Pappi kuuntelee heavya

tunnen papin

Mieltäni vaivaa, kun tuntemani nuorehko miespappi kuuntelee heavya. Ja vielä ylpeilee tällä. Eikös tällaisen musan pitänyt olla... pahojen voimien aikaansaamaa? Tai ainakin jotain tekemistä pimeiden asioiden kanssa? "Number of the beast"... eikö tämä sano kaiken?! Lavalla huudetaan 666, syljetään verta ym. "normaalia". Nykyäänhän on muotia olla liberaali, mutta rajansa kaikella? Itse en ole edes uskossa, mutta asia tuntuu ristiriitaiselta. Ottakaa kantaa.

13

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musiikki itsessään ei ole paholaisesta, se on oikeasti Jumalan luoma asia! Mutta kaikkea Jumalan luomaa Jumalan vastustaja -Saatana- käyttää hyväkseen, omiin pahoihin tarkoitusperiinsä! Sanoituksissa voidaan ylistää moraalittomuutta ja palvoa kuolemaa, toisaalta myös Evankeliumi voidaan tuoda esiin metalmusiikin keinoin. Musiikkia voidaan tehdä Jumalan kunniaksi, ja näinhän se on tarkotuskin.

      Kuunteliskohan tarkoittamas pappi kristillistä heviä, vai sekulaaria?
      (Vihje: ks. galleriasivuni eka linkki.)

      777 - The number of the Best!

      • tunnen papin

        no ei todellakaan kuuntele mitään kristillistä heviä, vaan esim. Kissiä ym. arvelluttavaa.


    • Bassoa soitan

      "Lavalla huudetaan 666, syljetään verta ym. "normaalia"."
      missä näin on tehty? onko sinulla oikeaa kuvaa nykyheavystä vai miksi näin väität?

      ei kaikki heavybändit ole vertasylkeviä paholaismusiikkia tekeviä.

      vai onko mielestäsi esim.nightwish paholaisbändi?

    • .........

      on se, että nuorehko mies viitsii olla pappi.

    • t

      Oletko kysynyt papilta musiikkiasiasta? Ja mitä sä tarkoitat uskossa olemisella?

      • tunnen papin

        En ole kysynyt, varmaan ajattelisi että mitä se minulle kuuluu.

        Mitä tarkoitan uskolla olemisella? No sitä, että kutsuu itseään kristityksi ja uskoo Jumalaan. Minä kahden vaiheilla, kallistunee siihen, etten ole milläänlailla "uskossa". Jumalaan uskon 50/50.
        Mutta nyt oli kyse siitä papista. Kiss tulee ensi kesänä Suomeen, en ihmettelisi jos kys. pappi olisi menossa konserttiin.
        Olen 80-luvun nuori, ja kys. vuosikymmenellä esim. Suosikissa ja muissa keskusteltiin tästä asiasta; heavyn yhteydestä "paholaiseen" ja saatanallisuuteen.


    • Pörriäisehkö

      Heavy on perkeleestä.

    • asdwqe

      Että työ jaksatte itkee Number of the beastista. jos luette sanotusket, sehä kertoo jostain sen painajaisesta. mitä nyt vikassa kertosäkeessä sanoo "666 the one for you and me".

    • Michelena.
      • seppomyllis666

      • tunnen papin
        seppomyllis666 kirjoitti:

        tämä tosin on aika paljon rankempaa.
        http://www.youtube.com/watch?v=txczotz2rGU

        no nyt olen saanut selville toisenkin alle 40-vuotiaan papin joka kuuntelee heavya :((((((((((( sanokaa mitä sanotte mutta se musiikki ON arveluttavaa ja brutaalia!!!!!!


      • näin se vain on
        tunnen papin kirjoitti:

        no nyt olen saanut selville toisenkin alle 40-vuotiaan papin joka kuuntelee heavya :((((((((((( sanokaa mitä sanotte mutta se musiikki ON arveluttavaa ja brutaalia!!!!!!

        Se että joku henkilö on pappi ei valitettavasti tarkoita sitä että hän olisi "oikeasti uskossa" ja noudattaisi raamatun sanaa niin kuin pitäisi .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe