Paras musta hiusväri?

Korppi

Minulla on mustat hiukset ja nyt sävy on hieman haalistunut ja pitäisi värjätä uudelleen.Minkä merkkistä mustaa suosittelisitte mikä pysyy kauiten haalistumatta?Tai sinimustaa?haluan ihan pikimustan sävyn.Kumpi parempi kesto vai kevytväri?

7

8113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vonvito

hei kokeile natean värejä! itse käytän niitä ja mulla ainaki kestää. tietty tulokseen vaikuttaa hiusten laatu

• Filth

itse käytän loreal exellencea ja loreal preferencea..molemmista löytyy pikimusta.. ihan hyvin on pysyny..(oikeesto oon ihan blondi)..

• Nonna

Sinimusta ei pysy yleensä kovin kauaa hyvänä, koska sininen väri haalistuu siitä helposti pois(kuten muutkin shokkivärit). Castingilla oli aikoinaan, vuosia sitten hieno sinimusta, joka pysyi hyvänä suht pitkän aikaa.

Kestoväriä suosittelisin, jos hiuksesi on sillä jo kertaalleen värjätty. Voit toki kokeilla kevytvärilläkin, mutta sen pysyvyys ei ole mitenkään taattua.

Itse käytin aikoinaan pari vuotta sitten Liven mustinta väriä ja se väri oli todellakin syvän pien musta. Kokeilemalla selviää.

• Lotta

Ylivoimaisesti kaikkein paras/kestävin musta väri on VISIONin kestovärit(löytyy musta sekä sinimusta).Taisi olla swarzkopfin(kirjotinkohan oikein?).Ja on tosi tumma musta!!

Kestoväri vai kevyt:Sävyte riittää sitten kun olet kerran värjännyt kestolla,ainakin siksi aikaa kun kesto kasvaa pois.

• swarzkopf

Ite käytän swarzkopfin mustaa (musta musta numero 1.0) pysyy ja on todellakin musta!

• Wernica

Minä ja pari kaveriani olemme päätyneet tulokseen, että VIVAn musta hiusväri on ehdottomasti paras. Kaiken lisäksi se on halpa,
      melkein kaksi pakettia yhden lorealin hinnalla!
      Ei haalistu ja sävy on todellakin musta,
      eikä ns. todella tummanruskea. Kestoväri,
      ehdottomasti.

• marjo

meet kampaajalle ja hän iskee päähäsi goldwellin topchic-kestovärin 2N...pysyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe