Mutta tosiaan jossain vaiheessa noi asiat kuitenkin tulee ihan luonnolliseks eikä enää hävetä, älä tee asiasta suurta numeroa, se hoituu sit itestää..

      • mies28vee

        > En ymmärrä muutenkaan miksi vessoja ei rakenneta hieman paremmilla äänieristeillä?

        AIVAN sama huomio! Miksei? Hitto. Eihän se kivaa ole jos on vieraitakin käymässä ja jokainen pörähdys ja lorina ja molskahdus kuuluu puolelle suvusta!


        > Mutta tosiaan jossain vaiheessa noi asiat kuitenkin tulee ihan luonnolliseks eikä enää hävetä, älä tee
        > asiasta suurta numeroa, se hoituu sit itestää..

        Tuo on helposti sanottu - vaikeammin tehty. Välillä tuntuu nytkin että maha hajoaa tai tulee ummetus kun pidättelee. Ei vaan kehtaa.


      • maria***
        mies28vee kirjoitti:

        > En ymmärrä muutenkaan miksi vessoja ei rakenneta hieman paremmilla äänieristeillä?

        AIVAN sama huomio! Miksei? Hitto. Eihän se kivaa ole jos on vieraitakin käymässä ja jokainen pörähdys ja lorina ja molskahdus kuuluu puolelle suvusta!


        > Mutta tosiaan jossain vaiheessa noi asiat kuitenkin tulee ihan luonnolliseks eikä enää hävetä, älä tee
        > asiasta suurta numeroa, se hoituu sit itestää..

        Tuo on helposti sanottu - vaikeammin tehty. Välillä tuntuu nytkin että maha hajoaa tai tulee ummetus kun pidättelee. Ei vaan kehtaa.

        Niin no joskus se on vain kehdattava, ja tuskin siitä kukaan muu ajattelee mitään paitsi sinä itse. Ymmärrän kyl sun ongelmat, koska mulla oli kauheita mahavaivoja jossain vaiheessa, alko ihan yllättäen tos parinkympin jälkeen ja muutamia viikkoja siinä meni ennen kun sain selville että oli laktoosi intoleranssi, no sen jälkeen helpotti kyllä, mutta sillon sitä itkin poikaystävälleni, kun ei vaan voinut enää salailla ja kaikki tuli ilmi, no onneks hän ymmärsi asian ja nyt on helpottanut. Mutta siis se on ihan normaalia kyllä normaalit ihmiset ymmärtää, että välillä voi olla maha sekasin, vaikka se tosi noloa onkin, etenkin näin naisena.


      • qqqqqqd
        mies28vee kirjoitti:

        > En ymmärrä muutenkaan miksi vessoja ei rakenneta hieman paremmilla äänieristeillä?

        AIVAN sama huomio! Miksei? Hitto. Eihän se kivaa ole jos on vieraitakin käymässä ja jokainen pörähdys ja lorina ja molskahdus kuuluu puolelle suvusta!


        > Mutta tosiaan jossain vaiheessa noi asiat kuitenkin tulee ihan luonnolliseks eikä enää hävetä, älä tee
        > asiasta suurta numeroa, se hoituu sit itestää..

        Tuo on helposti sanottu - vaikeammin tehty. Välillä tuntuu nytkin että maha hajoaa tai tulee ummetus kun pidättelee. Ei vaan kehtaa.

        Meilläpä on yksi vessa talossa vielä keittiön vieressä. Ja todellakin kuuluu kaikki äänet, jos joku käy vessassa. Eikö ne talonrakentajat voi yhtään ajatella, mihin sen wc:n sijoittaa, vai onko se jotain tahallista piruilua :D


    • alkup...

      niin, miten te ratkaisitte asian omalta kohdaltanne aikoinaan? Kertokaapa. Koska ja miten ja mitä toinen osapuoli siitä tuumasi?

      • Sani Teittinen

        Ratkasin ongelman menemällä vessaan ja tekemällä tarpeeni. Enkä sitten kyselly siitä yhtään mitään puolisolta (en ennen enkä jäleen) eikä sekään puhunut asiasta sanaakaan. Sen jälkeen on kaikki sujunu ihan ok.
        Kovin montaa vuotta ei kuule jaksa kiinnostua siitä millon toinen uskaltautuu vessaan, mitä se siellä kenties tekee ja millaselta sen toiminta siellä ulkopuoisen korvaan kuulostaa. Niin se vain on, että aikansa kutakin.


      • ratkaisu....

        Kun ei mieti liikaa.
        Ei kai kukaan normaali ihminen kommentoi toisten lunnollisia toimintoja?


      • mummomuori*

        mutta aika jännä että kuuluu kai niihin tabuihin? Aihe josta ei saisi keskustella?

        Joillakin on neuroottinen suhde omaan ruumiiseensa. Se että on elävä olento, joka kehittää erilaisia eritteitä, kuten hikeä, räkää, kaasua, virtsaa, ulostetta, siemennestettä tai emättimen eritteitä, on joten hävettävää.

        Joillain on tarve pestä ja peittää kaikki mahdollinen pois, salata oma suolentoimintansa, ikään kuin sitä ei olisikaan olemassa. Minustakin nämä tulitikunraapijat ja vessaan pieremään juoksijat omassa kotonaan ovat huvittavia.

        Toinen ääripää taas on että suhde on turhankin mutkaton ja suora. Ei katsota aikaa eikä paikkaa toiminnoille, eivätkä hajut häiritse kuin kymmentä muuta lähellä olevaa. Ehkä tuossa välimaastossa on se tavallisin.

        Kasvatus vaikuttaa siihen kuinka käytännössä noihin suhtaudutaan. Olen nauranut henkilöille jotka ulostamisen jälkeen pyytävät anteeksi että vessassa haisee. Jotenkin hupaisaa että meillä on yleensä vessat sitä varten että siellä käydään näillä asioilla? Missä sitten saa haista jos ei siellä? Onhan tarvittaessa ilmanraikastimia.

        Suhteen alussa se on yksi niistä yhdessä sovittavista asioista. Se on osa sitä intiimiä suhdetta, että parempi kysyä noin suoraan. Jos tavat ovat yhteneväiset, niin hieno juttu. Ellei niin sovitte hiljaksiin, miten toimitaan.

        Tämä on ollut paras: ”Joko meidän suhteemme on niin vakavalla tasolla että voi pierrä ääneen?”.


      • mie vaan

        Ehdottaisin, että laitat pönttöön vessapaperia, ja hanan vielä päälle, niin äänet ei kuulu. Itse teen juuri noin vaikka ollaan naimisissakin ja lapsiakin on. Saatan kyllä joskus sanoa, että nyt on pakko päästä paskalle, ei se meillä mitenkään hävettävää ole. Mutta siltikään en tykkää jos muut kuulee äänet. Mieheni suhtautuu vapaasti asiaan, saattaa heittää huumoria asiasta jne.

        Suhteen alussa en uskaltanut pieraista hänen kuullensa, mutta yksi päivä se tuli vahingossa. Kauhea nolotus tuli sen jälkeen, mutta mieheni vaan nauroi asialle ja alkoi itsekin päästelemään ääniä sen jälkeen. Sitten se jotenkin vaan vapautui eikä siihen kiinnittänyt enää niin paljon huomiota. Kyllä se siitä lähtee sujumaan :)


    • kärpänen..

      Olette päästäneet asian tavallaan liian pitkälle. Jos et ole koskaan edes vahinkopaukkua tyttöystäväsi lähettyvillä ollessasi päästänyt, ei kai hänkään kehtaa, ajattelee, että pidät sellaisia asioita liiankin kammottavina ja epähienostuneina ja epäinhimillisinä ja tiesmitäkaikkea.
      Sitäpaitsi monilta ihmisiltä pääsee joskus unipaukku. Luulisin, että kaikilta joskus. Ei noihin asioihin tarvitse hirveästi keskittyä, tai alleviivata, mutta luonnollistahan se on. Joskus voi olla ihan hilpeääkin. Jos esim. harrastanut tietyllä tavalla tietynlaista läheisyyttä, voi perästäpäin kuulua vieno put-put-put. Ja se vaan hauskasti muistuttaa mukavista yhteisistä hetkistä.
      Tai voit vaikka varoittaa, että "kohta saattaapi päästä paukku.." Minusta sellaiset kodit, joissa kaikkien perheenjäsenten tulisi 24/7 käydä "kaasuttelemassa" vain ja ainoastaan WC:ssä ovat ahdistavia.

      • Realismia

        Alkuperäiselle kirjoittajalle tiedoksi: tyttöystävälläsi on aivan samanlainen suolisto kuin sinullakin. Myös tyttöystäväsi päästelee yksin ollessaan muhevan hajuisia pieruja, käy ulostamassa äänekkäästi tai päkistäen, välillä vatsassa kiertää ja toisinaan sattuu ihan ripulikin yllättämään. Ihan varmasti tyttöystäväsi p*skoo vähintään kaksi kertaa viikossa, todennäköisesti jopa päivittäin. Ja se p*ska haisee ja on koostumukseltaan varmaankin aivan samanlaista kuin sinunkin ulosteesi - riippuen siitä syöttekö samaa ruokaa.

        Eli kyse on aivan perustavanlaatuisista kehon toiminnoista. Ei niitä voi häpeillä tai pelätä tai tekopyhästi sivuuttaa. Ellei ole joku friikki tai todella häiriintynyt yksilö. Ihan varmasti mitä kauemmin yhdessä olette, tulette tietoisiksi toistenne ruumiin eritteistä ja siitä, ettei kaikkea voi hallita tai kontrolloida. Vaikutatte estoisilta, veikkaan, ettei esim. anaaliseksi tule kyseeseen teidän kesken. Yritä sinä edes normalisoitua tuon vessa-asian suhteen. Jos tyttöystäväsi on lainkaan järjissään, hän tietää ihan varmasti, että samaa tavaraa sieltä sinun peräpäästä pukkaa kuin omastaankin. Suorastaan säälittävää, kun kyseessä on aikuiset kolmeakymppiä lähestyvät ihmiset. Onkohan sitä "hieman" liikaa jo vieraannuttu luonnosta. Eläimiähän tässä biologisesti vielä ollaan.


      • Naine....
        Realismia kirjoitti:

        Alkuperäiselle kirjoittajalle tiedoksi: tyttöystävälläsi on aivan samanlainen suolisto kuin sinullakin. Myös tyttöystäväsi päästelee yksin ollessaan muhevan hajuisia pieruja, käy ulostamassa äänekkäästi tai päkistäen, välillä vatsassa kiertää ja toisinaan sattuu ihan ripulikin yllättämään. Ihan varmasti tyttöystäväsi p*skoo vähintään kaksi kertaa viikossa, todennäköisesti jopa päivittäin. Ja se p*ska haisee ja on koostumukseltaan varmaankin aivan samanlaista kuin sinunkin ulosteesi - riippuen siitä syöttekö samaa ruokaa.

        Eli kyse on aivan perustavanlaatuisista kehon toiminnoista. Ei niitä voi häpeillä tai pelätä tai tekopyhästi sivuuttaa. Ellei ole joku friikki tai todella häiriintynyt yksilö. Ihan varmasti mitä kauemmin yhdessä olette, tulette tietoisiksi toistenne ruumiin eritteistä ja siitä, ettei kaikkea voi hallita tai kontrolloida. Vaikutatte estoisilta, veikkaan, ettei esim. anaaliseksi tule kyseeseen teidän kesken. Yritä sinä edes normalisoitua tuon vessa-asian suhteen. Jos tyttöystäväsi on lainkaan järjissään, hän tietää ihan varmasti, että samaa tavaraa sieltä sinun peräpäästä pukkaa kuin omastaankin. Suorastaan säälittävää, kun kyseessä on aikuiset kolmeakymppiä lähestyvät ihmiset. Onkohan sitä "hieman" liikaa jo vieraannuttu luonnosta. Eläimiähän tässä biologisesti vielä ollaan.

        Poikaystävän kanssa ollaan yhdessä 24/7 suurinpiirtein (paitsi työaikana). Poikaystävä on tietääkseni ihan alusta asti käynyt vaan rehellisesti paskalla kun on tarve, koska on silloin tällöin on jotain ongelmaa vatsan kanssa. Minä taas valitettavasti vieläkin, yli puolen vuoden jälkeen, suunnittelen vähän, kun tiedän että mies lähtee käymään jossain, niin ajoitan kakalla käynnin siihen. Mutta olen kyllä käynyt kakalla kun poikaystävä on ollut samassa huoneistossa.

        Poikaystävä osti taannoin jotain hypersupertehoputsausainetta pöntölle ja sitten siellä vessassa jynssäsi pöntön puhtaaksi ja sanoi että nyt munkin kelpaa siellä sitten käydä kakalla. Olin vähän että WTF?? Ihan kuin en koskaan olisi käynyt siellä paskalla.

        Ehkä se tästä.


      • n28+kk
        Naine.... kirjoitti:

        Poikaystävän kanssa ollaan yhdessä 24/7 suurinpiirtein (paitsi työaikana). Poikaystävä on tietääkseni ihan alusta asti käynyt vaan rehellisesti paskalla kun on tarve, koska on silloin tällöin on jotain ongelmaa vatsan kanssa. Minä taas valitettavasti vieläkin, yli puolen vuoden jälkeen, suunnittelen vähän, kun tiedän että mies lähtee käymään jossain, niin ajoitan kakalla käynnin siihen. Mutta olen kyllä käynyt kakalla kun poikaystävä on ollut samassa huoneistossa.

        Poikaystävä osti taannoin jotain hypersupertehoputsausainetta pöntölle ja sitten siellä vessassa jynssäsi pöntön puhtaaksi ja sanoi että nyt munkin kelpaa siellä sitten käydä kakalla. Olin vähän että WTF?? Ihan kuin en koskaan olisi käynyt siellä paskalla.

        Ehkä se tästä.

        Mun suhteissa homma on mennyt just noin.

        Toisaalta seksin jälkeen multa on päässyt pimppapieruja, ja aina on ollut hirvee selittely miehelle, että joo, ei tää tullut perseestä. Niillehän ei voi oikein mitään, paljon vaikeampia pidättää kuin varsinaiset kaasut. Toisaalta, onko noloa joskus päästää vahinkopaukku, kun kerran väljyyttäkin (kai se sitä on) on sen verran, että ilma kulkeutuu sisään.

        Kyllä mun pitäis tähän ikään mennessä löysätä pipoo noiden asioiden suhteen. Mua ei toisen paukuttelut ym. haittaa, kunhan ei ihan naamalle laske, mut itse pitäis ottaa vähän rennommin. Ja kun kuitenkin öisin paukuttelen unissani ja toinen kuulee, niin salaisuus on oikeastaan jo paljastunut.


    • Reetta_

      Meidät ihmiset on suunniteltu siten, että piereskely ja paskominen ovat ihan normaaleja päivittäisiä toimintoja. Kun asutaan yhdessä, ei voi mitenkään välttyä siltä, että kuulee joskus toisen pieraisevan tai käyvän paskalla. Vaikka aluksi voi toista ihmistä jännittääkin, niin tuollaisiin asioihin tottuu kyllä ajan myötä. Sinulla ei liene kokemusta kenenkään kanssa yhdessä asumisesta, kun tuota paskomisasiaa noin vakavissasi pohdit?

      En minäkään pasko vessan ovi auki ja yritän vältellä piereskelyä mieheni läsnä ollessa - jälkimmäinen on muuten hankalaa, etenkin jos on laktoosi-intoleranssi. Mutta totta hitossa menen paskalle, jos on kerran hätä. Niin olen tehnyt kaikissa suhteissani alusta asti. Vessan oven voi laittaa lukkoon ja hanasta voi laskea vettä, jos haluaa äänet peittää. Tulitikkua polttamalla saa hajun pois. Ja jos jää pönttöön jälkiä, kuurataan harjalla veks. Miksi tehdä luonnollisesta asiasta epäluonnollista?

      • neitonen..

        Muistan kun suhteen aluksi emme kumpikaan uskaltaneet käydä kakalla jos olimme yhdessä. Nykyään ollaan asuttu yli vuosi yhdessä, mutta silti emme piereskele toisen vieressä. Laitan aina hanan auki kun käyn isommalla hädällä ja olen huomannut että mieskin tekee saman. Itse ainakin tykkään ettei mies piereskele äänekkäästi vieressäni ja vessatouhut ei kuulu minun korviini.


    • miukumau!!!

      Haha. Minä olen kanssa samanlainen. ja ollaan kumminkin jo 3 vuotta seurusteltu. Ei sille mitään voi, en yksinkertaisesti voi mennä vessaan kun mies on samassa asunnossa. Hoidan itse omat tarpeeni kun hän nukkuu aamulla ja menen suihkuun ja suihku on päällä ja hoidan siinä rauhassa asiani. Tai olen jopa mennyt alakertaan saunaan, kun siellä on vessa! Aivan kamalaa kun ajattelen nyt, kun kysymys on kumminkin maailman luonnollisimmasta asiasta..Oven myös laitan aina lukkoon. Joskus on ihmettelytkin että miks ovi on lukkossa kun oot suihkussa jne. Tosi tyhmää, muttan en pysty rennosti menemään kakalle kun toinen kattoo telkkaria. Pissaus on taas ihan ok. voin tehdä sen ovi aukikin ja jos toinen vaikka samaan aikaan vessassa. Myös nää pierut on semmosii että en oo päästäny, vahingossa on saattanut tulla ja on hävettänyt ihan sairaasti. :D Miehellä ei todellakaan ole mitään ongelmaa kun päästelee paukut jne.
      Jos tekis sen sen ainoon kerran niin ei olis sen jälkeen ongelmaa. On tää naistenelämä vaikeaa...

      • NUUH

        Helppo hymyillä kun suolenmutkassa ei ole viikon ruuat jemmassa. Ja yleensä miehillä ei ole juurikaan jemmassa. Se paskominen on miehille jotenkin sallittavampaa, onhan intit ja muut miehiset rituaalit, jätkätouhuja jotka kasvattavat sietämään sitä itseään. Johan miesten vessatkin ovat niin ankean paljastavia: pissaaminenkin me-henkistä retestelyä.

        Naisilla vessatkin ovat intiimejä, suitsutellaan ja puuteroidaan. Siteetkin ovat jo hajustettuja.

        Mutta, paska - se haisee paskalle, edelleen, ja maailman tappiin saakka.

        Kokemusta on siitä, mitä on seurustella ns. rajattoman luonnollisen miehen kanssa.
        Mieheni pieri sängyssä ja matkalla vessaan jo suhteen alkumetreillä, pakarat vain paukkuivat ja vessan pönttö. Aika ajoin myös peiton alla leijaili vahvasti...Röyhtäilikin suuhun muutaman kerran ensimmäisten viikkojen aikana - oli kuulemma "happojen" kanssa ongelmia. Ajattelin silloin, että ongelma on kyllä jossain muualla kuin vatsan hapoissa. Oikeasti se tuntui vähän liian härskiltä. Kuten sekin, että hän pierii myös ravintolan tanssilattialla. Tuhnu mikä tuhnu.

        Arvostuksen puutetta? Pientä rajaa? Niinpä. Niin sen koin. Hän ei arvostanut minua mielestäni, olen vieläkin sitä mieltä. Edes pieni rajaaminen, pahoittelu tai tilannetaju olisi ollut paikallaan. Alussa.

        Eli se, että on jotenkin estot päällä, se on myös mielestäni sitä, että ottaa toisen huomioon. Hänen tunteensa. Monet luonnolliset asiat ovat inhimillisesti katsoen niin intiimejä, ettei ihan helppo ole niitä toisen kanssa jakaa. Siis vaikka iteltään irtoais, niin voi olla että toisen on vaikea ottaa sitä postia vastaan.

        Alun jälkeen, kun olin kuukauden ajan haistellut ja katsellut hapokasta miestäni, minä vastasin tuleen...ja arvatkaas mikä oli reaktio? Hyvä kun ei lentänyt selälleen: nainen - ja pierii NOIN!


      • voe

        Tiedän tarkalleen mitä tuo on kun ei pysty tekeen tarpeita jos toisia lähellä,minä en kykene tuon vuoksi matkustamaan pitää aina pysytellä sillai että kerkee kotiin tarpeilleen yksin,sitä menee niin kuin lukkoon kun pitäisi mennä vaikka huoltsikan vessaan,ja armeija aika oli helvettiä mutta jotenkin siitä selvisin,työpaikatkin ja seurustelut ym on ollut pakko sivuuttaa em asian takia mutta jotenkin olen pärjäillyt jo kohta 50v ajan joten eipä tällä enää ole väliä kun nuoruus meni tuon asian kanssa pilalle.


    • N 40 v

      Minussa sinulla on hengenheimolainen siinä mielessä, että olen aina kokenut ulostamisen harmilliseksi toimenpiteeksi jos samassa asunnossa on joku muu. Luulen että tämä on tulosta jostain lapsuuden kokemuksesta, sillä en ole muuten ruumiini suhteen mitenkään neuroottinen tms. Nyt kun asun yksin oikein nautin siitä että saan rauhassa vääntää pökälettä!

      Minua on auttanut aina se että miehet ovat yleensä suhtautuneet kakkantamisasioihin niin ronskisti, että ei mitään rajaa. Edelllisen avokin kanssa oli niin luontevaa, että saatoin aivan hyvin hakea vessasta jotain kun hän väänti tuotosta, eikä kumpaakaan haitannut. Toisinpäin ei toimittu, sillä hän tiesi että saa olla tyytyväinen että saa olla ylipäätään edes samassa maassa kun minä olen asioillani.

      Mutta jos molemmat on näissä asioissa neuroottisia, niin ongelmia siitä tulee, jos ei muualla niin alitajuisella tasolla. Neuvoni onkin: ole mies ja pasko reilusti, ota lehti mukaan, pane ovi kiinni ja anna pytyn laulaa! MInä en muuten voisi edes kuvitella kakkivani töissä!

      • vessaasia osa 2

        Voit "harjoittaa" itsesi pois tuollaisesta ahdingosta. Jos tilanne keskenänne on noin kontrolloiva harkitsisin ensin oletteko ollenkaan valmiita jatkamaan seurustelua. Lapsiressuja joiden täytyisi yrittää kasvaa noin ahtaassa ilmapiirissä.
        Kaikista asioista saa ongelman jos haluaa.
        Harjoittamalla tarkoitan sitä että menet vessaan tavalliseen tapaan ja "et ensin tee mitään". Tulet vain kohta pois. Näät että kumppanisi myös vapautuu kun sinä vapauduit menemään vessaan "normaalisti". Tai kumppanisi "luuli niin". Näin olet päässyt ensimäisen esteen ohi.
        Nyt voi käydä nimittäin niin että kumppanisi menee myös vessaan ja tekee tarpeensa kun ei kerran "kuulunut mitään ääniä". Hän uskoo että on "vain luullut" että kuuluu kun tekee asiansa vessassa ja on hävennyt sitä.


    • kenkkuileva masu

      Minä olin meistä se ujompi osapuoli ja aloitin niin, että kun vessahätä tuli, sanoin, että pistän radion päälle epämiellyttävän meluhaitan poiskitkemiseksi. Joskus taas varoitin, että ei kannata valita sitä vessaa tai pyörryt. Sitten pikkuhiljaa unohtui se radio... Nyt voimme olla samaan aikaan vessassa kun toinen istuu pöntöllä ja toinen vaikkapa pesee hampaita jos mahdoton kiire on tm. :) Meillä tosin suolistosairauteni on saattanut helpottaa asiaa eli mies ymmärtää sen, että mahani on usein ilmava ja kipeä, enkä pysty pidättelemään pitkiä aikoja.

    • gytgt

      Meillä mies menee vessaan ja tekee mitä tekee enempää mainostamatta, wc käyminen on normaali pakollinen toimenpide eikä siitä pidä tehdä mitään numeroa. Joskus saattaa sanoa, että menee pidempään, tai pakko käydä vessassa ym.. Jos pieraisee menee tekemään sen vessaan, toiseen huoneeseen tai parvelle, ihan omasta aloiteesta ja joskus saattaa avata ikkunan, sen lisäksi jos hän on käynnyt vessassa saattaa suihkuttaa huonetuoksua, minä kyllä pärjäisin ilmankin näitä toimenpiteitä, mutta onhan se kivaa, että toinen ottaa huomioon myös tällä tavalla.

    • EI AJATTELEMALLA

      Juttu menee niin, että loputon asian tuumailu ja analysointi ei auta. Tai jos se auttaa, niin jossain vaiheessa tulee stoppi, jonka jälkeen on käytettävä rankempia keinoja.

      Pitää ensin TEHDÄ, niin sen jälkeen ajattelu muuttuu. Näin sanoo viimeaikainen tutkimus. Ihmisen asenteet ja ajattelu ja muu ei muutu sisäisellä toiminnalla, vaan konkreettisesti TEKEMÄLLÄ.

      Ymmärrän ongelmasi, sillä se on edelleen pieni ongelma minullekin. Hitaasti olen pääsemässä siitä eroon, mutta tuskin koskaan täysin "parannun".

      Aito kiintymys/rakkaus auttaa. Kun pitää kumppanistaan, pitää hänen kaikista osistaan ja toiminnoistaan. Me tykkäämme toistemme pepuista, ja leikimme niillä mieluusti. Ihan varmuuden vuoksi, teidän kannattaa jotenkin selvittää tuo ongelmanne ennen yhteen muuttoa.

    • Miramella

      Mä en oikein tiedä, miksi tämä on ongelma. Jos toinen ei kestä pierua tai kakkaa, niin ei taida olla ihan oikea partneri matkassa.

      Mä kävin kyllä jo ekojen tapaamisten aikana kakalla, jos siltä tuntui ja maha kun on joskus tosi sekaisin, niin saatoimpa pierunkin päästää. Mies ei ollut moksiskaan, saattoi sanoa, että ihana nainen tms.

      Nykyään voidaan vaikka keskustella kakan sisällöstä jne. ei ole ongelma.

      Ihme ujoilu on. Voitteko te puhua seksistä, syömisestä, nukkumisesta jne? Ihan yhtä normaaleja ilmiöitä. Pitäis vissiin olla edelleen ne yhteisulkohuussit, joissa istuttiin vierekkäin ja juteltiin kivoja samalla

    • yubu

      Yksinkertainen ja monien (etenkin naisten) käyttämä konsti on laittaa kylppärissä kraana lorottamaan vettä jotta intiimiäänet peittyisivät sen taakse.

      Japanissahan myydään tuota varten ihan laitetta joka päästelee veden solinaa niin ei tarvitse oikeaa vettä tuhlata.

      Vesivaihe voi ainakin auttaa väliaikaisesti.

      Kokemuksesta tiedän sen, että viimeistään silloin kun nainen tulee raskaaksi, katoavat kaikki ruumiintoimintoihin liittyvät ujoudet (koska raskaana oleva nainen joutuu helposti ramppaamaan jatkuvasti oksentamassa, paskomassa, pieruja pääsee, ...).

    • dkgjahö

      Mies ei teeskennellyt sen kummempaa ja otti asian puheeksikin aika alkuvaiheessa. Naureskeltiin asialle ja uskalsinhan minäkin päästää lopulta paukun.. tai itseasiassa ensimmäinen paukku oli vahinko ja todella nolo ja iso sellainen. Naurettiin vain sille päät punaisena ja joskus vieläkin asiaa muistellaan. Ollaan molemmat vähän "vatsavammaisia", joten paukut ja paska kulkee aivan vapaasti ja niistä keskustellaankin varmaan lähes päivittäin. :D :D Eikä seksuaalisuus tai haluttavuus ole siitä kärsinyt tippaakaan!

    • Aino_82

      laitan vielä paremmaksi: Olen naimisissa, meillä on yhteinen lapsi ja olemme asuneet yhdessä noin 3 vuotta. Silti en avoimesti käy vieläkään kakalla ääniefekteineen tai piereskele mieheni kuullen.

      Mielestäni on tosi outoa, että monet täällä sanovat, ettei suhde ole hyvä, jos ei paskota ja piereskellä suunnilleen toisen nenän edessä. Ihmiset ovat erilaisia ja minä en koe noita asioita sellaisina, joita haluan mieheni kuullen tehdä, ainakaan vielä. Tietysti kakka ym. on taloudessamme joka päivä esillä jo lapsenkin takia ja se on mielestäni ihan luonnollinen asia. Ja tottakai tässä vuosien varrella on toisen vessakäyntejä tullut kuultua väkisinkin, eikä se mitenkään ole vaikuttanut parisuhteeseen. Mutta en siis myöskään koskaan käy kakalla missään julkisissa vessoissa tai kyläillessäni (ellei ole ihan pakko).

      Alkuperäiselle sanoisin, että aika auttaa. Kyllä sitä sitten yhteenmuuttamisen jälkeen vaan jotenkin homma alkaa luistaa. Pakkohan sitä on kakalla käydä.:) Minä tosin edelleenkin usein teen sen suihkun yhteydessä tai hiuksia kuivatessa.;)

    • alkuperäinenkirj....

      Ongelma on ja vaivaa yhä. Kertokaapa kanssasisarukset omia kohtaloitanne asian tiimoilta ja ideoitanne!

      KÄÄK!

      • 3+11

        Minä pieraisin varsin äänekkäästi ekan kerran nykyisen aviopuolisoni kuullen vuoden seurustelun jälkeen.. muistan kun mieheni rupesi toisella puolella huonetta nauramaan aivan valtavasti. Vessassa ollaan käyty normaalisti alusta lähtien ilman sen kummempia jahkailuja. No, sen jälkeen olen uskaltanut antaa tulla vapaasti ja seitsemäs vuosi on jo takanapäin pörisevää aikaa (meidän koira piereksii myös ja sen jälkeen katsoo hölmönä omaa takapuoltaan).

        Mies alkuaikoinan sanoi minulle, ettei hän ole tottunut piereskelemään julkisesti vaan käy tarpeen vaatiessa vessassa pieraisemassa ovi kiinni.. no sitä kestikin pari vuotta suhteen alkupuolella. Nykyisin hän käy vessassa paskallakin ovi auki. Ehkä minä joskus kaipaan niita paria ensimmäistä vuotta =D

        Voin ihan oman kokemuksen kautta sanoa, että oman kehon eritteiden häpeä poistuu silloin kun puoliso pitää ulkomaan reissulla rankan mahataudin aikana sinua pystyssä vessan pytyllä ja silittelee hellästi kouristelevaa kroppaa kun molemmista päistä tulee yhtäaikaa tavaraa ulos. Siitäkin yöstä ja monesta muusta hävettävästä tilanteesta on selvitty eikä kumppani ole siitään moksiskaan ollut.

        Alkuperäiselle vinkiksi, että otat kirjan pöydältä mukaan kainaloon ja painut vessaan toimittamaan asiasi normaalisti.. ja huomenna samalla tavalla.. ja ylihuomenna myös. Nämä asiat muuttuvat normaaliksi vaan sillä että menee sinne vessaan paskalle ja toistaa sitä toimintaa päivittäin kunnes se tuntuu normaalilta asialta =).... et sinä saa sitä asiaa muuttumaan luonnolliseksi asiaksi teidän parisuhteessa vain miettimällä asiaa, vaan todellakin asian eteen täytyy oikeasti tehdä jotain! =) Tsemppiä!


      • ........

        Vastasinkin tässä ketjussa jo aiemmin, ja sanoin että pasko vaan. Asia on tässä välilläkin käynyt mielessä (pitkät piuhat nääs) ja luulenkin, että ongelma on tuo naisystäväsi. Hän suhtautuu omalla kohdallaan asiaan jotensakkin neuroottisesti ja se on nyt tarttunut sinuun. Olet ehkä vähän miellyttämisen haluinen, miehet harvemmin ovat, ja siksi tällainen neuroottisuus tarttuu sinuun helpommin. On tavallista että parisuhteessa kaikenlainen neuroosi tarttuu ja leviää kuin tauti, jollei edes toinen ole niin suoraluonteinen ja rempsakka että on immuuni. Tiedän että on helppoa sanoa että pasko vaan, itse en pysty edes siskoni luon yökylässä ollessani vääntämään kakkendaalia vapaasti. Tämä on ihan kotoa perittyä, ja todella tiukassa.

        Ikävää tässä on se, että sinun ja naisystäväsi välit eivät ole niin vapautuneet ja selvät että tällaiset asiat voitaisiin puhua. Itse olen pystynyt sanomaan miesystävilleni että kakkiminen on minulle vaikeaa kun talossa on joku muukin, ja se on vakava asia (tämän päälle on yleensä naurettu, toisaalta jos mies ei tässä kohtaa naura, suhteelle ei ole voinut toivoa pitkääkään tulevaisuutta, ja tämä on totinen tosi). Kun mennään ruumiintoimintojen puolelle, läheisen suhteen merkki on se että niistäkin saatetaan jutella ja huomautella kuin jokapäiväisestä asiasta (varmaan monikin täällä on kertonut puolisolleen että nyt ei paska luista tai kamala ripuli). Jos tällaista läheisyyttä ole, se kertoo että jommalla kummalla on erittäin estynyt luonne, ja se myrkyttää läheisyyden. Estynyt ihminen on kireä ja hänen seurassaan kaikki muuttuu kireäksi. Pierun päästessä vahingossa estynyt ihminen katsoo sinua kuin kuolemaan tuomittua ja toteaa että sivistymätön juntti, ja sinä kutistut pieneksi ja häpeäväksi. Kotonaan pitää jokaisen saada olla kotonaan, ja pelkäänpä että suhteella ei ole pitkää tulevaisuutta jos tuosta asiasta ei päästä yli. Toivon toki että on, ja huomaat että olet turhaan jännittänyt.


      • Anonyymi
        ........ kirjoitti:

        Vastasinkin tässä ketjussa jo aiemmin, ja sanoin että pasko vaan. Asia on tässä välilläkin käynyt mielessä (pitkät piuhat nääs) ja luulenkin, että ongelma on tuo naisystäväsi. Hän suhtautuu omalla kohdallaan asiaan jotensakkin neuroottisesti ja se on nyt tarttunut sinuun. Olet ehkä vähän miellyttämisen haluinen, miehet harvemmin ovat, ja siksi tällainen neuroottisuus tarttuu sinuun helpommin. On tavallista että parisuhteessa kaikenlainen neuroosi tarttuu ja leviää kuin tauti, jollei edes toinen ole niin suoraluonteinen ja rempsakka että on immuuni. Tiedän että on helppoa sanoa että pasko vaan, itse en pysty edes siskoni luon yökylässä ollessani vääntämään kakkendaalia vapaasti. Tämä on ihan kotoa perittyä, ja todella tiukassa.

        Ikävää tässä on se, että sinun ja naisystäväsi välit eivät ole niin vapautuneet ja selvät että tällaiset asiat voitaisiin puhua. Itse olen pystynyt sanomaan miesystävilleni että kakkiminen on minulle vaikeaa kun talossa on joku muukin, ja se on vakava asia (tämän päälle on yleensä naurettu, toisaalta jos mies ei tässä kohtaa naura, suhteelle ei ole voinut toivoa pitkääkään tulevaisuutta, ja tämä on totinen tosi). Kun mennään ruumiintoimintojen puolelle, läheisen suhteen merkki on se että niistäkin saatetaan jutella ja huomautella kuin jokapäiväisestä asiasta (varmaan monikin täällä on kertonut puolisolleen että nyt ei paska luista tai kamala ripuli). Jos tällaista läheisyyttä ole, se kertoo että jommalla kummalla on erittäin estynyt luonne, ja se myrkyttää läheisyyden. Estynyt ihminen on kireä ja hänen seurassaan kaikki muuttuu kireäksi. Pierun päästessä vahingossa estynyt ihminen katsoo sinua kuin kuolemaan tuomittua ja toteaa että sivistymätön juntti, ja sinä kutistut pieneksi ja häpeäväksi. Kotonaan pitää jokaisen saada olla kotonaan, ja pelkäänpä että suhteella ei ole pitkää tulevaisuutta jos tuosta asiasta ei päästä yli. Toivon toki että on, ja huomaat että olet turhaan jännittänyt.

        Ensin pieret kunnolla ja sitten päästät pöntön täydeltä tulemaan!


    • jooooooooo---

      kertookohan minunkin kehitystasosta jotain...no joo, mutta "ongelma" on varsin yleinen ja sehän on aika huvittavaa koska jokainen tosiaan käy paskalla ja pierii. Olen ollut kolmessa vakavassa suhteessa ja muistan hyvin jokaiset kerrat kun ekan kerran pieraisin toisen kuullen. Jos haluatte niin voin kertoa :D

      1) Mies: naurua "noniin onks meillä nyt pieruvapaa suhde?"

      2) Mies: "Apua. Ei naiset pieri. En oo koskaan kuullu ees et mun äiti tai sisko pieraisis!!" (tän miehen kanssa ei tosiaan voinu olla luonnollinen oma ittes ja ero lopulta tuli...)

      3) Mies: "Oooooho!!" :D ja hillitöntä naurua

      Paskalle saatto ekan miehen kanssa mennä jopa ovi auki jos olisi jostain syystä halunnut...toka mies pisti aina oman paskasession jälkeen vessan täyteen hajustetta niin, että haisi se kukka vielä huomennakin...itse en käyttänyt kun vitutti niin paljon sen älytön hajusteen käyttö ja neuroottisuus, kapinoin siis vastaan :D Kolmas mies...suht normia, kumpiki käy paskalla mut ei asiasta enempää sitten. Ekan kanssa oli kyllä hulvattominta mutta oli niin vapaamielistä, että se saattaa huom joskus vaikuttaa vähän seksuaaliseen halukkuutteen...

      Jollei nainen kestä sun pieremistä (kunhan ei joka viides minuutti) ja paskalla käymistä, ni on aika nirppanokka. Ei sellasta kestä.

    • rupsuttelija

      Meillä mies ihan vapaasti paukuttelee, joskus tosin jos lähekkäin vaikka sohvalla istuskellaan, niin saattaa kysästä,että saako paukutella :D

      Itse en kauhean pysty miehen (tai kenenkään muun) seurassa paukutteleen, mutta en stressaa jos joskus vahinkopieru pääseekin. Saatan vaan todeta, että hups, pääs rupsu :b

      Vessahommatkin voidaan hoitaa vapaasti, tosin mies nyt saattaa vetää vähän draamaa vitsillään jos menee mun jälkeen vessaan ja siellä saattaa luonnollisesti olla pieni haju. Mutta luulen, että se on miehen tapa just silleen tehdä asiasta vitsi, ettei se ole niin vakavaa ja vähän keventää koko hommaa.

      Jos tuntuu, että maha on todella sekasin, niin sillon vähän arkailen ku en tykkää tosiaan mennä vessaan kera kauheiden äänifanfaarien :D Mutta kerrankin esimerkiksi sanoin vaan miehelle että maha sekasin, laitan tänne vähän sulle taustahälyä (laitoin telkun päälle) ja painelin vessaan. Vähän mies siinä naureskeli, muttaolipahan itsellä ainakin helpompi mennä sinne vessaan sitten.

    • mies84hki

      Täällä ollaan kohta puoli vuotta asuttu yhdessä. Olen kärsinyt lähes samanlaisesta tilanteesta kuin alkuperäinen kirjoittaja. En tiedä mistä johtuu. Ihan normaali nuoruus ja hyvä itsetunto.

      Hyviä uutisia: se menee ohitse. Niinku aikasemmat kirjoittajat kertoivatkin, siitä tulee rutiini. Muistan ensimmäisen kerran kun menin vessaan toisen istuessa seinän toisella puolella televisiota katsellen.. Hana vähän liruttamaan, pari palaa paperia alle ja hommiin. Vaikka ääniä tulikin päästeltyä, ei toimituksen jälkeinen yleisilmapiiri ollut mitenkään muuttunut. Mutta itsellä oli hyvä olla. Ja ah, mikä vapautunut olo!

      Toki vieläkin tulee vähän suunniteltua, että käyn töissä vielä ennen kotiinlähtöä vessassa tai että toisen viedessä roskia käyn silloin.. Mutta muuten ihan normaalisti jo.

      Mutta kysymys naisille: voiko nainen muka tehdä tarpeensa pissatessa? Tarkoitan siis sitä, että menee pissalle, mutta ehtii siinä samalla tehdä "isommankin" tarpeen? Alkanut nimittäin kiinnostamaan, sillä nyt tuntuu että partnerini ei käy koskaan kakalla. :)

      • plots,plots!!

        Juu..täälläpä nainen vastaa ja sanoo kyllä! Samalla tulilla tulee kumpikin "erite"alapäästä pönttöön!
        Jos vaikka meneekin pelkälle patskalle, silti lirahtaa kusikin samalla!
        Jospa tämä "mielenkiintoinen" asia nyt selvisi..muuten..kannattaa heti vetästä vessa ekakerran, kun patskat on sinne lopsahtaneet! Sitten pyyhkimisen jälkeen toisen kerran..hajua tulee näin paljon vähemmän! :D


      • prob
        plots,plots!! kirjoitti:

        Juu..täälläpä nainen vastaa ja sanoo kyllä! Samalla tulilla tulee kumpikin "erite"alapäästä pönttöön!
        Jos vaikka meneekin pelkälle patskalle, silti lirahtaa kusikin samalla!
        Jospa tämä "mielenkiintoinen" asia nyt selvisi..muuten..kannattaa heti vetästä vessa ekakerran, kun patskat on sinne lopsahtaneet! Sitten pyyhkimisen jälkeen toisen kerran..hajua tulee näin paljon vähemmän! :D

        Mä pääsin tosta ongelmasta silloin kun olin vielä ex-miehen kanssa, oltiin jopa niin että ihan ovet auki kaikki vessa-asiat hoidettiin, jos oltiin vaan kahdestaan.
        Mut nyt on uusi mies, ja mielestäni hänen pitäisi ensin pieraista, tiedän kyllä että hän käy paskalla ihan silloin kun olen hänen luonaan, tai täällä minun luonani. Mut minä en pysty. Asennevamma. Enkä muista miten ex-miehen kans toi asia aikanaan ratkesi.


      • Pieraasija
        prob kirjoitti:

        Mä pääsin tosta ongelmasta silloin kun olin vielä ex-miehen kanssa, oltiin jopa niin että ihan ovet auki kaikki vessa-asiat hoidettiin, jos oltiin vaan kahdestaan.
        Mut nyt on uusi mies, ja mielestäni hänen pitäisi ensin pieraista, tiedän kyllä että hän käy paskalla ihan silloin kun olen hänen luonaan, tai täällä minun luonani. Mut minä en pysty. Asennevamma. Enkä muista miten ex-miehen kans toi asia aikanaan ratkesi.

        Hei haloo eikö kaikkien ihmisten pirä käyrä paskalla? son ihan normaalia.
        Ja jos pieru pääsöö son oho!


      • nainen.-.
        Pieraasija kirjoitti:

        Hei haloo eikö kaikkien ihmisten pirä käyrä paskalla? son ihan normaalia.
        Ja jos pieru pääsöö son oho!

        On sitten sen verran varma asia, että jos joskus rakennetaan talo, niin sitä vessan paikkaa mietitään sitte hetken aikaa. Ettei se ole keittiön vieressä eikä ruokailutilan läheisyydessä, eikä olohuoneen vieressä. Eikä siihen liity sitten mitkään vesipisteen paikat eikä viemärinpaikat. Sitä putkea vedetään sitte vaikka toiselle puolelle taloa.

        Paskahuusi tontin rajalla olis tietty kaikista paras. Paitsi 25 asteen pakkasilla.


      • jonnaus

        Naiselle on evoluutio suonut nopean tyhjentymisen, koska lasten ja nuotiolle palavan ruuan perässä on pitänyt juosta aivokuoren kehityksen alkupäivistä lähtien.. :D


      • Anonyymi
        Pieraasija kirjoitti:

        Hei haloo eikö kaikkien ihmisten pirä käyrä paskalla? son ihan normaalia.
        Ja jos pieru pääsöö son oho!

        Hei haloo eikö paskantaminen ja piereskely olekin aivan normaalia?


    • Niibeer

      ei välittänyt kyllä tuon taivaallista tuosta asiasta. Hän oli oikeasti hieno Lady kun muita ihmisiä oli... ollaan menossa kotiin ja molemmilla on halu päästä sänkyyn toistemme lähelle.... niin eikös hän sano JOKA kerta, et kuunteles "TRÖÖÖT PRUIIT" kun pieru tulee autossa..... en meinannu uskoo eka kerralla... mut tää jatku eroon saakka vaikka asiasta mainitsin.

      Hän kävi ykkösellä ja kakkosella asiansa aina ovi auki, välillä huusi että tuuppas käymää täällä ja sit päästi komeat äänet ja kysy et haiseeko hyvälle. Ei saat***... meidän seksielämä kyl oli lyhyt :D

      Mä en lukenu kaikkii ylempänä olevia kommentteja, mut mun mielest pientä rajaa tuossa... että toinen on rauhassa ja ettei toinen vielä kehu sillä :D

      Se oli aivan uskomatonta :D

      • mies84hki

        Tuo vessan sijainti on kyllä todella oleellinen juttu. Täällä se kun on "keskellä" kämppää. Keittiö ja olohuone heti vieressä. Ja ohut ovi. Onneksi vuokrakämppä. :)

        Kiitos edelliselle naiskirjoittajalle, tuli tuo pissaamisen yhteydessä tehty "salakakka"-asiakin selväksi. Tosin vieläkin jää miehen mieltä vaivaamaan se nopeus, kuinka se voi käydä niin nopeasti. Ehkä sieltä tulee semmoiset tyttömäiset pikkukikkareet. :)


      • plots,plots!
        mies84hki kirjoitti:

        Tuo vessan sijainti on kyllä todella oleellinen juttu. Täällä se kun on "keskellä" kämppää. Keittiö ja olohuone heti vieressä. Ja ohut ovi. Onneksi vuokrakämppä. :)

        Kiitos edelliselle naiskirjoittajalle, tuli tuo pissaamisen yhteydessä tehty "salakakka"-asiakin selväksi. Tosin vieläkin jää miehen mieltä vaivaamaan se nopeus, kuinka se voi käydä niin nopeasti. Ehkä sieltä tulee semmoiset tyttömäiset pikkukikkareet. :)

        Oot kyl hauska! Muuten..narttukoiranikin lenkillä päästää lirut ensin ja samaan syssyyn tulee patskapökäleet..kohta vielä päälle lirut ja taas mennään iloisesti! Liruja kyllä sessu päästelee sitten muutenkin merkkaillakseen penkkoja...aattelin vain valaista tältäkin kantilta, et "nartuilla" yleisimmin näin! :D


      • aaaaasod
        mies84hki kirjoitti:

        Tuo vessan sijainti on kyllä todella oleellinen juttu. Täällä se kun on "keskellä" kämppää. Keittiö ja olohuone heti vieressä. Ja ohut ovi. Onneksi vuokrakämppä. :)

        Kiitos edelliselle naiskirjoittajalle, tuli tuo pissaamisen yhteydessä tehty "salakakka"-asiakin selväksi. Tosin vieläkin jää miehen mieltä vaivaamaan se nopeus, kuinka se voi käydä niin nopeasti. Ehkä sieltä tulee semmoiset tyttömäiset pikkukikkareet. :)

        tää on kyl tosi hyvä aihe ku en mäkää kehtaa pierasta tai käydä paskalla mun poikaystävän kuullen. :D ollaan seurusteltukin kyllä vasta 4kk. Sit tosta et naiset hoitaa asiat nopeesti, niin mä taas oon miettiny sitä et miten ihmeessä miehillä kestää paskalla käynti niin hirmu kauan?! :D
        joo no mä en kyllä poikaystäväni läsnäollessa halua pierasta tai käydä paskalla ja hävettääki ihan sairaasti ajatus siitä et oon varmaan piereskellyt ihan täysillä unissani kun ollaa yhessä nukuttu!! eikä mun poikaystäväkää piereskele mun seurassa, joskus on saattanu vahingossa päästää paukun mut eipä muuten. tosta kakalla käymisestä en tiijä. en oo ollu kuuntelemassa vessan oven takana tai haistelemassa jälkeepäin että miltä haisee ;D

        muutenkin jos käyn kakalla niin et joku muukin on kotona, niin pakko laittaa sinne pönttöö aina hirvee kerros vessapaperia ettei äänet kuulu :'D ja siltiki nolottaa se mahdollinen haju mikä sinne jää. mitä jos mun poikaystävä menee heti perään vessaa kun mä tuun sieltä? :D meillä ei oo ikkunaa vessassa että tuulettamisen mahdollisuutta ois ja sitten taas noi tulitikku ja ilmanraikastin-asiathan on sellasia että kyllähän niidenki käyttäminen siellä vessassa kuuluu vessan ulkopuolelle ihan yhtälailla kun se itse paskominen ja ei varmana jäis kenellekkää epäselväks et minkä takia siellä ilmanraikastinta vessassa ruiskutellaa ;D

        kannatan ehdottomasti äänieristettyjä vessoja jotka rakennetaan mahdollisimman perimmäiseen talon nurkkaan :D kauas kaikesta talon keskipisteestä!!! ja sitte pitäis viel kehitellä joku ilmanraikastuskeino kaikkiin vessoihin!

        tää on hitusta kärsimystä ku sattuu aina mahaa hirveesti jos on ollu poikaystävän kanssa useemman päivän putkeen! sit aina salaa käy jossain toisessa huoneessa pierasemassa. ja paskalla mieluiten vaikka huoltoaseman naistenvessassa, mihin tää jätkä ei todellakaa voi mun jälkeen tulla tai sinä aikana kuunnella kun oon asioimassa!!!:D


      • Olihan NOLOOOO!
        aaaaasod kirjoitti:

        tää on kyl tosi hyvä aihe ku en mäkää kehtaa pierasta tai käydä paskalla mun poikaystävän kuullen. :D ollaan seurusteltukin kyllä vasta 4kk. Sit tosta et naiset hoitaa asiat nopeesti, niin mä taas oon miettiny sitä et miten ihmeessä miehillä kestää paskalla käynti niin hirmu kauan?! :D
        joo no mä en kyllä poikaystäväni läsnäollessa halua pierasta tai käydä paskalla ja hävettääki ihan sairaasti ajatus siitä et oon varmaan piereskellyt ihan täysillä unissani kun ollaa yhessä nukuttu!! eikä mun poikaystäväkää piereskele mun seurassa, joskus on saattanu vahingossa päästää paukun mut eipä muuten. tosta kakalla käymisestä en tiijä. en oo ollu kuuntelemassa vessan oven takana tai haistelemassa jälkeepäin että miltä haisee ;D

        muutenkin jos käyn kakalla niin et joku muukin on kotona, niin pakko laittaa sinne pönttöö aina hirvee kerros vessapaperia ettei äänet kuulu :'D ja siltiki nolottaa se mahdollinen haju mikä sinne jää. mitä jos mun poikaystävä menee heti perään vessaa kun mä tuun sieltä? :D meillä ei oo ikkunaa vessassa että tuulettamisen mahdollisuutta ois ja sitten taas noi tulitikku ja ilmanraikastin-asiathan on sellasia että kyllähän niidenki käyttäminen siellä vessassa kuuluu vessan ulkopuolelle ihan yhtälailla kun se itse paskominen ja ei varmana jäis kenellekkää epäselväks et minkä takia siellä ilmanraikastinta vessassa ruiskutellaa ;D

        kannatan ehdottomasti äänieristettyjä vessoja jotka rakennetaan mahdollisimman perimmäiseen talon nurkkaan :D kauas kaikesta talon keskipisteestä!!! ja sitte pitäis viel kehitellä joku ilmanraikastuskeino kaikkiin vessoihin!

        tää on hitusta kärsimystä ku sattuu aina mahaa hirveesti jos on ollu poikaystävän kanssa useemman päivän putkeen! sit aina salaa käy jossain toisessa huoneessa pierasemassa. ja paskalla mieluiten vaikka huoltoaseman naistenvessassa, mihin tää jätkä ei todellakaa voi mun jälkeen tulla tai sinä aikana kuunnella kun oon asioimassa!!!:D

        Älä ahda kovin paljoo sitä paperii sinne pyttyyn, ettei käy kuin mulla: meni anoppilan vessa tukkoon ja siihen jäi killumaan kaikki ihan pinnalle! Hyvä, ettei yli tullut!
        Oli noloo, kun appi joutui käden työntään pyttyyn kyynärpäätä myöten ja vetämään paskapaperii pökäleitten joukosta, että alkoi taas vetämään! HUH! Kyllä nolotti...
        Oon oppinut asiasta jotain ja vetäisen vessan pari kertaa siinä toimituksen aikana.. :)
        Pistä mieluummin vessanhana loriseen, se vaimentaa äänet.


      • aaaaasod
        Olihan NOLOOOO! kirjoitti:

        Älä ahda kovin paljoo sitä paperii sinne pyttyyn, ettei käy kuin mulla: meni anoppilan vessa tukkoon ja siihen jäi killumaan kaikki ihan pinnalle! Hyvä, ettei yli tullut!
        Oli noloo, kun appi joutui käden työntään pyttyyn kyynärpäätä myöten ja vetämään paskapaperii pökäleitten joukosta, että alkoi taas vetämään! HUH! Kyllä nolotti...
        Oon oppinut asiasta jotain ja vetäisen vessan pari kertaa siinä toimituksen aikana.. :)
        Pistä mieluummin vessanhana loriseen, se vaimentaa äänet.

        no mä oon kyllä miettiny et hemmeti jos niin kävis ni mitä mä sitten tekisin! :D mut en pystyis käymään vessassa esim. poikaystäväni kotona, joten omassa kotona toi pöntön jumittaminen ei kai NIIIIN noloa olis vaikka noloa toki seki :D mulle on käyny nimittäin tosi usein niin et sit ku vetää sen pöntön ni se vesi nousee sieltä ensin ja säikähän aina et nyt tulvii yli ja sit se laskee takasin niin pieneks vesimääräks et luulee et kaikki vedet hävii pöntöstä mut sitte se tilanne tasaantuu ja taas normi vesimäärä pöntös :DD en tiiä mikä toi ilmiö on mut noin mulle käy usein ku on hirvee kasa paperia ja kakkaa pöntössä hah :D


      • pappa neuvoo..
        aaaaasod kirjoitti:

        no mä oon kyllä miettiny et hemmeti jos niin kävis ni mitä mä sitten tekisin! :D mut en pystyis käymään vessassa esim. poikaystäväni kotona, joten omassa kotona toi pöntön jumittaminen ei kai NIIIIN noloa olis vaikka noloa toki seki :D mulle on käyny nimittäin tosi usein niin et sit ku vetää sen pöntön ni se vesi nousee sieltä ensin ja säikähän aina et nyt tulvii yli ja sit se laskee takasin niin pieneks vesimääräks et luulee et kaikki vedet hävii pöntöstä mut sitte se tilanne tasaantuu ja taas normi vesimäärä pöntös :DD en tiiä mikä toi ilmiö on mut noin mulle käy usein ku on hirvee kasa paperia ja kakkaa pöntössä hah :D

        Se on kuule noissa vanhemmissa taloissa pienemmät putket, joten juuttuminen todellakin mahdollista!
        Kannattaa vetää se vessa heti pökäleittten jälkeen, ennen pyyhkimistä, niin ehtii tulla uudet vedet pönttöön sitten uusien papereitten huuhteluun!


      • Anonyymi
        aaaaasod kirjoitti:

        tää on kyl tosi hyvä aihe ku en mäkää kehtaa pierasta tai käydä paskalla mun poikaystävän kuullen. :D ollaan seurusteltukin kyllä vasta 4kk. Sit tosta et naiset hoitaa asiat nopeesti, niin mä taas oon miettiny sitä et miten ihmeessä miehillä kestää paskalla käynti niin hirmu kauan?! :D
        joo no mä en kyllä poikaystäväni läsnäollessa halua pierasta tai käydä paskalla ja hävettääki ihan sairaasti ajatus siitä et oon varmaan piereskellyt ihan täysillä unissani kun ollaa yhessä nukuttu!! eikä mun poikaystäväkää piereskele mun seurassa, joskus on saattanu vahingossa päästää paukun mut eipä muuten. tosta kakalla käymisestä en tiijä. en oo ollu kuuntelemassa vessan oven takana tai haistelemassa jälkeepäin että miltä haisee ;D

        muutenkin jos käyn kakalla niin et joku muukin on kotona, niin pakko laittaa sinne pönttöö aina hirvee kerros vessapaperia ettei äänet kuulu :'D ja siltiki nolottaa se mahdollinen haju mikä sinne jää. mitä jos mun poikaystävä menee heti perään vessaa kun mä tuun sieltä? :D meillä ei oo ikkunaa vessassa että tuulettamisen mahdollisuutta ois ja sitten taas noi tulitikku ja ilmanraikastin-asiathan on sellasia että kyllähän niidenki käyttäminen siellä vessassa kuuluu vessan ulkopuolelle ihan yhtälailla kun se itse paskominen ja ei varmana jäis kenellekkää epäselväks et minkä takia siellä ilmanraikastinta vessassa ruiskutellaa ;D

        kannatan ehdottomasti äänieristettyjä vessoja jotka rakennetaan mahdollisimman perimmäiseen talon nurkkaan :D kauas kaikesta talon keskipisteestä!!! ja sitte pitäis viel kehitellä joku ilmanraikastuskeino kaikkiin vessoihin!

        tää on hitusta kärsimystä ku sattuu aina mahaa hirveesti jos on ollu poikaystävän kanssa useemman päivän putkeen! sit aina salaa käy jossain toisessa huoneessa pierasemassa. ja paskalla mieluiten vaikka huoltoaseman naistenvessassa, mihin tää jätkä ei todellakaa voi mun jälkeen tulla tai sinä aikana kuunnella kun oon asioimassa!!!:D

        Sen kun pieret vaan. Se rentouttaa ja on niin mukavaa.


    • pruuut

      Hauska aihe:D no joo, onhan nämä ruumiinnesteet jonkunmoinen tabu..
      Noh, itsellä ensimmäisessä parisuhteessa asia ratkesi helposti jo heti ensi metreillä, kun saimme molemmat lievähkön ruokamyrkytyksen kun käytiin ulkona syömässä. Kebabbia, arvatenkin.
      Oireethan alkoivat vasta kun olimme päässeet takaisin hänen kämpilleen. Ja oireet alkoivat sen verran ärhäkästi, että siinä ei ehtinyt karkuun lähteä.
      Vessaan siis, äänet ja hajut tottakai sieltä hirveimmästä päästä. Nolotti, mutta minkän teit. Noh, neiti kohta perässä. Ja tätä jatkui koko illan.
      Eipä sitä tuon jälkeen enää hirveästi nolostuttanut peruskakilla käydä kumpaakaan, pahinhan oli jo koettu:DD
      Ja tämäpä tapahtui vielä muistaakseni ennen kuin olimme edes sänkytouhuihin päässeet, ja hyvin nekin siitä lähtivät rullaamaan, että ei tuo ihmisen varsin luontainen suolistotoiminta mikään seksintappaja ole:)

    • Ujo miäs

      edes kolmenvuoden avioliiton aikana ns päästää ilmoja pihalle:)
      Vessassa nyt oli pakko käydä mutta sekin hävetti loppuun asti yli kaiken. En vain voi sitä tehdä naisten aikana niin hassulta kun se kuullostaakin. Kavereiden aikana eli miespuoleisten kanssa nyt koko touhulla ei ole mitään väliä. Kai se itselläni on jotenkin ujon psykologista:)

      • elämä on

        Joka pieruaan panttaa, sillä on muutakin salattavaa! :D

        Näin tapaa mun poikaystäväni sanoa, joten olen koettanut hiukan höllentää yletöntä pierukammoani...nyt on alkanut välillä jopa vahingossa rupsahdella ja sit puolinolona sitä selittelen aina ja poikaystävä kihertää ja kommentoi minkä kerkeää. Opettelen siis pierukakkahuumorin alkeita ja olen suorastaan ylpeä, kun en saa enää kauhiaa siveyskohtausta vahingoista enkä ole hysteerinen pöntön puhtauden ja hajujen suhteen. Oppia ikä kaikki :) ... Semmoinen lapsellinen huumorintaju sopii ottaa käyttöön tässä aiheessa -älä ota sitä vakavasti!


    • Silent shitter

      olen samassa tilanteessa, seurustellut jo viisi vuotta. Vaikka tyttöystäväni saattaa töräyttää joskus wc:ssä, niin itse en vieläkään. En piereskele, en töräytä. Mielestäni jos kovasti on ilmavaivoja, olisi muutenkin hyvä hoidattaa vatsansa kuntoon, nimittäin hyvä vatsan ja suoliston tila on aikalailla terveyden perusedellytys. No ***kallakin pitää käydä silti. Nykyisin teen lähes ammattilaisen ottein muutamassa sekunnissa pönttöön lavetin wc-paperista, joka estää ääniä ja muutenkin inhottavan loiskeen ja roiskeen poskille. Kutsun itseäni leikkimielisesti silent shitteriksi. Lisäksi pyrin hallitsemaan vatsani ja olenkin sen jopa ripulissa onnistunut pitämään desibelimäärissä inhimillisenä. Lisäksi syön monenlaista kuituvalmistetta yms. Joskus jos ilmavaivoja on, saatan käväistä parvekkeella ottamassa raitista ilmaa tai viemässä roskat. Ja tiedättehän kaikki, ei pierua ole pakko työntää äänekkäästi ulos. Olen ehkä fiini mieheksi, mutta kukin tyylillään.

      • Jondemän

        Miten tuo äänetön pieru tehdään? Itselläni pienimmätkin ovat äänekkäitä päräyksiä.

        En halua seurustella enää, koska nautin sinkkuna siitä, kun on aina hyväolo kun voi ihan vapaasti käydä paskalla (: Olen seurustellut useamman vuoden enkä ikinä tytön läsnäollessa pieraissut, enkä ole ikinä kuullut tytön pieraisseen, vaikka niitä on yli sata (hoitoa) ollutkin.

        Saa nähdä, tuleeko asia koskaan muuttumaan (: Täytyisi tytön olla aika rohkea luonne, että tuntisin, että kehtaan itse. Mulla on sellainen cooli imago, etten käy paskalla tai mitään.

        Toivottavasti asia joskus muuttuisi.


    • pidättelystä

      Ei ollut mitään asiaa ratkaistavaksi. No ihan suhteen alussa kun ei oltu muutenkaan intiimisti oli selvää että nuo luonnolliset toiminnot nolostutti ja niitä yritti välttää. Mutta jos on nähnyt jo toisen persreiän tajuaa kai että tämä on ihan luonnollinen olio eikä mikään romanttinen ilmestys.

      En voi muuten käsittää kyseistä tilannetta kuin sillä, että olette.... molemmat hyvin tarkkoja ulkonäkönne suhteen ja se on ollut myös yksi määrittävä tekijä suhteen alulle. Ja/tai olette jännittyneitä ja korrekteja noin luonteiltannekin.

    • jonnaus

      Ensimmäisen virallisen paskallakäynnin mies hoiti silleen, että käski laittaa "jotain meteliä" soimaan, otti aku ankka -lehden mukaansa ja ilmoitti menevänsä kokoukseen. Minä varon vielä kymmenenkin vuoden jälkeen päästelemästä kovin paljon ääniefektejä, mutta kukaan ihminen ei voi esim. vatsataudista selvitä pörähtelyittä.

      Neuvoni on seuraava: suorita istuntosi ihan reilusti. Jos tyttöystäväsi siitä lähtee lätkimään, niin omapa on menetyksensä.

    • no joo...´

      Tähän ei voi muuta sanoa kuin että ihminen ei ole nukke eikä robotti, vaikka kuinka haluaisi. Ihminen on ihminen.

    • student_guy

      olihan se aikoinaan niin että kun ensimmäisenä opiskeluvuonna jouduin jakamaan asuntolahuoneen kämppiksen kanssa (ja tuolloin vielä tuntemattoman henkilön) tuli eteen aivan samanlainen ongelma......... mut siitä se meni ajan kanssa ohi

      menin jopa kerran häpeilemättä vessaan kun oli vatsa hyvin kuralla..... olen varma että tuo kämppikseni kuuli kaiken tapahtuneen, mut totesin pois tullessani (joka osittain laski nolouden) "voi vittu tän vatsan kanssa tänään", johon ei tämä sanonut mitään.....

    • ilmalaiva

      Pierase kerran oikein veretseisauttava emäsikatöräys ja totea jotakin hassua siihen päälle tyyliin "hups se oli vahinko, oli tarkotus röyhtästä" ja hymy perään. Sitten on jää rikki. Ei se sua sen yhden pierun takia jätä! :D

      • hkhmmh

        empäs muista millon olisin näin paljon nauranu! jotenkin niin tabu aihe varmaan. mulla tuli mieleen mun veljen vaimo joka opettaessaan poikaansa sisäsiistiksi, sanoi sille aina vaippaa vaihtaessa tyyliin "hyi yök mikä kuvottava ällöttävä kakka, miten olet tuommoista pitänyt housuissasi". Ja tähän vielä kaikki ilmeet ja huokailut päälle. Aattelimpa vain, että poika raukka sillä tulee varmasti olemaan tosi pahoja ongelmiä sitten kun sen pitää joskus parisuhteessa kakata..

        Eli koita jotenkin muistella miten vanhempasi suhtautuvat aineeseen ja koita vaikka puhua siita äitisi kanssa ja ehka se helpottaisi.

        Me ollaan oltu yhessa nyt kaksi vuotta ja asuttu yhessa siita puoli. Varmaan ekat viisi yota kun nukuimme yhdessa, en tyyliin silmiani ummistanut, kun pelkasin niin paljon, etta piereskelen nukkuessa. Sitten varmaan rupesi nukuttamaan niin paljon, etten enaa jaksanut:)

        Vahinkopieruja paastan valilla (nainen), ja miestä aina ne kovasti naurattaa ja se jotenkin tykkaa et makin oon vain ihminen, mut silti se ei niita kuitenkaan koskaan paastele. Alussa me tultiin molemmat aina tosi syyllisen nakosena vessasta pois, nyt ei enaan sita, mutta edelleenkin aina pyydetaan toista laittamaan musiikkia. Se on meidan pieni vitsi :" kulta sa haluat nyt kuunnella musiikkia".

        Ma en kylla tykkaa kuunnella muitten kakkoja. Kylla musta on kohteliasta laittaa vaikka se radio paalle. Mut ei siitä nyt mitaan isoja paineitakaan pia ottaa. Varmaan muakin on jotenkin vaippasyyllistetty, muttei onneksi ihan liikaa.

        Tsemppia ja koita tosiaan tota musiikkia. Muista etta naisellasi on ihan taatusti sama ongelma!


    • Mieluummin

      noin päin kuin niin että toinen tai molemmat piereskelee täysin häpeilemättä sohvalla vähän väliä. Se on toisen osapuolen kunnioituksen puutetta. Vessaan vaan piereskelemään, vaikka sitten kuuluisikin läpi. Se kuitenkin kertoo, että otat hänet huomioon, kun et toisen naamalle tuo pahoja hajuja haistettavaksi. Avoin piereskely vessan ulkopuolella tappaa romantiikan, joten ymmärrän sinua ihan hyvin.

      Seinään ilmanraikastin ja vesihana päälle. Jossain vaiheessa arki astuu esiin ja pikkuhiljaa nuo maneerit loppuu.

      • fieöjfs

        Olen itse kärsinyt tästä asiasta kaikissa parisuhteissani ja nyt aviomieheni kanssa homma meni jotenkin tosi hienosti ja helposti. Mun mies vain alkoi ykskaks laittaan koko jutun ihan huumoriksi, naureskeli ja haki lehden ja sanoi, että "jaahas, pakko käydä helpotuksella, ei kannata kuiten heti hajun vuoksi mennä perään" :D Tuli itselle naisena sellainen helpotuksen huokaisu, että "huhhuh, siis minäki voin joskus vaan mennä tekeen samanlai eikä hän siitä tuskin välitä". Ja meninkin.
        Eli varmasti asia vaivaa myös tyttökaveriasi ja hän saattaisi olla asiasta todella huojentunut, jos esim. tekisit edellämainitun tempun. Ja sitähän ei tarvitse siis sitten joka kerta ilmoittaa. Kerta riittää.

        Itse laitan joskus musaa soimaan tai tv:n pikkuisen isommalle, että miehelläni olisi helpompi olla wc:ssä. Toivoen, et hänkin toimisi samoin minulle.

        Hän piereskelee joskus ja nauraa päälle, itse en piereskele, musta naiset ei piere (olen ehkä hienohelma :D)

        Nää on niitä juttuja, ettei näistä voi alkaa vakavasti keskusteleen, vedät iha läskiksi koko homman vaan, nii kyllä se asia sit pikkuhiljaa muuttuu luonnolliseksi, kauhean pakoilun sijasta. Ja kokemuksesta tiedän, se pidättely on hirveää ja vie keskittymiskyvyn kaikesta, kun koko ajan on vaa vessa mielessä! :D


      • huihait123

        Meillä on ihan vapautunutta, sano mitä sanot. En minä ainakaan koe kunnioituksen puutetta, jos mieheni päästelee ilmaa pihalle. Ei sitä enää vuosien jälkeen edes sen kummemmin noteeraa ja itse teen samaa. Kuka sitä jaksaa aina vessassa hypätä.. Eikä kyllä romantiikka ole kärsinyt pätkän vertaa, ihan erillinen asia petipuuhista. Aika vaikea olisi kuvitella vuosikymmenten yhteiselämää ilman että toisen luonnollisia biologisiä ääniä koskaan kuulisi.

        Meillä "pierulupa" tuli kun mies joskus seurustekun alussa vahingossa törähti ja sanoin että ihmisiähän tässä ollaan itse kukin. :) Eipä ole sen jälkeen tarvinnut massu kipeänä pidätellä..


      • sarinna
        huihait123 kirjoitti:

        Meillä on ihan vapautunutta, sano mitä sanot. En minä ainakaan koe kunnioituksen puutetta, jos mieheni päästelee ilmaa pihalle. Ei sitä enää vuosien jälkeen edes sen kummemmin noteeraa ja itse teen samaa. Kuka sitä jaksaa aina vessassa hypätä.. Eikä kyllä romantiikka ole kärsinyt pätkän vertaa, ihan erillinen asia petipuuhista. Aika vaikea olisi kuvitella vuosikymmenten yhteiselämää ilman että toisen luonnollisia biologisiä ääniä koskaan kuulisi.

        Meillä "pierulupa" tuli kun mies joskus seurustekun alussa vahingossa törähti ja sanoin että ihmisiähän tässä ollaan itse kukin. :) Eipä ole sen jälkeen tarvinnut massu kipeänä pidätellä..

        "kuralla" nauran näille stooreille.
        Itsellä myös sama juttu, olen ollut mieheni kanssa vuoden yhdessä enkä voi käydä paskalla tai pieraista hänen ollessa lähettyvillä. Ja todellakin, joskus "pelkään" nukahtamista, jos pieru tulee vaikka yllättäen. Olen nimittäin joskus herännyt omaan kovaan pieruuni ja kyllä on nolottanut hirveesti! Siis kaameeta.
        Mies käy paskalla normaalisti, mutta ei hänkään piere vieressäni.
        Tiedän kyllä, että ajan myötä häveliäisyys hälvenee. Ja tämä juttu ei ole iästä kiinni, itse en ole enää nuori.

        Pieremisiin :)


      • bbbbe
        sarinna kirjoitti:

        "kuralla" nauran näille stooreille.
        Itsellä myös sama juttu, olen ollut mieheni kanssa vuoden yhdessä enkä voi käydä paskalla tai pieraista hänen ollessa lähettyvillä. Ja todellakin, joskus "pelkään" nukahtamista, jos pieru tulee vaikka yllättäen. Olen nimittäin joskus herännyt omaan kovaan pieruuni ja kyllä on nolottanut hirveesti! Siis kaameeta.
        Mies käy paskalla normaalisti, mutta ei hänkään piere vieressäni.
        Tiedän kyllä, että ajan myötä häveliäisyys hälvenee. Ja tämä juttu ei ole iästä kiinni, itse en ole enää nuori.

        Pieremisiin :)

        oon myös heränny kovaääniseen pieruuni ja morjens! olisin voinu vajota maan alle...:D koska oon melko varma että tää mies oli hereillä kun se tapahtu. hereillä ollessani aina niin sivistyneesti käyttäydyn mutta sitten kun nukahan niin oikeen hirviö pääsee valloilleen ja hirveet paukuttelut käyntiin!! oon viellä semmonen ihiminen, että tämmönen tapahtuma hävettää mua vielä pitkän aikaa sen tapahtumisen jälkeen :D
        miksei unissaan voi hallita piereskelyjään kysympä vaan... :D no-lo-a.......................


      • ehhehe!
        bbbbe kirjoitti:

        oon myös heränny kovaääniseen pieruuni ja morjens! olisin voinu vajota maan alle...:D koska oon melko varma että tää mies oli hereillä kun se tapahtu. hereillä ollessani aina niin sivistyneesti käyttäydyn mutta sitten kun nukahan niin oikeen hirviö pääsee valloilleen ja hirveet paukuttelut käyntiin!! oon viellä semmonen ihiminen, että tämmönen tapahtuma hävettää mua vielä pitkän aikaa sen tapahtumisen jälkeen :D
        miksei unissaan voi hallita piereskelyjään kysympä vaan... :D no-lo-a.......................

        Ylläri jos koko päivän joutuu pidättelemään kaasua suolistossaan, niin kyllä se sieltä ilmoille pukkaa ennemmin tai myöhemmin.


      • asklfalksf
        ehhehe! kirjoitti:

        Ylläri jos koko päivän joutuu pidättelemään kaasua suolistossaan, niin kyllä se sieltä ilmoille pukkaa ennemmin tai myöhemmin.

        Kuulostaa niin tutulta... Tuo vessakäyntien ajoittaminen, välillä on tullut pidätettyä niin kauan että vatsaan sattuu ja tuntuu että halkeaa - vain sen takia että ei kehdannut. Muistan kun katsoimme elokuvaa ja vatsassani kiersi niin paljon että olin varma että päästän housuuni, mutta vessaan en kehdannut koska "mitkä äänet olisivatkaan kuuluneet". Myös mies salaili asiaa yhtälailla... Aivan naurettavaa, tiedän.

        Nykyisessä suhteessa, minä (nainen) kyllästyin jonkun parin kuukauden jälkeen siihen hemmetin pidättelyyn ja salailuun, ja eräänä kauniina iltana sanoin suoraan miehelle tyyliin että "Anteeksi nyt vaan, mutta menen nyt p*skalle." Karusti vedin maton jalkojen alta, että sori nyt vaan, naisetkin käy kakalla. Mutta minä olin helpottunut, mies oli helpottunut ja asia oli hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Suosittelen kaikille, helpottaa elämää huomattavasti. Ja tosiaan, onhan se paskalla käyminen huomattavasti normaalimpaa kuin käymättömyys...


    • Metaani

      Meillä tyttöystäväni kanssa ohitimme "kynnyksen" kun 3 kk salailun jälkeen menin kahvin kanssa aamutupakalle yksin.

      Päästin parvekkeella pierun mutta samalla paskoin täyslastillisen ripulivelliä boxereihin ;) voi helevetti. Juoksin tyttöystäväni ohi paskat housussa vessaan ja istuin vartin sen jälkeenkin vielä pöntöllä. Äänet kuuluivat varmaan rappukäytävään.

