aina mielessä

heinähenteri

Miehillä taitaa jalkovälissä olla logiikka.

9

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;-)

'

* Koska heidän aivonsa ovat laskeutuneet sinne*

'

• Liiselotte

sukuelimet siellä jakovälissä on ihan miehelläkin.
      Mä tiedän. Tarkastan asian joka ilta sillä olishan se kauheeta jos se jalkoväli olis ihan tyhjä!
      No, välillä se keskimmäinen riipus on tollasen kuivatun luumun kokonen, välillä taas HKL:n sinisen lenkkimakkaran kokonen. Ja aina siellä takana on ne sellaset kuulat joita voi pyöritellä. Mutta ne siis on siellä. Joten mitään tollasta "logiikkaa", josta sä puhut, ei sinne vaan kerta kaikkiaan mahdu. Tai noh ehkä muille mahtuukin... mut siis ei ainakaan mun miehen jakoväliin.

(jaha työjohto tuli paskalta, täytyy jatkaa duunii, moi)

• He§§u

Juma miten viisas nainen! Missä tollasia on duunissa? Täällon vaan yks pyhäkoulutantan näkönen Anna viiva Liisa. Turhauttavaa. Haluu blondin työkaveriks tännekin.

• Liiselotte
        He§§u kirjoitti:

Juma miten viisas nainen! Missä tollasia on duunissa? Täällon vaan yks pyhäkoulutantan näkönen Anna viiva Liisa. Turhauttavaa. Haluu blondin työkaveriks tännekin.

Mä en teille tuu töihin. Oon täysin tyyty tähän toimistoon ja työnjohtokin on reilu. Nytki mä saan lähtee aikaselle lounaalle (tulin niin aikasin) ja mä meen mun miehen duunipaikalle. Syömään. Koska siellä on parempi rafla ku täällä.
        Sun pitää puhuu työnantajalles. Sehän voi olla vaikka naisvastainen ja siks teillä ei oo muita ku se...Anna Viiva Liisa.

• He§§u
        Liiselotte kirjoitti:

Mä en teille tuu töihin. Oon täysin tyyty tähän toimistoon ja työnjohtokin on reilu. Nytki mä saan lähtee aikaselle lounaalle (tulin niin aikasin) ja mä meen mun miehen duunipaikalle. Syömään. Koska siellä on parempi rafla ku täällä.
        Sun pitää puhuu työnantajalles. Sehän voi olla vaikka naisvastainen ja siks teillä ei oo muita ku se...Anna Viiva Liisa.

Mitä sä teet työkses, jos saa kysyy?
        Ei mun pomo oo naisvastanen, tää on vaan vähä äijävoittonen ala: tietotekniikka.
        Anna-Liisa on johdon sihteeri, muita naisia ei oo. Mut kyllä tänne yks tollanen sun tapanen mahtus.

• Liiselotte
        He§§u kirjoitti:

Mitä sä teet työkses, jos saa kysyy?
        Ei mun pomo oo naisvastanen, tää on vaan vähä äijävoittonen ala: tietotekniikka.
        Anna-Liisa on johdon sihteeri, muita naisia ei oo. Mut kyllä tänne yks tollanen sun tapanen mahtus.

Tää menee nyt ihan meidän kahden höpinäks. Mä oon jo vastannu kysymykseen, vastaa sääkin.
        Ja mitä se sulle kuuluu mitä mä teen työkseni. En ole tulossa töihin siihen tietotekniikan firmaan vaikka sun pomo sitä pyytäis.
        Mä jatkan nyt töitä. Terve!

• He§§u
        Liiselotte kirjoitti:

Tää menee nyt ihan meidän kahden höpinäks. Mä oon jo vastannu kysymykseen, vastaa sääkin.
        Ja mitä se sulle kuuluu mitä mä teen työkseni. En ole tulossa töihin siihen tietotekniikan firmaan vaikka sun pomo sitä pyytäis.
        Mä jatkan nyt töitä. Terve!

Meillä alkaa just lounaspaussi...hehe
        Eikä tää kysy mitään joten en vastaa mitään. Ja sitä paitsi oon sun kans ihan samaa mieltä (paitsi siitä "sun miehestäsi") joten ei tartte siksikään vastata. Sä voisit vaikka kaataa lisää kahvia ja hoidella juoksevia hommia, olla silmänilona. Toi sihteeri on vähän liian hidas ja hirveän totinen ihminen. Meinaa mennä elämänilo muiltakin sitä kattellessa... No okei, mäkin jatkan nyt vaan duunii. ;x

• ygfsdd

tsihi hihi! Tuo on niin hauska, koska se on totta!!! Oletko stand-up koomikko? Sun pitäis olla!!!

• monte34

miten päättelit tuon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe