Paras musta hiusväri?

Korppi

Minulla on mustat hiukset ja nyt sävy on hieman haalistunut ja pitäisi värjätä uudelleen.Minkä merkkistä mustaa suosittelisitte mikä pysyy kauiten haalistumatta?Tai sinimustaa?haluan ihan pikimustan sävyn.Kumpi parempi kesto vai kevytväri?

7

8185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vonvito

hei kokeile natean värejä! itse käytän niitä ja mulla ainaki kestää. tietty tulokseen vaikuttaa hiusten laatu

• Filth

itse käytän loreal exellencea ja loreal preferencea..molemmista löytyy pikimusta.. ihan hyvin on pysyny..(oikeesto oon ihan blondi)..

• Nonna

Sinimusta ei pysy yleensä kovin kauaa hyvänä, koska sininen väri haalistuu siitä helposti pois(kuten muutkin shokkivärit). Castingilla oli aikoinaan, vuosia sitten hieno sinimusta, joka pysyi hyvänä suht pitkän aikaa.

Kestoväriä suosittelisin, jos hiuksesi on sillä jo kertaalleen värjätty. Voit toki kokeilla kevytvärilläkin, mutta sen pysyvyys ei ole mitenkään taattua.

Itse käytin aikoinaan pari vuotta sitten Liven mustinta väriä ja se väri oli todellakin syvän pien musta. Kokeilemalla selviää.

• Lotta

Ylivoimaisesti kaikkein paras/kestävin musta väri on VISIONin kestovärit(löytyy musta sekä sinimusta).Taisi olla swarzkopfin(kirjotinkohan oikein?).Ja on tosi tumma musta!!

Kestoväri vai kevyt:Sävyte riittää sitten kun olet kerran värjännyt kestolla,ainakin siksi aikaa kun kesto kasvaa pois.

• swarzkopf

Ite käytän swarzkopfin mustaa (musta musta numero 1.0) pysyy ja on todellakin musta!

• Wernica

Minä ja pari kaveriani olemme päätyneet tulokseen, että VIVAn musta hiusväri on ehdottomasti paras. Kaiken lisäksi se on halpa,
      melkein kaksi pakettia yhden lorealin hinnalla!
      Ei haalistu ja sävy on todellakin musta,
      eikä ns. todella tummanruskea. Kestoväri,
      ehdottomasti.

• marjo

meet kampaajalle ja hän iskee päähäsi goldwellin topchic-kestovärin 2N...pysyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5736
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3781
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2728
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2202
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2147
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162