      Nauroimme vedet silmissä molemmat. Se oli hauska hetki tavallaan...

    • Pierijä

      Ai, että mä sain hyvät naurut tästä aiheesta. Kiitos kaikille!

      Omakohtaisesti on myönnettävä, että en ole ajatellut edes koko asiaa parisuhteessa. Mutta nyt kun muistelen menneitä, taisi yksi tyttöystäväni kerran huomauttaa, kun pieraisin vessassa (!). Vastasin vain, että kai täällä nyt sentään saa pierrä. Eikös WC ole sitä toimintoa varten.

      Ja kerran sama tyttöystävä tule tuli vessasta ulos käsiään liehytellen sen jälkeen, kun olin hetki ennen käynyt sessiolla paskomassa. Hajut taisi olla sen verran tyjyt, eikä minulla ole hajusteita WC:ssä.

      Ei siis minulle mikään ongelma. Tyttöystävälle saattoi ollakin.

    • ...

      Mäki ekat pari vuotta (kaukosuhteessa) pidättelin pieruja ja iltasin olin maha kipeenä. Paskalla oli kyllä pakko käydä, ku oltiin kuitenki aina lähemmäs viikko yhessä kerrallaan. Mies aina välillä päästi vahinkopierun ja molemmat oltiin vaan niinku mitään ei ois tapahtunu. Yhteenmuuton jälkeen mies alko piereskelemään enemmänki ja sitte ku mulla tuli joskus vahinkopieru, sille naurettiin hirveesti. Sen jälkeen ei oo ongelmaa enää ollukkaan. Musta kyllä tuntuu, että piereskelen nykyään tosi vähän, niin miten sillon ennen ois kokoajan pierettäny :D Ehkä just sen pidättelyn takia :D

    • kulkukoira

      Ken ei rakkaansa paskanhajua kestä, ei pidä rakkaudesta puhumankaan (Gunter Grass)

    • neiti 19 vee

      Minulle ei missään vaiheessa tullut mieleenkään, että pitäisi välttää p.askalla käymistä tai varoa vessaääniä - jokainen kuitenkin ulostaa ja tietää sen normaaliksi. Piereminen taas on mielestäni epäkohteliasta kenen tahansa seurassa, joten kipaisen aina vessan puolella hoitamassa sen.

    • 20+17

      Hups, alkuun muutaman ekan kuukauden aikana minä ujostelin piereskellä ja kakata, miehen luona käydessä. Asia hoitui kun sanoin että mulla on ujokakka. Mies otti asian kevyesti ja nykyään, hyi meitä käydään joskus kakalla wc:een ovi jää auki kun jutellaan samalla jotakin.

      Ja pieruhuumori on meidän juttumme

      Relax, kakkaaminen on pakko ja luonnollinen toiminta

    • ymmärrän hyvin

      Ymmärrän tosi hyvin sun ongelmasi. Itseäni on vaivannut sama ongelma jokaisessa parisuhteessa. Vessassa käynti ei ole ollut ongelma, mutta toi piereskely on todellakin ollut. Seurustelin neljän miehen kanssa vuoden ja yhden kanssa 3,5 vuotta, enkä kenenkään näiden seurassa kehdannut koskaan piereskellä.. ei tosin ne miehetkään kehdanneet. Vasta nyt tässä viimeisessä suhteessani tämä asia on tapahtunut. Tapasin mieheni 31 vuotiaana. Yhdessä olemme olleet 6,5 vuotta. Tässäkin suhteessa minulla kesti varmaan 1,5 vuotta ennen kuin kehtasin piereskellä vapaasti.

      Tämä ei ole mikään ujojen ongelma. Itse olen erittäin avoin ja puhelias nainen. Mutta tämä asia on ollut tosi vaikea minulle. Nykyisen mieheni kanssa olen täysin vapaa, mutta en kehtaa piereskellä kavereiden seurassa kahden kesken lenkillä ja sisarusten kanssa juuri ja juuri.

      Piereminen on kuitenkin aivan normaali asia. Jos ihminen syö terveellisesti, niin kaasua ei juurikaan muodostu. Itse kuulun niihin ihmisiin, jotka pieree todella vähän. Sinun pitäisi osata vaan pään sisällä ajatella tämä asia, että se on ihan normaali asia, joka kuuluu ihmisen kehoon. Pieremisessä ei pitäisi olla mitään hävettävää.

    • stressaaaaa

      Itselläni on tämä juuri ajankohtaista... ja ajattelen,että hitto oon varmaan sairas ku mietin näin tyhmiä.... mitenköhän tästä pääsee yli.. olen heittänyt vitsiä miehelle pieruista ym... mutta mies ei heitä takaisin ja ei ole pieraissut minun kuulleni.. onkohan tää molemmille arka asia? mutta kun mä yritän avata aihetta niin ei tule mitään takaisin... :( Kauhea stressi kun menen ekan kerran hänen luokse yöksi... Koska aamuisin vatsani on täynnä ilmaa ja muutenkin vatsa toimii silloin...

    • Vieraileva sovinisti

      Kikka kolmonen: Vitsaile kumppanillesi, että olet koprofiili. Kun hän selviää järkytyksestä saatuaan selvää mitä sana tarkoittaa, ei enää normi kakalla käynti tai piereskely tunnu missään.

    • Plääh

      "Hienoa", että samoja ongelmia on muillakin, eikä vain minulla!
      Siis joo, tiedän paskalla käymisen ja piereskelyn olevan "ihan normaalia", kaikki tekevät sitä jne. Itselleni on ihan ok, jos joku seurasta yhtäkkiä lähtee vessaan paskalle, ei se ole "noloa" tai "kauheaa" tai mitään, mitä ehkä itse ajattelee sen toisen ajattelevan, kun itse menen. Tosin en haluaisi seurassa kuunnella seurustelukaverin ilmavaivoja tai selostuksia vessakäynneistään, niin luonnollinen asia kuin nuo ovatkin. Hoitakoot vessassa tuommoiset.

      Itsekin tekisin nuo "normaalit asiat" ihan mielelläni vessan puolella, mutta ongelma on vähän siinä, etten kehtaa. Boan vääntäminen pönttöön ei ole se paha juttu, onnistuu kyllä tarvittaessa, mutta siihen liittyvät ÄÄNET! Ne ovat se iso ongelma, sillä se ei ole todellakaan mikään pieni ääni, vaan aivan kuin tuomionpasuunaan puhaltaisi... joskus tuntuu kotona ollessa, että taisi pönttö haljeta. Joten eipä tuota kehtaa kylässäkään vessassa ilmoja päästellä...

      Vaikka hyvä olisi tietty kehdata, sillä ilmavaivat tekevät vatsan kipeäksi ja turvonneeksi. Olo on kuin tynnyrillä.

      Mitään vinkkiä ei ole antaa, miten tämänlaisesta "nolostelusta" pääsisi eroon ja oppisi toimittamaan ihan normaalit, jokaiselle ihmiselle kuuluvat hommat luontevasti. Kunhan ajattelin jakaa vähän lisää kokemuksia, kun muillakin samaa ongelmaa esiintyy.. Taitaa olla suurimmassa osassa parisuhteista ainakin alussa. Luulisin, että yhden kerran vain tulee käymään "vahinko", esimerkiksi että pieru karkaa, jonka jälkeen estot häviää..

    • Naisvastaaja

      Ei haittaa jos vessasta kuuluu jotain, mutta jos piereskelee vessan ulkopuolella, se haittaa.

    • mies351W

      Meillä kyllä ei ole koskaan ollut tarvetta hävetä pieremistä, se enemmänkin huvittaa. 10 vuotta ollan oltu yhdessä kaikesta tästä huolimatta ja hyvin menee. Lieneekö epänormaalia tiedä häntä.

    • Nainen28v.

      Se naurattaa erityisesti, kun selät vastakkain nukkuessa siirtyy hiljaa oikein lähelle toista ja pieree kaikin voimin kylkeen. Siinä vasta aamuherätys.

    • mage12

      gaggaa housuun mage !

    • Anonyymi

      morro.ny on homma tää.kerro muijalles.jos mun kans meinaat olla on pakko mun hajuihin tottuu.. näillä mentiin aikoinaan .pieruhuumori ei uppoo kaikkkiin'

    • Anonyymi

      Tätini kertoi seurustelustaan 1960-luvulla, että " ei kai sitä uskaltanut pieraistakaan, että pääsee naimisiin". Pari vihittiin 10 kk kuluttua tutustumisesta. Ovat edelleen yhdessä. Kultahääpäiväkin on ollut jo vuosia sitten. Henkilö on sen jälkeen kyllä toiminut kursailematta. Miehen mielestä hän on ollut vaan kotoisa. Ehkä molemmat jotenkin jännitätte toisianne ja haluatte antaa itsestänne kiiltookuvamaisen vaikutelmat, vaikka kyllähän ruumiin eritteet elämään kuuluvat. Ihmisiähän me ollaan kaikki, kait ?

    • Anonyymi

      Kummatkin perin arkia toimintoja siis mitä ihmettä miettii.

    • Anonyymi

      Kannattaa laittaa hetkeä ennen kuin tyttökaveri tulee kylään eteisen lattialle sulanut Mars-pötkö. Sitten kun tyttöystävä riisuu takkiaan niin huikkaa että rakas, sulta putosi näköjään paskapötkö lahkeesta ja nappaa pötkön lattialta ja syö sen. Tyttöystävä vapautuu kun huomaa mutkattoman suhtautumisen ulosteisiin.

    • Anonyymi

      Täytyy kyllä tunnustaa että en muista milloin asia ilmeni minulle että mies piereskelee tai käy vessassa. Sen on täytynyt olla niin suuri järkytys että mieleni on sulkenut sen mielestään. Kerran se tuli selväksi pari kuukautta seurusteltu kun hän nukkui vieressäni minä olin toisin päin häneen valveilla ja katsoin televisioita katsoin jotain
      romattista hömppää. Pääni oli suunnilleen hänen ahterin korkeudella. Elokuvassa oli romanttinen loppu kohtaus kun yhtäkkiä hän päästi unissaan valtavan pierun päin naamaani. Silloin herätin hänen mitä v* ttua. Mutta lopulta tilanne nauratti molempia.

      • Anonyymi

        Taisi nähdä mies homoseksuaalista unta jossa suuri aseinen musta mies purkautui juuri miehesi sykkivään anaalin ja pieru pääsi alitajuisesti hellyyden osoituksena mustalle miehelle


    • Anonyymi

      Nolotti se jotenkin seurusteluaikana vaan kyllä se hävisi.

    • Anonyymi

      Snna mrnnä vaqn sillä nainen joka ei kestä miehrnsä pieremistä ja paskomista ei ole tosissaan. Kirjoitit että hän on ihana joten kyllä hän kestää. ja jos hän rakastaa sinua niin pierut ja paskomiset ei rakkauteen baikuta tai sitten jos vaikuttaa ei ole rakkaus kovinkaan aitoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe