http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=66970&c=5
Onks täällä monellakin tuollaisia ongelmia?
Mä en osaa kuvitellakaan miltä tuntuis, jos joutuis peilin välityksellä tarkistaan onks vehkeet tallessa ja kunnossa. Sitt mulle tuli mieleen, että naisillahan ei muuta vaihtoehtoa olekaan. Miltähän niistä tuntuis, jos pillu oiskin vaikka navan tilalla....
Mä tässä kelailin syvällisiä...
18
124
Vastaukset
- monte34
sillähän kuulemma on tissit
- dayum
Tekeeköhän nuo tissit monta naista kateudesta vihreiksi?
...jonkun naisen itsetunto kokea kolauksen ku yhtäkkiä huomais, että äijällä onkin isommat. :)
- Kutvonen
Vaikka onhan tuo kissojen teurastuksen ohessa kivaa vaihtelua....
- näy,
varpaita.
- Jazuli
eei tartte nähhä naistenkaa..meinaten voi koklaa käellä onks SE tallessa..=o)..yymm..siis onnistuu paikassa kun paikassa iliman peiliäki..
=o7
..* spot *..
vaa olipa kerran lyhkänen naine ko ihmetteli minkä tähen aina ulkoillessa sattui pimpan oikiaan puoleen ja pimpan vasempaa puolee..kun pysähty pikkasen helpotti..ja kun taas jatko matkaa rupesi sattumaa...tuvassa ei tuntunnu kipua..=o)
noh nainen päätti mennä lääkäriin..lääkäri aikansa tutkaili tilannetta ja hetken päästä sanoi naiselle.." miltäs nyt tuntuu kokeilkaapa kävellä"..nainen kokeili ja ei sattunnu yhtään..=o)
" mitä te teitte?"..huudahti nainen riemuissaan ei satu enää yhtään..!!..johon lääkäri sanoi.." lyhensin saappaanne varsia, enää ei hankaa"...
simmosta se olis, kun on oikee lyhkäi ja kauhian pitkät saappaanvarret..=o)- monte34
niin
- Jazuli
monte34 kirjoitti:
niin
suuriin housuihin..taikka mennä umpeen..=o)
- Jazuli
Jazuli kirjoitti:
suuriin housuihin..taikka mennä umpeen..=o)
tunnu tyhjältä...=o)
- kirpela
mimmosia sie höpäjät :)
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
mimmosia sie höpäjät :)
..* häpeissään *...;o)
- kirpela
Jazuli kirjoitti:
..* häpeissään *...;o)
aatteles kun kaikki ei ees ymmärrä hävetä :O
Mä karvoja jos niitä on. Pikkuisen lantioo kääntämällä, alkaa näkyyn jo muutakin.. jos ei ole karvoja.
En mä kyllä halua että se rumilus navan kohdalla olis. Sit sen näkis aina.. yäk, olkoon tuolla missä onkin.- yksi nainen
Kylmä sille tulis navan paikalla, jos tykkää lyhyestä paidasta ja jos olis niitä karvoja, ne vois jäädä farkkujen vetoketjun väliin :(
...ois vielä jotain toivoa. Tilanne voisi korjaantua 365 päivässä.
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=65872&c=11- tosivaitaru
ajattelemaan muuta kuin et jannun vasemman isovarpaan kynnessä taitaa olla silsa.
Ihme juttu, toinen mies tänään. Onx ny täyskuu tai jottai?- Marjelie
nauranut ihan kippurassa. Eikä näy kuutakaan edes.
- tosivaitaru
Marjelie kirjoitti:
nauranut ihan kippurassa. Eikä näy kuutakaan edes.
pakastuva keli ennen kuin siihen taas tottuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176150
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 563320
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2272897Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342510Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452390Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232109Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381590
- 1891478